Olin unohtanut ratin kalibroinnin pelissä. Soft lock poissa ja 500 astetta. Alkaa sujua. Self align 65 ja base 75%. Wheel ja Tyre frictionien muutoksilla ei puukäsi pahemmin eroa huomaa. Lohitekilla ne tais ollakin nollissa..
Kiitos taas vinkeistä.
Ratti on kyl mukava. Näin pöytäkäyttöön se Mozan 3Nm olis riittäny, muttei taida vielä Suomessa pahemmin olla.
Wheel friction on kuollutta kitkaa, tekee vain raskaammaksi. Dirt rallyssa voi joutua sitä käyttämään ja ehkä aika paljon jos ratti oskilloi eli vatkaa puolelta toiselle pysähtymättä (mikä ei ole normia ellei auto yliohjaa puolelta toiselle koko ajan = nk. tankslapper).
Itse pidän tyre frictionin samassa kuin self align, en ole paljon testannut tuoko mitään oleellista ffb:hen eli voisiko olla ihan 0, jotain kitkaa se on myös.
Logitech nuo kaksi WF, TF pakko olla alhaiset tai 0 että ratti pyörii siihen vastakäännökseen paremmin, dd ratissa vähemmän kitkaa niin voi olla jotain arvoja jos tarpeen.
Itse suosittelisin laittamaan siihen baseen ainakin poverall 85% eli sinne jäisi myös ylärajaa riittävästi ettei ylikuumene vielä.
Sitten pelissä jos self align arvo 47 niin käytössä on 2.0Nm mitä logitech antaa. Muut arvot esim. wheel friction 0<->47, tyre friction 47, suspension 28<->47
Sitten voi kokeilla josko 2.5Nm toimisi: self align 59, wf 0<->59, tf 59, susp 35<-59
tai jopa 3.0Nm: self align 71, wf 0<->71, tf 71, susp 43<->71