Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On hyviä, mutta eikö nämä ole käytännössä aina ”alennuksessa”?Wurkkos lamppuja vielä hetken aikaa alessa, esim. HD10 otsalamppu (CRI 90) 12,88€ + toimitus 3,43€ ja WK03 (CRI 95+) 11.16€ + toimitus 3,43€.
Tollanen WK03 lähti kanssa tilaukseen, onko mitään tietoa miten nopeasti noilta yleensä toimitukset tulee perille ?
Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.Eikö noi tuu kiinasta ellei erikseen katso, että tilaa sellaisen mikä tulee eu varastosta?
On meinaan vähän tuskaista tullien jne kanssa välillä.
Tilasin kolme tuotetta, laturi ja kaksi lamppua. Ilmainen toimitus, ilmeisesti kun oli vain heidän omia tuotteita. Aiemmin katsoin että toimitusmaksut oli toista kymppiä, mutta silloin oli yksi ulkopuolisen valmistajan tuote.
Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.