Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On hyviä, mutta eikö nämä ole käytännössä aina ”alennuksessa”?Wurkkos lamppuja vielä hetken aikaa alessa, esim. HD10 otsalamppu (CRI 90) 12,88€ + toimitus 3,43€ ja WK03 (CRI 95+) 11.16€ + toimitus 3,43€.
Tollanen WK03 lähti kanssa tilaukseen, onko mitään tietoa miten nopeasti noilta yleensä toimitukset tulee perille ?
Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.Eikö noi tuu kiinasta ellei erikseen katso, että tilaa sellaisen mikä tulee eu varastosta?
On meinaan vähän tuskaista tullien jne kanssa välillä.
Tilasin kolme tuotetta, laturi ja kaksi lamppua. Ilmainen toimitus, ilmeisesti kun oli vain heidän omia tuotteita. Aiemmin katsoin että toimitusmaksut oli toista kymppiä, mutta silloin oli yksi ulkopuolisen valmistajan tuote.
Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.
Vaikka AkkulastaFenix HM65R Superraptor 2 käyttää mitä ilmeisemmin 18650 akkua.
Oletteko näitä mistä tilanneet? Saisi olla laadukas, että uskaltaa jättää vartioimatta lataukseen.
Suomesta vaikka Etusivu - Akkula.fiFenix HM65R Superraptor 2 käyttää mitä ilmeisemmin 18650 akkua.
Oletteko näitä mistä tilanneet? Saisi olla laadukas, että uskaltaa jättää vartioimatta lataukseen.
On hyviä, mutta eikö nämä ole käytännössä aina ”alennuksessa”?
En oo ymmärtäny tätä logiikkaa, jossa ostetaan useanpi eri lamppu ja perustellaan sitä sillä, että tarvitaan laadukkaampi johonkin satunnaiseen reissuun.Otsalamppu on juuri yksi niistä "ihan turhaa, pärjään ilmankin" ja sitten sen ensimmäisen kerran "paras laitos ikinä". Itselle on riittänyt halvat ACM-lamput, juniorille ostettiin partio ja vaellusretkille sitten laadukkaampi.
Mulla on kaksi, semmonen pieni ja kevyt lenkille ja sitten isompi jossa parempi akkukesto vaelluksille jne.En oo ymmärtäny tätä logiikkaa, jossa ostetaan useanpi eri lamppu ja perustellaan sitä sillä, että tarvitaan laadukkaampi johonkin satunnaiseen reissuun.
Mulla on tasan yksi kunnon vehje ja sitä käytän ihan kaikkeen. Sen ei laadukkaan ja laadukkaan hinnalla saa parhaan.
En oo ymmärtäny tätä logiikkaa, jossa ostetaan useanpi eri lamppu ja perustellaan sitä sillä, että tarvitaan laadukkaampi johonkin satunnaiseen reissuun.
Mulla on tasan yksi kunnon vehje ja sitä käytän ihan kaikkeen. Sen ei laadukkaan ja laadukkaan hinnalla saa parhaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.