Painepesuri keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RHead
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli laitettua pitkän harkinnan jälkeen Amazonista Kärcher K4 Power Control tilaukseen. Toivottavasti on hyvä. Tarkoitus lähinnä puuterassia ja autoa pestä. Joku vanha Kärcherin vaahdotinrimpula oli myös varastoon jäänyt, täytyy katsoa tekeekö sillä mitään. Ainakin GPT tylytti aika pahasti noita Kärchrin vaahdotinkannuja.

Tuli laitettua pitkän harkinnan jälkeen Amazonista Kärcher K4 Power Control tilaukseen. Toivottavasti on hyvä. Tarkoitus lähinnä puuterassia ja autoa pestä. Joku vanha Kärcherin vaahdotinrimpula oli myös varastoon jäänyt, täytyy katsoa tekeekö sillä mitään. Ainakin GPT tylytti aika pahasti noita Kärchrin vaahdotinkannuja.
Kärcherin vaahdottimesta ei ole kokemusta, mutta Kärkkäisen halpisvaahdottimesta ja Dr. Dirt kokemusta on. Dr. Dirt on paljon parempi käyttää ja suosittelen että ostat tuon.
Minä käytän tuota K2:n kanssa, hyvin toimii.

Motonetin MTX vaahdotin tuntui yllättävän laadukkaalta peliltä ja tekee hyvän vaahdon. Nappasin mukaan kerran käydessäni ihan testimielessä ja olin positiivisesti yllättynyt. Vastaa mielestäni laadultaan ihan vanhempaa Dr. Dirtiä, pullo on isompi perusmalli eikä kartion mallinen kuten Dr. Dirtissä oli, joten pysyy huonosti pystyssä, mutta Clenissa on onneksi pidike vaahdottimelle niin helppo pitää siinä.

Jos pitää halvalla saada hyvä niin tuota kannattaa kokeilla, hintaa pari kymppiä ja päälle pitää laskea mukaan myös adapteri joka Krächeriin maksaa 3,99 euroa.

Dr. Dirtin osalta pitää kyllä kehua sitä, että varaosia on hyvinkin laajalti saatavilla ja adapterien osalta on ollut muutossarjoja yli eri generaatioiden. Tästä maksaa mielellään vähän extraa.

Monella muulla on varmasti ihan kertakäyttötavaraa, jos jotain sattuu hajoamaan.

Motonetin MTX vaahdotin tuntui yllättävän laadukkaalta peliltä ja tekee hyvän vaahdon. Nappasin mukaan kerran käydessäni ihan testimielessä ja olin positiivisesti yllättynyt. Vastaa mielestäni laadultaan ihan vanhempaa Dr. Dirtiä, pullo on isompi perusmalli eikä kartion mallinen kuten Dr. Dirtissä oli, joten pysyy huonosti pystyssä, mutta Clenissa on onneksi pidike vaahdottimelle niin helppo pitää siinä.

Jos pitää halvalla saada hyvä niin tuota kannattaa kokeilla, hintaa pari kymppiä ja päälle pitää laskea mukaan myös adapteri joka Krächeriin maksaa 3,99 euroa.

Näyttää ulkonäön perusteella suurinpiirtein samalta sekä mukana kaikki adapterit. Hyvin toimii omassa käytössä.
Nämä maksaa 20€ ja Dr. Dirt maksaa 28€. Kyllä minä investoisin kympin enemmän Dr. Dirttiin. Kaveriksi vielä nämä 12€:
niin jopa on pesu ja huuhtelu mukavaa :thumbsup:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
306 464
Jäsenet
82 902
Uusin jäsen
Maaamaaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom