Liittyen mihin?
Jos paikkakuntaan, niin Vision haki Motion Systems:ltä mustaa profiilia rigiinsä ja päätti sitten samalla vinoilla kyläpahaista
Jos kaasupolkimeen, niin se on itse käyttämiäni lyhyempi ja poistin siitä rajoittimen, mutta manuska sanoo että ei saa poistaa ni antaa olla. Lyhyempään liikerataan varmaan tottuu, jalan kontrolli tuossa kuitenkin loistava.
Jos taas kantapään liikkeeseen, niin
Kannattaa katsastaa myös muut lyhyet SimGrade videot:
https://www.youtube.com/user/kosketi81/videos
Sen verran haastattelin miestä, että ei ollut Heusinkveld Ultimate polkimiin tyytyväinen ja lähti kehittämään polkimia omiin tarpeisiinsa. GT Planet:n foorumilla löytyy hänen kirjoituksiaan aiheesta.
Olikohan tämä kaupallinen versio nyt hänen parin vuoden kehittelyn tulos.
Päivätyönään mekaniikkasuunnittelija, joten CAD:ä on kuulemma tullut pyöriteltyä.
Nämä tulossa kunnon revikkaan, mutta koska on salaisuus niin ei siitä sen enempää...odotellaan
edit:
Aloin säätöjä hieromaan itselle sopivaksi.
Kätevä kun saa hetkessä pedaalit irti, ni ei tartte lattialla könytä.
Mulla tuo profiilin pätkä kolmella M8 pultilla tasossa kiinni.
Koko pedaalien kallistuksessa on kaasussa ja kytkimessä pienet holkit, jotka pitää kärkipihdeillä saada paikalleen kun säätö tehty. Helpompi tehdä pöydällä.
NLR:n poljintasossa on aavistuksen joustoa kun jarrua survoo noin 70kg voimalla.
Pitää tukea taso kulmaraudoilla runkopalkkia vasten niin loppuu sekin jousto.
edit:
Polkimet on kuitenkin aika simppelit säätää mieluisaksi vaikka näyttää monimutkaiselta.
Meni siinä tosin hetken aikaa ennen ku löyty omalle jalalle mukavat asetukset eli koko pedaalin kallistus, päkiän ja kantapään tuet sopiville kohdille.
Olin vähän skeptinen noihin polkimen "lautasiin", mutta nehän onkin ihan hiton hyvät sukkasiltaan.
Ei kaipaa yhtään koko jalan mittaista läpyskää kaasulla kun tuo ajaa saman asian, tuki alhaalla ja ylhäällä + että ei tarvitse akillesjännettä kauheasti taivutella kun koko poljin liikkuu.
Heel & Toe pitänee joskus opetella ja siihen pitää sit hakea omat asennot ylälautasille.
En tosin tiedä kestääkö polvi sellasta pidemmän päälle kun kierukat paskana molemmista polvista.
Mukana tulleita kumeja ja jarrun Advanced Kitin osia en ole kokeillut, jää johonkin myöhempään ajankohtaan.
Jarru tuntuu hiton hyvältä noillakin osilla mitä oli valmiiksi kiinni.
Kallis oli, mutta onhan nämä ihan eri maata mitä aiempia polkimia olen käyttänyt.
Nyt ajamaan