Nyt on vähän tyhmä olo. Ensimmäistä kertaa alivoltitan, tai säädän oikeastaan yhtään mitenkään näytönohjainta. Lopputulokseen olen kyllä ihan tyytyväinen, kun kulutus, lämmöt ja melu laski ja kellot ovat lähtötilannetta ylempänä. Testiohjelmienkin mukaan, suorituskyky parani. Se, missä tässä nyt nousee harjoittelijalla seinä vastaan on tuo afterburner ohjelma.
Kun olen tallentanut curven johonkin muistipaikkaan ja vaikka käynnistän koneen seuraavan kerran uudestaan, on se käppyrä hypännyt joko ylös tai alaspäin 15-30mhz. Saman tekee jos vaikka palautan tehdas asetuksille ja otan uudestaan curven käyttöön. Käppyrä näyttää kyllä juuri siltä miltä pitääkin siihen asti, kun painan apply nappia.
Olen yrittänyt tallentaa käyrän kortin ollessa rasituksessa ja kylmänä. Ei vaikutusta. Kokeilin myös vain lähteä rasittamaan korttia sellaisella alaspäin liikahtaneella käyrällä, josko se kuitenkin sitten boostaisi sinne minne pitää. No ei boostannut vaan rajahan oli juurikin siinä, minne se oli ominpäin hypännyt.
Kun sitten säädän curven takaisin siihen, mihin olin sen tallentanutkin ja painan apply, toimii kaikki taas niinkuin pitää. Eli minkä takia tekee tuota ja onko asialle tehtävissä mitään? Tai tarvitseeko edes tehdä? Itseäni tämä nyt häiritsee, kun en näistä oikein ole perillä