Kyllä mä ihan nykyajassa olen "naistenhakupaikkojen" suhteen ja "hakenut naiseni" viime vuosina Netistä, mutta se ei tarkoita sitä, että A) pitäisin tästä nykytilanteesta, B) uimarannasta puhuttaessa välttämättä mielessäni olisi ensimmäisenä seuranhaku muutenkaan. Enemmänkin pointtinani on se, että ihmisten ilmoilla näkee yhä vähemmän hyvännäköisiä naisia, monistakin syistä johtuen toki. Ne ei liiku yöelämässä, eikä ne oikein liiku rannoillakaan, eikä niitä oikein ole enää edes olemassakaan kuten ennen...
Käytännössähän tämä tilanne johtaa siihen, että eipä mua itseänikään oikein huvita enää liikkua missään "pilke silmäkulmassa", koska miksi vaivautua? Jos talenttia ei ole rannoilla, ei ole yöelämässä, ei festareilla, ei oikein missään, niin miksi sitten liikkua enää missään, ellei ole "pakko". Masentavaa. Tämä on ihan ajankohtainen kysymys nyt juhannukseenkin liittyen.
Sitä paitsi jos nettideittailusta puhutaan, niin mulla on siitä kokemuksia jo yli 20 vuoden takaa. Kuinka moni voi sanoa saman?
Olen ollut siis "nykyajassa" jo ennen kuin jotkut tämän palstan käyttäjistä on ehkä edes syntyneet...