Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 862
"vain nouto". Edullinen kyllä ois muutoin. 50 käyttötuntiakin vain about, myyjän mukaan.
Ilmeisesti kysyit myyjältä?
Kyllä ne monesti taipuu myös lähettämiseen jos ei mene kaupaksi, rahti tietty jää ostajan maksettavaksi.

edit: Ai se menikin jo, ei ihme tuolla hinnalla.
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
66
Itsellä tommosta ralliin kuuluvaa härpäkettä hommannut kun toi ralli noin etupäässä kiinnostaa eli fortsonin nappi lautanen ja push-bull shifteri näyttöteline piti tulla mutta ei saanut .Seuraavaksi pitäis rigi talven aikana hommata ja kunnon näyttö.
Sattuuko löytymään mallia tuolle puhelintelineelle, miettinyt samankaltaista ratkaisua jo hyvän tovin! Ilmeisesti kiinnitys tulee basen puolelle noihin akselin ympärillä oleviin ruuveihin?
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
110
Toi on vähän semmoinen malli sovitus kokeilin minkälaisen tohon sais nyt olis tarkoitus tehdä semmoinen lopullinen versio joo tulee niillä ruuveilla kiinni joutu laittamaan vähän pisemmmät
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
@Vision , joko uudet simuvehkeet on tilattu?
Tässä kuussa pitäisi päästä taas radalle ja on tätä kyllä odotettukin :)

AccuForce Pro v2 tilattu 5 viikkoa sitten, Sprintit tulee taasen ensi viikolla SimGraden toimittamana, G-Beltin ostin käytettynä, MotionHousen WindGenerator odottaa tullissa sekä SimLabin toimituskin pitäisi tulla vielä tänään, mm. inverted pedal rack. Toiselta kotimaiselta simumyyjältä RSH E-Sport Company tulee vielä myös pientä tarviketta kuten myös HCGYM:ltä pari kappaletta 3cm paksua 1x1m kumimattoa rigin alle.

Sormet ristissä toivoen ettei vain tulisi viime hetken yllätyksiä ja laitteet myöskin toimisivat ;)

Asioikaa muuten suomalaisissa simutarvikkeita myyvissä verkkokaupoissa jos vain mahdollista, näistä kun saa erinomaista palvelua.

Vähän jäi harmittamaan kun talous ei antanut periksi hankkia näitä suomalaisia polkimia, SimGradeR7, tosin huomasin nämä myös liian myöhäänkin.

img-20210730-194518-809.jpg
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Tollanen g belt vois olla kun en pysty tollasessa motion penkissä olemaan.
Perkuleen kalliita näyttää olevan ainakin uudet. Harkintaan menee.
 
Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
2
Osaisiko porukka suositella mistä lähteä ostamaan ensimmäistä "ajotuolia" ja rattia/polkimia? Tarkoitus aloittaa pelaamaan ps5 rallipelejä. Wheelstandia olen kerran kokeillut, mutta siitä puuttui se tietty rallifiilis. Playseattien arvosteluita katselin youtubesta, mutta loppuen lopuksi veri taitaa virrata vielä siitä hieman parempiin versioihin. Rattiin + polkimiin budjetti n. 500e ja ajotuoliin 300-700e.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 159
Osaisiko porukka suositella mistä lähteä ostamaan ensimmäistä "ajotuolia" ja rattia/polkimia? Tarkoitus aloittaa pelaamaan ps5 rallipelejä. Wheelstandia olen kerran kokeillut, mutta siitä puuttui se tietty rallifiilis. Playseattien arvosteluita katselin youtubesta, mutta loppuen lopuksi veri taitaa virrata vielä siitä hieman parempiin versioihin. Rattiin + polkimiin budjetti n. 500e ja ajotuoliin 300-700e.
Kunnon rigi ja penkki varmasti lisää ajonautintoa. Esim tuosta rigiä: Hades 2.0 plus | RSH E-Sport Company ja kaveriksi sitten samasta putiikista Sparcon penkki tai joku passeli auton penkki romikselta. Toki paljon muitakin alumiiniprofiilirigejä on tarjolla. Alurigi on hyvä siksi, että on tukeva ja laajennettavissa tarpeen mukaan. Pitänee myös jälleenmyyntiarvonsa hyvin.

Ratti+polkimet pleikkarille nyt vähän haastava. Thrustmaster T-GT mielestäni ylihintainen. T300RS ehkä uutena paras vaihtoehto. Käytettynä kannattaa katsella Fanatecin CSL Elite -sarjan vehkeitä. Fanatecin CSL DD on kai tulossa myös PS5-versio, mutta siihen menee aikaa.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Tollanen g belt vois olla kun en pysty tollasessa motion penkissä olemaan.
Perkuleen kalliita näyttää olevan ainakin uudet. Harkintaan menee.
Aikeissa oli hankkia vasta myöhemmin syksyllä mutta kävi tuuri kun onnistuin bongaamaan iRacing-foorumilta viikon käytössä olleen setin, kaupan päälle tuli vielä 5-pistevyöt (3"). Lainasin samantien oman G-Beltin yhdelle simukaverille joka tilasikin omansa muutaman päivän sisään tuosta.

Voi olla että tulevat bf-tarjouksena, jää nähtäväksi. Tällä viikolla näin fb:ssa mainoksen että myös PT-Actuator tuo oman vastaavan myyntiin. Teknisemmät kaverit tosin rakentavat tälläiset itse ;)
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Joo pitää pultata toi ylimääräinen csl elite base penkintaakse ja vyöt rattiakselille kiinni :rofl: :rofl:
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
385
Aikeissa oli hankkia vasta myöhemmin syksyllä mutta kävi tuuri kun onnistuin bongaamaan iRacing-foorumilta viikon käytössä olleen setin, kaupan päälle tuli vielä 5-pistevyöt (3"). Lainasin samantien oman G-Beltin yhdelle simukaverille joka tilasikin omansa muutaman päivän sisään tuosta.

Voi olla että tulevat bf-tarjouksena, jää nähtäväksi. Tällä viikolla näin fb:ssa mainoksen että myös PT-Actuator tuo oman vastaavan myyntiin. Teknisemmät kaverit tosin rakentavat tälläiset itse ;)
Mikä tämmösen järeämmän turvavyön idea on simuissa? Paitti tietysti sillon jos on joku motion rigi jolloin se liikkuu nii sit on järkee. :D

Mulla tulisi ylimääräisistä liikkeistä pahoinvointia.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Mikä tämmösen järeämmän turvavyön idea on simuissa? Paitti tietysti sillon jos on joku motion rigi jolloin se liikkuu nii sit on järkee. :D

Mulla tulisi ylimääräisistä liikkeistä pahoinvointia.
Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta G-Beltin idea kaikessa yksinkertaisuudessa on se että auttaa hahmottamaan jarrutuksia paremmin, esim. mitä kovempaa jarrutat, sitä tiukemmaksi vyöt menee, auttaa toki monessa muussakin asiassa, vaihteen vaihdoista kiihdytykseen sekä pomppuihin aina jopa perän irtoamiseen asti.

Järeämpi turvavyö taasen auttaa jakamaan tuntemukset paremmin/tasaisemmin sekä kuulemma 3" vyöt eivät satu niin paljon :)

Itselläni G-Belt tulee GS-5 penkin kaveriksi ja motion löytyy myös.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Unohtui kysyä, saako kysyä miksi et voi, tuleeko mahdollisesti pahoinvointia tms. ?
Ei varmaan tuu pahoinvointia. Selkä siinä kunnossa ettei edes kauaa istuta ilman vahvoja kipulääkkeitä.
Toi belttijuttu vois olla kyllä kiva lisä shakerien kaveriksi.
Pitääpä etsiä noita diy juttuja näistä jospa vaikka innoistuisi jos ohjeita löytyy.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Ei varmaan tuu pahoinvointia. Selkä siinä kunnossa ettei edes kauaa istuta ilman vahvoja kipulääkkeitä.
Toi belttijuttu vois olla kyllä kiva lisä shakerien kaveriksi.
Pitääpä etsiä noita diy juttuja näistä jospa vaikka innoistuisi jos ohjeita löytyy.
Harmin paikka, tästäkin ketjusta löytyy näköjään useampi keskustelija kenellä ongelmia selkänsä kanssa. Tullut luettua G-Beltista kaikki revikat, keskustelut mitä on tullut vastaan tai löytänyt ja aika moni on arvostanut vyöt motionin tai esm. GS-5 penkin edelle hinta-laatusuhteen vuoksi, SFX-100 toki menee edelle jos vrt muihin useamman aktuaattorin motion setteihin "edullisen" hintansa vuoksi.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Onkin aina ollut vähän erikoinen olo kisapenkissä ilman turvavöitä ja muutaman kerran hamuillut vöitä. On jotenkin jäänyt päälle toi vyöhomma kun 22v ajoin rallia. Vois ne vyöt hommata ilman kiristimiäkin näin aluksi ja laittaa muija vetelee niitä ku jarruttaa. :rofl:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 862
Eikös Sulla @Vision ollut vyönkiristimet vanhassakin vai muistanko väärin?
Ehkä se olikin @china :hmm:

Itellä oli passiiviset kiristimet Motion Platform V3:ssa, mutta purin ne hiljattain pois.
SFX 100:lle jotkut myös viritelleet passiivisia.
Mikä motion Vision Sulle tulee?

Tässä suht tuore video G-Belt:stä, en usko että on oma juttu vaikka varmaan immersiota tuokin, joidenkin mielestä enemmän kuin motion.


Liikkeestä sen verran että kyllä sen on kerrottu helpottavan jos vaikka herkkyyttä VR-pahoinvoinnille.
Itse herkkä matkapahoinvoinnille, eikä penkin heiluminen kyllä tuonut minkäänlaista pahennusta.
Ite kyllä pitänyt liikkeen hyvinkin maltillisena, ei mun mielestä tarvetta hirveällä rytkyttämiselle, menee vaan ajot huonommin.
Selkä itselläkin reistaa ja siinä kohdin kun taju lähtee aivastamisestakin, niin ei tietty voi pelata lainkaan saatikka jos rigi heiluu nopeasti sinne tänne.
Suht normaalilla kivulla ei kuitenkaan tuo lisää kipua, ehkä jopa vähän auttaa kun keskivartaloon tulee liikettä ja joutuu lihakset töihin.

SimGrade kaupan kanssa tässä hiljattain asioin ja supernopeaa palvelua tosiaan, ainakin osa tuotteista edullisempia kuin RSH:lla.
Janicol avaa syksyllä myös uuden verkkokaupan, heillä omistajan mukaan jo nyt paljon simutuotteita joita ei verkkokaupassa näy.
Kyllä siis Suomestakin saa miltei kaiken tarvittavan, hyvä palvelu ja nopea toimitus.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Eikös Sulla @Vision ollut vyönkiristimet vanhassakin vai muistanko väärin?

Mikä motion Vision Sulle tulee?
Itselläni ei tosiaan koskaan ole ollut vyönkiristimiä, itse asiassa allekirjoittaneella ei ole minkäänlaista kokemusta kilpapistevöistä, saati edes muista, mielenkiinnolla siis odottelen.

GS-5 penkin kanssa olisi jo ollut hyvä olla jonkinlaiset vyöt koska olisivat pitänneet paikallaan ja näin ollen välittäneet paremmin myös penkin tuomat tuntemukset, voimat.

Mulla on ollut jo pari vuotta motion käytössä SimLabin P1:ssä, D-Box Gen 1 3250i mutta aika pian hankinnan jälkeen sairastuin pitkäksi aikaa ja kun olin jotakuinkin tervehtynyt, avautui taasen mahdollisuus tehdä pikakaupat asunnosta jossa entuudestaan asuin jolloin jouduin luopumaan puolesta simutarvikkeista toteuttaakseni kaupat.

Mitä motioniin tulee, less is more.

Etkö kokenut Make saaneesi riittävästi immersiota kun poistatit passiiviset vyöt käytöstä ?

Tääsä myös yksi lyhyt video G-Beltistä, idea välittynee parhaiten kohdasta 1.12 eteenpäin.

 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 862
Etkö kokenut Make saaneesi riittävästi immersiota kun poistatit passiiviset vyöt käytöstä ?
Ok siis muistin väärin, ehkä sekotin kun Sulla penkissä siellä alhaalla ne boksit ja joskus oli juttua kiristimistä.

Sissos, Sullahan sit todella pro motion systeemi :thumbsup:
Melkoisen arvokas paketti nyt kun saat sen kasattua!

Vyöt tuo tosiaan omaa tuntumaa etenkin jarrutuksissa kun kiristyvät hartioihin, mutta mulla kun tässä NLR GTTrack rigissä tuo penkki on sellainen melko natiseva malli (elopainolla ei merkitystä ;) ) ja inhoan kaikkea natinaa, ni se on yksi syy miksi otin ne pois kun pahensi ääntä.
Tilasin Sparco R333 penkin SimGrade:lta joka toivon mukaan hiljainen, josko sitten laitan vyöt takaisin.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Ok siis muistin väärin, ehkä sekotin kun Sulla penkissä siellä alhaalla ne boksit ja joskus oli juttua kiristimistä.

Sissos, Sullahan sit todella pro motion systeemi :thumbsup:
Melkoisen arvokas paketti nyt kun saat sen kasattua!

Vyöt tuo tosiaan omaa tuntumaa etenkin jarrutuksissa kun kiristyvät hartioihin, mutta mulla kun tässä NLR GTTrack rigissä tuo penkki on sellainen melko natiseva malli (elopainolla ei merkitystä ;) ) ja inhoan kaikkea natinaa, ni se on yksi syy miksi otin ne pois kun pahensi ääntä.
Tilasin Sparco R333 penkin SimGrade:lta joka toivon mukaan hiljainen, josko sitten laitan vyöt takaisin.
Hyvän näköinen penkki, itselläni on ollut parikin Sparcon penkkiä mutta en muista että natinoita olisin kuullut, mitä nyt viimeisimmässä nahka piti, toki itselläni ei ole ollut seat moveria.

Sanotaanko nyt näin että suuremmat hankinnat ovat nyt tässä, SimXperience julkaisee syksyllä langattoman moduulin ratille ja tämän luultavasti hankin, lisäksi toinen ratti olisi tarpeen, formula tyyppinen.

Lähiviikkoina käyn noutamassa lainassa olleen G-Beltin ja samalla testaan kaverin rigia joka on viimeisen päälle suunnittelun & rakentamisen taidonnäyte, mm. takana kaksi aktuaattoria sekä kolmas joka hoitaa surge-toiminnon.

"Huolestuttavaa" käynnissä on se että kaveri omaa Pimaxin 8KX joka taatusti on aivan eri maailmasta mihin olen tottunut, toivottavasti olisi huono kokemus :) tästä tulikin mieleen että myyntipalstalta löytyisi ihan hyvään hintaan oleva Pimax 8KX ;)

Mitä ajopelejä täällä porukat pelailee ?

Itse olen eniten investoinut iRacingiin joten luultavasti jatkan sillä ja lähinnä skippylla AI:ta vastaan, Formula Vee:tä aion myös ehdottomasti kokeilla.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
RBR, dirt2, acc, ams2. Noita tulee pelattua. Kokeilin i racingia muttei ollu mun juttu. Liian kallis työttömälle.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 862
Oon pelanut nyt lähinnä Automobilista 2:sta vaikka iRacing:iin on mennyt rahaa pirusti...olen kyllä sitäkin satunnaisesti pelaillut ja jatkan kyllä tilausta kun loppuu joskus reilu vuoden päästä.
iRacing:iin ostin viimeksi GT3 Porchen joka on myös AI:ta vastaan käytettävissä, mukava auto ajaa!

Fanatecin shifterin kanssa ollut ongelmia, avasin sen taas tänään ja laitoin mustaa IV-teippiä kaksi kerrosta molempien piirilevyjen alle ja sen jälkeen kalibrointi.
Nyt tuntuis toimivan moitteetta, ei ainakaan tänään yhtään vaihdemissiä.

Tässä vähän H-kaaviolla pykältämistä :)
 
Viimeksi muokattu:

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
RBR, dirt2, acc, ams2. Noita tulee pelattua. Kokeilin i racingia muttei ollu mun juttu. Liian kallis työttömälle.
Ajotuntuma on kyllä niin henkilökohtainen mieltymys, vaikka peli olisi muuten kuinka laaja tahansa tai teknisesti hieno mutta jos tuntuma ei miellytä, se on sitten siinä.

Melkein kaikkia noista kokeillut mutta edelleenkin toinen kestosuosikkini on Live for Speed, harmi kun AI on vain niin syvältä mutta hotlappaukseen yksi parhaista peleistä,
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Oon pelanut nyt lähinnä Automobilista 2:sta vaikka iRacing:iin on mennyt rahaa pirusti...olen kyllä sitäkin satunnaisesti pelaillut ja jatkan kyllä tilausta kun loppuu joskus reilu vuoden päästä.
iRacing:iin ostin viimeksi GT3 Porchen joka on myös AI:ta vastaan käytettävissä, mukava auto ajaa!

Fanatecin shifterin kanssa ollut ongelmia, avasin sen taas tänään ja laitoin mustaa IV-teippiä kaksi kerrosta molempien piirilevyjen alle ja sen jälkeen kalibrointi.
Nyt tuntuis toimivan moitteetta, ei ainakaan tänään yhtään vaihdemissiä.

Tässä vähän H-kaaviolla pykältämistä :)
Yllättävän aktiivinen tuo seat mover on, tuosta kuvakulmasta kuvattuna näyttäisi siltä kun koko rigi liikkuisi.

Oliko tässä nyt ne "maltilliset" asetukset asetukset käytössä ? :)

Vauhdintuntu on kyllä aika mieletön, vr:lla luultavastikin vielä enempi.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
182
Mitä ajopelejä täällä porukat pelailee ?

Itse olen eniten investoinut iRacingiin joten luultavasti jatkan sillä ja lähinnä skippylla AI:ta vastaan, Formula Vee:tä aion myös ehdottomasti kokeilla.
iReiskaa on kyllä hankala vaihtaa, kun on alkuinvestoinnit tehnyt.

Mutta online kisaaminenhan on sen suola, soppiiko kysyä miksi et kisaa ihmisiä ja alieneita vastaan?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 862
Yllättävän aktiivinen tuo seat mover on, tuosta kuvakulmasta kuvattuna näyttäisi siltä kun koko rigi liikkuisi.

Oliko tässä nyt ne "maltilliset" asetukset asetukset käytössä ? :)

Vauhdintuntu on kyllä aika mieletön, vr:lla luultavastikin vielä enempi.
Olen tehnyt vain yhdet asetukset aina per peli.
AMS2:lla liike on hyvin maltillinen GT3 luokassa, mutta formuloissa sitten vähän enemmän.
Tuosta saa kyllä lisättyä vielä yli puolet jolloin heiluminen on ihan älytöntä.

Joo se että ei liiku kuin penkki, niin mun mielestä tuntuu oikein hyvältä.
En ole koko rigin liikettä päässyt testaamaan, niin vaikea sanoa puolesta tai vastaan.
Todella hiljainen tuo ainakin on joka tällaisessa onteloelementeistä rakennetussa luhtitalossa on ihan hyvä alakerran naapurin kannalta.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
iReiskaa on kyllä hankala vaihtaa, kun on alkuinvestoinnit tehnyt.

Mutta online kisaaminenhan on sen suola, soppiiko kysyä miksi et kisaa ihmisiä ja alieneita vastaan?
Olen aikoinaan pelannutkin, varsinkin LFS onlinea sekä vkl lanituksia mutta olen "parhaimmillani" yksin ajaessa, huomattavasti rentoutuneempi ja hermotkin pysynevät jotenkin kurissa :) sama esimerkiksi frisbeegolfissa.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Todella hiljainen tuo ainakin on joka tällaisessa onteloelementeistä rakennetussa luhtitalossa on ihan hyvä alakerran naapurin kannalta.
Itselläni ei tätä ongelmaa ole kun ei ei ole seinänaapuria joten ei ole tarve naapureiden vuoksi hillitä mutta aktuaattoreihin on sisäänrakennettu tärinätoiminto ja vaikka itsekin tykkään maltillisista asetuksista, huoneessa jossa rigi aiemmin oli, sai yhden lattialaminaateista liikkumaan :) siksi tilasin nyt nuo kumimatot.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
182
Olen aikoinaan pelannutkin, varsinkin LFS onlinea sekä vkl lanituksia mutta olen "parhaimmillani" yksin ajaessa, huomattavasti rentoutuneempi ja hermotkin pysynevät jotenkin kurissa :) sama esimerkiksi frisbeegolfissa.
Joo, jännästi se on vaan eri fiilis ihmisiä vastaan, ja kyllähän ihmiset tekee vaan virheitä eri tavalla. Jos hakee ajelusta rentoumista esim. niin varmaan toimii noin paremmin.

Jos tykkää skippystä, niin kannattaa Radicalia testailla, jos et ole tutustunut. Jotenkin itellä luontainen siirtymä oli siinä, kuhan vaan kaasun kanssa on varovaisempi exiteissä. Jotain samaa välitöntä hyvää tuntumaa niissä on. Ai:tä ei tosin ainakaan vielä oo sille.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Jos tykkää skippystä, niin kannattaa Radicalia testailla, jos et ole tutustunut. Jotenkin itellä luontainen siirtymä oli siinä, kuhan vaan kaasun kanssa on varovaisempi exiteissä. Jotain samaa välitöntä hyvää tuntumaa niissä on. Ai:tä ei tosin ainakaan vielä oo sille.
Kiitos vinkistä, pitääpi kokeilla kun setti kasassa, AI tulee sitten kun tulee, aluksihan sitä voi vain opetella sekä hotlapata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 159
Mitä ajopelejä täällä porukat pelailee ?
Alkuperäistä Assetto Corsaa tulee hakattua eniten. Nyt innostunut GT3-autoista ja driftingistä. AC on valikoitunut pääsimuksi ajotuntuman, modituen ja VR-suorituskyvyn perusteella. Dirt Rally 2 sitten rallin tarpeeseen.

ACC kiehtoisi, mutta se ei taida VR-laseilla pyörähtää kovin mukavasti, saati hyvännäköisenä.

Kalustona CSL Elite -ratti, T-LCM -polkimet, SHH-shifteri, ebay-käsijarru ja Reverb G2-lasit. Kunnollista rigiä kaipailee, vielä mennään pöytäkiinnityksellä.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Alkuperäistä Assetto Corsaa tulee hakattua eniten. Nyt innostunut GT3-autoista ja driftingistä. AC on valikoitunut pääsimuksi ajotuntuman, modituen ja VR-suorituskyvyn perusteella. Dirt Rally 2 sitten rallin tarpeeseen.

ACC kiehtoisi, mutta se ei taida VR-laseilla pyörähtää kovin mukavasti, saati hyvännäköisenä.

Kalustona CSL Elite -ratti, T-LCM -polkimet, SHH-shifteri, ebay-käsijarru ja Reverb G2-lasit. Kunnollista rigiä kaipailee, vielä mennään pöytäkiinnityksellä.
GT3 luokat on kiehtovia, aikoinaan ei juuri muuta tullutkaan ajettua, GTR 1 & 2 parissa tuli vietettyä aika paljon tunteja, jossain vaiheessa formuloiden pikkuluokat menivät vain edelle. AC pelasin jonkin aikaa mutta olin aika pettynyt VR toteutukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 159
Ainiin ja unohtui mainita, että F1-viikonloppuina tulee yleensä otettua hotlappia Race Sim Studiosin F1 2021 -autolla kyseisen viikon F1-kisaradalla. Tulee kisan ja aika-ajonkin katsomiseen ihan toisella tavalla näkemystä, kun päästelee ensin itse joitain kymmeniä kierroksia kyseisellä radalla. Kaukana ollaan ajallisesti, mutta fiilis on tärkein.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Rbr tulee pelattua melkeimpä päivittäin,
Dirttiä pelannut ehkä liikaakin kun alkanut jotenkin kyllästyä.
I racing oli aika erikoinen kokemus acc n jälkeen. Niinkuin ois hypänny lontoon sumuun grafiikaltaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 640
toinen kestosuosikkini on Live for Speed
Tuota tuli pelattua aika paljon siihen asti että turbo vaihtui ilmaisautoissa formulaan, ei kuitenkaan vetänyt puoleensa niin paljon että olisi maksuversio tullut hommattua. Assetto on vienyt ajoajan jo sen verran kauan että Humbleista tulleet pelit jäänyt kokeilemattakin.
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
110
Rallipelejä,eniten RBR simfans loistava ralli otatus päivittäin,sen lisäksi nuo wrc 9 ja dirt rally 2.0 Joskus kokeillut noi rata jutut acc,f1,ym mutta ei oikein iskenyt.Voisi melkein sanoa että ralli on se mun rattoni
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
152
Kaikki muut ovat jääneet paitsi iRacing. iRacingissä on tottunut ihmisten kanssa ajamiseen, niin AI-kisat eivät oikein ole viihdyttäneet. Noin vuosi sitten ajoin AC:ta, kun halusi vain ajella rennosti, ja Dirt Rally 2.0:aa, jos rallia teki mieli ajaa.

ETS2:een palaan säännöllisesti, jos haluan rennosti ajaa, ja vaikka kuunnella jotain. Microsoft Flight Simulatorin julkaisu on vain vähentänyt ETS2-ajoja.
 

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
512
Jardierin aatokset n. vkon jälkeen CSL DDn parissa ja vertailua/mielipide mm. muihin Fanatecin baseihin.


 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 916
Viestejä
4 213 590
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom