Itsellä KFA2 vasta pari pv vanha tekee jatkuvasti samaa ruutujen pimenemistä ja varsinkin sleep tilasta herääminen on haaste LG CX Oledilla ja toisella Display Port näytöllä. Välillä lähtee toimimaan kun irroittelee näyttökaapeleita ja vaihtaa display porttia toiseen.
Itse olen miettinyt voisko olla kiinni vanhasta 3m HDMI piuhasta kiinni, onko vikaa vai ajuri/firmware bugia?
Piuha uusiutuu seuraavaksi. Onko kellään ideoita?
Kävin itsekin hommaamassa toisen piuhan, jos nyt ongelma sattuu itsellä vielä uusiutumaan niin voisi tuotakin piuhan vaihtoa kokeilla.
Epävakaat kellot? Kevyt alikellotus ja vähän voltagea alas curvella?
Ainakin itsellä Control tarjoili tuota no input detectiä kun näyttis kippasi epävakailla asetuksilla. Tosin kuva palautui heti takaisin ja peli vain crashasi.
Kortin kun sain niin kokeilin jonkin verran menohaluja kellotuksilla, mutta sen yhden kerran jälkeen on ollut ihan vakiona kaikki.
Tosiaan viimeksi kun teki tän kuvan katoamisen, niin näyttö pysyi pimeänä vaikka piti koneesta virtoja poissa pari minuuttia. Näyttiksen virtapiuhoja siinä sitten roplasin, kun hatara muistikuva on että joskus pari vuotta sitten saattoi olla samaa ongelmaa GTX1080 kanssa ja silloin ehkä, jos oikein muistan, auttoi tuo piuhojen tökkiminen. Nyt se ei ainakaan välittömästi auttanut, vaan kone sattui boottaamaan lopulta kun olin jo luovuttanut elvytystoimien suhteen, mutta kokeilin kuitenkin vielä viimeisen kerran laittaa vehkeet tulille - "jospa se nyt säkällä lähtisi käyntiin".
Uskon, tai ehkä enemminkin toivon, että virtalähteestä on tämä meikäläisen ongelma lähtöisin? Ei huvittaisi alkaa tuota näyttistä takuuseen nyt laittelemaan kun 3080-kortit on edelleen kiven alla ja edellisen näyttiksen ehdin tietysti jo myydä pois