@Markqq :
Tuo on yllättävän inhottava tilanne kun suhde ajautuu tuollaiseen täysin stabiiliin tilaan. Periaatteessa se on juuri turvallisin ja vakain suhteen tila. Ihmismieli kun vaan tuppaa olemaan sellainen ettei se tyydy vallitsevaan olotilaan vaan aina haluaa jotain muuta. Eli tässä tapauksessa spontaaniutta, jännitystä, sitä että otat sellaisen "alfan" roolin itsellesi ja suot omaa aikaa mimmille.
Pahinta tuossa itse muutoksessa rutiineihin on se että niiden pitäisi olla jollain tavalla luonnollisia ja myös tuntua siltä, muuten menee metsään niin että rytisee. Ja jos sama stabiilius jatkuu ja mimmi sen hyväksyy niin voit olla lähes satavarma että sama tilanne on uudestaan edessä myöhempänä ajankohtana.
Riippuen mimmisi spontaaniuden tasosta, keksi hänelle jotain ohjelmaa. Voit aloittaa aika pikku jutuista ettei koko homma vaikuta päälleliimatulta. Varaa vaikka Tallinnasta viikonlopuksi huone jostain kivasta hotellista, lähdette syömään, chillaamaan ja katselemaan paikkoja. Ennen reissua pistät mimmin ulos viettämään tyttöjen iltaa etkä selittele mitä itse sillä aika teet - etkä ainakaan jynssää kämppää sillä välin koska sinne tossun alle ei ole menemistä, siitä ei muijakaan tykkää oikeasti. Istut itse alas, otat konua ja katselet vaikka leffoja illan. Siinä omaa aikaa. Tai mikä nyt sattuu miellyttämäänkään. Sellaisia pikku asioita.
Sitten kun olet vähän ottanut tuollaista uutta suuntaa niin sit voi helpommin istahtaa alas ja jutella asioita läpi ja kysellä tuntemuksia. Toki tuo kaikki edellyttää että mimmi ylipäätään on tällä hetkellä siinä mielentilassa että jaksaa/kykenee/viitsii/haluaa tehdä jotain yhdessä. Jos ei niin sitten en juuri osaa neuvoa sillä homma on mennyt tosi pitkälle jos ns. yhteyttä ei saa auki.
Mutta voimia, tuollaiset tilanteet on perseestä!