Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitat tuota NRL F-GT penkkiä? Sellaista kiiltävää tekonahkaahan tuo, eli kyllä hiostaa, mutta käytin aina froteepeittoa välissä niin ei ihan niin paha.Onko tuo pinta yhtä hiostavaa kuin NLR omat jakkarat? Ainakin tuo gttrackin penkki on ihan kamala tällä kelillä.
Niin minäkin luulin aikoinaan....
Ja minä myös vannoin itselleni samaa
Täältäkin käsi ylös
Nooh... vielähän tuohon voisi käsijarrun hankkiaOlin minäkin tässä uskossa. Sitte löyty iRacing ja rahaa alko palamaan.
Ainakin tuo gttrackin penkki on ihan kamala tällä kelillä.
Ostin GT Omega RS9 penkin huokealla 133€ hinnalla tänne tuotuna, hemmetin hyvän oloinen tuohon hintaan. Ajanut en vielä ole (kun ollut PeeCeenkin uudelleen asennus vaihteeksi alusta kun CPU meni hajoamaan), mutta pesee alkuperäisen aivan tyystin.
Kovin suurille hepuille tämä ei kyllä sovi, itellekin (180cm/85kg) aika nafti sitten lopulta vaikka tämä on kuitenkin suurempi kuin heidän RS6 (toki löytyy vielä XL mallikin).
Nooh... vielähän tuohon voisi käsijarrun hankkia
Tekeekö näillä geneerisillä kiinalaisilla mitään?
Onko tuossa jousi miten jäykkä tai löysä? Tarkoitus olisi viritellä kiinni Wheel stand pro -telineeseen ja jos on hirmuisen jäykkä jousi, niin pelkona on että koko teline liikkuu kun käsijarrusta vetää.Mulla on tuollanen ja se on ihan ok. Vähän kitinää pitää välillä, joten rasvailla saa silloin tällöin. Hall effect -sensorin magneetti oli myös asennettu vähän väärään paikkaan, niin koko liikerata ei ole käytössä. Onneksi aika hyvin säädettävissä.
Onko tuossa jousi miten jäykkä tai löysä? Tarkoitus olisi viritellä kiinni Wheel stand pro -telineeseen ja jos on hirmuisen jäykkä jousi, niin pelkona on että koko teline liikkuu kun käsijarrusta vetää.
Oletko kokeillut säätää liikerataa siitä ruuvista missä jousi on kiinni? Yhdessä YT arviossa mainittiin että sillä korjaantui deadzone.
Tosiaan, reidet ja kyljet ottavat reunoihin kiinni. Ei mulla mitään hevosen reisiä ole, muttei pläskitkään. Pituus tosiaan ei haittaa, meinasin isokokoisuutta noin muuten. Heillä on sitten vielä XL mallin penkkikin.Suurella tarkoittanet tässä yhteydessä leveyssuuntaa. Mulla on ollut kolmisen vuotta tuo RS6 ja sopii itselle erittäin hyvin kun olen 185/80. Paljoa ei tosiaan keskivartalossa tai ahterissa sais olla enempää leveyttä niin alkaisi käydä ahtaaksi, pituuden puolesta ei ole ongelmaa. Itseltäkin suositus näille penkeille kunhan on suhteellisen solakka. Näin kesähelteillä tekonahka toki vähän hiostaa.
Toisaalta hyvähän se on halvoilla testata ja katsoa nappaako tuo, mutta kyllähän näistä aina ihan hyvään hintaan eroon pääsee oli sitten halvat tai kalliimmat.Tässä simuharrastuksessa näkee paljon kyllä tätä että ostetaan ne romut sieltä halvimmasta päästä, sit ihmetellään kun hommat ei toimi tai toimii huonosti.
Kerralla vaa kunnollinen niin ei tartte tapella, helpompi myydäkin jos innostus loppuu.
50 euron käsijarru on kaikkea muuta kuin kunnollinen.
Tässä simuharrastuksessa näkee paljon kyllä tätä että ostetaan ne romut sieltä halvimmasta päästä, sit ihmetellään kun hommat ei toimi tai toimii huonosti.
Kerralla vaa kunnollinen niin ei tartte tapella, helpompi myydäkin jos innostus loppuu.
Oon kyllä vähän erimieltä kanssasi.Tässä simuharrastuksessa näkee paljon kyllä tätä että ostetaan ne romut sieltä halvimmasta päästä, sit ihmetellään kun hommat ei toimi tai toimii huonosti.
Hommasin dd ykköseen z ringin v15 mallin fanan kumikiristimen tilalle. Eipä voi kun sanoa että asenna ja unohda. Loppui se kiristinruuvin vääntäminen. Voidaan sanoa että nyt tässä on QR. Paras 20e ostos simuvehkeisiin...
Z-Ring tuli tänään ja nyt asennettu.Aika paljon näissä fanan quuärrissä toleranssia. En tiedä vaikuttaako mihinkään.
Jännä, että näyttää olevan ClubSport Steering Wheel Universal Hub for XBOX ONE sivuston puolella saatavilla.Hitto kun tarvitsisi yhden un.hubin(xbox/pc) muta eihän niitä stna saa kuin loppuvuodesta. Tosin hyvä idea laittaa ne paremmat magnetic shifterit niihin v2:iin sitten.
Voi Fanaakin vähän ketuttaa kun tienaisivat omaisuuksia juuri nyt jos olisi jotain myydä.
Oon kyllä vähän erimieltä kanssasi.
Kasasin näitä pari kpl
Ja ei ole ollut reilu 2,5 vuoteen mitään ongelmia omassa käytössä.
Kyllähän niitä saa halvallakin, jotkin ebay/amazon kiina 50-100€ kässärit on analogisia hall-effectilla.Mikähän noissa käsijarruissa oikein maksaa noin paljon? Edullisin merkkivalmistajan käsijarru taitaa olla Thrustmaster TSS/Sparco mikä maksaa jäätävän 250 - 300 euroa. Kyseessä kuitenkin mekaanisesti hyvin yksinkertainen vehje verrattuna itse ffb ratti & poljin -yhdistelmään tai edes vaihdekeppiin.
Taitaa olla vain niin, että kun harrastus on sillä tasolla että analogista käsijarrua alkaa kaipaamaan, niin joko a) muut varusteet on samalla (hinta)tasolla tai b) ostetaan hinnasta välittämättä kun vaihtoehdot on vähissä
No, laitoin Aliexpressistä tulemaan sen 50$ käsijarrun (asennuslevyn kanssa) mistä oli puhetta jokunen viesti aiemmin Teki posteineen ja veroineen 68€. Nyt jännätään sitten että josko IOSS numero välittyy Suomen Postille ja paketti tulisi sukkana läpi
Tämä sama oli itsellä mielessä kun ekan karran toi kuva tuli vastaan.Eiköhän tuo joku kökkö photoshoppaus liene, sen verran paljon on yhteistä t-gt:n kanssa.. Fanatecin aiemmat pleikkariratit myös ollut aika paljon pelkistetymmällä designilla.
Pikkuhiljaa alkais olla osat kasassa hupsken redbull ruoriin äärettömän helpoks tehty kun valmiit piirilevyt tehty mitkä kolvataan suoraan nappeihin. Vocoren näyttö simhubilla niin saa varmasti mieleisen
Siis toi 20e sisältää "diy plans". Eli siellä on kaikki 3d tulostettavat tiedostot, Kuvat piirilevyistä ja noista front/back plateista. Itse saa ne sitten tehdä/tilata mistä ja miten haluaa. Mukana on lista tarvikkeista mitä ratin tekemiseen vaaditaan. Myöskin hupske aika hyvin vastailee omassa diskordissaan.Pirun siistiltähän tuo ratti näyttää valmiilta. Mitä kaikkea tuohon täytyy hommata tuon 20€ maksun lisäksi. Tuleeko esim. nuo piirilevyt valmiina?
Riippuu toki hinnasta, mutta seuraava tieri on niiiin paljon kalliimpi, että kehtaan sanoa, että on. Itellä siis T500RS/TH8A/T3PA-PRO, ja on kyllä hyvä vaikka parempaakin toki on...Ollut mielessä hommata rattipoljinsettiä, onko T300RS GT+TH8A vielä tänäpäivänä hintansa arvoinen vai onko muitakin varteenotettavia vaihtoehtoja.
Sitäpä justiin kun ei sitä budjettia ihan hirveästi yli 500 kehtaisi venytelläRiippuu toki hinnasta, mutta seuraava tieri on niiiin paljon kalliimpi, että kehtaan sanoa, että on. Itellä siis T500RS/TH8A/T3PA-PRO, ja on kyllä hyvä vaikka parempaakin toki on...
Kyllä ainakin mun mielestä hyvä laite tutustua lajiin. Hihnavetoisena suhteellisen hiljainen ja thrustmasterilta saa aika hyvin erilaisia rimmejä jos haluaa fiilistellä Ja siitä jos haluaa parempaa niin hinnat hyppää aika roimasti.Sitäpä justiin kun ei sitä budjettia ihan hirveästi yli 500 kehtaisi venytellä
Itselläni Thrustmaster T300RS + TH8A -setti. Lisäksi tulossa Aliexpressistä se edullinen 50$ analoginen käsijarru. Koko komeus kiinni Wheel Stand Pro V2 + RGS module -telineessä. Tulihan noille hintaa kaikkineen se about 750€:Sitäpä justiin kun ei sitä budjettia ihan hirveästi yli 500 kehtaisi venytellä