Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siihen ku joku keksis hyvän ratkasun wheel stand pro ja työtuoli (pyörillä) ettei jarruttaessa lähde ajelemaan itse
kuitenkin että se olisi normi käytössä yhtä vaivaton,samassa pisteessä teen töitä (kotona). nyt on menty tommosella kiristyshihnalla joka kyllä toimii...
pyörien alla näkyvät jarrupalikat (Wheel holder for racing office chair by Alex_IT) kokeilin tulostaa mutta ei ne pitänyt yhtään (pedaaleina Clubsport v3 brakeperfkit medium).
olen päissäni miettiny vanerista semosta missä olisi kolot kahdelle pyörälle ja sitten joku kiinnitys WHP:lle
Itellä toimii vanhasta hiirimatosta leikatut (kumimaiset) palaset rullien takana kiilana. Alustana muovimatto, sen kanssa ainakin pitää (T3PA pro polkimet).siihen ku joku keksis hyvän ratkasun wheel stand pro ja työtuoli (pyörillä) ettei jarruttaessa lähde ajelemaan itse
kuitenkin että se olisi normi käytössä yhtä vaivaton,samassa pisteessä teen töitä (kotona). nyt on menty tommosella kiristyshihnalla joka kyllä toimii...
pyörien alla näkyvät jarrupalikat (Wheel holder for racing office chair by Alex_IT) kokeilin tulostaa mutta ei ne pitänyt yhtään (pedaaleina Clubsport v3 brakeperfkit medium).
olen päissäni miettiny vanerista semosta missä olisi kolot kahdelle pyörälle ja sitten joku kiinnitys WHP:lle
Onkos täällä kukaan rakennellut rigiinsä tuulisimulointia?
Uusi torque key näyttää toimivan. Jospa nämä säädöt olis nyt tässä!Tänään kaikenlaisen kyselyn ja kuvien lähettämisen jälkeen postittavat lähipäivinä kuulemma uuden torque keyn.
Semmone väliaikatieto.
Ei nyt ihan nopeinta toimintaa ole.
Loistavaa että nyt pelittää, näemmä vääntöavainkin voi vikaantuaedit. Mites te dd1&dd2 käyttäjät....
Ja vielä, että onko eroa , säätääkö pelissä vai ratissa overall forcea?
Ps.
Jos meinaat hävittää sen vanhan rikkinäisen Torque Key:n, niin olisi mielenkiintoista nähdä sen sisältö eli josko pieni ruumiinavaus...
Okei, eli siellä ei tosiaankaan ole muuta kuin jumpperi?!2 ja 6 pinni oikosiin RJ12 liittimestä jos meinaa DIY Torque Keyn tekaista.
Noniih...ei siinä kauaa mennyt kun alkoi WSP ottaan päähän liikaa.Nyt voi paremmin mielin osallistua ketjuun kun tuli hommattua G27 tilalle T500RS, T3PA PRO ja TH8A. Asensin sen samaan Wheelstand Prohon, kun se mahtuu vielä ok seisomatyöpöydän alle ja sen ansiosta jää tilaa roomscale VR peleille. Tuolina Martelan kunnon (painava) konttorituoli.
WSPhen tein jo aiemmin korokkeen etupäähän ja mountin seinään niin ei pääse liikkumaan. Ei ole enää niin helposti liikuteltava kun painoa "rigillä" yhteensä 25kg.
Tää on siis kompromissi kun haluaa säilyttää roomscale mahiksenkin.
Käsijarru olisi vielä tarkoitus hommata (spottaa kuvasta "kolmen markan käpäri" )
Semmosta se vähän näiden kanssa on jos simukärpänen puraseeNoniih...ei siinä kauaa mennyt kun alkoi WSP ottaan päähän liikaa....
Nyt on mennyt pelkästään rigiin ja sen varusteisiin yli 30 kertaa enemmän rahaa kuin tuo harrastuksen alkusijoitus...Ite ostin täältä 1kk vanhan G29:n 140 eurolla ja oon ollut siihen tosi tyytyväinen.
Wheel stand pro myös täältä käytettynä 50 eurolla, joka sekin ihan loistava mun tarpeisiin!
Jarrupolkimen kumi (load cell imitaatio) arvellutti, mutta mun mielestä se on just hyvä!
Tuskin jaksan tästä enempää innostua ja päivitellä...
Joo, viitisen vuotta tässä mentiin G27 ja WSP (2018 -> VR:llä) linjalla, kun ajeli niin satunnaisesti ja sen sai jemmaan vielä pöydän alle.Semmosta se vähän näiden kanssa on jos simukärpänen purasee
Nojuu. Itekkin myin kaikki pois joskus kun tuli enemmän ajettua crossia. Sitten jossain vaiheessa tuli taas tunne että välillä ois kiva ajella. Ostin t300rs minkä ruuvasin aina pöytään kiini kun halusi ajella. No sattumusten kautta istuin overpowerin formula rigiin ja vaimo yllytti että osta. Sitten tulikin uudet polkimet ja vrs dd ratti
Moi,
Oon seuraillu tätä threadia sivusta jonkun aikaa, kun simukärpänen puras tossa kuukaus takaperin. Vuosia sit tullu pelailtua paljonkin näitä (Lfs, Rfactor, GTR, RBR), joten kaapista löyty Wheelstand Pro ja vanha Logitechin G25, jolla harrastusta nyt jatkettiin ACC:ssa.
Viikonlopun aikana homma lähti sen verran lapasesta, että tilasin Fanatecin Clubsport wheelbasen BMW GT2 ratilla ja Clubsport polkimet.
Tää setti tarvii nyt mielestäni rigin jo kaveriks, joten kiikarissa on NLR Gttrack setti. Vaikuttais arvosteluiden perusteella pätevältä hinta/laatu suhteeltaan, kun jakkarakin sisältyy pakettiin. Olis mahis ostaa tommonen reiluun 600e vähän ajettuna. Onko parempia vaihtoehtoja olemassa tohon hintaan?
TLDR: Paras Simrig jakkaralla n. 600-700 hintaan?
Huippurigit ja simulaattorituotteet | RSH E-sport Company
Jatkuvasti kasvava valikoima laadukkaita tuotteita simulaattoriajamiseen. Keihäänkärkenä omat Hamrock-rigimme.www.e-sport.company
Kiitos,
Toi Hades olis varmaan hyvä vaihtoehto, mutta tohon tarttee vielä tuolin, mikä on helposti sen 200-400e.
Gttrackissa myös toi liikuteltavuus houkuttaa. Sais tönästyä huoneen nurkkaan kätevästi kun kisa päättyy.
Itse hain juuri tuon Hades Liten sen halvimman jakkaran kera, 700e tasan koko paketti kun noudin itse Hämptonista.
Toi Hades olis varmaan hyvä vaihtoehto, mutta tohon tarttee vielä tuolin, mikä on helposti sen 200-400e.
Gttrackissa myös toi liikuteltavuus houkuttaa. Sais tönästyä huoneen nurkkaan kätevästi kun kisa päättyy.
Profiilirigiin voi laittaa pyörät alle.Gttrackissa myös toi liikuteltavuus houkuttaa. Sais tönästyä huoneen nurkkaan kätevästi kun kisa päättyy.
Ostat jonkun autonpenkin romikselta niin pääset halvalla
Luulisi kun sen verran mukavasti hönkiiAuttaako tuo naaman hikoiluun vrllä? Hommasin indexille sen chilldexin, mutta ei se oikein riitä.
Riippuen vähän vaatimustasosta varmaan halvin mahdollinen vaihtoehto on tämän tyyppinen joko ostettuna tai DIY:Mistä kannattaisi etsiä kohtuuhintaista käsijarrua? Suomessa näyttäisi olevan myynnissä vain Thrustmasterin ~300€ härpäke, joku halvempi ja yksinkertaisempi riittäisi. Tarkoitus käyttää siis vain käsijarruna, mutta analoginen pitäisi olla.
Tämmönen tulossa itelle:Mistä kannattaisi etsiä kohtuuhintaista käsijarrua? Suomessa näyttäisi olevan myynnissä vain Thrustmasterin ~300€ härpäke, joku halvempi ja yksinkertaisempi riittäisi. Tarkoitus käyttää siis vain käsijarruna, mutta analoginen pitäisi olla.
Itsekin katselin tuota tohtistko tilata. Ilmoittelehan kokemuksista kun olet paketin saanut.Tämmönen tulossa itelle:
Kaverilla kokeillut ja oikein jämäkän oloinen anakässäri. Toimii suoraan plug&play, win asentaa ajurit mukisematta kirjastostaan.
Laitoin itsekin riskillä tilaukseen, onhan tuossa vaarana saada ihan rihkamaa mutta eipä ole kovin iso taloudellinen menetys jos niin käy.Tämmönen tulossa itelle:
Kaverilla kokeillut ja oikein jämäkän oloinen anakässäri. Toimii suoraan plug&play, win asentaa ajurit mukisematta kirjastostaan.
tein tuosta uuden stl:n chilldexiä varten. voin laittaa vaikka thingiverseen jakoon jahka saan tehtyä yhden version ja todettua että mahtuu.
Mistä kannattaisi etsiä kohtuuhintaista käsijarrua? Suomessa näyttäisi olevan myynnissä vain Thrustmasterin ~300€ härpäke, joku halvempi ja yksinkertaisempi riittäisi. Tarkoitus käyttää siis vain käsijarruna, mutta analoginen pitäisi olla.
Hieno homma, laita vaan jakoon jos viitsit
Tuossa nimessä jo mainitaan missä vika: wireless.Mun ratti ja polkimet on tullu ihme vika...Jumittuu kesken ajon tai toimii viivellä.Kestää pari sekunttia ja toimii taas , kaikki resetit ja calibroinnit tehty merkki on Hori apex wireless tietokonella pelaan enimmäksee Ets2 ja Ats2
Sain tänään nuo tuulettimen suulakkeet ja nyt hönkii ihan reippaasti!Minulla on playseat challengessa itsetehty moinen: http://junk.kegetys.fi/tuulisimu1.jpg & http://junk.kegetys.fi/tuulisimu2.jpg
Tuulettimena toimii 12V tunnelipuhallin...
Tuuletin vastaa "kaasuun" erittäin nopeasti joten tuollasta lagiongelmaa ei niinkään ole...
Eiköhän se rakentelu ole nyt sitten siinä, voi keskittyä ajamiseen
Mutta miksi näin?? Eihän se ilmavirta oikeastikaan sivusta tule vaikka ajat mutkaan. Eteenpäin se auto silti menee...todella selkästi mutkissa vain toiselta puolelta tuntuva puhallus, puhaltimet suunnattu niin että toinen puhaltaa oikealle ja toinen vasemmalle puolelle.