Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Kuten aiemmin kirjoitin, tilasin Moza R3.
No tuli viesti, että paketti on saapunut ja minä tottakai kiireellä noutamaan.
Siellä sitten oli se jarru "parannus" juttu ja kun luin enemmän viestiä, niin ei ollut tilaa tuossa automaatissa sille tärkeimmälle.
Voihan perkeleen perkele näitä kuljetuspalveluita.
Päädyin sitten ostamaan kaljaa ja olen satavarma, että kun olen 3 juonut tulee viesti. "pakettisi on nuodettavissa"
Tämä ihan hyvin vois mennä vitutusketjuun, mutta pistetään nyt tänne.

Jotain posia. Tuo pikku palanen on kyllä laadultaan aivan eri luokkaa kuin Logitechin vastaavat..

Nyt Moza on saatu tulille ja kierroksia on takana jokunen eri peleissä.
Huh huh, mikä ero siihen räminään ja kolinaan Logitechin kanssa.

Kierrosajat eivät ole parantuneet, vielä. Johtuen varmasti niin erilaisesta tunteesta.
Mutta sen olen huomannut, että kun Logitechillä auto tuntui lähtevän lapasesta, se todella lähti.
Tällä korjaukset ovat mahdollisia ja sen myötä yleinen ajokokemus on niin paljon parempi.

Jos joku harkitsee ratin ostamista, niin todella suosittelen säästämään sen vajaan satasen, jos budjetti on tiukka tai et yleisesti halua tuhlata.
Mulle tämä lysti maksoi 350€ jarru modin kanssa.

Nyt Moza on saatu tulille ja kierroksia on takana jokunen eri peleissä.
Huh huh, mikä ero siihen räminään ja kolinaan Logitechin kanssa.

Kierrosajat eivät ole parantuneet, vielä. Johtuen varmasti niin erilaisesta tunteesta.
Mutta sen olen huomannut, että kun Logitechillä auto tuntui lähtevän lapasesta, se todella lähti.
Tällä korjaukset ovat mahdollisia ja sen myötä yleinen ajokokemus on niin paljon parempi.

Jos joku harkitsee ratin ostamista, niin todella suosittelen säästämään sen vajaan satasen, jos budjetti on tiukka tai et yleisesti halua tuhlata.
Mulle tämä lysti maksoi 350€ jarru modin kanssa.
Kannattaa sitten hinkata pithouse ja itse pelin asetuksia. Esimerkiksi EA WRC oli itsellä aika kämäisen tuntuinen vakio asetuksilla.
Onneksi peleille löytyy useimmiten käyttäjien tekemät ohjeet miten hommaan saa paremmin tuntumaa:

Säädettäväähän näistä kunnon rateista löytyy maailman tappiin asti.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 685
Jäsenet
78 130
Uusin jäsen
Amatööri76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom