OLED-TV

Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Itse tässä oledin jälkeen ihmetellytkin, että miksi joku haluaisi mitään muuta kun oledia...
Onhan niitä marttyyreita jotka haluaa sen hailakan mustan ja DSE:n...pahan mielen lisäksi.
Hinta varmaan yksi syy, etenkin jos koko on yli 65".
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
718
Vasta oledin hankkimisen jälkeen olen huomannut miten kaikista väreistä mustan toisto on merkittävin ja miten tärkeässä roolissa kontrasti pelaa kuvassa. Värikkäitä hdr-kukkia ei televisiosta katsella vaikka demovideoissa näyttää kivalta.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
116
Uusi C8 65nen ei suostu toimimaan conax kortinlukijan kanssa. Toimi aikaisemman telkun kanssa moitteetta. Lukija on mallia Dilog 99060. Kun modulin lyö paikalleen niin kuva alkaa pikselöytyä ja pätkiä, myöskin kanava valikossa oleva ci-tiedot näkyy vain mustana. Pätkiminen loppuu kun modulin ottaa pois. Onko muilla ollu kokemuksia tälläisesta? Voisko olla että tuo kortinlukija on ostettu v.2012 että onko lukija sen verran iäkäs että ei halua toimia oledin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
346
Mulla sama tilanne B8 kanssa. Vanhemmassa Samsungissa toimii moitteetta mutta LG:ssä pätkii ja pikselöi. Olen päätynyt siihen lopputulemaan että kortinlukija on mallia 1.3. Pitää olla 1.4 mallia että toimii.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
116
Mulla sama tilanne B8 kanssa. Vanhemmassa Samsungissa toimii moitteetta mutta LG:ssä pätkii ja pikselöi. Olen päätynyt siihen lopputulemaan että kortinlukija on mallia 1.3. Pitää olla 1.4 mallia että toimii.

Aivan sama homma täällä, C8 pikselöi pätkii ja CI-tiedot valikko musta.

Kävin äsken testaamassa kaverin XF9005 sonyssä tätä samaa dilog lukijaa ja se toimi siinä moitteetta, tunnisti modulin ja kanavat näky pätkimättä.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
116
Kannattaa kokeilla toisella lukijalla ettei vaan ole televisiossa vikaa.
Itsellä tällainen ja hyvin toimii C8:ssa:
LA Digital Conax CI+ -kortinlukija 39,00 €
Tämä LA kortinlukija on CI+ 1.4 ja tuo mun dilog on vuodelta 2012 ja vissiin versio 1.3 joten se saattaa selittää toimimattomuuden. Toisaalta jännä että XF9005 sony toimii tällä vanhemmalla dilogilla eli se nyt ainakin tukee sit 1.3sta ja ylöspäin.

Tuli mieleen että onkohan kortinlukija paikka paska tvssä, pitääkö se heti ottaa huoltoon yhteyksiä
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Eikös se mene netflixissäkin niin että mikäli dolby vision tukea ei ole, käyttää se automaattisesti hdr10?

Hyviä töllöjä ne on molemmat, viimeaikoina vaan lg on tainnut sössiä päivityksillään kuvanlaadun, ainakin tummasta päästä.

Käyttis on tottumiskysymys, molempia käyttäneenä en voi tehdä suurtakaan eroa, lg:ssä on "ilmahiiri" mutta sellaisen saa ostettua ebaysta philipsiinkin. Oreon myötä ainakin oma philips muuttui sujuvaksi käyttää. Androidille on myös parempi sovellusvalikoima.

Eikös 903 pitäisi olla kirkkaudeltaan samaa luokkaa c8:n kanssa...jokatapauksessa tässäkään vanhemmassa 9002 oledissa en ole havainnut alb toimintaa vaikka se olevinaan herkkä onkin.

Hinta ja mieltymykset ratkaisee.
Itse tuosta liiketoistosta, vaihtaisin tämän LG B7 Oled TV:n vaikka heti philipsiin Olediin on siinä niin paljon parempi tuo liiketoisto. Sanalla sanoen B7 ei voi kattoo ilman liikepehmennyksiä on se niin nykivää tuo kuva. Kävin kattomassa liikkeessä philipsin Pos 803. Ja ero on tosiaan kuin yö ja päivä philipsin hyväksi ihan normi HD kanavilla. En tiiä sitten onko B8 tai C 8 sitten jo parempi liiketoisto verrattuna B7.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Itse tuosta liiketoistosta, vaihtaisin tämän LG B7 Oled TV:n vaikka heti philipsiin Olediin on siinä niin paljon parempi tuo liiketoisto. Sanalla sanoen B7 ei voi kattoo ilman liikepehmennyksiä on se niin nykivää tuo kuva. Kävin kattomassa liikkeessä philipsin Pos 803. Ja ero on tosiaan kuin yö ja päivä philipsin hyväksi ihan normi HD kanavilla. En tiiä sitten onko B8 tai C 8 sitten jo parempi liiketoisto verrattuna B7.
Se on ihan yhtä nykivää Philipsilläkin ilman liikepehmennyksiä. Pehmennykset päällä Philips voi toki olla parempi.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Se on ihan yhtä nykivää Philipsilläkin ilman liikepehmennyksiä. Pehmennykset päällä Philips voi toki olla parempi.
Juuri sen takia pehmennykset toki päällä molemmissa. Mutta B 7 ei tuo nykiminen ja väpätys, tärinä poistu nekään päällä, vähenee toki. Philipsissa oli hienoo seurata liikkuvaa kuvaa pehmennyksiä sopivasti säädettynä. Eikä edes mainittavasti aiheuta Digikanavilla sitä saippuooppera efektiä.!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 674
Eikä edes mainittavasti aiheuta Digikanavilla sitä saippuooppera efektiä.!
Hmm, tää on vähän outoa. Sillä se saippuaoopperaefekti on nimenomaan korkeaa kuvataajuutta. Jos sitä ei ole, niin silloin taajuus lienee matala ja interpolointia ei tehdä?
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Hmm, tää on vähän outoa. Sillä se saippuaoopperaefekti on nimenomaan korkeaa kuvataajuutta. Jos sitä ei ole, niin silloin taajuus lienee matala ja interpolointia ei tehdä?
Joo tosiaan en sitä tiedä mutta silmä" sanoo vain philipsissa olevan huomattavan paljon terävämpää /nykimätön tuo liikkuva kuva.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 377
Kumpikas se nyt olikaan...oliko että perfect clear motion saa olla täysillä ja natural motion pois(saattoi olla toisinkin päin) jolloin ainakin itsellä tekee sen että kuva ei nyi mutta ei aiheuta saippuaoopperaa, jos sen natural motionin(?) Laittaa myös päälle niin sitten ilmaantuu myös soe.

Jos molemmat on poissa niin ilmenee ainakin itseä häiritsevää stutteria, yleensä en mitään kuvanparannuksia käytä mutta tuo muuttaa liikkeen mielestäni "normaaliksi"

Philips 9002 siis kyseessä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Kumpikas se nyt olikaan...oliko että perfect clear motion saa olla täysillä ja natural motion pois(saattoi olla toisinkin päin) jolloin ainakin itsellä tekee sen että kuva ei nyi mutta ei aiheuta saippuaoopperaa, jos sen natural motionin(?) Laittaa myös päälle niin sitten ilmaantuu myös soe.
Jep, juuri näin. Natural Motion tekee SOE:n, mutta uudemmissa OLED803/903 -malleissa ilmeisesti ”Minimi”-tilassa se on erikoisen toimiva. Ainakin Tekniikan Maailman mukaan.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
Jep, juuri näin. Natural Motion tekee SOE:n, mutta uudemmissa OLED803/903 -malleissa ilmeisesti ”Minimi”-tilassa se on erikoisen toimiva. Ainakin Tekniikan Maailman mukaan.
Hyvältä kyllä näyttää Natural Motion minimissä 803:lla. Itse en soe efektiin ole tuolla kiinnittänyt huomiota, mutta kuva on todella sulava. Suuremalla arvolla sitten soe pääsee liikaa esille.

Ilman tuota kuva näyttää omaan silmään tökkivältä.

En juuri 9002:een verrattuna huomaa eroa. Tuolla oli kanssa sama asetus ja clear motion keskitasolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 232
Hmm, ite ostin maaliskuussa B8, olis kyllä jopa käyttöö tolle hbo:lle...

Edit:
Ostaessasi LG OLED TV:n saat kaupan päälle 6 kk HBO Nordic suoratoistopalvelun.
Juuri nyt saat kaupan päälle HBO Nordicin suoratoistopalvelun 6 kuukaudeksi ostaessasi LG OLED TV:n (vuoden 2019 ja 2019 mallit). Tarjous on voimassa 31.07.2019 saakka*. Ostettuasi LG OLED TV:n aktivoit tarjouksesi rekisteröintisivulla viimeistään 15.08.2019.

Vähän hassusti, 19 ja 19 mallit...
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 651
Täällä olis OLED B7:n kanssa sellainen ongelma, että telkkari sammuu yhtäkkiä ainakin Youtubea ja Areenaa katsoessa. Tekee tätä noin 15-20min välein. Esim Netflix toimii moitteettomasti. Mistähän tuollainen voisi johtua? Mitään virransäästöjä ei pitäisi olla päällä. Löytyykö vinkkejä vai pitäisiköhän tässä alkaa ottamaan yhteyttä Giganttiin?
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
52
Pakko kommentoida tähän Philips vs LG asiaan.

Itse ostin ensin Philips 803 jonka palautin ja otin tilalle LG C8:n.

Philipsissä oli niin paljon ongelmia että en päässyt edes liiketoiston miettimiseen asti. LGssä kyllä ajoittain häiritsee tuo nykivyys, mutta muuten kaikki toimii niin paljon paremmin.

Suurimmat ongelmat 803ssa:

Sdr abl - kirkkaus pumppasi erittäin paljon lähes kokoajan ja tämän huomasi myös normaalilla sisällöllä. Edes kirkkautta (contrast?) pienentämällä tätä ei tuntunut saamaan paremmaksi vaan koko ruudun valkoinen muuttui vaan tämän myötä entistä harmaammaksi.

Artefaktit/palikoituminen kirkkaissa alueissa kuten taivaissa ainakin netflixin hdr-sisällössä (esim. Ozark). Eli taivaat yms näyttivät siltä että niissä on ihme roskaa/pikselipalikoita.

ASBL? - pitkät pimeät kohtaukset tummensivat ruudun entisestään ja esim juurikin tuossa Ozarkissa ei nähnyt puolet ajasta mitään.

Liukuvärien banding oli ajoittain aika karseaa.

Itsellä äänet ARCin yli Denonin vahvistimessa ja aina television käynnistäessä äänet tulivat ensin sekunnin täydellä volumella television kaiuttimista. Tähän ei vaikuttanut tv:n volume.

Ohjelmaopas oli erittäin hidas ja näkymään mahtui liian vähän tietoa kerrallaan (olisi ollut sopiva 30” televisioon tms). Tämän käyttö myös katkaisi tv lähetyksen.

Muutenkin tv jätti bugisen vaikutelman ja esim ambilight ei käynnistynyt joka kerralla itsestään.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
ASBL on kyllä ihan sama LG:ssäkin, toki sen toimintanopeus voi olla erilainen. Itse kytkin sen huoltovalikosta pois päältä, kun HDR:llä leffat himmenivät tummissa kohtauksissa jatkuvasti.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
47
Pakko kommentoida tähän Philips vs LG asiaan.

Itse ostin ensin Philips 803 jonka palautin ja otin tilalle LG C8:n.
Oletko tyytyväisempi LG:hen? Itsellä mielessä samankaltainen vaiho, en ole ollut ihan tyytyväinen Philipsiin. Asiasta on keskusteltu enemmän tuolla yleisen tv-hankintaketjun puolella.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
718
LG OLED TV



Mitenköhän kun ostin B8:n vuoden vaihteessa? En äkkiseltään huomaa mainintaa, että kuinka vanha ostos saa olla kyseessä.
Kattelin keväällä tuota kampanjaa kun itse ostin myös tammikuussa B8:n. Toi vaati kampanjan aikana ostetut telkkarit eli about 1.4. - 31.7. välillä ostetut kelpaa. Kuitti piti liittää kylkeen eli en lähtenyt kokeilemaankaan
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
52
Oletko tyytyväisempi LG:hen? Itsellä mielessä samankaltainen vaiho, en ole ollut ihan tyytyväinen Philipsiin. Asiasta on keskusteltu enemmän tuolla yleisen tv-hankintaketjun puolella.
Olen ollut tyytyväisempi LG:n kanssa. En kyllä pysty käyttämään interpolaatioita sillä huomaan artefaktit saman tien. Muuten käyttöjärjestelmä ja apit on mukavampia käyttää ja kaikki on tuntunut toimivan. Suurimman osan ajasta en huomaa liiketoistossa mitään vikaa. Tietynlaiset panoroinnit yms näyttävät kyllä välillä ikävältä varsinkin hdr:n kirkkaissa asioissa.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 377
Tuo asbl on todellakin ärsyttävä ominaisuus näissä, saakohan sitä philipsistä mitenkään pois päältä
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Tuo asbl on todellakin ärsyttävä ominaisuus näissä, saakohan sitä philipsistä mitenkään pois päältä
Kontrastitila ”Normaali” ja valoanturi pois päältä. Itse en ole noiden jälkeen enää huomannut mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
39
Mitenkähän pitäisi suhtautua, kun noin 1 kk vanhassa LG 65B8 tuli eilen yksi jumiutunut valkoinen pikseli. Ei hävinnyt, vaikka käytin telkkaria kiinni. Jännä miten pikseli oli päällä, vaikka sammutin telkkarin. Vain virtajohdon irroittamalla kaikki pikselit sammuivat. Yritin ajaa OLED refressin, mutta sillä vika ei hävinnyt. Vika oli päällä koko päivän. Nyt tänään aamulla vika oli hävinnyt. Olin jo ottamassa yhteyttä LG:een, mutta sille ei taida olla tarvetta.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ongelmasta ja onkohan syytä syynäillä ruutua tarkemmin aina silloin tällöin?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Kuinka muuten pääsee B7 huoltovalikkoon tuota asbl pois kytkemään. Itellä ei kyllä säädetyllä kuvalla, Oled valo 45 kirkkaus 50 ja kontrasti 85 tunnu mitenkään kytkeytyvän toimintaan, eli ei ongelmia millään tavalla mitään pumppausta näe, en edes HDR :llä.

Mielenkiintoista vaan kysyn tuota. Vastaus varmaan löytyis jostakin tältä palstalta mutta ei viittis selata 1000 sivua!
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 592
Kuinka muuten pääsee B7 huoltovalikkoon tuota asbl pois kytkemään. Itellä ei kyllä säädetyllä kuvalla, Oled valo 45 kirkkaus 50 ja kontrasti 85 tunnu mitenkään kytkeytyvän toimintaan, eli ei ongelmia millään tavalla mitään pumppausta näe, en edes HDR :llä.

Mielenkiintoista vaan kysyn tuota. Vastaus varmaan löytyis jostakin tältä palstalta mutta ei viittis selata 1000 sivua!
Käsittääkseni tällä pitäisi onnistua:

https://www.avsforum.com/forum/40-o...ral/2440714-how-turn-off-asbl-lg-oled-tv.html

Tarvitset siis soveltuvan yleiskaukon tai IR:ää tukevan kännykän + app.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 674
Mikäs tuon ASBL:n pointti on? Ei sitä varmaan vain kiusan takia ole OLEDeihin laitettu? Säästääkö paneelia? Säästää verkkokalvoja?
 
Liittynyt
25.08.2017
Viestejä
125
Mitenkähän pitäisi suhtautua, kun noin 1 kk vanhassa LG 65B8 tuli eilen yksi jumiutunut valkoinen pikseli. Ei hävinnyt, vaikka käytin telkkaria kiinni. Jännä miten pikseli oli päällä, vaikka sammutin telkkarin. Vain virtajohdon irroittamalla kaikki pikselit sammuivat. Yritin ajaa OLED refressin, mutta sillä vika ei hävinnyt. Vika oli päällä koko päivän. Nyt tänään aamulla vika oli hävinnyt. Olin jo ottamassa yhteyttä LG:een, mutta sille ei taida olla tarvetta.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ongelmasta ja onkohan syytä syynäillä ruutua tarkemmin aina silloin tällöin?
Sattuipa sopivasti, eilen huomasin omassa vastaavassa laitteessa pienen tumman alueen, joka näkyy harmailla ja esim sinisellä, mutta ei punaisella tai valkoisella taustalla. Jumittavien pikseleiden valokuvaaminen on sen verran haasteellista etten jaksa vaivautua. Useiden pikselien kokoinen harmaa "pehmeä" alue, ei kuolleen pikselin tyylinen.

Kohinanpoiston ajaminen ei tähän auttanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Mikäs tuon ASBL:n pointti on? Ei sitä varmaan vain kiusan takia ole OLEDeihin laitettu? Säästääkö paneelia? Säästää verkkokalvoja?
En tiedä, mutta ei ainakaan säästä hermoja.

Luulisi, että jos tarkoitus on vain estää kiinnipalamista, sen toiminta perustuisi johonkin muuhun kuin keskimääräisen APL:n muutoksiin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 232
Kyllä minä ainakin tosta asbl tykkään, pidän B8:ssa oled valoa 77, ja jos vaikka digiboksilta tai pleikkarilta lähden jonnekkin vaikka 10 minuutiksi niin tuo huomattavasti pimentää ruutua, eli estää kiinnipalamista, en ole liikkuvassa kuvassa huomannut mitään haittaa tuossa...
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 592
Kyllä ASBL:llä on oma tehtävänsä, mutta esim. itselläni monitorikäytössä OLED-valon asetuksella 18 pidän riskiä kiinnipalamisesta pienempänä kuin kirkkauden vaihtelusta johtuvaa haittaa.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
Enpä ole omassakaan C7:ssa huomannut ASBL:n aktivoituvan liikkuvalla kuvalla. Sen tarkoitus on siis nimenomaan estää pikselien kulumista ("kiinni palamista") kirkkaalla staattisella kuvalla.

ABL sitten aktivoituu, kun ruudun kirkkaus ylittää tietyn raja-arvon. Eli siis jos kuvassa on paljon kirkkaita kohtia, koko paneelin kuvaa himmennetään. LG:llä tämä raja-arvo on jonkin verran muita merkkejä(*) korkeampi ja siksi se on työpöytäkäytössä parempi. Jos kirkkaus on säädetty alle 150 nitin, tuo ei ole x7 sarjassa tai uudemmissa käytössä lainkaan eli koko ruudun valkoinen on yhtä kirkas kuin pienempi valkoinen alue olisi. ABL:n tarkoitus on pitää koko telkkarin virrankulutus ja lämmötuotto aisoissa.

*) Panasonicin lippulaivamalli on poikkeus, kun siinä on parannettu jäähdytystä ja käytössä on järeämpi virransyöttö. Sen hinta vaan on ihan muuta kuin näiden täällä suosittujen mallien.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
116
Aktivoituuko muilla lg oled omistajilla screensaver kun käytätte esim. Youtube appia jossa staattinen kuva seisoo vaikka musaa kuunnellessa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Omalla B7:lla esim. Haunting of Hill House -sarjassa kirkkaus pumppasi monta kertaa jakson aikana, kun sarjassa on paljon pitkiä pimeitä kohtauksia. Kirkkaus siis laski pikkuhiljaa huomaamattomasti kohtauksen aikana, ja kun kohtauksen jälkeen tuli kirkkaampi kohtaus, niin kirkkaus nopeasti nousi ~sekunnin viiveellä takaisin normaaliarvoonsa.

Ilmenee toki muissakin HDR-leffoissa ja sarjoissa. SDR:llä himmeneminen tapahtuu paljon hitaammin, mutta huomaa silti esim. webbiselailussa, jos lukee io-techillä jotain ketjua pidemmän aikaa. Sitten sivua vaihtaessa taas keskimääräinen APL muuttuu ja kuva palautuu nopeasti kirkkaaksi.

Hassusti, tarpeeksi pienellä OLED light arvolla ASBL rupeaa KIRKASTAMAAN kuvaa himmentämisen sijasta. Ilmeisesti ASBL:n tavoitearvo on säädetty korkeammaksi kuin OLED light 0.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
Aktivoituuko muilla lg oled omistajilla screensaver kun käytätte esim. Youtube appia jossa staattinen kuva seisoo vaikka musaa kuunnellessa?
Jos video pyörii, vaikkakin staattisella kuvalla, niin ei. Ilotulitus alkaa kahdessa minuutissa YouTuben valikossa.
 

hmb

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
120
Vielä kun tuon saisi yhden näppäimen taakse...
Itse en edes tiennyt moisesta.

Toinen idiotismi on, ettei kursori mene piiloon siitä samasta napista mistä sen saa esille. Piti aikanaan googlettaa että jaaha, pitää painaa 0:aa – todella loogista.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
10
Ok. Tämäpä selevä. Olen käyttäny nyt screen off toimintoa jos taustalla pyörii youtubessa pidemmät musa videot staattisella kuvalla
Vielä kun tuon saisi yhden näppäimen taakse...
Itse olen tehnyt Harmonylle "Screen Off" 14 ja 15-komennon button sequence toiminnot. Lähteestä (kuvatila) riippuu onko "Energy Saving" "Picture"-valikossa 2. vai 3. ylhäältä. Näin saa yhdellä näppäimellä ruudun pimeäksi.

edit: Itsellä käytössä Harmony Hub:n kanssa

Koodi:
LG Oled C7 "Screen Off" - button sequence

01. Settings
02. DirectionUp
03. OK
04. Delay (2s)
05. DirectionRight
06. DirectionDown
07. (2nd DirectionDown)
08. OK
09. Delay (1s)
10. DirectionDown
11. DirectionDown
12. DirectionDown
13. DirectionDown
14. DirectionDown
15. OK
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 232
Itse olen tehnyt Harmonylle "Screen Off" 14 ja 15-komennon button sequence toiminnot. Lähteestä (kuvatila) riippuu onko "Energy Saving" "Picture"-valikossa 2. vai 3. ylhäältä. Näin saa yhdellä näppäimellä ruudun pimeäksi.
Koodi:
LG Oled C7 "Screen Off" - button sequence

01. Settings
02. DirectionUp
03. OK
04. Delay (2s)
05. DirectionRight
06. DirectionDown
07. (2nd DirectionDown)
08. OK
09. Delay (1s)
10. DirectionDown
11. DirectionDown
12. DirectionDown
13. DirectionDown
14. DirectionDown
15. OK
Juu itse oon kanssa tehnyt makron harmonyyn mutta kun kauhea viive jokaisessa painalluksessa niin saa ikuisuuden osoittaa kaukoa ruudulle...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 070
Viestejä
4 194 434
Jäsenet
70 845
Uusin jäsen
sami01

Hinta.fi

Ylös Bottom