NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
24
Onnea! Hyvä hinta kyllä kortista! Vähän jännittää puolestasi, mitä on käytönjäljet näytönohjamisessa, mutta kerrot varmaankin sitten jos on jotakin :D?
Joo enköhän laita pystyyn livestreamin tai jotain vastaavaa kun vien sen lastenrattailla turvaistuimessa postista kotiin muutaman sata metriä :D

Ja kannattaa lotota tuota Verkkokaupan outlettia, sieltä on nyt ainakin 2 saaneet jo kortin täällä. Kiitos edelliselle, koska hänen takia minä olin skarppina!
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Joo lännen nopein hiirikäsi! Noitahan voi tulla lisää tuonne, sit katsotaan taas kuka on hereillä :)
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ei taida mikään benchmark tms. listata korttien merkkiä ja mallia, vaan ainoastaan tyyliin "NVidia Gefore RTX 3080"? Olis hauska nähdä miten paljon mitäkin korttia on maailmalla oikeasti ihmisillä ja mitkä on aidosti niitä yksisarvisia...
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Ei ole ainoa


Ihan hyviä vaihtoehtoja jotka ei halua ylisuurta jonnekorttia.
Hei, olet oikeassa. Luin arvostelun, jossa noin väitettiin. Ehkä oli siinä vaiheessa vielä ainoa ja otsikko tasolla sanottiin, we really hope what you are doing Gigabyte :D
Siis toihan olisi juuri sitä mitä itsekin haluaisin eli pieni ja tehokas, mutta joku epäili, että voi joutua koville tuo kortti noilla spekseillä.
 
Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
29
Mietin tässä että jos säästäisi vähän rahaa, mistä olisi paras mahdollisuus saada 3070 tai 3060 Ti suhteellisen nopeasti ja onko näissä kuinka "hyvällä" tasolla tuo saatavuus?
 

HC91

mansplainaava setämies
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
271
Liittynyt
29.10.2020
Viestejä
3
Ja kannattaa lotota tuota Verkkokaupan outlettia, sieltä on nyt ainakin 2 saaneet jo kortin täällä. Kiitos edelliselle, koska hänen takia minä olin skarppina!
Onnittelut! Mä just aamulla kirosin, että tänään täytyy aktiivisena selata kaikki paikat läpi. Onneks täällä joku oli maininnut siitä Verkkiksen outletin 3070 tuffista ja kerkesin nappaan sen koriin. Mitenkäs noi takuuasiat noissa outletin tuotteissa toimii? En huomannu lukee kun oli kiire lyödä rahat ja tilaus sisään.. :D
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
24
Onnittelut! Mä just aamulla kirosin, että tänään täytyy aktiivisena selata kaikki paikat läpi. Onneks täällä joku oli maininnut siitä Verkkiksen outletin 3070 tuffista ja kerkesin nappaan sen koriin. Mitenkäs noi takuuasiat noissa outletin tuotteissa toimii? En huomannu lukee kun oli kiire lyödä rahat ja tilaus sisään.. :D
Siinä tilauksessa luki, että kaikissa outlet-tuotteissa on aina vähintään 6kk takuu. Tässä tilanteessa kuitenkin takuu on sen alkuperäisen ostohetken mukaan, eli juurikin 35k kun tuote on kuukausi sitten ostettu ja alunperin 36kk takuu. Huikeeta, että sait myös kortin!
 
Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
78
Juu aattelin kun oma tilaus 1.12 jimiltä et piru vie ollaanko sitä kiritty jonossa ohi Mut ei kyllä tilausnumerotkaan täsmänny lähimainkaan.
 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
23
Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Ei muutoksia, itsekin tuossa erässä olen. Johan tuo kerran siirtyi jo eli luulisi että suhteellisen kohdallaan. Tai sitten ei :cautious:
 
Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
9
Aaah! Uskomatonta! Ilmeisesti ovat sitten ihan just saaneet tuon kortin toimituserän. Itse tilasin Multitronicilta tuon kyseisen kortin 28.11. ja peruin sen eilen kun Jimmsiin tuli 3070 kortti hyllyyn ja Multitronicilta ei ollut tullut mitään infoa tuon kortin saatavuudesta. Kerran maililla kyselin noin viikko takaperin ja sillon heittivät että menee varmaan suosiolla ens vuoden puolelle. :D

Tämän perusteella olisin sit tuon saanu varmaan myös tänään! :D

Voi itku.. noh. Näin meni nämä arvonnat tällä kertaa. Koitetaan kärkitason näyttistä uudestaan seuraavassa generaatiossa. :)

Onnittelut osumasta korttiruletissa!

Edit: vähän on olo kuin olis lyöty ilmat pihalle. Mutta tästä selvitään vielä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Samaa tässä itsekin odottelen. Viimeksi lykkäsivät arviota kymmenellä päivällä, joten jos taas lykkäävät, niin menee pikkuhiljaa Gigantin tasoiseksi pelleilyksi.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Ei ole, tosin oma tilaus marraskuun loppupuolella joten ei pitkään aikaan varmaan korttia tarvitse odotella.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
47
Samaa tässä itsekin odottelen. Viimeksi lykkäsivät arviota kymmenellä päivällä, joten jos taas lykkäävät, niin menee pikkuhiljaa Gigantin tasoiseksi pelleilyksi.
Korjatkaa ihmeessä, jos on olen väärässä - en ole työskennellyt tuotepäällikkönä tai ollut ostopäivillä tai muutenkaan tilannut yrityksen nimissä varastoon muuta kuin painotuotteita - mutta ollaanko tässä tosissaan syyttämässä jälleenmyyjiä? Gigantista voi varmasti olla montaa mieltä, Jimm'sistä myöskin, mutta jos vetäisee pari kertaa henkeä niin varmaan voi jokainen ymmärtää, että ketjussa on enemmän kuin kaksi lenkkiä, loppuasiakas ja jälleenmyyjä. Lähempänä "todellista syyllistä" on se hemuli joka kiskoi kahden tonnin näyttiksiä leivinuunista, mutta eipä se syy kyllä sitten hänenkään loppujen lopuksi ole, osien summa. Joku perkeleen pandemiakin jyllää ja ihmiset tilaa varmaan jo leivinjauhoakin netistä kotiin.

Kyseessä on edelleen vain rautaa, ja teitä (meitä...) odottajia on ihan tolkuton pino muuallakin kuin täällä foorumilla, joten ei sitä varmaan kannata Postille tai Gigantille tai Jimm'sille tai Ärrälle, varsinkaan sille yhdelle asiakaspalvelijalle, ruveta räyhäämään.
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
593
Ite peruutin gigantista evga ftw3 ultra-tilauksen, koska aspassa sanottiin ettei heillä ole asiasta muuta tietoa kuin että valmistaja on luvannut tämän huhtikuussa:btooth: ei ole varaa makuuttaa tonnia Gigantin tilillä puolta vuotta. juhannuksesta täällä on aiemmin vitsailtu, mutta ehkä juhannuksena joudutaankin vielä tekemään juhannustaikoja tyyliin "jos laittaa rtx 2080 ti:n tyynyn alle juhannusyönä, saattaa unessa nähdä mitä näytönohjainta on kaikkein nopeimmin saatavilla".
 

sjn

Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
117
Korjatkaa ihmeessä, jos on olen väärässä - en ole työskennellyt tuotepäällikkönä tai ollut ostopäivillä tai muutenkaan tilannut yrityksen nimissä varastoon muuta kuin painotuotteita - mutta ollaanko tässä tosissaan syyttämässä jälleenmyyjiä? Gigantista voi varmasti olla montaa mieltä, Jimm'sistä myöskin, mutta jos vetäisee pari kertaa henkeä niin varmaan voi jokainen ymmärtää, että ketjussa on enemmän kuin kaksi lenkkiä, loppuasiakas ja jälleenmyyjä. Lähempänä "todellista syyllistä" on se hemuli joka kiskoi kahden tonnin näyttiksiä leivinuunista, mutta eipä se syy kyllä sitten hänenkään loppujen lopuksi ole, osien summa. Joku perkeleen pandemiakin jyllää ja ihmiset tilaa varmaan jo leivinjauhoakin netistä kotiin.

Kyseessä on edelleen vain rautaa, ja teitä (meitä...) odottajia on ihan tolkuton pino muuallakin kuin täällä foorumilla, joten ei sitä varmaan kannata Postille tai Gigantille tai Jimm'sille tai Ärrälle, varsinkaan sille yhdelle asiakaspalvelijalle, ruveta räyhäämään.
Ei kai tässä kukaan saatavuus ongelmista olekkaan jälleenmyyjiä käsittääkseni syyttänyt, vaan siitä että salaillaan ja valehdellaan. :) Jos ihmisille uskotellaan että varastossa on tavaraa ja annetaan täysin hatusta vedettyjä päivämääriä niin ei se kovin hyvää kaupankäyntiä ole...
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
347
Jimmsillä 3060ti:tä hyllyssä. Tilasin. :)

Edit: 7kpl oli ja nyt näyttää jo nollaa.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Onkohan kukaan saanut noita Aoruksen Master / Extreme kortteja täällä? Itseä kiinnostais 3080 tai jopa 3090 Master mutta tuo 3090 Master tila on ollu aina samana ja näyttäis siltä että niitä ei ole koskaan Jimmsille edes saatu. 3080 Aoruksien jonojen oletan olevan reilusti yli tuon -25 joten jonoon ei viitsi edes lähteä.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
Aika nopeeta toimintaa Multitronicilla, 13:56 tilaus sisään 3090 Suprimista ja nyt 14:45 tilauksen tilaks vaihtu lähetetty. :sclap:
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
47
Onkohan kukaan saanut noita Aoruksen Master / Extreme kortteja täällä? Itseä kiinnostais 3080 tai jopa 3090 Master mutta tuo 3090 Master tila on ollu aina samana ja näyttäis siltä että niitä ei ole koskaan Jimmsille edes saatu. 3080 Aoruksien jonojen oletan olevan reilusti yli tuon -25 joten jonoon ei viitsi edes lähteä.
3070 Master lähtenyt maanantaina Proshopista. Kauankos tuolta Tanskasta muuten kestää rantautuminen Postin käsiin?
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Multitronic teki ihmeen ja MSI 3080 Suprim matkalla myymälään! Olin jo valmistautunu Gigabyte 3070 Masteriin. Ei Asus saa noita Strixejä asiakkaille asti nii menettävät nyt yhden asiakkaan tässäkin!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 350
Viestejä
4 198 899
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom