Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipas toteutettua eräs autounelma, kun eilen tarttui liikkeestä mukaan Alfa-Romeo Giulia
20190419_131714.jpg
Onnittelut! Jos joku väittää Saabismia sairaudeksi niin Alfismi se vasta vakavaa on. Välillä saattaa ahdistaa ja luulee pääsevänsä taudista eroon, niin kohta pihassa onkin jo se kymmenes Alfa. Että tiedätpähän mihin sotkeennuit. Ja tervetuloa Alfabbs.fi -foorumille, jollet ole siellä jo ;)
 
Onnittelut! Jos joku väittää Saabismia sairaudeksi niin Alfismi se vasta vakavaa on. Välillä saattaa ahdistaa ja luulee pääsevänsä taudista eroon, niin kohta pihassa onkin jo se kymmenes Alfa. Että tiedätpähän mihin sotkeennuit. Ja tervetuloa Alfabbs.fi -foorumille, jollet ole siellä jo ;)

Kiitos, pitääkin liittyä :)
 
Tuli tuohon vaimon Paroniin laiteltua uudet kesäkumekset alle. Samalla siinä sitte siistin niitä alk.peräsiä aluvalsseja ja maalasin ne kullan värisiksi. Mattalakka lopuksi pintaan.
Ihan näkönenhän siitä tuli. :cool:

index.php


OT. Aiemmin keväällä tein tommosen lihasvoimalla toimivan rengaskoneen. Romuraudasta tehty muuten paitti ostin ebaystä ton oikean "duckheadin". Hyvin tuolla vaihtuu kotioloissa kumit vanteille.

index.php

Mites tasapainotus?
 
Mites tasapainotus?
Tällä hetkellä ei ole vielä tasapainotuskonetta, mut on se tarkotus joskus hommata.

Ei noita Paronin valsseja tarvinnu edes tasapainottaa. Käytin painoja pois vanteen reunan kiillotuksen ja kumin vaihdon ajaksi. Lätkäsin samat painot sitten takasi samoihin kohtiin. Kumeista laitoin keveimmän kohdan aina vaan venttiilin kohdalle.

Eihän tuo täristänyt yhtään. Tietenki kovemmissa vauhdeissa (+150km/h) voi tärinää tulla mut eipä taida vaimo tommosia nopeuksia sillä edes ajella. :D
 
Tässä oma tämän hetkinen arkiauto:

14691283.jpg


Skoda Octavia RS TDI -07. Ostin epäkuntoisena viime syksynä ja laitoin kuntoon. Johtosarjajumppaa lähinnä ja jotain antureita vaihtoon. Sen jälkeen toiminut moitteetta, eikä muutenkaan autossa itsessään mitään vikaa ole; syö keskimäärin jotain 6,5l/100km ja kulkee ihan riittävästi. STP Black Goldilla kun eristi kontin, niin hiljenikin huomattavasti. Helmat, oven alareunat ja takakontin luukku pitäisi maalata tai maalauttaa, jos oikein siistin haluaisi. Enpä tiedä maksaako vaivaa.

Autokuumetta kuitenkin jatkuvasti päällä, joten voi olla että vaihtuu lähiaikoina muuhun.
 
Jos nuo on ne 885-vanteet niin itse laittaisin samantien vaihtoon. Mutta auto ihan OK
 
Fiat 500 lähti vaihtoon ja tilalle tuli Civic Type-R. Onhan tässä hiukan enemmän fiilistä kuin fiatin pikkuturbossa, vaikka sekin oli omalla tavallaan hauska ajettava. :)

honda.jpg

Onko sinun vanha 500 joku noista nettiautossa? Olen tuollasista vakavasti harkitsemassa...
 
Pitäisikö halpaan käyttöautoon ostaa 4000€ sarja aitoja BBS LM vanteita?

Olisihan se hyvä olla useampi sarja aitoja lemmareita ja muita laatuvanteita varastossa, niin saisi aina pyöräyttää sopivat ja mieleiset alle, lisäksi pääsisi autoa myydessään tuohon nettiauton löydöt keskusteluun taivasteltavaksi "kuvan vanteet eivät kuulu hintaan" tekstin takia. :D

Ovathan nuo 885-vanteet kuin ranta rolexi, eli todella härski kiinan kopio kalliista laatutuotteesta, aivan merkin ulkoasua myöden.
Itse varmaan vaihtaisin nuo vaikka alkuperäisiin skodan vanteisiin, joita kuitenkin saa Torista muutamalla satasella per sarja.
Noille 885-vanteille kuitenkin löytyy ostajia lippispäistä, niin kyse ei ole kohtuuttomasta rahallisesta panostuksesta.
 
Onhan noita kopiovanteita ollu iät ja ajat. Asiansa ajaa... Tuostakin LM mallista on varmastikkin kymmeniä kopioita ihan laatuvalmistajia myöten. (esim Work VS-XX)
Jos vanteen ulkonäkö miellyttää niin miksi ei saisi laittaa sellaisia?
 
Minä ainakin ajelisin noilla vanteilla ja antaisin koirien haukkua.

Onhan kopiovanteita aina ollut. Pari esimerkkiä:

V-wheels till svenska bilar:
V-Wheels_star_1.jpg

Blaukreuz Mi7-vanne Baijerilaisiin autoihin:
Blaukreuz_mi7_hb_1.jpg

Ei toki yhtä härskejä kopioita kuin kasikasivitoset, mutta yritystä tiettyjen mielikuvien rakentelussa on ollut.

/offtopic
 
Minä ainakin ajelisin noilla vanteilla ja antaisin koirien haukkua.

Onhan kopiovanteita aina ollut. Pari esimerkkiä:

V-wheels till svenska bilar:
V-Wheels_star_1.jpg

Blaukreuz Mi7-vanne Baijerilaisiin autoihin:
Blaukreuz_mi7_hb_1.jpg

Ei toki yhtä härskejä kopioita kuin kasikasivitoset, mutta yritystä tiettyjen mielikuvien rakentelussa on ollut.

/offtopic
Nämä on varmaan kopioduimmat, ei taida riittää yhden käden sormet niitä kaikkia laskiessa. Jotkut kopiot nämäkin on, mutta ei sentään mennä off:n puolelle, kun nuo on omassa autossa.

P1010635_zps18228142.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Pari parempaa kuvaa Jeepsteristä kun se alkaa olemaan vararengasta vajaa valmis. Vaihdoin puskurit ja kaaret ja tilasin viidennen vanteen ja 5kpl uusia renkaita heti kun ton sai näppeihin. Vanne ja renkaat on vielä saamatta. On saanu melkoisesti ajoaikaa R8:lta tää vekotin, on vaan aivan saatana hauska vehje. Tulee myös yritettyä kiivetä milloin mihinkin tän kanssa, ehkä vähän liikennesäännöt välillä unohtuu kun vedät läpi liikenneympyrän tms :D

_medium.jpg


_medium.jpg


_medium.jpg


_medium.jpg


_medium.jpg


_medium.jpg
 
Pitäisikö halpaan käyttöautoon ostaa 4000€ sarja aitoja BBS LM vanteita?

Onhan nuo nyt aika nolot kötöstykset kun muistaakseni hävisivät jonkin oikeusjutunkin BBS-vastaan. Muutenkin halvinta laatua ja varmaan menee rikki kun ajaa monttuun. Ja on minullakin ollut nuorempana auton mukana tulleet Barzetat sekä silloin yleiset A8 kopiot mutta ei enää ikinä. Jo se vanteen paino (jousittamaton massa) on ihan älytön verrattuna kunnon merkkeihin ja takovanteisiin. Sittemmin ollut alla mm. Borbet, OZ, BBS ja Ronalia
 
Ne vaan nimenomaan ne takovanteet on niin kovaa tavaraa että helposti halkeavat kun ajaa monttuun. Halvat vanteet on sen verran pehmeitä että menee ennemmin mutkalle... Toki hienothan ne aidot LM:t on, mutta ei ole mitään mieltä laittaa sellaisia autoon jonka arvo on pienempi kuin vannesarjan...

Onhan kevyet vanteet toki hyvät, varsinkin autossa jolla ajetaan radalla... Perus käyttiksessä ei niinkään merkitystä.

Itsellä on Corsassa kesällä Ronal R50 8x18 ja talvella vakiovanteet 7.5x18. (taitaa olla Ronalit nekin)
Nissanissa on edessä Rota GTR 9.5x18 ja takana Rota GTR-D 12x18
Signumissa on kesällä nimenomaan nolot kötöstykset 885 LeMans Gold 8.5x19 talvella oli jotkin MAK SR 18" vanteet jotka on hangattu joka puolelta kanttareihin... Pitänee ostaa jotkin uudet.

Ei niissä painoissa valuvanteiden välillä ole mitenkään massiivisia eroja joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.


Nissani kesäksi ajoon:

s14_p09_002.jpg
 
Ne vaan nimenomaan ne takovanteet on niin kovaa tavaraa että helposti halkeavat kun ajaa monttuun. Halvat vanteet on sen verran pehmeitä että menee ennemmin mutkalle...
Tästä olisin päinvastaista mieltä. Takovanteet on sitkeämpää kuin muottiin valettu ja pystytään koneistamaan ohuemmaksi rakenteeksi. Mutta pisteet siitä että on konetta pukilla ja tekee itse. Kädentaitoja ja harrastuneisuutta täytyy arvostaa, tuntuu että "nykynuoret" ei perus työkalujakaan osaa käyttää alasta riippumatta. Kaikki halutaan valmiina eikä viitsitä itse perehtyä
 
En ymmärrä tota vanneongelmaa. Jos vanne miellyttää silmää, se on pyöreä ja kestää käytön niin miksi siitä pitää tehdä ongelma kuka sen vanteen on tehnyt tai mitä se on maksanut?

Tosin itse ajan OEM-vanteilla, kunhan ihmettelen täällä takana.
 
En ymmärrä tota vanneongelmaa. Jos vanne miellyttää silmää, se on pyöreä ja kestää käytön niin miksi siitä pitää tehdä ongelma kuka sen vanteen on tehnyt tai mitä se on maksanut?

Tosin itse ajan OEM-vanteilla, kunhan ihmettelen täällä takana.
Taisi olla tuon yhden käyttäjän mielipide. Ja jos vanteet ajaa monttuun, niin on sitten hyvä syy ostaa uudet tilalle. Itse en oikein tykännyt auton/vanteiden ulkonäostä, mutta sama tilanne vaikka olisivat kalliit ja aidot vanteet, niin samaltahan ne näyttää kuvassa.
 
golf.jpg
Muilla täällä helevetin hienoja autoja, mutta minä olen tyytyväinen tähän ostokseeni kun ostin 190tkm ajetun "järkipelin" kahella tonnilla kun edellinen (Corolla) meni jo sen verran huonoon kuntoon. :tup:
Siinäpä siisti peruskulkine. Täällä työautona vähän enemmän ajettu Bora ja myös 1.6 muskelikoneella. Oliko Golfisi 16V myllyllä?
 
Mersu vaihtui Subaruun. On tilava, hiljainen, näkyvyys on hyvä ja bensaakin menee kohtuullisesti (6,6l/100km, tosin vasta 200km ajettu). Moottorissa tehoa 150hv,eli ei mikään tehopeli. Takalasit pitää tummentaa.

IMG_20190425_164114.jpg

Itse odottelen mielenkiinnolla Subarun hybridejä. Ilmeisesti Toyotan kanssa yhteistyössä tekevät, joten tekniikkapuoli luulisi olevan jo valmista tavaraa heti alkuunsa.

Noilla Subarun nykyisillä bensakoneilla meinaan kun lähdet kaupunkirallia pyörittään niin saa melkein tuplata tuon sun 6,6 litran kulutuksen :D
 
Itse odottelen mielenkiinnolla Subarun hybridejä. Ilmeisesti Toyotan kanssa yhteistyössä tekevät, joten tekniikkapuoli luulisi olevan jo valmista tavaraa heti alkuunsa.

Noilla Subarun nykyisillä bensakoneilla meinaan kun lähdet kaupunkirallia pyörittään niin saa melkein tuplata tuon sun 6,6 litran kulutuksen :D
Eipä noissa suurempaa odottelua ole. Uusi Fore hybrid on jo julkaistu. 45 tonnia jotain maksaa ja 150hv bensa + 17hv sähkömoottori + CVT, jonka öljyjen hämmentäminen vie tuon sähkömoottorin tuoman hyödyn. Saattaa mennä 0.5-1l nykyisiä pienemmällä, mutta suuria en odottaisi.
 
Eipä noissa suurempaa odottelua ole. Uusi Fore hybrid on jo julkaistu. 45 tonnia jotain maksaa ja 150hv bensa + 17hv sähkömoottori + CVT, jonka öljyjen hämmentäminen vie tuon sähkömoottorin tuoman hyödyn. Saattaa mennä 0.5-1l nykyisiä pienemmällä, mutta suuria en odottaisi.

Mielenkiintoista, jos kerran Toyotan kanssa tekevät yhteistyössä, mutta eivät saisi käyttöönsä Toyotan hybridien parasta puolta, eli sitä PSD:tä.

Anyway, mua kiinnostaa kaupunkikulutus, eikä maantiekulutus. Siinä tulee melkein millä tahansa hybriditekniikalla aika iso ero kulutuksessa.

Seuraillaan.
 
Mielenkiintoista, jos kerran Toyotan kanssa tekevät yhteistyössä, mutta eivät saisi käyttöönsä Toyotan hybridien parasta puolta, eli sitä PSD:tä.
Johtunee siitä, että Subaru on halunnut nelivetojärjestelmänsä autoon eikä siitä, että Toyota ei olisi antanut PSD:tä.
 
Tuollainen perus 2012 Accord (2.0 bensa manuaali) tuli käytyä, ei mitään ihmeellistä mutta pitäisi kai melko huoletonta ajoa olla (*koputtaa puuta*). Valikoitui ihan ulkonäön perusteella, japsi piti olla luotettavuuden vuoksi ja Avensikset tai Qashqait ei napanneet.

14693886.jpg

14693885.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Johtunee siitä, että Subaru on halunnut nelivetojärjestelmänsä autoon eikä siitä, että Toyota ei olisi antanut PSD:tä.

Tämähän siinä varmasti syynä on. Eivät ole halunneet kehittää uutta järjestelmää taka-akselilla olevaan sähkömoottoriin perustuen. Sääli.
 
Tämmösellä vanhalla kartanovolvolla tulee ajeltua. Suunnitelmissa oli alunperin hommata uudempikorinen vastaava mutta löytyikin sitten tämä kyseinen yksilö sopuhintaan ja kohtuullisesti ajettuna
8yiZ6DY.jpg

af75vBi.jpg

MwnqfpV.jpg


2.4 litranen 170hp bensavapari ja automaatti jatkeena eli bensa kyllä maistuu. :D Classic varusteilla eli sähköpenkkiä, nahkasisustaa, automaatti ilmastointia ym. Toistaiseksi huoleton peli ollut ja hyvät kyydit on tarjonnut
 
Viikko sitten tuli vaihdettua Avensis tälläseen. Mazda CX-5 diesel automaatti.
IMG-20190420-WA0000.jpg sketch-1557053456393.jpg
Onhan tossa vähän eroa entiseen, varsinkin voimalinjassa, vaikka etuveto se tämäkin on. Pitäis kuitenkin alkaa veneen nousta keposeen rampilta, eikä tarvii kytkintä sulattaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viikko sitten tuli vaihdettua Avensis tälläseen. Mazda CX-5 diesel automaatti. IMG-20190420-WA0000.jpg
sketch-1557053456393.jpg
Onhan tossa vähän eroa entiseen, varsinkin voimalinjassa, vaikka etuveto se tämäkin on. Pitäis kuitenkin alkaa veneen nousta keposeen rampilta, eikä tarvii kytkintä sulattaa.

Koeajoin tuollaista männävuonna. Dieseli oli mun mielestä aika ponneton ja karkeakäyntinen. En tiedä ovatko parantaneet sitä kuinka paljon uudempiin malleihin.
 
Aika paljon valkoisia autoja viime postauksissa...jatketaan samalla linjalla :D Ilman autoa menty useampi vuosi, mutta nyt tuli pitkästä aikaa hankittua vm 2015 Mazda 3. Kovin montaa kilometriä ei ole vielä tullut ajeltua, mutta hyvältä kyllä vaikuttaa so far.

mazda3.jpg
 
Aika paljon valkoisia autoja viime postauksissa...jatketaan samalla linjalla :D Ilman autoa menty useampi vuosi, mutta nyt tuli pitkästä aikaa hankittua vm 2015 Mazda 3. Kovin montaa kilometriä ei ole vielä tullut ajeltua, mutta hyvältä kyllä vaikuttaa so far.

mazda3.jpg
Subaruun olisi ainakin maksanut mikä tahansa muu väri pari tonnia, kun tuo oma on joku winter edition valkoisella värillä (ja oli 2k€ alennus listahinnasta). :lol:
 
Koeajoin tuollaista männävuonna. Dieseli oli mun mielestä aika ponneton ja karkeakäyntinen. En tiedä ovatko parantaneet sitä kuinka paljon uudempiin malleihin.
Omassa ainakin kone käy lämpimänä kuin bensakone. Kierroksilla kuuluu vaimeaa murinaa kabiiniin, joten ei mitenkään häiritsevää. Avensiksessa huomattavasti enemmän kuului moottorin ääni. Eikä tää ainakaan puhditon ole. Tietty kierrättämällä tuntuu ettei mitään tapahdu, mutta tärkeimmällä kierrosalueella liikahtaa ihan kivasti. Muutamalla satasella sais sitten reilut 200 hepoa, että jos tohon alkaa kyllästymään...
 
Aika paljon valkoisia autoja viime postauksissa...jatketaan samalla linjalla :D Ilman autoa menty useampi vuosi, mutta nyt tuli pitkästä aikaa hankittua vm 2015 Mazda 3. Kovin montaa kilometriä ei ole vielä tullut ajeltua, mutta hyvältä kyllä vaikuttaa so far.

mazda3.jpg
Millä koneella?
Mulla tuo CX-5 on helmiäisvalkoinen, mitä on hirveän vaikea noista kuvista nähdä. Vaikka olin pitkään sitä mieltä, että valkoista autoa en hanki, niin kuitenkin tykkään. :)
 
Jatketaan valkoista linjaa :). Audi A4 2016 2.0 tfsi 190hp/320nm etuveto. Ei jäätäviä varusteita. Tumman ruskeeta nahkaa penkeissä ja ovissa, tumma sisäkatto, bang&olufsen, eberi ym... Sähköisesti sisäänpäin kääntyvät peilit ainut itseä haittaava puute. Nää on taas näitä ihmeellisiä lisävarusteita, mitä monella muulla merkillä uudemmissa autoissa on jo vakiovarusteena... 16 tuumaiset vakiovanteet vaihtui kuvissa oleviin 18 tuumaisiin.

IMG_20190419_120601-picsay.jpg
IMG_20190422_104215-picsay.jpg
 
Millä koneella?
Mulla tuo CX-5 on helmiäisvalkoinen, mitä on hirveän vaikea noista kuvista nähdä. Vaikka olin pitkään sitä mieltä, että valkoista autoa en hanki, niin kuitenkin tykkään. :)

Skyactiv-G 1.5 bensa.. 2.0 ois varmaan ollut kovempi, mutta hinta ratkaisi nyt tällä kertaa :)
 
Pientä päivitystä.
Putkisto aluillaan ja H-pipe paikoillaan. 3" rosteria. Divertterit tulee heti H-pipen jälkeen.
Välimatka kardaaniin on todellisuudessa paljon suurempi, nyt vaan takapää alhaalla.

61af47aed0b430ce286ba4dd77ea3872.jpg
 
Siinäpä siisti peruskulkine. Täällä työautona vähän enemmän ajettu Bora ja myös 1.6 muskelikoneella. Oliko Golfisi 16V myllyllä?
Ohhoh ei jostain syystä ole näkynyt ilmoitusta lainatusta viestistä. Mutta juu kyllähän tuossa on tuo 16V kone.
 
Ostin MB C 200 ja on kyllä ilo ajaa fiat pandan jälkeen. Panda meni äidille =)
 
Ostin viime viikolla tummansinisen Audi A3:sen, -97 ja 1.6-litraisella tuhnukoneella. On sentään automaatti-ilmastointi ja ylipäätään melko siistikuntoinen ikäisekseen. Toistaiseksi olen tykännyt kyllä, kiva pikkuauto vaikkakin 1.8T olisi ollut huomattavasti jouhevampi kulkemaan - ei vaan omaan budjettiini moinen mahtunut. Laitan kuvan myöhemmin, kunhan saan joskus ostettua postauskelpoisen otoksen.
 
Jatketaan valkoista linjaa :). Audi A4 2016 2.0 tfsi 190hp/320nm etuveto. Ei jäätäviä varusteita. Tumman ruskeeta nahkaa penkeissä ja ovissa, tumma sisäkatto, bang&olufsen, eberi ym... Sähköisesti sisäänpäin kääntyvät peilit ainut itseä haittaava puute. Nää on taas näitä ihmeellisiä lisävarusteita, mitä monella muulla merkillä uudemmissa autoissa on jo vakiovarusteena... 16 tuumaiset vakiovanteet vaihtui kuvissa oleviin 18 tuumaisiin.

IMG_20190419_120601-picsay.jpg
IMG_20190422_104215-picsay.jpg


B9 on kyllä onnistunut ja pidän kovasti. 2.0tfsi putket molemmilla puolilla selkeästi tyylikkäämpi kuin TDI mallissa tuplat vain vasemmalla puolella.
 
B9 on kyllä onnistunut ja pidän kovasti. 2.0tfsi putket molemmilla puolilla selkeästi tyylikkäämpi kuin TDI mallissa tuplat vain vasemmalla puolella.

Samaa mieltä. Sisustakin omaan makuuni saanut hyvän uudistuksen verrattuna B8:aan. Alunperin oli mm. B8 A4 Allroad etsinnässä, mutta tämä sattui tulemaan vastaan ja varustus oli aikalailla se mitä hain. Myynti-ilmoituksessa ei ollut mainintaa B&O järjestelmästä, joten sekin tuli positiivisena yllätyksenä :)

Liian pitkillä öljynvaihtoväleillä olleita autoja tuli myös paljon vastaan. Oli longlife huolloilla ajeltuja 2v/30-40tkm. Tässä ei oltu päästetty niin pitkälle.
 
Ns. harrasteajoneuvo kaivettu taas käyttöön. Eli satunnaiseen tavarankuskaukseen aikanaan hommattu lessubussi Vw Caravelle 2.5TDI -02. 8-paikkaiseksi matkailuautoksi rekisteröity. Pientä viritystä ja värkkäystä omaksi iloksi ja ajankuluksi, ilman sen pidemmälle vietyjä ajatuksia, että mitä ja ennenkaikkea miksi:

14698124.jpg


FinTurbon isompi hybriditurbo menossa just asennukseen, sitten isommat suuttimet, putkistoa ja softaus, kunhan ehtii ja jaksaa. Ja jossain vaiheessa myös isompi välijäähy. Tällä hetkellä ihan vain normi optimointi koneessa. Kabiinissa vuoden -11 A6:sta sporttipenkit edessä, paranneltua äänieristystä ja jotain muuta höpötystä.
 
Ns. harrasteajoneuvo kaivettu taas käyttöön. Eli satunnaiseen tavarankuskaukseen aikanaan hommattu lessubussi Vw Caravelle 2.5TDI -02. 8-paikkaiseksi matkailuautoksi rekisteröity. Pientä viritystä ja värkkäystä omaksi iloksi ja ajankuluksi, ilman sen pidemmälle vietyjä ajatuksia, että mitä ja ennenkaikkea miksi:

14698124.jpg


FinTurbon isompi hybriditurbo menossa just asennukseen, sitten isommat suuttimet, putkistoa ja softaus, kunhan ehtii ja jaksaa. Ja jossain vaiheessa myös isompi välijäähy. Tällä hetkellä ihan vain normi optimointi koneessa. Kabiinissa vuoden -11 A6:sta sporttipenkit edessä, paranneltua äänieristystä ja jotain muuta höpötystä.

Eikö tuossa lopu välitys aika nopeasti. Meinaan 5 vaihde.
 
Eikö tuossa lopu välitys aika nopeasti. Meinaan 5 vaihde.

Tuossa on melko pitkä vitonen jo vakiona. Pidempi mitä paku- tai Transporter-malleissa. Käsittääkseni vielä pidemmän vitosen saaminenkaan ei ole kovin iso homma. Niissä heikommissa laatikoissa ainakin onnistuu vaihteiston ollessa paikallaan "luukusta". Eikä tehojen lisäyksen tarve toki johdukaan siitä, että lujempaa haluaisi ajella. Nytkin joku 120km/h matkavauhti on ihan sietämisen rajoissa.
 
Ajettiin tuollaisella Saksan läpi joskus ja kyllä se sen 165 kulki 2.5tdi. Jopa vakiona olis ollut menohaluja isommalle vitoselle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 726
Viestejä
4 555 580
Jäsenet
75 048
Uusin jäsen
Lymppä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom