Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otitko Multibeamit ja/tai nelivetoa?Siinä oma pikku mese [emoji3590] Oon kyllä erittäin tyytyväinen. Ajettavuus on ihan huippuluokkaa tässä uudessa mallissa.
Siinä oma pikku mese [emoji3590] Oon kyllä erittäin tyytyväinen. Ajettavuus on ihan huippuluokkaa tässä uudessa mallissa.
Muuten ihan jees, mutta kyllä nää A-sarjalaiset kaipaa jotain muuta ku noita kulimoottoreita, että ne vähän säväyttäs.
Makeen näkönen sisusta pikku-Mesessä. Onko tuo joku sport-sisusta?
Tuo mittaristo pitäs joskus nähdä livenä, että miten se oikein toimii. Kuvissa näyttää tosi kummalliselta, en osaa edes kommentoida onko hyvä vai ei.
Mikä tai mitkä sulla on vertailukohtana?
Ja jos jotain hehkutetaan että toimii täydellisesti niin vähän haiskahtaa sellainen teinipoikamainen alkuinnostus, ei millään pahalla..
Hieno auto.
Nimenomaan on, mutta suomipoika valitsee aina sen kuliversion tai hännän toiseksi viineisimmän, niin on melko elotonta menoa. Jos Suomessa käytettynä etsii autoa, niin tarjontana on 99% kuli-180 ja semi-ok-kuli-200. Teinivuodet meni 20 vuotta sitten, mutta kummasti sitä edelleen arvostaa muutakin kuin ulkokuorta ja punaisia sisätikkauksia, onhan se kiva niiden kromisten feikkituplaputkien, amg-line-superknight-premium-tekstien ja punaisiksi maalattujen jarrusatuloiden lisäksi jos se auto oikeastikin hieman murisisi ja lähtisi eikä meinaaOnhan noita 306 hv asti tällä hetkellä ja ihan kohta tulee 400+ hv, niin eiköhän nuo riitä. Ja sitten kun kasvaa pois teini iästä niin osaa arvostaa muutakin kun moottorin tehoa [emoji1]
AMG-Line varustelu
Hyvinhän se toimii vaikka aurinko paistaisi suoraa takaa. Tuossa nyt on yksi vaihtoehto näkyvissä, mutta sitä voi kustomoida mielensä mukaan ja erilaisia vaihtoehtoja on kymmeniä. Tosiaan tuo on uusi MBUX käyttöjärjestelmä. Todella nopee ja on kuin käyttäisi kunnon tablettia. 8 ydin possu ja 8 gt muistia. Ominaisuuksia tulee kokoajan lisää ja suuri päivitys tulee taas syksyllä.
530 BMW ja C ja E sarjan mersu ja yks Volkkari nyt ainakin ja kaikki 2015 + vuodelta.
Edit: Just viikko sitten ajelin uutta 2019 E300e EQ Mercedes Benziä ja ei oikeestaan ollut hirveesti eroo tai siis tottakai oli, mutta ei läheskään niin paljon kun oletti. Mutta se uusi E onkin jo "tilattu" kun facelift tulee ens vuonna [emoji1]
Nimenomaan on, mutta suomipoika valitsee aina sen kuliversion tai hännän toiseksi viineisimmän, niin on melko elotonta menoa. Jos Suomessa käytettynä etsii autoa, niin tarjontana on 99% kuli-180 ja kuli-200. Teinivuodet meni 20 vuotta sitten, mutta kummasti sitä edelleen arvostaa muutakin kuin ulkokuorta ja punaisia sisätikkauksia, onhan se kiva niiden kromisten feikkituplaputkien, amg-line-superknight-premium-tekstien lisäksi jos se auto oikeastikin hieman murisisi ja lähtisi eikä meinaa
Auto löytyy jo tallista, eikä ole ajankohtaista vaohtaa.Sitten kannattaa ostaa itse auto uutena eikä valittaa foorumeilla sitä kun joku ei osta sitä sulle valmiilla paketilla, että saat sen sitten joskus halvalla ja käytettynä ostaa. Ei muuta kuin kauppaan siitä, niin asia on ratkaistu ei siinä sen kummempaa [emoji1]
Itsekkin mietin AMG versioo, mutta en nähnyt siinä mitään järkeä. Mieluummin maksan mukavuudesta ja taloudellisuudesta ja hyvistä varusteista.
Auto löytyy jo tallista, eikä ole ajankohtaista vaohtaa.
"Mietin AMG-versiota", mutta otit A180... tai 200d? Kyllä siellä muitakin järkeviä vaihtoehtoja on AMGn ja kuli-180 välissä, mutta niissä tuleekin sitten se neliveto.
Mikään muu ei oo yhtä koomista kun kateellisten ja köyhien valitus foorumeilla
Niimutku kato sen oma 200d vm. 1996 mätänee siinä pihalla, niin pakko purkaa pahaa oloa jonnekkin. Naapurillekkaan ei viiti aukoa päätä, kun se on joku moottoripyöräjengiläinen.
Hieno väri, harvemmin näkee.
Noi mittaristot jakaa kyllä nykyään hyvin mielipiteitä. Uuden A:n (ja käytetäänhän sitä kohta muissakin) pelipädimäisyys on kauhean näköinen, mutta jonkinlainen kustomoitavuus on hyvä. Monella muullakin merkillä sama ongelma, joko tykkäät tai inhoat. Erittäin ärsyttävää tossa on rasvanäppijäljet ja muut lääpintäjäljet, aina saa olla putsaamassa noita kiiltopintoja.
Volvolla on mielestäni kohtuu onnistunu digitalisaatio, saa tarpeeksi old-schooliksi ja tarvittaessa leikkisämmäksi jos tykkää videopelejä pelata.
Edit. Kysyin veholta, A-sarjaa ei saa 250 koneella ilman nelivetoa.
Lopetetaanpas sitten se offtopic tässä ketjussa ja siirrytään tuonne keskusteluketjuun, jos on asiasta tarvetta jatkaa.
Etsä @Marko76 haluaisi pistää jotain pientä videontynkää tuosta mittaristosta? Lähinnä itseä kiinnostaa tuo responsiivisuus ja mitä kaikkea siinä saa vaihdettua/pistettyä/kustomoitua. Toi meinaat näyttää mun mielestä tosi siistiltä.
Laita tuonne https://bbs.io-tech.fi/threads/yleistae-keskustelua-omista-autoista.116512/unread ketjuun niitä kuvia, niin muutkin näkeeMut voin laittaa sulle vaikka yv:nä kuvia niin ei mee tää ketju ihan pelleilyksi mun osalta [emoji1]
BTW mihin niitä kuvia vois sit laittaa [emoji848]
Wireless CarPlay kyllä kuulostaa kivalta idealta kunhan siihen on yhdistettynä myös langaton lataus.
Tuli hommattua harrasteautoksi aito motorsport-kampe vuosimallia 2004. Lähestulkoon virheetön laite kohtuullisen pienillä kilometreillä (102tkm).
Mistäs asti tälläisen joutui noutamaan, vai löytyikö ihan Suomesta? Monta vuotta jo sillä silmällä katsellut noita nelikutosia, joskin coupena, mutta ei enää kauhean usein tule vastaan silmää miellyttäviä ja hyvillä kilsoilla niin katseet kääntynyt jo e92 puolelle.
Aivan, itsekin sieltä hakenut ”hiljaisessa” myynnissä olevia pari vuotta sitten, mutta sillä hetkellä ei nähtävästi kukaan halunnut luopua silmäterästään. Onneksi sulla tärppäsi, hintahan ei noissa enää oikeastaan laske jos pitää kunnossa ja kilometrit ei pomppaa 150tkm paremmalle puolelle, eli täydellinen harrasteauto kyllä. Onnea hankinnasta! Onkohan muuten 6MT vai smg?BTCF:n ostoilmoituksen perusteella edellinen omistaja lähestyi meikäläistä ja ihan aluevesirajojen sisäpuolelta löytyi ko. yksilö. Tuuria sinänsä, katseet kun oli käännetty jo lähes kokonaan nahkahousujen maahan, olihan tuota jo reilu puolisen vuotta etsitty...
Itse myös katselin alkuun E60/E61 M5 ja E92/E93 M3 -tarjontaa, kuitenkaan tällä reilun puolen vuoden otannalla ei oikein sopivaa yksilöä löytynyt. Yksi olisi miellyttänyt värimaailman ja varusteiden puolesta mutta myyjän ulosanti oli sellainen että jäi ostamatta. Mutta ei siitä sen enempää, nyt sai samaan rahaan hommattua sekä ajamisen iloa että tuon isomman selipaatin.
Jatketaan edellisen sivun valkoista teemaa. Perustylsä Corsa 2017, 90hp vapari mutta kyllä tolla matkustaa paikasta toiseen. Lämmitettävä ratti on talvella kyllä aivan mahtava peli, ei olis aiemmin uskonut miten paljon mukavuutta se lisää.
Mutta itse asiassa, mites tuommoinen nykyajan Corsa noin muuten? Pitäisi hankkia toinen, pienempi auto talouteen ja olen kartoittamassa vaihtoehtoja.
Aivan, itsekin sieltä hakenut ”hiljaisessa” myynnissä olevia pari vuotta sitten, mutta sillä hetkellä ei nähtävästi kukaan halunnut luopua silmäterästään. Onneksi sulla tärppäsi, hintahan ei noissa enää oikeastaan laske jos pitää kunnossa ja kilometrit ei pomppaa 150tkm paremmalle puolelle, eli täydellinen harrasteauto kyllä. Onnea hankinnasta! Onkohan muuten 6MT vai smg?
Perjantaina tuli haettua Hyundai i30 Fastback N performance pack.
Millaisilla varusteilla ja koneella tuollainen Hyundai tulee?Perjantaina tuli haettua Hyundai i30 Fastback N performance pack.
Millaisilla varusteilla ja koneella tuollainen Hyundai tulee?
Varmaan kiva peli ajella. Ainakin lehdistön kommentit laitteesta on olleet aika positivisia. Jonkun mielestä 42 tonnilla olisi toki kannattanut ostaa karvalakki-Bemari, mutta meitä on moneen junaan.
Niin, no itse huomannut, että varusteiden toimivuudessa on suuria eroja merkkien välillä ja "premiumeissa" ne toimivat järjestään paremmin kuin muissa. Eli se, että on "navi" ja "hudi" ei todellakaan tarkoita samaa eri autoissa. Perusautoissa se hudikin on sellainen erillinen muovilätkä eikä oikeasti tuulilasiin heijastava, muutaman metrin päässä leijuva graafinen esitys. Eli siitä kai tuo mielikuva tulee, että kannattaa ostaa se karvalakkibemari. Ongelmana vaan se, ettei se karvalakkibemari ole "aitoa" bemaria nähnytkään, kun penkkeinä on litteät ja kovat jakkarat, rattina kova ja muodoton muovilärpäke ja navista saa vain haaveilla. Saisi ruksia varusteita 20k€ edestä, että siihen saa järkevät varusteet ja silti moottori jää vielä nelipyttyiseksi. Eli näkökulmia on moniaVarmaan kiva peli ajella. Ainakin lehdistön kommentit laitteesta on olleet aika positivisia. Jonkun mielestä 42 tonnilla olisi toki kannattanut ostaa karvalakki-Bemari, mutta meitä on moneen junaan.