Tarvii kyllä sanoa, että LAPPO.FI sivut nykyää ihan KURAA. Sama vaivasi panimonurkkaa, kun oli pystyssä. Aivan uskomatonta, että kaipaan jotakin tuotetta, niin tuoteryhmässä on 200+ eri tuotetta ja ei edes hinnalla voi rajata. Voin sanoa, että aivan sata varmasti karsii satunnaisostajat pois. Taitaa mennä humleen isommat tilaukset, jos harrastus jatkuu ja tilanne ei parane. Harmittaa, kun kilpailukykyiset hinnat katoo tommoseen paskaan sivujen toteutukseen.
Panimonurkalla oli kaikki VARASTO LOPPU. Lapossa on varastoa, kunhan tuotteen löytää. Parhaiten löytää googlella, mutta jossain tuoteryhmissä voi vähän joutua selaamaan.
Lapossa on parhaat postikulut , vaikka se ei ole pk-seudulla. Itselle taas sopii parhaiten Triplan Melkkobrew, kun se on työmatkalla tai muuten vaan hyvien yhteyksien päässä.
Joo, pakko sanoo samaa, kun yritin piruuttani Laposta katsoa mitä kustantaa ihan halvin perusmallas. Lisäksi Lapon rouhintakustannukset tuplaantuneet ja nyt ne on 0,5€/kg. Kyllähän tämän ymmärtää, mutta alkaa vaikuttamaan jo kokonaiskustannuksissa rouhintakin, kun muualla puolta halvempaa. Ite näin pk-seudulla asuvana ja auton omistavana taidan keskittää ostoni jatkossa uuteen tulokkaaseen Kotipanimokauppa | Oluen valmistuksen verkkokauppa
Valikoima laajentunu kivasti, hinnat kohtuulliset ja muutenkin tosi hyvä meininki.
Ei tuokaan nyt ylitsepääsemätön hinta ole. Lisäksi olen ruvennut katsomaan kalliimpia maltaita, kun hinnat muutenkin ovat nousseet. En käytä Viking Mallasta enää mihinkään (ellei ole joku erikoismallas, esim. savumallas, jota ei saa muilta merkeiltä)..
Vähän puhuin Kotipanimokaupan perustajan kanssa viime kuussa, niin heidän myyntinsä on kasvanut suuresti kun Panimonurkka teki konkurssin. Sain sen kuvan, että nyt laajennetaan hallitusti ja koko ajan valikoima paranee ja hyvät tarjoukset jatkuvat.
Itse pyrin tilailemaan vähän kaikkialta, niin toivottavasti ylläpidän harrastekauppoja Suomessa. Meni kyllä yksi tilaus Ruotsiin, kun (taas) rikoin Brew Monkin kalliin muoviputken. Vielä ihan samallalailla, kuin viime vuonna. Ärsyttää suunnattomasti, kun teen saman virheen kahdesti, olen vaan tyhmä. Ensimmäinen kerta saattaa olla vahinko, mutta toinen kerta todistaa, etten oppinut mitään.