Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 4 962
Isoin ero Teslassa oli ettei luuria tarvinnut ottaa edes taskusta saadakseen Android auto pyörimään kun auton oma järjestemä hoiti pääosin kaiken ja se ettei poistuessa tarvinnut kuin kävellä autolta. Aiemmissa oli sentään se että muista ottaa luuri johdosta taskuun ja lukita ovet lähtiessä.Varmaan harrasteautoissa ne ajot on erilaisia eli ei tule poistuttua samallalailla kiiressä autosta, kuin joskus käyttiksen tapauksessa arjen pyörityksessä. Tesla toki oma lukunsa, kun luuri riittää "avaimeksi", mutta lähes samalla lailla toimii muutkin "avaimettomat" modernit autot, vaikka niissä toki se fyysinen kapula pitää sentään olla taskussa tai laukussa.
Ainakin ennen vanhaan nuo kaikki kaipaamasi modernit lisävarusteet sai jälkiasennettua. Riippui toki autosta minkä verran vaivaa se vaati, mutta sinänsä vakkari ja valoautomatiikka on ollut ainakin joissain autoissa joskus ysärin alusta asti. Eri asia sitten jaksaako noiden kanssa alkaa räpeltämään vanhan auton kanssa, missä sähkötkin toimii paremmin, kun niihin ei koske
Juu kyllä sitä tuli merkkiliikkeessä seurattua kun pihimpi Saabisti ei ollut halunnut ruksia tehtaan kruisea vaan halusi halvan jälkiasenteisen. Olipahan rumba. Ja viimeinen lause onkin se syy miksi en koske ja lisää kuin isolla ehkällä valoautomatiikan. Kaikki jälkiasenteinen mitä autoihin lisättiin aikanaan oli pääosin se mikä hajosi/hajotti jotain muuta ja aiheutti kauhean säädön.