Kämmenellä kokeiltuna näyttöjen lämmön tuntu loppuu jossain 10-15cm päässä ruuduista. Mun mielestä tuo lämmön tuotto on niin vähäistä että jos et olisi asiasta maininnut, en olisi edes kiinnittänyt huomiota koko asiaan. Ei siis haittaa millään tavalla. Eikä lämpö yleensäkään. Kesällä ulkonakin kaikki alle +20 on pakkasta

Jos lämpö haittaisi, en olis laittanut tietokonettakaan tuohon kuppipenkin taakse pitkittäin koska noin se puhaltaa poistoilman suoraan kuppipenkin selkänojan suuntaan. Antaa varmasti saman efektin kuin ajais keskimoottoriautolla. Kesällä mittasin että niskan korkeudella on ajon aikana lämpöä 35 astetta. Ristiselän korkeudella penkin takapuolella 40 astetta.
Mulla on myös penkissä tuollainen irtoelementti jossa on lämmitys ja hieronta mutta ei oo tarvinnut ajellessa lämmitystä käyttää

Näytöt sais siis hehkuttaa aika paljon enemmän lämpöä että ne huomaisi tässä kokonaisuudessa.
Kuten varmaan tiedät, kilpa-autoissa on kuuma joten lämpö kuuluu asiaan silloin kun simuloidaan kilpa-autoilua. Moni valittaa vr-lasienkin hiostavan mutta sekin on yks elementti joka kuuluu asiaan siinä kuin kypärä kilpa-autoon. Hiostaa sekin.
Sen enempää en kyllä huomaa vääristymiäkään. Jos niitä olis, huomaisin ne kyllä. Sen verran on perfektionistin vikaa luonteessa että se kyllä häiritsis jos se olis sellainen että sen huomaa.
Mitä pikseleihin tulee, niin ehkä mulla on sit niin huono näkö kun en erota yksittäisiä pikseleitä. Tai sit sulla on joku supernäkö jos ne erotat koska vielä ei ole kukaan asiasta maininut vaikka on tällä käynyt aika paljon porukkaa ajamassa. Mulla on ympärillä sen verran rehellistä porukkaa että joku olis kyllä asiasta sanonut jos ongelma olis olemassa
Mun mielestä näytöt on nyt sillä kohtaa kun ne kuuluu ollakin omaan makuun. Ohjaamo on itse rakennettu tyhjästä joten näytöt olisin saanut asennettua mihin kohtaan tahansa. Nyt ne on sillä kohtaa mihin ne halusin. Niiden paikkaa on kuitenkin hierottu juurikin sen takia että mua aina häiritsi g25:lla ajellessa se ettei niitä/rattia saanut täysin oikeaan kohtaan kun logitechin kuoret oli aina tiellä. Vaikka niistä pilkkoi kaiken ylimääräisen pois niin siltikään ei rattia saanut täysin oikeaan paikkaan ja varsinkaan oikeaan kulmaan "auton" kojelautaan nähden, sääteli kuvakulmaa miten tahansa. Ne kuoret kun on liian isot vielä 32" näytölläkin olevaan mittaristoon ja kojelautaan nähden, niin mittasuhteet häiritsi aina vähäsen.
Nykyinen Mozan base on asennettu näytön taakse ja rattiakseli tulee näytön alta. Säädöt kyllä riittää tuomaan basen näytön etupuolellekin jos tulis tarve siirtää. Silloin luonnollisestikin myös välimatka näytöistä naamaan olisi helposti sen 20cm enemmän koska penkkiä joutuisi siirtämään reilusti taaksepäin. Säädöt kyllä riittää siinäkin.