Otan itse kans pois, koska se toimii huonosti. Hitaasti valoihin jarruttaessa kone saattaa sammua vielä valutellessa jos on tähtien ja jarrupolkimen asento kohdallaan, joka on raivostuttavaa. Samoin jos pysähtyy vaikka parkkihallin ovelle tai puomille odottamaan pariksi sekunniksi että pääsee sisään, niin taas sammuu.
Manuaaliautossa ihan loistava keksintö, mutta monessa automaatissa on pilattu aivan täysin.
Niin no manuaalissa vaatii aika paljon manuaalisuutta. Ja minä tykkäisin, että sillä saisi vähän valuttaakkin, mutta siitä on aika tarkka ja varmaan puolen metrin jälkeen lähtee käyntiin, vaikka valuttaisi 1km/h vauhtia. Käsittääkseni siksi, että apulaitteet eli jarrutehostin ja ohjaustehostin ei toimisi muuten. Uudemmissa kevythybrideissähän on sähköllä tehostimetkin, niin ilmeisesti alkavat rullaustilanteissakin sammuttaa ja vaihtaa vapaalle, jotta saadaan ihan minimiin vastukset verrattuna syötön katkaisuun moottorijarrutuksessa.
Niin ja ite ainakin tykkään, että noissa kahden minuutin liikennevaloissa auto on sammuksissa. Joskus sammutin ikivanhankin auton kun oli tuttu risteys ja tiesi tulleensa paskaan aikaan. Esimerkiksi kehän otaniemi-p.tapiola risteys.