Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Tällä hetkellä meta on: "jää chokeen seisomaan, olitpa sitten hyökkääjä tai puolustaja". Tuohon kun joskus saisin järkiselityksen, että onko siinä chokessa joku taikaseinä mistä vaan ei voi mennä läpi ennen kun objectivesta on puolet vallattu? Ja jos on niin onko mulla joku häxätty versio pelistä.
Toinen hyvä on myös, kun yksi Reinhardt pelottaa neljää äijää, jotka jäävät ihmettelemään sitä kilpeä.
 
Hieno roundi taas silverillä. Itse olin tiimin ainoa tankki ja kaikki muut pelasi depsiä :dead:
 
Hieno roundi taas silverillä. Itse olin tiimin ainoa tankki ja kaikki muut pelasi depsiä :dead:

Toi on jotenki huvittavaa että nimenomaan jossain silverillä josse ne dps pelaajat ovat aivan paskoja pelaaman dps, niin sillon tottakai on pakko aina pelata sitä dps. Mieluummin pelaisin kyllä itse vaikka Roadhogia tai Zaryaa tolla tasolla jos tosiaan se oma tähtäys ei ole mitään headshot luokkaa. :D
 
Tällä hetkellä meta on: "jää chokeen seisomaan, olitpa sitten hyökkääjä tai puolustaja". Tuohon kun joskus saisin järkiselityksen, että onko siinä chokessa joku taikaseinä mistä vaan ei voi mennä läpi ennen kun objectivesta on puolet vallattu? Ja jos on niin onko mulla joku häxätty versio pelistä.

Tosta oli loistava esimerkki just eilen. Hyökättiin Numbania, perinteisesti mentiin räiskimään "ylös" koska se tuntuu olevan se ainoa taktiitta mitä kukaan ko. mapissa haluaa yrittää. Tuhottiin Reinon barrier, sain välittömästi Roadhogilla hookattua sieltä heidän Soldierinsa josta saatiin pick, eli oltiin siinä 6vs5 ja vastustajan Reinon barrier oli nurin. Yksikään meidän tiimistä ei yrittänyt mennä sisään. Istuttiin siinä kunnes Soldier tuli takas ja oltiin taas 6vs6.

Mitä vittua oikeasti?
 
Tosta oli loistava esimerkki just eilen. Hyökättiin Numbania, perinteisesti mentiin räiskimään "ylös" koska se tuntuu olevan se ainoa taktiitta mitä kukaan ko. mapissa haluaa yrittää. Tuhottiin Reinon barrier, sain välittömästi Roadhogilla hookattua sieltä heidän Soldierinsa josta saatiin pick, eli oltiin siinä 6vs5 ja vastustajan Reinon barrier oli nurin. Yksikään meidän tiimistä ei yrittänyt mennä sisään. Istuttiin siinä kunnes Soldier tuli takas ja oltiin taas 6vs6.

Mitä vittua oikeasti?

Selvästikään kukaan ei johtanu hyökkäystä, pitäis olla joku joka sanoo että nyt mennään sisään ja keneen fokusoidaan. Kyllä noita tilanteita tulee paljon soloquessa, kun kukaan ei puhu voice chattiin ja kaikki pelaa liian passiivisesti. Välillä tulee myös sitä toista ääripäätä eli pelaajat rynnii heti yksin kuolemaan eikä grouppaa kertaakaan pelin aikana. Aina vaan spawnista juostaan objectivelle välittämättä onko muut elossa vai ei.
 
Selvästikään kukaan ei johtanu hyökkäystä, pitäis olla joku joka sanoo että nyt mennään sisään ja keneen fokusoidaan. Kyllä noita tilanteita tulee paljon soloquessa, kun kukaan ei puhu voice chattiin ja kaikki pelaa liian passiivisesti. Välillä tulee myös sitä toista ääripäätä eli pelaajat rynnii heti yksin kuolemaan eikä grouppaa kertaakaan pelin aikana. Aina vaan spawnista juostaan objectivelle välittämättä onko muut elossa vai ei.
Ei siinä paljoa johtamista tarvita kun hyökkääjien kuitenkin luulisi tajuavan mennä sinne objectivea kohti eikä jäädä omasta tahdosta chokeen seisomaan. Nytkin oli tiimissä noita voipista vinkujia ja molemmat jäivät sinne chokeen seisomaan. Koko erän kirjoittelin chattiin Bastionin kiusaamisen lomassa että josko hekin alkaisivat grieffaamisen sijaan pelata, mutta ilmeisesti peli oli hävitty kun tiimissä oli 1-2 tyyppiä, jotka eivät chattia lukeneet, joten nämä kaverit eivät edes yrittäneet. Jännästi kuitenkin Ana ja Reinhardt pääsivät chokesta läpi ihan kävelemällä mutta ei sitä pointtia kaksistaan otettu edes ulteilla kun lopputiimi ei tee mitään vaan kämppii chokessa.

Muuten olisi ihan mahtava peli, mutta tuo 100% munattomuus on jotain käsittämätöntä kun se on niin monelle ainoa tapa pelata. "Minä en tee mitään, tehkää te muut ja sitten minä tulen mukaan, ettei vaan K/D näytä huonolta." Ja Blizzard ei näille grieffereille tee mitään edes sen muodossa että SR (tai MMR) muutettaisiin sen perusteella toimivaksi että kuka pelaa hyvin ja kuka ei.
 
Ei siinä paljoa johtamista tarvita kun hyökkääjien kuitenkin luulisi tajuavan mennä sinne objectivea kohti eikä jäädä omasta tahdosta chokeen seisomaan. Nytkin oli tiimissä noita voipista vinkujia ja molemmat jäivät sinne chokeen seisomaan. Koko erän kirjoittelin chattiin Bastionin kiusaamisen lomassa että josko hekin alkaisivat grieffaamisen sijaan pelata, mutta ilmeisesti peli oli hävitty kun tiimissä oli 1-2 tyyppiä, jotka eivät chattia lukeneet, joten nämä kaverit eivät edes yrittäneet. Jännästi kuitenkin Ana ja Reinhardt pääsivät chokesta läpi ihan kävelemällä mutta ei sitä pointtia kaksistaan otettu edes ulteilla kun lopputiimi ei tee mitään vaan kämppii chokessa.

Muuten olisi ihan mahtava peli, mutta tuo 100% munattomuus on jotain käsittämätöntä kun se on niin monelle ainoa tapa pelata. "Minä en tee mitään, tehkää te muut ja sitten minä tulen mukaan, ettei vaan K/D näytä huonolta." Ja Blizzard ei näille grieffereille tee mitään edes sen muodossa että SR (tai MMR) muutettaisiin sen perusteella toimivaksi että kuka pelaa hyvin ja kuka ei.

Millä SR:llä pelailet?
 
1000-2500, ei tuo SR oikein mitään merkkaa kun pelaajien taso on ainakin tuolla välillä ihan sama.
No tuossa tapauksessa ei Blizzardi paljoaa enään voi asialle tehdä. "Munattomat" kun ovat jo omalla matalalla rankillaan.

Focusoi omien taitojen kehittämiseen niin pääset joskus sieltä ylöspäin.
 
No tuossa tapauksessa ei Blizzardi paljoaa enään voi asialle tehdä. "Munattomat" kun ovat jo omalla matalalla rankillaan.

Focusoi omien taitojen kehittämiseen niin pääset joskus sieltä ylöspäin.
No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.

DPS:llä olisi toki helppo nousta, mutta aika typerältä tuntuu pelata sitä helpointa ja yksinkertaisinta roolia vain sen takia että saa pelata supportilla/tankilla muka parempien pelaajien kanssa :D
 
Joo-o... Bastionilla voittaa turret modessa Torbjörnin molten core -turretinkin, face to face. Ööh...
 
Kyllä itse ainakin on huomannut että kannattaa itse ottaa vähän "vastuuta", jos kukaan ei puhu voicessa tai chatissakaan. Ennen matsin alkua sanoo jotain pientä, "lets go left from choke" tjsp, niin kaikki on ehkä taas vähän enemmän samalla sivulla. Ja sitten vaikka itse juuri tuossa chokella kun saadaan reiskalta kilpeä pois ja pick tai 2 niin huutaa vaan GO GO GO GO niin kovaa että ryssätkin ymmärtää. Ainakin itselläni tuommosella pienellä kommunikoinnilla oon huomannut ihan selvää eroa pelien laadussa ja omassa mielenterveydessäni. Ja vielä paranee jos uskaltaa vaikka pyytää analta sitä boostia kun on itse sitä mieltä että nyt mennään. Se oli itselläni ainakin ihan siisti tunne, kun alko pyytämään analta boosteja, ja saman matsin aikana sai tuhota vihutiimin useampaan kertaan nano+aimbot combolla. Jos en olis ite pyytänyt ja "sopinut" boosteista, niin varmaan ne olis mennyt vähän kelle sattuu millon sattuu...

</rant>

eivaan, tämmösiä havaintoja itse tehnyt s3 lopulla ja nyt s4 alussa.

Btw, huomasko kukaan muu, että kun tieto bastionin nerffeistä julkastiin, niin sen jälkeen niitä näkyi compissakin paljon vähemmän? :D Päivällä niitä oli joka_helvetin_matsissa, illalla/yöllä ei näkynyt kuin pari hassua.
 
No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.

DPS:llä olisi toki helppo nousta, mutta aika typerältä tuntuu pelata sitä helpointa ja yksinkertaisinta roolia vain sen takia että saa pelata supportilla/tankilla muka parempien pelaajien kanssa :D
Sillä, että pelaat hyvin on vaikutusta SR:n nousuun/laskuun. Järjestelmä kokoajan vertaa pelaajan taitoja toisiin samantasoisiin pelaajiin (esim. paljon napsit heduja mäkkärillä tai paljon saat assisteja zenyllä). Jos pelaa huonosti ja voittaa, rankkia saa vähemmän kuin sillon jos pelaisisi yhtä hyvin kun muut. Jos pelaa huonosti ja häviää, niin rankki laskee rankemmin. Hyvin pelatessa sitten saa enemmä rankkia kuin muut ja häviöt ei oo niin kauhean rankaisevia. Erot ei ole kauhean suuria, mutta siinä vaiheessa ku häviöstä alkaa lähtemään enemmän kuin mitä voitosta saa, niin 50% voittoprosentillakin rankki alkaa laskemaan.

Jos voitosta aina tulee jotain 25 ja häviöstä lähtee -25, niin sillon järjestelmä on aikalailla sitä mieltä, että pelaaja on taitoaan vastaavalla SR-tasolla.
 
Sillä, että pelaat hyvin on vaikutusta SR:n nousuun/laskuun. Järjestelmä kokoajan vertaa pelaajan taitoja toisiin samantasoisiin pelaajiin (esim. paljon napsit heduja mäkkärillä tai paljon saat assisteja zenyllä). Jos pelaa huonosti ja voittaa, rankkia saa vähemmän kuin sillon jos pelaisisi yhtä hyvin kun muut. Jos pelaa huonosti ja häviää, niin rankki laskee rankemmin. Hyvin pelatessa sitten saa enemmä rankkia kuin muut ja häviöt ei oo niin kauhean rankaisevia. Erot ei ole kauhean suuria, mutta siinä vaiheessa ku häviöstä alkaa lähtemään enemmän kuin mitä voitosta saa, niin 50% voittoprosentillakin rankki alkaa laskemaan.

Jos voitosta aina tulee jotain 25 ja häviöstä lähtee -25, niin sillon järjestelmä on aikalailla sitä mieltä, että pelaaja on taitoaan vastaavalla SR-tasolla.
Niin ja silti tuo nousu/lasku on täysin sidottu voittoihin/häviöihin missä ei ole järjen hiventäkään niin kauan kuin trolleille ei tehdä pelissä mitään. Oikeasti ei olisi vaikeaa tehdä joka hahmolle hahmoluokkaan pohjautuva kaava milloin teet oikeita juttuja ja milloin extraa. Nykyinen järjestelmä rankaisee varsinkin flankereita, jotka olisivat usein voiton avain, mutta paskahousutiimin seistessä chokessa koko pelin ei heistäkään ole pelejä yksin voittamaan, kun kavereilta ei tule mitään apuja.
 
Selvästikään kukaan ei johtanu hyökkäystä, pitäis olla joku joka sanoo että nyt mennään sisään ja keneen fokusoidaan. Kyllä noita tilanteita tulee paljon soloquessa, kun kukaan ei puhu voice chattiin ja kaikki pelaa liian passiivisesti. Välillä tulee myös sitä toista ääripäätä eli pelaajat rynnii heti yksin kuolemaan eikä grouppaa kertaakaan pelin aikana. Aina vaan spawnista juostaan objectivelle välittämättä onko muut elossa vai ei.

Oliskin ollut perus soloque tilanne. Meidän tiimissä oli 4man premade (en ollut osa sitä), jossa oli Reino, 1 support ja 2 DPS. Luonnollisestikaan eivät olleet myöskään team voicessa. Jotenkin vaan olisin kuvitellut että nämä jannut osaisivat keskenään koordinoida että nyt mennään kun sieltä se pick tuli. :(
 
No miksi jollain kämppivällä on SR edes positiivisen puolella? Vastaus: sen takia että SR nousee voitoista, ei siitä että pelaatko hyvin. Blizzardilta muutosta tuohon niin SR ja MMR alkaisivat saada jotain taitopohjaa. Eikä tuossa lainausmerkeille ole tarvetta, trolli on trolli.

DPS:llä olisi toki helppo nousta, mutta aika typerältä tuntuu pelata sitä helpointa ja yksinkertaisinta roolia vain sen takia että saa pelata supportilla/tankilla muka parempien pelaajien kanssa :D

DPS helpoin rooli? Huhu, nyt tuli päivän pohjakommentti.
 
You had one job! Jossain MMO:ssa tuo vielä pätee että main tankilla on oikeasti isompi homma kuin muilla, mutta tällaisessa 6vs6:ssa menee vähän höpöhöpön puolelle :D
 
Tuolla logiikalla tankilla ja supportillakin on vain yksi homma.
Jaa että näiden ei olisi tarpeellista tappaa vihuja? Kukahan niitä sitten tappaisi kun aika usein se menee niin että healerit/tankit ovat niitä jotka pelaavat ja keräävät tappomitalitkin, samalla kun joku Soldier/Mccree/Pharah kämppii omien takana paskat housussa ja toivoo että saisi edes yhden tapon :D
 
Jaa että näiden ei olisi tarpeellista tappaa vihuja? Kukahan niitä sitten tappaisi kun aika usein se menee niin että healerit/tankit ovat niitä jotka pelaavat ja keräävät tappomitalitkin, samalla kun joku Soldier/Mccree/Pharah kämppii omien takana paskat housussa ja toivoo että saisi edes yhden tapon :D
Zaryaa aggrotyylillä pelatessa jaksaa kyllä ihmetyttää toi miten dps-osastolla ei uskalleta lähteä etulinjoille vaikka näkee, että edessä on oman tiimin tankki kuolemattomuuskuplan sisällä ja siltä saat isolla todennäköisyydellä itsellesi samanlaisen suojan samalla kun se antaa tulitukea.
 
Zaryaa aggrotyylillä pelatessa jaksaa kyllä ihmetyttää toi miten dps-osastolla ei uskalleta lähteä etulinjoille vaikka näkee, että edessä on oman tiimin tankki kuolemattomuuskuplan sisällä ja siltä saat isolla todennäköisyydellä itsellesi samanlaisen suojan samalla kun se antaa tulitukea.
Ole tyytyväinen että saat edes sen toisen tankin mukaasi :) Yritä siinä sitten pitää chokea ja puolustaa kun loput tiimistä omasta halustaan seisoo ryppäässä objectivella tai sen takana odottaen vain että joku ultillaan pyyhkäisee kaikki pois :D
 
Overwatchin ärsyttävin ominaisuus kyllä tämä. Laitetaan matsiin vaikkei ole porukkaa :tdown:
fe1k3H5.jpg
 
Overwatchin ärsyttävin ominaisuus kyllä tämä. Laitetaan matsiin vaikkei ole porukkaa :tdown:

Jep. Minun on henk. koht. aika vaikea käsittää, että kun menet prime-time aikaan peliin jolla on miljoonia pelaajia (ei nyt toki samaan aikaan mutta kuitenkin, vitusti pelaajia) niin miten vaikeaa se muka on löytää sinne ketään. 6 vs. 5, waiting for players, waiting for players, waiting for players...kunnes haku luovuttaa ja heittää kaikki takaisin menuun koska ei nyt vaan selkeästi ole Euroopassa ketään jota voisi pistää peliin :think:
 
Jep. Minun on henk. koht. aika vaikea käsittää, että kun menet prime-time aikaan peliin jolla on miljoonia pelaajia (ei nyt toki samaan aikaan mutta kuitenkin, vitusti pelaajia) niin miten vaikeaa se muka on löytää sinne ketään. 6 vs. 5, waiting for players, waiting for players, waiting for players...kunnes haku luovuttaa ja heittää kaikki takaisin menuun koska ei nyt vaan selkeästi ole Euroopassa ketään jota voisi pistää peliin :think:
Aivan helposti voisivat lieventää matchmakingin SR-vaatimuksia niin kauan kuin tuo SR:n toimivuus on mitä on. Tänään taas pelien saldo yhden erän ylikävelyn jälkeen; Bastion istuu turret modessa Nepalin sisäkentässä jossain objectiven ja spawnin välillä, tiimi ehkä pari metriä tämän edellä. Reaper lopettaa flankkaamisen mun kanssa kun nähdään vihollisen selät. 0-100 ja yks tiimiläinen lähtee pois Bastionin takia, mutta ko. mulkero jatkaa ihan samaan tahtiin. Seuraavassa kentässä Hanzo nappaa kolme vihua pointilta pois ja kukaan ei tule, kaikki seisovat chokessa :D

Gibraltarilla puolustuksessa tiimi yhtäkkiä vetäytyy payloadilta pois ensimmäisessä nurkassa, jättää flankerin yksin ja sitten istutaan koko loppuerä payloadin takana katsellen kun vihu vie mersun maaliin asti. Hyökkäyssuuntaan mentäessä pysähdytään ekan kerran kun vihut tulevat payloadin eteen ja sen jälkeen ei edes contestata koko rotjaketta vaikka yksinäinen Junkrat vain pitelemässä payloadia paikoillaan Dva bombin jälkeen :D Josko Blizzardin olisi hyvä herätä vähän jakamaan grieffibanneja noille kämppereille jos Compissa pitää tahallaan ruveta pelejä häviämään.
 
Onko kellekkään koskaan tullut random kutsuja ryhmiin tässä? Joskus laitan pelin valmiiksi taustalle odottelemaan niin äsken joku kutsui ryhmään vaikken yhtään matsia ole tänään vielä pelannu.
 
2559 näemmä placementeista tällä kertaa, 3 tappiota 7 voittoa. Vähän itseasiassa korkeampi kuin viime kauden lopetuspisteet
 
2445 oli oma s4 placement tuloksella 5-5 (LLLWWWWWLL). Viime season loppui olikohan 2611, season high:n ollessa 2985 ja lähtökohdan 1960.
 
2445 oli oma s4 placement tuloksella 5-5 (LLLWWWWWLL). Viime season loppui olikohan 2611, season high:n ollessa 2985 ja lähtökohdan 1960.

Krmh... olisiko asian voinut kirjoittaa "5W(ins)5L(oses)"? :rofl:

Kunhan kysyin...:vihellys:
 
Jep. Minun on henk. koht. aika vaikea käsittää, että kun menet prime-time aikaan peliin jolla on miljoonia pelaajia (ei nyt toki samaan aikaan mutta kuitenkin, vitusti pelaajia) niin miten vaikeaa se muka on löytää sinne ketään. 6 vs. 5, waiting for players, waiting for players, waiting for players...kunnes haku luovuttaa ja heittää kaikki takaisin menuun koska ei nyt vaan selkeästi ole Euroopassa ketään jota voisi pistää peliin :think:

Mikä ihmeen feature toi nyt on. En eläessäni muista että mulle olisi käynyt mitään tollasta Overwatchissa.
 
Mikä ihmeen feature toi nyt on. En eläessäni muista että mulle olisi käynyt mitään tollasta Overwatchissa.

Viimeisimmän pätsin jälkeen ainakin Mystery Heroesissa peli käynnistyy lähestulkoon aina ilman täyttä 6v6 (waiting for players). Tätä ennen ei juuri koskaan.
 
Viimeisimmän pätsin jälkeen ainakin Mystery Heroesissa peli käynnistyy lähestulkoon aina ilman täyttä 6v6 (waiting for players). Tätä ennen ei juuri koskaan.

Ahaa, no ei ole tullut pelattua muuta kuin comppia viime aikoina niin se selittänee. :)
 
Jaahas, tuli sit placementit pelattua. 5-5 päätty ja kaikki solona, viime seasonil rankiksi jäi 2010 ja nyt tuli suoraan 2133. Kai sitä jotain tuli tehtyä oikein :eek:
 
PTR:ssä Analle muutoksia:
On the PTR, her Biotic Rifle now does 60 damage per shot to enemies (down from 80), while impact from her Biotic Grenade now does 30 damage (down from 60) to enemies and 50 healing (down from 100) to allies.
Saa nähdä tuleeko noin suoraan liveen, vai muuttuuko vielä.
 
PTR:ssä Analle muutoksia:
On the PTR, her Biotic Rifle now does 60 damage per shot to enemies (down from 80), while impact from her Biotic Grenade now does 30 damage (down from 60) to enemies and 50 healing (down from 100) to allies.
Saa nähdä tuleeko noin suoraan liveen, vai muuttuuko vielä.
Noilla muutoksilla Ana tippuu parhaan healerin paikalta pois heittämällä.
 
Blizzardilla on valitettava tapa nerffata / buffata aina rankalla kädellä...
Miksei ihmeessä voi vaan hienosäätää?
 
No kyse on vasta PTR päivityksestä. Ei muuta kuin kokeilemaan ja antamaan palautetta Blizzardille.
 
Ihan hyvä, tähän mennessä Ana ollut pakollinen pick joka matsissa. Jos nyt näkyisi enemmän Zenyattaa ja Mercyä.

Nojaa. Itse en ymmärrä noissa muutoksissa tota että Anan damagea lasketaan. Sehän ottaa jo nyt kolme osumaa että saa esim. pharan tiputettua, ja nyt pitäis vielä neljäs? Anan tulinopeudella se on aika kaukanen haave sit. Anan damage ei oo tuntunu missään vaiheessa mitenkään "kovalta" tai "ylivoimaselta", ja nyt siitä lohkastaan reilu siivu pois entisestään. Nythän Analla on ollu todellinen mahdollisuus torjua flänkkerin hyökkäys, sillä Ana satuttaa niitä. Mutta ei ylivoimaisesti, taitava genji/tracer voittaa matsit. Mutta analla on ollu se mahdollisuus että osuu pari osumaa ja flankkeri joutuu perääntymään. Ton nerffin jälkeen taitaa tracerit ja genkut naureskella mennessään.

Muutenkaan Ana ei oo tuntunu ylivoimaselta, vaan muut hiilerit lähennä alivoimaselta. Siis näin; Analla on kiva pelata, et ole mikään pelikentän jumala mutta sulla on selvä vaikutus peliin ja mitä taitavampi olet (tähtäämään, sijoittumaan, lukemaan peliä) sitä suuremmaksi sun vaikutus kasvaa. Eli Anaa on ollut kiva pelata, kun aimin ja pelitaitojen karttuessa huomaat että sun toiminnalla on iso vaikutus peliin. Muilla hiilereillä tämä "skillikatto" on paljon matalemmalla; luciolla riittää että osaa rytmittää speedit ja heelit, Mercyllä se että osaa mennä piiloon venaa ressiä ja Zenya.. siis Spamyattalla se että istuu murhapallossa ja laukoo kuulia minkä ranteista lähtee.

Olisin paljon mieluummin nähnyt että muita hiilereitä buffataan, ja ehkä re-workataan niille uusia kykyjä. Battle-Mercyssä ois vaikka miten paljon kehitettävää, nykysellään Mercy on IMO ehkä tylsin hahmo pelata. Letkutat jonkun toisen perseessä koko matsin, ja meet piiloon kun tulee nekkuun ja sulla on ressi. Samoin tietysti Lucio ja Zen.
 
Ihan hyvä, tähän mennessä Ana ollut pakollinen pick joka matsissa. Jos nyt näkyisi enemmän Zenyattaa ja Mercyä.
Höpöhöpö, jospa buffattaisiin niitä muita healereita sen sijaan että tehdään siitä ainoasta hyvästä healerista huonompi.
 
Aika rajulta kuulostaa Ana muutokset, lähinnä Anan oma survivability ottaa hittiä aika pahasti. Damagen tiputus kuulostaa sinällään ihan hyvältä, turhan tehokas Ana olikin myös sillä osastolla. Harmi kun itsellä tullu pelattua aika paljonkin Anaa viime aikoina.
 
Ana

  • Biotic Rifle
    Damage decreased from 80 to 60

    Biotic Grenade
    Impact damage reduced from 60 to 30
    Impact healing reduced from 100 to 50


Junkrat

  • No longer hurts himself from his own explosions. (Effect added to current passive: Total Mayhem)


Orisa

  • Fusion Driver
    Magazine size lowered from 200 to 150

    Supercharger
    Cost increased by 15%


Sombra

  • Stealth
    Sound effects and VO distance for entering and exiting Stealth reduced to 15 meters.

    Translocator
    Cooldown reduced from 6s to 4s


Winston

  • Barrier Projector
    Cooldown now starts when the barrier is placed, instead of when it ends


Zenyatta

  • Orb of Destruction
    Alternate fire recovery reduced from 1s to 0.6s

    Orb of Discord
    Can now target enemies through barriers
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753516591#post-1

Siinä kaikki muutokset.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 787
Viestejä
4 499 074
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom