Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti kaveria auttaa viimehetken rankittamisessa, ite pääsin 3710:aan (3550:sta) ja kaveri karvan päähän grandmasterista - sitten meni voittoputki poikki ja tuli tasuri ja pari häviöö Se on aina se vika peli ennen promootiota kaikista tuskasin, varsinki ku osuu röllitiimi just sillo kohilleen... (Hanamura, puollustetaan 1-0 ja sitte ku hyökkäysvuoro nii ei saada ees sitä ekaa pojoo ku tiimin symmetra ja widowi ei halua pelata mitään muuta. Viime hetkellä pari tiimiläistä vaihto d'vaan ja apinaan ja melkein saatii piste. Ois vaa ne pari muuta pässiä vaihtanu myös nii ois ollu pirun helppo voitto toi peli.)
Viimeinen peli ennen gm on pahin... Yksi accountti oli 3999 sain tiimiini tällaisen tahallaan häviävän henkilön. Toisella 11 pelin voittoputki loppui ~3980, sain ilokseni samaisen tyypin tähän matsiin. Eipä ole vielä tänäpäivänäkään sitä grandmasteria. Toisaalta en koe olevani mitenkään erityisen hyvä tässä pelissä. S3 ränkit menee ihan miten sattuu, masteripelit ovat todella epätasapainossa ja täynnä pelaajia ketkä olivat platinassa S2 aikaan.
"Kasuaalisemmin" pelaavat eivät välttämättä paljoaa statistiikkaan seuraa.
En nyt menis sanomaan, että epätasapainoiset pelit johtuu ex-platinalaisista. Pelaajien taidot kehittyy ja monet saattanu vasta myöhemmin löytää jonku hahmon jolla osaavat pelata korkeemmalla tasolla. Jos ite hakkaisin vaa dps nii varmasti tipahtaisin timanttii. Jos saisin pelata pelkästää Anaa nii raketoisin varmasti viel lisää ylöspäin (aika monesti kuiteski pitää pickata se lucio tai tankki).
Suurempi ongelma on siinä, että ku pusku ei mee 5/5 -arvosanalla nii joku alkaa pelissä vinkuu, että syy on tämän ex-platinalaisen Mercyn (näin kävi eilen itteasiassa). Suuremman haitan näen tuossa vinkumisessa ja muussa ns. toxic -käyttäytymisessä, se ei pahemmin innosta vahvaan tiimipelaamiseen. Joissain tapauksissa jollon vaikka pointti oiski käpätty ekalla yrityksellä nii silti joku vinkuu, koska joku kuoli tms. Monesti oon huomannu, että jos joku vinettää nii joku toinen sit ärsyyntyy siitä ja alkaa sit sooloilee/perseilee.
Mäki haluaisin Tonne menny varmaa sata tuntia ainaki peliaikaa...Mä haluaisin seurata kasuaalisti mun Mystery heroes statseja.
Ongelmana tuossa kehittymisessä on että niin moni saa ihan liian korkean rankin ja kestää ikuisuuksia tippua sinne omalle tasolle varsinkin kun noissa kurapeleissä, joissa SR ei merkitse mitään (platina ja alle), tiimi kantaa niitä paskoja pelaajiakin voittoon Yleensä siis jotain mainDPSiä tai muita turhakkeita.En tietenkään tarkoittanut etteikö voisi kehittyä, väistämättäkin näin käy. Tai olisihan se aivan hullu ajatus, että käytät kymmeniä tunteja johonkin asiaan, etkä tule siinä paremmaksi.
Itse myös vältän muiden syyttelyä viimeiseen asti. Ja vaikka kuinka saisi käkättimeen jossain taistelussa, pitää vaan pitää pää kylmänä ja yrittää uudelleen. Usein törmää juuri siihen vinkumiseen muutaman tiimitaistelun jälkeen ja siellä porukka analysoi ja kertoo kuinka he itse tekevät kaiken oikein ja muut eivät. Ja sitä miten joku valitsi väärän heron yms. roskaa. Aiemmin mainitsin tuosta S2 platinapelaajista, tarkoitin sillä tätä, että yleensä nämä ovat juuri niitä peliälyn ammattilaisia, joilta tulee kaikki tieto mitä voittoon tarvitaan. He muunmuassa kertovat, kuinka ei kannata taistella vihollisia vastaan ylemmällä maastolla, vaan ilman suojaa pitää olla pointin päällä odottamassa teloitusta. Tämän tyyppisiä hassutuksia on tullut vastaan paljon.
Pelaajilla menee tunteisiin pienimmätkin asiat ja tilttaus on taattu. Aina pitää muistaa syytää jotain tyyppiä tuli häviö tai voitto, peli on hauska mutta pelaajat ei niinkään. Muistakaa tyypit pitää hauskaa
Voicen laitoin vaa keske pelii pois koska siel oli aivan saatanallinen huuto ja vittuilu näiden muiden pelaajien kesken.
Toi on kyllä aivan perseestä, ja sitä tapahtuu ihan liian herkästi nimenomaan jos joku tiimissä pickaa Widowin/Hanzon tms.
Ei se auta millään tavalla voittamaan sitä peliä vaikka voicessa huutaisi kuin hyeena jatkuvalla syötöllä sille Widowille. Kusee vaan ne vähätkin voittomahikset. Ja yleensä jos näille tyypeille huomauttaa asiasta ja pyytää keskittymään vaan peliin niin sitten tulee itsellekin osa siitä huudosta.
voi juku näinhän sen on oltavaKaikki mihin Activision koskee muuttuu paskaksi.
Nykyajan pelit ovat suunnattu ADHD retardeille, joilta puuttuu suurin osa aivosoluista.
voi juku näinhän sen on oltava
StarCraft II, Diablo III, Heroes of Storm
Seuraavaksi varmaan julkaisevat kiskoilla kulkevan VR-pelin, jossa skill mitataan klikkauksilla ja kaikki muu tapahtuu random generaattorin mukaan
No niin, pysytäänpä nyt kuitenkin asialinjalla...Kaikki mihin Activision koskee muuttuu paskaksi.
Nykyajan pelit ovat suunnattu ADHD retardeille, joilta puuttuu suurin osa aivosoluista.
Joskus siinä tulee tosin hauskojakin yllätyksiä kuten tämänpäiväinen viiden supportin defense hollywoodissa joka voitettiin helposti.Mystery heroes on mun lempimoodi tässä kun ei jaksa miettiä kellä pelaa mutta...
Tälläset matsit ovat silkkaa syöpää.
Tajusin juuri miksi vihaan pelata mercyllä. Koska sillä sun pitää luottaa siihen että muut ampuu vastustajia.
Sain kerran mercyllä quickplayssä sharpshooter POTG:n kun anubiksessa tapoin 3 sillä. En sillä muuten jaksa pelata mutta välillä ihan kiva käydä perseileeMulla oli mystery heroesissa yksi PotG joka koostui kokonaisuudessaan ns. Battle Mercy- toiminnasta, eli ensin joku McCree pelästyi minua niin paljon että tippui loppupeleissä Eichenwaldin kielekkeeltä alas, ja siihen päälle joku kovin pihalla ollut Zarya jolla varmaan ei ollut äänet päällä tai jotain kun ei huomannut että olin suoraan takana
Ei ole mitään arvioita, mutta veikkaisin että kohta puolin. Blizzard sanoi ettei tällä kertaa ole tarkoitus pitkittää kuten Sombran kanssa, vaan julkaisu tapahtuisi suht ripeästi.Ei tullut sitten Efi-Nahkaa tässä pätsissä. Harmi. Season4:lla tähdätään korkealle.
Onko mitään arvioita vielä koska tuo uusi hahmo julkaistaan? Vai tuttua Blizzardin Soon tyyliä?
Mercy on ihan hyvä pelihahmo, mutta vaatii omanlaisen tapansa pelata sillä. Kaikista ratkaisevinta on olla hengissä ressin kanssa silloin kun muut kuolee.
Joskus tuohon ramboiluunkin vaan on pakko lähteä, eilen oli taas sellainen tilanne että pointilla kolme vihua joilla ~10% helaa jäljellä ja oma tiimi luikkii pakoon (tai mahd. osa jossain muualla vihun kouriin) kun määrällisesti ollaan muka alivoimalla. Tällä kertaa vihut eivät kai ees tienneet Mercy pystyy ampumaan... Muutenkin sinne pointille kyllä uskaltaa mennä jos one-shottaajia ei näy, on se Mertsin auto-regen kuitenkin niin ärhäkkä, että vaikka joutuukin vetäytymään niin nopeesti pääsee takaisin pointille omien kanssa.Mulla kesti hetki ennenkuin tajusin että pelaan Mercyä liian agressiivisesti. Piilossa vaan pääosin koittaa healata. Välillä kyllä näkee jotain ihme combat/rambo Mercyjä jotka jakavat hyvää pistoolilla ihan urakalla. Usein heillä on kyllä satoja tunteja Mercyä alla. Hahmon pääpointtina on kuitenkin tuo Ressaaminen. Siihen tilanteeseen, jossa koko tiimi kuolee eripuolille mappia, en oikeen ole keksinyt vielä lääkettä. Ja sitten ollaan yleensä flametuksen kohteena tyyliin "tapa ittes mercy, kun et osaa ees ressata"
Sekin että jos jää odottamaan sitä ihmeellistä 6 pelaajan ressimahdollisuutta, niin voi hyvin mennä hukkaan koko rundi. Sellaset on yleensä tosi harvassa. Jos saa 2-3 pelaajan ressejäkin jotka on merkittäviä tilanteeseen nähden niin nekin kannattaa käyttää.
Melkoiset elohellit taas compissa, voiton jälkeen aina genji-hanso instalock sitten vielä joku testailee bastionia. Yritä tuossa nyt sitten oma peli pitää kasassa, vaikka turhaa se on 3v6 pelata.Nojoo, nyt on aika syöpäsiä comppimatseja ollu kyllä. Tuntuu, että nyt kun bastioni buffattiin ja sitä hypetettiin miten op-jumala-must-pick se on, niin joka matsissa joku sillä pelaa vaikkei oo mitään käryä miten. Sit alkaa huuto voicessa ja chatissa ja gg game over.
Tällä hetkellä meta on: "jää chokeen seisomaan, olitpa sitten hyökkääjä tai puolustaja". Tuohon kun joskus saisin järkiselityksen, että onko siinä chokessa joku taikaseinä mistä vaan ei voi mennä läpi ennen kun objectivesta on puolet vallattu? Ja jos on niin onko mulla joku häxätty versio pelistä.Hyvää puhetta myös tuosta naurettavasta metasta mistä pelaajat aina jaksavat ulista kun ruvetaan pelaamaan. Sillä metalla ole mitään tekemistä 99% noissa competitive peleissä.