- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 768
Olihan tuosta jo digital foundryn previkkaa. Ainakin cp2077:ssa parantaa kuvanlaatua versus dlss3. Transformer pohjainen neuroverkko on vähän erilainen kuin CNN:t. Todellisuus lienee sama kuin ennenkin, ei täydellinen mutta paranee versio versiolta.
FP4:een liittyen sanoivat edellisen postauksen nvidian videossa "for 50 series users lower memory usage and faster performance". Ei tuo lause oikein selity millään muulla kuin fp4:en käytöllä. Ei välttämättä kaikki kerrokset ole fp4:sta niin siksi sanoin vähentää muistin kulutusta enkä esimerkiksi "Puolittaa" muistinkulutuksen.
Tää on jotenkin mun mielestä vähän surulliseen taittuva video. Siis eikö saatana löydy parempaa peliä kun tänä vuonna 5v täyttävä Cyberpunk 2077 näyttämään noita uusia efektejä ja jippoja? Lisäks nVidia on oletettavasti pakottanut käyttämään prosentteja raakojen FPS-lukujen sijaan, sillä muutenhan tuossa paljastuis et yllätys yllätys, yli 4v vanha peli pyörii varsin pelattavalla frameratella myös niillä 40-sarjan korteilla, niistä ei välittömästi tullu SER-jätettä nyt kun 50-sarja julkistettiin ja lukotettiin DLSS4 houkuttelevin ominaisuus yksinoikeudeks sille, kuten viime sukupolvessakin tehtiin. Siitä en tiedä mikä totuus on et lukittiinko se 50-sarjalle puhtaasti sen takia et aiemmissa ei riitä puhti, mut mun mielestä niillä voi olla haasteita selitellä mustaa valkoseks siinä vaiheessa kun joku RTX 5060 tukee tota DLSS4, mut sit taas RTX 4090 ei.