Pääsee jouluna testailemaan
edit:
Pari pikaista testikierrosta ja ensihavainnot:
-Ratti ei heilu yhtään, toisin kuten tuosta em videolta sai käsityksen...ainakaan tällä CSQR:llä jonka siis ostin mukaan. Toki riuhtomalla saa mitä tahansa liikkeelle, myös oikean auton ratin.
-Ratti on kevyen tuntuinen kuten se onkin hyvin kevyt, mutta silti siitä saa hyvän tuntuman ja kumiset gripit on mukavan tuntuiset niin ajosormikkailla kuin paljainkin käsin.
-Sormet yltävät painikkeille hyvin, dialit löytyy helposti VR:t päässä.
-Ainoa pieni miinus tulee vaihteista, ne pitää melko kovaa ääntä ja ratin kotelo toimii kaikukoppana.
Kahdessa muussa ratissa (Formula V2 ja Universal Hub) mulla on Podium Advanced Paddle Module jotka ovat hyvin hiljaiset.
Jos meinaa vaihtaa vain yhdellä kädellä niin melko jäykkä työntää sormella eteenpäin, itse kyllä tottunut vaihtamaan molemmin puolin ja varmaan jatkossakin.
Hintaisekseen oikein hyvä hankinta
Mulla oli aiemmin myös F1 Carbon ja jos ei moneen rattiin ole rahaa, niin kyllä mieluummin tämän ottaisin, voi ajaa formulaa ja GT:tä.
edit2:
Alkoi toi vaihdeläpyskän metelöinti ottamaan pattiin ja irroitin sen, alle kaksi palaa Armaflexia ja on yhtä hiljainen kuin tuo PA Paddle Module ja se "muovinen kolina" hävisi kokonaan, paljon laadukkaamman oloinen nyt
Varmaan mikä tahansa riittävän joustava vaahtomuovi ajaa asian.
Armaflexissa on itsessään liima, mutta 2-puoleinen teippi käy tietty samalla lailla.