Telia ei ole saanut vieläkään viime viikon keskiviikkona tunniksi lainaamiaan rahoja takaisin mun tilille. Tunti tilauksen jälkeen siis peruuttuvat tilauksen. Keskiviikkona, kun ilmoisin soittamalla tilinumeroni niin kertoivat rahojen palautumiseen menevän noin 2 pankkipäivää. Eilen kyselin asiasta niin vastasivat vaan, että koska heillä on käsittelyssä ruuhkaa niin menee 1-2 viikkoa. Vastasin, että ei muuten mene. Mulle luvattiin, että noin 2 päivää. Totesin myös, että ruuhkautuminen on heidän oma syy, kun kusivat nuo näyttistilaukset täysin. Ei voi olla niin, että tilanne on heille vain se, että sanotaan "valitettavasti", ja minä asiakkaan kärsin tästä. Näin se vaan on, edes mitään hyvitystä tuosta ei luvattu, vaan annettiin osoite johon tehdä reklamaatio vaatimuksineen.
Yhteydenottopyyntö | Asiakastuki | Telia
Sinänsä aivan turha tuonne valittaa, koska eiköhän sekin oli ruuhkautunut, ja vastaaminen kestänee enemmän kuin se rahojen palautuminen. Telialle lienee vain parempi mitä kauemmin muiden rahoja tilillään makuuttavat.
Todella paska maku jäi näistä Telian tilauksista. Yhden kortin sieltä saanut kotiin asti. 8.3 piti tulla 4kpl, mutta eipä ole vielä kuin käsittelyssä. Ja tämä viimeisin tosiaan heidän puolestaan peruttu.