Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen hyvä on myös, kun yksi Reinhardt pelottaa neljää äijää, jotka jäävät ihmettelemään sitä kilpeä.Tällä hetkellä meta on: "jää chokeen seisomaan, olitpa sitten hyökkääjä tai puolustaja". Tuohon kun joskus saisin järkiselityksen, että onko siinä chokessa joku taikaseinä mistä vaan ei voi mennä läpi ennen kun objectivesta on puolet vallattu? Ja jos on niin onko mulla joku häxätty versio pelistä.
Hieno roundi taas silverillä. Itse olin tiimin ainoa tankki ja kaikki muut pelasi depsiä
Tällä hetkellä meta on: "jää chokeen seisomaan, olitpa sitten hyökkääjä tai puolustaja". Tuohon kun joskus saisin järkiselityksen, että onko siinä chokessa joku taikaseinä mistä vaan ei voi mennä läpi ennen kun objectivesta on puolet vallattu? Ja jos on niin onko mulla joku häxätty versio pelistä.
Tosta oli loistava esimerkki just eilen. Hyökättiin Numbania, perinteisesti mentiin räiskimään "ylös" koska se tuntuu olevan se ainoa taktiitta mitä kukaan ko. mapissa haluaa yrittää. Tuhottiin Reinon barrier, sain välittömästi Roadhogilla hookattua sieltä heidän Soldierinsa josta saatiin pick, eli oltiin siinä 6vs5 ja vastustajan Reinon barrier oli nurin. Yksikään meidän tiimistä ei yrittänyt mennä sisään. Istuttiin siinä kunnes Soldier tuli takas ja oltiin taas 6vs6.
Mitä vittua oikeasti?
Ei siinä paljoa johtamista tarvita kun hyökkääjien kuitenkin luulisi tajuavan mennä sinne objectivea kohti eikä jäädä omasta tahdosta chokeen seisomaan. Nytkin oli tiimissä noita voipista vinkujia ja molemmat jäivät sinne chokeen seisomaan. Koko erän kirjoittelin chattiin Bastionin kiusaamisen lomassa että josko hekin alkaisivat grieffaamisen sijaan pelata, mutta ilmeisesti peli oli hävitty kun tiimissä oli 1-2 tyyppiä, jotka eivät chattia lukeneet, joten nämä kaverit eivät edes yrittäneet. Jännästi kuitenkin Ana ja Reinhardt pääsivät chokesta läpi ihan kävelemällä mutta ei sitä pointtia kaksistaan otettu edes ulteilla kun lopputiimi ei tee mitään vaan kämppii chokessa.Selvästikään kukaan ei johtanu hyökkäystä, pitäis olla joku joka sanoo että nyt mennään sisään ja keneen fokusoidaan. Kyllä noita tilanteita tulee paljon soloquessa, kun kukaan ei puhu voice chattiin ja kaikki pelaa liian passiivisesti. Välillä tulee myös sitä toista ääripäätä eli pelaajat rynnii heti yksin kuolemaan eikä grouppaa kertaakaan pelin aikana. Aina vaan spawnista juostaan objectivelle välittämättä onko muut elossa vai ei.
Ei siinä paljoa johtamista tarvita kun hyökkääjien kuitenkin luulisi tajuavan mennä sinne objectivea kohti eikä jäädä omasta tahdosta chokeen seisomaan. Nytkin oli tiimissä noita voipista vinkujia ja molemmat jäivät sinne chokeen seisomaan. Koko erän kirjoittelin chattiin Bastionin kiusaamisen lomassa että josko hekin alkaisivat grieffaamisen sijaan pelata, mutta ilmeisesti peli oli hävitty kun tiimissä oli 1-2 tyyppiä, jotka eivät chattia lukeneet, joten nämä kaverit eivät edes yrittäneet. Jännästi kuitenkin Ana ja Reinhardt pääsivät chokesta läpi ihan kävelemällä mutta ei sitä pointtia kaksistaan otettu edes ulteilla kun lopputiimi ei tee mitään vaan kämppii chokessa.
Muuten olisi ihan mahtava peli, mutta tuo 100% munattomuus on jotain käsittämätöntä kun se on niin monelle ainoa tapa pelata. "Minä en tee mitään, tehkää te muut ja sitten minä tulen mukaan, ettei vaan K/D näytä huonolta." Ja Blizzard ei näille grieffereille tee mitään edes sen muodossa että SR (tai MMR) muutettaisiin sen perusteella toimivaksi että kuka pelaa hyvin ja kuka ei.
1000-2500, ei tuo SR oikein mitään merkkaa kun pelaajien taso on ainakin tuolla välillä ihan sama.Millä SR:llä pelailet?
No tuossa tapauksessa ei Blizzardi paljoaa enään voi asialle tehdä. "Munattomat" kun ovat jo omalla matalalla rankillaan.1000-2500, ei tuo SR oikein mitään merkkaa kun pelaajien taso on ainakin tuolla välillä ihan sama.
No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.No tuossa tapauksessa ei Blizzardi paljoaa enään voi asialle tehdä. "Munattomat" kun ovat jo omalla matalalla rankillaan.
Focusoi omien taitojen kehittämiseen niin pääset joskus sieltä ylöspäin.
Sillä, että pelaat hyvin on vaikutusta SR:n nousuun/laskuun. Järjestelmä kokoajan vertaa pelaajan taitoja toisiin samantasoisiin pelaajiin (esim. paljon napsit heduja mäkkärillä tai paljon saat assisteja zenyllä). Jos pelaa huonosti ja voittaa, rankkia saa vähemmän kuin sillon jos pelaisisi yhtä hyvin kun muut. Jos pelaa huonosti ja häviää, niin rankki laskee rankemmin. Hyvin pelatessa sitten saa enemmä rankkia kuin muut ja häviöt ei oo niin kauhean rankaisevia. Erot ei ole kauhean suuria, mutta siinä vaiheessa ku häviöstä alkaa lähtemään enemmän kuin mitä voitosta saa, niin 50% voittoprosentillakin rankki alkaa laskemaan.No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.
DPS:llä olisi toki helppo nousta, mutta aika typerältä tuntuu pelata sitä helpointa ja yksinkertaisinta roolia vain sen takia että saa pelata supportilla/tankilla muka parempien pelaajien kanssa
Niin ja silti tuo nousu/lasku on täysin sidottu voittoihin/häviöihin missä ei ole järjen hiventäkään niin kauan kuin trolleille ei tehdä pelissä mitään. Oikeasti ei olisi vaikeaa tehdä joka hahmolle hahmoluokkaan pohjautuva kaava milloin teet oikeita juttuja ja milloin extraa. Nykyinen järjestelmä rankaisee varsinkin flankereita, jotka olisivat usein voiton avain, mutta paskahousutiimin seistessä chokessa koko pelin ei heistäkään ole pelejä yksin voittamaan, kun kavereilta ei tule mitään apuja.Sillä, että pelaat hyvin on vaikutusta SR:n nousuun/laskuun. Järjestelmä kokoajan vertaa pelaajan taitoja toisiin samantasoisiin pelaajiin (esim. paljon napsit heduja mäkkärillä tai paljon saat assisteja zenyllä). Jos pelaa huonosti ja voittaa, rankkia saa vähemmän kuin sillon jos pelaisisi yhtä hyvin kun muut. Jos pelaa huonosti ja häviää, niin rankki laskee rankemmin. Hyvin pelatessa sitten saa enemmä rankkia kuin muut ja häviöt ei oo niin kauhean rankaisevia. Erot ei ole kauhean suuria, mutta siinä vaiheessa ku häviöstä alkaa lähtemään enemmän kuin mitä voitosta saa, niin 50% voittoprosentillakin rankki alkaa laskemaan.
Jos voitosta aina tulee jotain 25 ja häviöstä lähtee -25, niin sillon järjestelmä on aikalailla sitä mieltä, että pelaaja on taitoaan vastaavalla SR-tasolla.
Selvästikään kukaan ei johtanu hyökkäystä, pitäis olla joku joka sanoo että nyt mennään sisään ja keneen fokusoidaan. Kyllä noita tilanteita tulee paljon soloquessa, kun kukaan ei puhu voice chattiin ja kaikki pelaa liian passiivisesti. Välillä tulee myös sitä toista ääripäätä eli pelaajat rynnii heti yksin kuolemaan eikä grouppaa kertaakaan pelin aikana. Aina vaan spawnista juostaan objectivelle välittämättä onko muut elossa vai ei.
No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.
DPS:llä olisi toki helppo nousta, mutta aika typerältä tuntuu pelata sitä helpointa ja yksinkertaisinta roolia vain sen takia että saa pelata supportilla/tankilla muka parempien pelaajien kanssa
Yksi homma, tappaa vihuja ja/tai pitää ne kiireisenä. Muut joutuvat keskittymään muuhunkin.DPS helpoin rooli? Huhu, nyt tuli päivän pohjakommentti.
Tuolla logiikalla tankilla ja supportillakin on vain yksi homma.Yksi homma, tappaa vihuja ja/tai pitää ne kiireisenä. Muut joutuvat keskittymään muuhunkin.
Jaa että näiden ei olisi tarpeellista tappaa vihuja? Kukahan niitä sitten tappaisi kun aika usein se menee niin että healerit/tankit ovat niitä jotka pelaavat ja keräävät tappomitalitkin, samalla kun joku Soldier/Mccree/Pharah kämppii omien takana paskat housussa ja toivoo että saisi edes yhden taponTuolla logiikalla tankilla ja supportillakin on vain yksi homma.
Zaryaa aggrotyylillä pelatessa jaksaa kyllä ihmetyttää toi miten dps-osastolla ei uskalleta lähteä etulinjoille vaikka näkee, että edessä on oman tiimin tankki kuolemattomuuskuplan sisällä ja siltä saat isolla todennäköisyydellä itsellesi samanlaisen suojan samalla kun se antaa tulitukea.Jaa että näiden ei olisi tarpeellista tappaa vihuja? Kukahan niitä sitten tappaisi kun aika usein se menee niin että healerit/tankit ovat niitä jotka pelaavat ja keräävät tappomitalitkin, samalla kun joku Soldier/Mccree/Pharah kämppii omien takana paskat housussa ja toivoo että saisi edes yhden tapon
Ole tyytyväinen että saat edes sen toisen tankin mukaasi Yritä siinä sitten pitää chokea ja puolustaa kun loput tiimistä omasta halustaan seisoo ryppäässä objectivella tai sen takana odottaen vain että joku ultillaan pyyhkäisee kaikki poisZaryaa aggrotyylillä pelatessa jaksaa kyllä ihmetyttää toi miten dps-osastolla ei uskalleta lähteä etulinjoille vaikka näkee, että edessä on oman tiimin tankki kuolemattomuuskuplan sisällä ja siltä saat isolla todennäköisyydellä itsellesi samanlaisen suojan samalla kun se antaa tulitukea.
Overwatchin ärsyttävin ominaisuus kyllä tämä. Laitetaan matsiin vaikkei ole porukkaa
Aivan helposti voisivat lieventää matchmakingin SR-vaatimuksia niin kauan kuin tuo SR:n toimivuus on mitä on. Tänään taas pelien saldo yhden erän ylikävelyn jälkeen; Bastion istuu turret modessa Nepalin sisäkentässä jossain objectiven ja spawnin välillä, tiimi ehkä pari metriä tämän edellä. Reaper lopettaa flankkaamisen mun kanssa kun nähdään vihollisen selät. 0-100 ja yks tiimiläinen lähtee pois Bastionin takia, mutta ko. mulkero jatkaa ihan samaan tahtiin. Seuraavassa kentässä Hanzo nappaa kolme vihua pointilta pois ja kukaan ei tule, kaikki seisovat chokessaJep. Minun on henk. koht. aika vaikea käsittää, että kun menet prime-time aikaan peliin jolla on miljoonia pelaajia (ei nyt toki samaan aikaan mutta kuitenkin, vitusti pelaajia) niin miten vaikeaa se muka on löytää sinne ketään. 6 vs. 5, waiting for players, waiting for players, waiting for players...kunnes haku luovuttaa ja heittää kaikki takaisin menuun koska ei nyt vaan selkeästi ole Euroopassa ketään jota voisi pistää peliin
2445 oli oma s4 placement tuloksella 5-5 (LLLWWWWWLL). Viime season loppui olikohan 2611, season high:n ollessa 2985 ja lähtökohdan 1960.
Jep. Minun on henk. koht. aika vaikea käsittää, että kun menet prime-time aikaan peliin jolla on miljoonia pelaajia (ei nyt toki samaan aikaan mutta kuitenkin, vitusti pelaajia) niin miten vaikeaa se muka on löytää sinne ketään. 6 vs. 5, waiting for players, waiting for players, waiting for players...kunnes haku luovuttaa ja heittää kaikki takaisin menuun koska ei nyt vaan selkeästi ole Euroopassa ketään jota voisi pistää peliin
Mikä ihmeen feature toi nyt on. En eläessäni muista että mulle olisi käynyt mitään tollasta Overwatchissa.
Viimeisimmän pätsin jälkeen ainakin Mystery Heroesissa peli käynnistyy lähestulkoon aina ilman täyttä 6v6 (waiting for players). Tätä ennen ei juuri koskaan.
Krmh... olisiko asian voinut kirjoittaa "5W(ins)5L(oses)"?
Kunhan kysyin...
Siinähän se edessä lukee 5-5. Tuossa näkyy järjestys miten pelit menivät, jos jotakuta kiinnostaa.
Noilla muutoksilla Ana tippuu parhaan healerin paikalta pois heittämällä.PTR:ssä Analle muutoksia:
On the PTR, her Biotic Rifle now does 60 damage per shot to enemies (down from 80), while impact from her Biotic Grenade now does 30 damage (down from 60) to enemies and 50 healing (down from 100) to allies.
Saa nähdä tuleeko noin suoraan liveen, vai muuttuuko vielä.
Ihan hyvä, tähän mennessä Ana ollut pakollinen pick joka matsissa. Jos nyt näkyisi enemmän Zenyattaa ja Mercyä.Noilla muutoksilla Ana tippuu parhaan healerin paikalta pois heittämällä.
Ihan hyvä, tähän mennessä Ana ollut pakollinen pick joka matsissa. Jos nyt näkyisi enemmän Zenyattaa ja Mercyä.
Höpöhöpö, jospa buffattaisiin niitä muita healereita sen sijaan että tehdään siitä ainoasta hyvästä healerista huonompi.Ihan hyvä, tähän mennessä Ana ollut pakollinen pick joka matsissa. Jos nyt näkyisi enemmän Zenyattaa ja Mercyä.