En nyt keksi parempaakaan ketjua, enkä viitsi uutta avata joten tulee tänne.
Tilanne lyhyesti: 3v naimisissa, yks vajaa 2-vuotias lapsi ja toinen kohta tulossa. Asutaan kaupungissa, jossa ei sukulaisia tai muita jotka voisivat esikoista hoitaa, eli kahdenkeskeistä aikaa hankala järjestää.
Vaimo on kovan luokan romantikko ja noh, itse en käytännössä lainkaan. Multa varmaan puuttuu joku palikka aivoista kun tuntuu, etten ymmärrä romantiikasta mitään. Puoliso on "joitakin kertoja" ilmaissut "varovasti", että toivoisi minulta jotain romanttista huomionosoitusta laatuajan merkeissä, mutta tuntuu, että tälläistä on helvetin vaikeaa keksiä. Etenkin kun sen pitäisi käytännössä tapahtua kotona lapsen nukkumaanmenon jälkeen. Kukat, suklaat yms lahjat on kokeiltu, eivätkä ole aiheuttaneet haluttua lopputulosta kun hakusessa on nimenomaan romanttinen laatuaika.
Koska kaikki internetin romantikot todennäköisesti on pesiytyneet tänne, niin onko mitään hyvää vinkkiä miten näillä lähtökohdilla voisi järjestää romanttista laatuaikaa kotona?
Yllätys että naisella on kauheat luulot romantiikasta ja että vielä pakottaa miehen niihin, vaikka mies edes yrittää perus kukkia ja lahjoja (kun mikään ei riitä). Mä en ole milläänlailla romanttinen, joo osaan ostaa kukkia, antaa lahjoja, tehdä ruokaa, käyttää koiria ja siivota, perus arkijuttuja.
Toki olen ilmoittanut jo heti alussa että mitään kynttiläillallisia tms. en järjestele, onneksi ei edes vaadi ja emäntä aina sanonut että ei kaipaa edes enempää mitään hemmottelua.