Paljon juttua tullut näköjään ja hyvä niin. Kiitokset myös vinkeistä
Olemme keskustelleet asioista lisää ja keskustelu tulee jatkumaan. Tällä hetkellä ei ole oikeastaan päivitettävää. Laitan kyllä sitten lisää jos on tarpeen. Naisen puolelta fiilikset ovat menneet enemmän siihen suuntaan, että olisin ystävä/kaveri. Kriisin jälkeen toki läheisyys on etääntynyt pikkuhiljaa, tosin myös tiedostaen, kun otamme etäisyyttä. Joku tuossa kyselikin, että pelottaako se, että joutuisin elää yksin jne? Tavallaan sitä on miettinyt, kun kaveri -ja ystäväpiiri ei ole kovin laaja. Siihen on niin tottunut, että toinen herää vierestä. Tässä on myös tullut niin paljon muutoksia elämässä ja rutiineissa. Ennen suhdetta olin hyvinkin itsenäinen, toki ovi auki jos nainen tuleekin elämään. Tavallaan sitä kaipasi kun ei ollut tuolloin vielä mitään suhdetta takana. Ikää siis kohta 28 ja olin 22 kun suhde alkoi.
Niinkuin sanoin, olemme persoonallisuudeltaan aika erilaisia ja minä se ns heikompi tai hiljaisempi. Eli väittelyssä häviän jne, ja tämä on tavallaan aiheuttanut tossun alla ilmiötä. Tai ei välttämättä sitä, vaan olen muokannut helposti mielipiteitäni. Kuitenkin olen tehnyt asioita niinkuin haluan, mutta sitä helposti miettii, että mitä toinen ajattelee
Loppujen lopuksi ei kuitenkaan tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä vaan annetaan kunnolla aikaa miten tämä tilanne kehittyy. Pyrin ristiriitaisista fiiliksistä huolimatta elämään normaalisti ja tekemään myös uusia asioita!