Omat autot -keskusteluketju! Yleinen ja offtopic keskustelu omiin autoihin liittyen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ookkeit. Eli mieluummin sitä 1.6 moottorilla olevaa vag:gia kattelloo, kuin 1.4? Jos sinne päätyy.
Mutta japanilaiset myös mietinnässä. Jos joku 3-4 vuotta menis sillä vielä sit.

Tosiaan, joku kauppakassikin menisi, mutta vetokoukku pitäisi olla että pystyy tarvittaessa vetämään rakennustarvikkeita tms.


Mitenkäs tuon ajan korealaiset kia ja hyundai?
 
Tuplat, anteeksi.

Näyttävästi vetokyky ei meinaa pikkusissa bensoissa riittää, joten diesel myös otettu mietintään. Sehän kulkisi vähällä polttoaineella ainakin.

Mitenkä tuo volkkarin 1 6 tdi bluemotion moottori, n. 2010 vm? Näyttää löytyvän yli +300k ajettujakin, joten kestänee kait?

Esimerkkinä vaikka tuollanenkin, n. 100k ajettu vasta.. vetokykyäkin olisi. Saako näin uusia enään muutoskatsastettua pakettiautoksi? Kun takapenkeille ei itsellä oikein ole tarvetta.

 
Esimerkkinä vaikka tuollanenkin, n. 100k ajettu vasta.. vetokykyäkin olisi. Saako näin uusia enään muutoskatsastettua pakettiautoksi? Kun takapenkeille ei itsellä oikein ole tarvetta.
Näihin paku muutoskatsastuksiin näytti tulevan jotain muutoksia, eiköhän toikin porsaanreikä tukita jatkossa..
 
tuo peruskärry jarruttomana, mieluusti se väh 650kg.

Ooppeleita tuntuu halvalla saavan, etenkin tuota 1.4 moottorilla. Vetokykyä olisi 710kg. Onkohan siinä jottai kummosempaa..


Tuommoisen j-astran (vm.2013, 200tkm) ostin pari vuotta sitten ja onneksi liikkeestä. Siinä hajosi puolen vuoden aikana moottori kolmasti, mitä toki myyjäliikkeen piikkiin sitten ehjäiltiin, mutta kolmannen korjaamokäynnin jälkeen tuumasin, että on parempi pistää vekotin jonkun muun murheeksi, kun en minä ainakaan jaksa autoa minkä moottorin vikavalo syttyy jatkuvasti ja pitää vaihtaa vaikka mitä anturia ja venttiilikoppaa jne. sitä mukaa kun hajoaa.
 
Tuommoisen j-astran (vm.2013, 200tkm) ostin pari vuotta sitten ja onneksi liikkeestä. Siinä hajosi puolen vuoden aikana moottori kolmasti, mitä toki myyjäliikkeen piikkiin sitten ehjäiltiin, mutta kolmannen korjaamokäynnin jälkeen tuumasin, että on parempi pistää vekotin jonkun muun murheeksi, kun en minä ainakaan jaksa autoa minkä moottorin vikavalo syttyy jatkuvasti ja pitää vaihtaa vaikka mitä anturia ja venttiilikoppaa jne. sitä mukaa kun hajoaa.
Moottori hajosi kolmesti = moottori vaihdettiin kolme kertaa, vai että moottoriin vaihdettiin joku osa kolme kertaa?

Sillä ei ole mitenkään tavanomaista että 200tkm ajettuun autoon joutuu vaihtamaan antureita ja osia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 103
Viestejä
4 545 886
Jäsenet
74 917
Uusin jäsen
kynd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom