Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No vaikka tuolta.
Aivan. Eli pohjat olet laittanut "sisustustarralla" ja päälle lyönyt logo -tarratKontaktimuovin varmaan löydät itsekkin ja sakset varmaan omistatkin.
Minkäs tyypisiä rigejä porukalta löytyy?
Semmoinen olisi seuraavana hankintalistalla DD ratille ja silmiin on nyt osunut nuo Sim-Labin rigit. Tonnin budjetilla saisi jo tuon gt1 evon penkin kanssa joka varmasti on jatkoakin ajatellen varmasti pätevä valinta
Meikä siirtelee tätä välillä pois pydän äärestä muita töitä (musantekoa varten) taitaa olla ainoa riittävän vahva standi dd rattia kannattelemaan.Minkäs tyypisiä rigejä porukalta löytyy?
Semmoinen olisi seuraavana hankintalistalla DD ratille ja silmiin on nyt osunut nuo Sim-Labin rigit. Tonnin budjetilla saisi jo tuon gt1 evon penkin kanssa joka varmasti on jatkoakin ajatellen varmasti pätevä valinta
Tähän RSH:hon en ollutkaan vielä törmännyt. Iso kiitos, näyttää kyllä varsin mallikkailta heidän rigitSimlab GT1 on varmasti mainio valinta. Sitten on kotimainen Rigit | RSH E-Sport Company. Itse katsellut myös SimXPron rigejä. Harkinnassa siis itsellä vielä, toistaiseksi mennään pöytäkiinnityksellä.
Tässä on kotimainen yritys, joka myy simu vehkeitä.Minkäs tyypisiä rigejä porukalta löytyy?
Meikä käyttää samanlaisia, on hyvät simuiluun. Ihan sitä varten kiinasta joskus tilasin.Ajoasusteista ei ole tainnut olla pahemmin puhetta täällä. Itse pelasin aiemmin sukat jalassa ne ovat hieman liukkaat pedaaleilla. Sitten keksin kokeilla kiinasta tilaamiani uimahalli/rantatossuja. Kun korona tuli ja uimahallissa käynnit jäivät vähemmälle, niin tossut keräsivät pölyä komerossa. Mutta huomasin, että nuo tossut ovatkin mitä mainioimmat ajopeleihin Kumipohjat ei luista tippaakaan pedaaleilla ja ovat silti lähes yhtä kevyet ja huomaamattomat jalassa kuin sukat.
Tuolta valitset silmään sopivan rigin ja motedikselta osat.Minkäs tyypisiä rigejä porukalta löytyy?
Olisiko suosituksia hyvistä ajokengistä simukäyttöön? Itse vetänyt sukkasillaan tähän asti, mutta nyt käynyt noita kenkiä miettimään kun varmaan auttaisi hieman pidemmissä ajosessioissa.
Minkäs tyypisiä rigejä porukalta löytyy?
En vieläkään ymmärrä miten joku voi ajaa monitori noin hiton kaukana.
Vai onko ajot VR:llä ja monitori iha muuhun?
Tossahan lukee että 99% ajamisesta tapahtuu VR:llä
Kun päivitin Fanan V3 spedut ja brake performance kitin, niin ei enää sukkasillaan pysty ajaa, vaan olen futsal kengillä ajellut kun ovat ohutpohjaiset ja mukavat.Ajoasusteista ei ole tainnut olla pahemmin puhetta täällä. Itse pelasin aiemmin sukat jalassa ne ovat hieman liukkaat pedaaleilla. Sitten keksin kokeilla kiinasta tilaamiani uimahalli/rantatossuja. Kun korona tuli ja uimahallissa käynnit jäivät vähemmälle, niin tossut keräsivät pölyä komerossa. Mutta huomasin, että nuo tossut ovatkin mitä mainioimmat ajopeleihin Kumipohjat ei luista tippaakaan pedaaleilla ja ovat silti lähes yhtä kevyet ja huomaamattomat jalassa kuin sukat.
Joillain tuntuu olevan kova hype Fanatecin tulevasta QR2:sta, en ole nähnyt vielä mitään sen etuja QR1:seen nähden.
Jos se on vain tuleva ökykallis Bemarin GT ratti, ni mitä järkeä uusia Quick Release baseen ja joka rattiin?
Onko pinnivikoja sitten ollut että sen takia tarvitsisi uusia? Itse en ole törmännyt yhteenkään pinnivikaan foorumeilla ja ei sen varmisteruuvin kiristäminen niin kovin kauaa kestä.
En ole myöskään huomannut ja DD:n kanssa kun vielä se kumi puristuu sinne QR:n sisään, niin ei mitään klappia.Jotkut valittaa, että on jäänyt klappia QR1:ssä, varsinkin ilman sitä ruuvia. En ite huomannut, mutta laitoin sen ruuvin kiinni varmuudeksi.
Ääni RSH-Companylle. Itsellä Hades Lite eikä ole kyllä voinu valittaa, halvimman jakkaran kanssa itse noudettuna hintaa tasan 700e. Paitsi että on kotimainen tuote niin sai myös helkkarin hyvää palvelua ja takuuvarmasti elinikäisen tuotetuen.
Ja jos asuu järkevän matkan päässä Hämeenlinnasta niin noutamalla säästää postikulutkin.
Onkos kenelläkään tuosta Arozzi Velocitan standistä kokemusta?. Hakusessa olisi näin aloittelijan näkökulmasta helposti siirrettävä standi. Noi pysty standit ei oikein miellytä ja tuo näyttäisi olevan ihan kelpo standi Logitechin kamoille. Eikä tarvitse erillistä jakkaraa edes siihen kun saisi pelituolin näppärästi kiinni.
En
En kyllä itse tuollaista hankkisi, näyttää kaikkea muuta kuin helposti siirrettävältä sekä tuo poljin plate näyttää aika rimpulalta.
Miksi ei normi pystystandi? Esim wheelstand pro?
Itsellä oli joskus juurikin tuo wheelstandi ja se yllätti jämäkkyydellä sekä oli oikeasti helppo pistää pois kaappiin yms
Täältä myös suosittelut uudelta simukuskilta Wheel Stand Pro:lle.Pitää tutustua paremmin tuohon wheelstand pro versioon sitten tässä ajan kanssa.
Fanateciltä uusi Podium "rahat pois" ruori...
Fanatec | Bentley – Podium Steering Wheel Bentley GT3
bentley.fanatec.com
Kovat on hinnat kyllä. Hienoja ratteja siitä huolimatta.
Eihän bmw-ratin saati tuon hintoja ole vielä kerrottu. Toki ei nyt varmaan ihan halvimmasta päästä tule olemaan..
Arvio ollut 3k-4k että emt. ehkä lukenut tyhmiä lööppejä sitten.
edit: BMW ratille siis.
edit2: jos Fanatec pitää linjansa siitä, että se on täysin ko rata-autoon sopivalla kiinnityksellä, full carbon, vedenkestävä yms niin en juurikaan edes epäile arviota. JOS toki pelkkää mainosta taas niin...
Joo ajaminen on kyllä tarkempaa ja jollainlailla helpompaa. En osaa paremmin selittää.
CSL vaihtui DD1.
Ollut pädi,g29,csl elite ja dd1 nyt.