Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuo ole mikään syy laskea ko. hahmon damagea. Nyt tiimi on ihan hukassa, kun taianomaisesti joku vihun hahmo lentelee taivaalla ja ainakaan DPS:t sitä eivät tajua tai ainakaan osaa ampua. Totta kai healerit ovat vaikeimpia tappaa, jos heidän pelaa hyvin ja he voivat pääosin pelata omien selässä. Analla ei edes ole mitään auto-regeniä, joka löytyy kaikilta muilta healereilta, joten kaikki parantaminen on pitkän cooldownin abilityjen varassa. Jossei sinne heal nadejen ehdi saada 200dmg:a tehtyä tarvittaessa niin parempi käydä rangella harjoittelemassa. Ennemmin kaikille muille healereille buffia kuin nerffiä ainoalle (primary) healerille, jolla voi saada jotain tappojakin aikaan tiimin DPS:ien ollessa sysipaskoja kuten aika usein on.Ana on oikeasti paremmilla ränkeillä ihan mahdoton tappaa.
Eli paremmat rankit ei ole syy nerffata, mutta paskemmat rankit sitten kelpaa syyksi ei-nerffaamiselle?Eipä tuo ole mikään syy laskea ko. hahmon damagea. Nyt tiimi on ihan hukassa, kun taianomaisesti joku vihun hahmo lentelee taivaalla ja ainakaan DPS:t sitä eivät tajua tai ainakaan osaa ampua. Totta kai healerit ovat vaikeimpia tappaa, jos heidän pelaa hyvin ja he voivat pääosin pelata omien selässä. Analla ei edes ole mitään auto-regeniä, joka löytyy kaikilta muilta healereilta, joten kaikki parantaminen on pitkän cooldownin abilityjen varassa. Jossei sinne heal nadejen ehdi saada 200dmg:a tehtyä tarvittaessa niin parempi käydä rangella harjoittelemassa. Ennemmin kaikille muille healereille buffia kuin nerffiä ainoalle (primary) healerille, jolla voi saada jotain tappojakin aikaan tiimin DPS:ien ollessa sysipaskoja kuten aika usein on.
Missään ei lukenut tuollaista. Taisit quoteta väärän viestin.Eli paremmat rankit ei ole syy nerffata, mutta paskemmat rankit sitten kelpaa syyksi ei-nerffaamiselle?
Lue se mun viesti niin tajuat mihin viitattiin. Ei ollut kysymys mistään eri rankeista vaan ylipäätään siitä millaisia kaappi-cuckboita suurin osa DPS:n insta-pickaavista pissupöksyistä on. Josset saa tapettua tyyppiä jolla on 200 hiparia, niin turha siitä on foorumeilla itkeä. Ihan newsflashina sellainen juttu että yksi varsinainen hahmo poislukien kaikilla pelihahmoilla tässä pelissä on vähintään tuo 200hp...Öööö? Todettiin että paremmilla rankeilla ana on mahdoton tappaa -- vastasit, ettei se ole syy nerffata (eli paremmat rankit ei ole syy nerffata) Sitten selität, miten paskojen depsien takia anaa ei saa nerffata. (Eli paskojen rankkien paskat depsit on syy jättää nerffaamatta)
Niin, miksi jokaisen hahmon pitäisi tehdä vaan yhtä asiaa kun kun hahmojen on tarkoitus täydentää toisiaan ja tiimin pelityylin mukaisesti näin voi täyttää muutakin kuin sitä ykkösroolia. Depsin pelaaminen on aika tylsää, kun ei ole kuin se yksi (helppo) homma johon keskittyä, joten jätän sen ihan mielelläni niille neljälle muulle, jotka sen DPS:n insta-pickaavat.Eli siis omat depsit on aina perseestä, ja anan pitää siksi tehdä depsienkin työ, ja siksi ei saa nerffata anan damagea? Menee yli hilseen sun ajatukset kyllä. Pelaa sitten itse depsiä ja ole jumalainen tuhoaja? Hyvä ana on edelleen vaikea tappaa, flankerit unille vaan ja meno jatkuu. Joku zen/mercy/lucio kuolee edelleen välittömästi kun winston hyppää naamalle, pharah osuu pari rokua, tracer pääsee yllättämään ja osaa tähdätä, jne.
Kannattaa muutenkin enemmän kohdistaa kritiikkiä omaan peliin, ehkä pääset joskus sellasille rankeille, missä ne depsit ei oo aina kaappi-cuckeja jotka pelaa kädet selän takana![]()
So? Ei sillä rankilla oikeasti kauheasti väliä ole ennen kuin ollaan siellä top500:ssa.Joo nyt tulee aika tuuheaa settiä Keikarilta, huomaa että eri rankit kyseessä.
Sori, mutta kyllä siellä taitaa olla vähän eroa. Muutama kaveri sattunut pelaamaan tuolla alemmalla tasolla (pronz-silver) ja ollaan päästy joskus samoihin matseihin. Ei siellä nyt se peliäly yleisesti kovin paljoa loista.. Toki trollaajia ja heittäjiä löytyy myös tuolta plat-diamond akselilta, mutta yleisesti ottaen mielestäni siellä kuunnellaan hyvin toisia..So? Ei sillä rankilla oikeasti kauheasti väliä ole ennen kuin ollaan siellä top500:ssa.
No hyvä jos uskoa ja luottoa siihen löytyy. Näinhän sen pitäisi ollakin että SR:n noustessa myös taitotaso nousee eikä se kertoisi vain voittojen määrästä.Sori, mutta kyllä siellä taitaa olla vähän eroa. Muutama kaveri sattunut pelaamaan tuolla alemmalla tasolla (pronz-silver) ja ollaan päästy joskus samoihin matseihin. Ei siellä nyt se peliäly yleisesti kovin paljoa loista.. Toki trollaajia ja heittäjiä löytyy myös tuolta plat-diamond akselilta, mutta yleisesti ottaen mielestäni siellä kuunnellaan hyvin toisia..
Mitä taktiikoista sopimista siihen tarvitsee että hyökkääjät tajuavat hyökätä pointille?Niin tai jos siellä voicessa vaikka sopisi taktiikoista niin loppuis se chokessa seisominenSä nyt luulet että kaikki huonot pelaajat pronssissa on vaan trolleja ja griefereitä. Ei ole, ne on paskoja ja siksi siellä pronssissa. En oikeasti muista että mulla olis kertaakaan tullut peliin sellasta jantteria joka trollailis ihan vaan trollailun ilosta ja hyppäilis mapista ulos tjsp. Paskoja pickejä tulee, mutta niidenkin kanssa voi voittaa matseja.
Ei sitä minkään winstonin takia nerffattu. Vaan siksi että teki liikaa kaikkea. Pelin kovimmat healit, käytännössä 300hp, 80 dmg/laaki hitscan, antiheal, hyvä ulti, ulteja ja flankereita tuhoava cc. Joo, analla oli ja on korkeampi skillcap kuin muilla healereilla, mutta kun ennen nerffiä keskinkertainenkin ana oli parempi kuin huippumercy/zen/lucio, niin se on suht typerää.
Impact damage and healing reverted to live values
Blizzard reverttasi ana muutokset kranaatin osalta.
Anan ongelma on se, että helvetisti hiilaa ja samaa aikaa voi napsia bodyshoteilla keveimpiä vihuja pois pelistä melko vähäisellä riskillä ja vaivalla. Ana on kuitenkin support healer, ei dps. Mitä ite pelasin S3 Analla, helpointa sillä kiivetä rankeissa.
Mitä taktiikoista sopimista siihen tarvitsee että hyökkääjät tajuavat hyökätä pointille?Ihan sama hyppiikö ulos kartasta vai seisooko chokessa, lopputulos on sama.
Jaa, no en ole huomannut että tuo toimisi. Silti puolet tiimistä pysähtyy chokeen katselemaan tähtiä ja eka ryysi on pilalla. Tämä siis jos sopii etukäteen laskurin vielä tikittäessä tai kun itse odottelet jo choken takana että mihin se tiimi jäi. Ymmärrettävää se toki on ettei siitä chokesta pääse läpi kuin sellaiset flankerit kuten Ana ja ReinhardtUsein sinne pontille on montaa reittiä. Se chokessa seisominen tuntuu varmaan turvalliselta, kun ei ole sitä suunnitelmaa mitä tehdä. Heti alussa sopii, että mikä reitti otetaan ja vaikka kuka flankaa&harhauttaa. Monesti saa hyviä tuloksia sillä, että joko määrä tai ehdottaa ja kyselee toisten mielipiteitä.
Ja tämä on syy nerffata ainoaa hyvää healeria sen sijaan että muita buffattaisiin?Yhdelläkään muulla supportilla ei ole lähellekkään yhtä kovaa arsenaalia kuin Analla.
Sitten meillä ois 4 ylivoimasta sankaria kun ajatellaan, että healerin tehtävä on healata ja tukea tiimiä eikä toimia primary dps:nä. Yksinkertaisempaa laittaa yks sankari samaan linjaan muiden kanssa kuin säätää monta muuta yhden heron tasolle.Ja tämä on syy nerffata ainoaa hyvää healeria sen sijaan että muita buffattaisiin?
Ana on primary DPS? Tuolla logiikalla Zenyatan damage pitäisi puolittaa ja parannuspallojen teho triplata. Ja jos siis jokaisen hahmon pitää pelata vain sitä tarkoitusta mihin Blizzard on tämän listannut, niin Roadhogiltakin pitää ottaa se haulikko kokonaan pois.Sitten meillä ois 4 ylivoimasta sankaria kun ajatellaan, että healerin tehtävä on healata ja tukea tiimiä eikä toimia primary dps:nä. Yksinkertaisempaa laittaa yks sankari samaan linjaan muiden kanssa kuin säätää monta muuta yhden heron tasolle.
Ja tämä on syy nerffata ainoaa hyvää healeria sen sijaan että muita buffattaisiin?
Damagen nosto on ainoa tapa buffata hahmoja? DPS-instapick-kaappi-cuckboit ovat ehkä vähän liian haltioissaan tuosta damagen tekemisestä. Se että tyypillä on pelin helpoin homma ei tarkoita sitä, että kaikki tappaminen pitäisi säästää kd-huorille ja potg:n jahtaajille.Kyllä. Mitähän järkeä siinä nyt taas olisi jos jokaisen supportin damage olisi lähes DPS classien luokkaa yms. ?
Joo nyt tulee aika tuuheaa settiä Keikarilta, huomaa että eri rankit kyseessä.
Tuohonkin jo vastasin silloin. Anteeksi jos loukkaan jotain mainDPS:iä mutta kyseessä on tiimipeli, jossa jokaisen pitäisi auttaa tiimiä. Ei siellä ole paikkaa leipureille. Yksinkertaisin, yksipuolisin, vähäulotteisin homma, johon vieläpä saa ampua muulta tiimiltä koko pelin ajan.Heh, "helpoin homma". Teude kyllä kiteytti aika hyvin jokunen kommentti taaksepäin:
Ja Zenyn orbin spreadi pois, voi veljet![]()
Kannattaisi opetella lukemaan ennen kuin triggeröityy kun turhake-DPS:istä puhutaan pahaa. Missään vaiheessa en ole puhunut sanaakaan Anan healing-kykyjen/naden nerffistä sanallakaan. Ehkei kannattaisi olettaa jossei tiedäKeikarikin voi lopettaa ulinan kun Ana voi healata kuten ennenkin.
Tuohonkin jo vastasin silloin. Anteeksi jos loukkaan jotain mainDPS:iä mutta kyseessä on tiimipeli, jossa jokaisen pitäisi auttaa tiimiä. Ei siellä ole paikkaa leipureille. Yksinkertaisin, yksipuolisin, vähäulotteisin homma, johon vieläpä saa ampua muulta tiimiltä koko pelin ajan.
Niin itsehän pelaan pääsääntöisesti tankeilla, joten sinun dps-sontasi ei triggeröi minua mihinkään suuntaan =)Kannattaisi opetella lukemaan ennen kuin triggeröityy kun turhake-DPS:istä puhutaan pahaa. Missään vaiheessa en ole puhunut sanaakaan Anan healing-kykyjen/naden nerffistä sanallakaan. Ehkei kannattaisi olettaa jossei tiedä![]()
En tiedä miten se on helpompaa jos sen oman tontin blokkaamisen/parantamisen lisäksi joudut vähän tappamaankin väkeä. Tankit ovat kuitenkin niitä, joilla DPS:t pääsevät tappoapajille jos on "pakko" puskea etukautta sitä isointa reittiä. Perässä healerit pitämässä molempia hengissä, chippaamasta vihun linjastoa ja vahtimassa flankeja. Ihan liian usein healerit ja tankit ovat niitä jotka tappavat eniten, kun DPS:t ovat "taktisia" ja keskittyvät homman katseluun etäämpää.Itsehän pelaan pääasiassa Anaa ja tankkeja tällä hetkellä nimenomaan koska DPS on huomattavasti haastavampi rooli, ja pärjään paljon paremmin ja saan enemmän aikaan pelaamalla noita helpompia rooleja, eli tankkeja ja healereita. Ehkä siellä Silverissä se jostain ihmeen syystä näyttää siltä että tankit/healerit on jotenkin vaikeita tai monimutkaisia pelata.
No vähän kuitenkin näyttää triggeröivänNiin itsehän pelaan pääsääntöisesti tankeilla, joten sinun dps-sontasi ei triggeröi minua mihinkään suuntaan =)
En tiedä miten se on helpompaa jos sen oman tontin blokkaamisen/parantamisen lisäksi joudut vähän tappamaankin väkeä.
Kai luit mun koko viestin... Eihän siinä ollut kuin n. 50% tuosta aiheesta.Tähtäys. Mikään asia Overwatchissa ei ole yhtä vaikeata kuin headshottien paukuttaminen. Huomattavasti vaikeampaa kuin heiluttaa jotain lekaa joka osuu automaagisesti kaikkeen 10 metrin säteellä.
Niin no vaihtoehtona olisi että Blizzard alkaa tehdä jotain griefing-raporteille, niin tuo SR alkaisi kautta linjan kertoa enemmän pelaajan taidosta. Ei ne SR-laskumuutokset huonoa tekisi, mutta pelaajan paikka ei ole Compissa jos ainoa anti tiimille on hyökätessä seistä chokessa ja antaa vihuille ilmaista ulti-latausta samalla kun muu tiimi yrittää.Jos harmittaa pelata huonojen pelaajien kanssa huonoilla rankeilla, niin kannattanee sieltä kivuta pois. Jos oma tiimi ja huonot depsit tuntuu kämppivän, niin ota itse (helppo) Genji tai Tracer ja hae vihut pois. Samat kämpperit ja grieffaajat ja kädettömät dps instalockaajat ne on kuitenkin molemmissa tiimeissäEnsin yksi tappo, sitten toinen ja tarvittaessa vaikka kuusi. Blizzard huomioi taitotasosi nousun ja saavutat tason, jossa kommunikoitte joukkueen kanssa yhdessä.
Itselläni matsien laatu on ainakin parantunut huomattavasti, kun on lopettanut kokonaan tiimikavereiden syyttelyn ja keskittynyt pelaamaan omaa parasta peliä. Ei rankissa nousemiselle noilla matalemmilla sijoilla ole estettä, jos mekaanista taitoa löytyy. Jos pelitaitoa ei löydy, niin yhtä huonoille ne omat tiimit tuntuu korkeammallakin rankilla kun tappiota pukkaa ja jostain pitää syylliset etsiä![]()
Niin no vaihtoehtona olisi että Blizzard alkaa tehdä jotain griefing-raporteille, niin tuo SR alkaisi kautta linjan kertoa enemmän pelaajan taidosta. Ei ne SR-laskumuutokset huonoa tekisi, mutta pelaajan paikka ei ole Compissa jos ainoa anti tiimille on hyökätessä seistä chokessa ja antaa vihuille ilmaista ulti-latausta samalla kun muu tiimi yrittää.
Ja jos olisit ketjua lukenut ja/tai peliä enemmän pelannut niin tietäisit ettei Genji tai Tracer ole niitä peräänkuulutettuja DPS:iä, koska he eivät ole DPS:iä... Enkä usko että se on tiimikaverien syyttelyä jos pyytää tulemaan chokesta läpi ja lopettamaan kämppimisen. Tuollainen peli on kuitenkin haaskattua aikaa aina jokaiselle matsiin osallistujalle, kun ei ylikävelty matsi lämmitä varmasti kenenkään mieltä.
Kolmannen persoonan kuvakulmasta aina itse kuoltuaan? Jos killcamiin yrität nokkelasti viitata niin taas osoitit ettet ole ketjua lukenut. Kyse on nimen omaan siitä että kun itse menet chokesta läpi 'group upia' spämmien niin suurin osa tiimistä jää sinne seisomaan kuin tikku paskaan.Itse kyllä tuumisin, että SR kertoo pelaajan taitotasosta enemmän kuin se, mitä satunnaisessa yhdessä matsissa joku näkee kolmannen persoonan kuvakulmasta aina itse kuoltuaan
T. Lvl 468 ja viime seasonilla overbuffissa #300 Tracer. Ja joku #2000 Ana. Tulee itse aika laajasti pelattua eri heroja. Ja pidettyä hauskaa myös comppia pelatessa![]()
Nämä ovat kyllä hienoja matseja kun on aika yksipuolista niin voittaja porukka sanoo lopuksi gg.
Ihme kyllä jos en kohtaa saa banneja tässä kun joka kertaa tulee sanottua pari valittua sanaa.
Ehkä kannattaa kurkata peiliin, jos gg:n kuuleminen matsin jälkeen pääsee ihon alle.
Kuinka henkisesti pedari pitää olla että jonkun ylikävellyn matsin jälkeen voittajana pitää se 'gg' sanoa? Pelkkää ajanhaaskausta molemmille tiimeille.Ehkä kannattaa kurkata peiliin, jos gg:n kuuleminen matsin jälkeen pääsee ihon alle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.