NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
122
Rauhottukaa ny stna vähä noiden korttienne kanssa :D Iskee kateus ku veikannu vääriä hevosia!
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Siis nimenomaan CoD Cold War koodin lsisäsivät minun tilaukselle. Aiemmin tilaus näytti vaan Geforfce Now 12kk paketin ja sitten peli puuttui. Nyt siellä näkyy myös peli. Koodeista en sen tarkemmin tiedä kun lähettävät vasta kun näyttis lähtee tännepäin valumaan.

Aiemmin viikolla paloi tuo GPU vihreenä 5 kpl tukkurilla ja varastoon saapuminen 23.12 Proshopille. Olen itse sijalla 3 jonossa joten tuosa tulee oma kappale. Punaisia päiviä sen verran edessä että menee todn. Tammikuun puolelle ennekö postimies on täällä asti.
Mulla näkyy yksi lisenssikoodeissa, tämä:
NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou.
Tiedä sitten sisältääkö se pelin vai vaan tuon Geforce Nown, aktivointi poistaa mahdollisuuden perua tms, niin en vielä klikannut sitä. Lähetin aspaan viestiä.

Oma tilaus olisi nyt (klo 00.45) saapunut Vantaan terminaaliin ja lähetetty eteenpäin. Bringin business package lähetystapana.
Onko kellään hajua olisiko vielä mahdollista saada jopa ennen joulua? Miten kauan menee terminaalista toimitukseen Bringillä?
Jos jakavat huomennakin vielä, niin luulisi että huomenna saisi hakea postista..
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
111
Verkkokauppaan tullut näköjään 30kpl Strix OC malleja parin kk tauon jälkeen, missähän oma positio jonossa on kun vasta 2.12 tilannut. Non OC mallissa tilaus ollut vetämässä jo 17.10 lähtien, tosin näitä tullut kokonaiset 2kpl.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei kai tässä muu auta kuin ottaa 3070 hyllystä ja jättää (suhteessa) hyvä TUF non OC jonopaikka hautumaan pitkänä arpana. Harmi vaan että siellä on rahat sisällä mutta tuskinpa ProShop konkkaan menee.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
4
Ei kellää tietoa jimmsin tuff non oc mallista? Ite sijalla 15-20 ja tilasin 17.9 klo 16:12. Lienenkö niin lähellä mutta niin kaukana?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
75
Ei kellää tietoa jimmsin tuff non oc mallista? Ite sijalla 15-20 ja tilasin 17.9 klo 16:12. Lienenkö niin lähellä mutta niin kaukana?
Jos teit kirjautuneena tilauksen niin jonotustilanne näkyy tilauksen tiedoissa. Tosin tuosta tiedosta ei ole iloa, kun seuraava erä voi tulla tänään tai vuonna 2038. Oma arvauksesi on yhtä todennäköinen kuin minunkin.
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
122
Ei kellää tietoa jimmsin tuff non oc mallista? Ite sijalla 15-20 ja tilasin 17.9 klo 16:12. Lienenkö niin lähellä mutta niin kaukana?
Sieltä on nyt useamman viikon ajan ollut tulossa yli 30kpl. Etköhän seuraavasta erästä saa omasi.
 

a1m

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Joululahja tuli sopivasti :shappy:
Sähköpostia 16:04 ....Jimmsin 3080 TUF OC noudettavissa. Tilattu 18.9 22:23 -759 hintaan.:kippis:
Tuo kortti kun maksaa nykyään 200€ enemmän, niin onko tämä vaan Jimmsin omaa lisää, kun niin huono saatavuus - vai mitä nuo julkaisuhinnat oli? Nimimerkillä en ole seurannut asiaa.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Viimeksi myyty
Tänään 06:49

Joku ehkä noutanut 24h kioskista eli ei tainnut vielä riittää 1.10. asti. Tais viimeks mennä jossain 21.9. päivän tienoolla.
Onko sulla noudolla tilattu?
Ensimmäiset myydyt mitkä tohon tulee kuorman saavuttua, ovat ne mitkä lähtevät vantaan päävarastolta postilla. Noudoissa kestää sitte kauemmin
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
468
Onko sulla noudolla tilattu?
Ensimmäiset myydyt mitkä tohon tulee kuorman saavuttua, ovat ne mitkä lähtevät vantaan päävarastolta postilla. Noudoissa kestää sitte kauemmin
Noudolla Helsingistä. Olin käsityksessä, että ne tulee ekana,mut järjestys onkin: posti, Hki nouto, muut noudot?
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 892
Tuo kortti kun maksaa nykyään 200€ enemmän, niin onko tämä vaan Jimmsin omaa lisää, kun niin huono saatavuus - vai mitä nuo julkaisuhinnat oli? Nimimerkillä en ole seurannut asiaa.
Taitaa olla niin, että matkan varrella vähän jokanen on nostanut hintaa + oma kate. Rahtikulut noussu, tukkuri velottaa enemmän ja myyjän kate mitä näitä nyt on. Ja kysyntä tietysti nostaa lisää.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Noudolla Helsingistä. Olin käsityksessä, että ne tulee ekana,mut järjestys onkin: posti, Hki nouto, muut noudot?
Joo juuri näin. Joskus aikoinaan ne tulivat suoraan jätkäsaaren varastoon.
Itse sain tosta viimesimmästä 3080 Suprim X erästä kortin joka oli jätkäsaareen noutona tilattu. Kaksi päivää kesti että tuli noudettavaksi jätkäsaareen. Siltikin myydyissä näkyi jo samana päivänä kun erä oli kuitattu saapuneeksi varastoon. Varmistin tämän vielä chatista, kun omaa noutoilmoitusta ei kuulunut, vaikka olin melko varma että kyseisestä erästä minulle pitäisi kortti tulla.
Edit: Ilman joulukiireitä voisi kuvitella, että vantaalle saapuneet ovat jo saman päivän aikana noudettavissa jätkäsaaresta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
131
Jahas, joulun ihme!


Tilattu 7.12. Aiemmin katsoin olevani jonossa sijalla 5-10 ja 29.12 oli tulossa 5kpl. Ilmeisesti saivat kortit aiemmin ja olin tosiaan sillä 5. paikalla jonossa :D

PS. Tuffin odotus jatkuu silti, osittain hinnan mutta suurimmaksi osaksi 2x HDMI:n takia.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
358
Taitaa olla niin, että matkan varrella vähän jokanen on nostanut hintaa + oma kate. Rahtikulut noussu, tukkuri velottaa enemmän ja myyjän kate mitä näitä nyt on. Ja kysyntä tietysti nostaa lisää.
Tuleekohan hinnat tippumaan miten esimerkiksi keväällä jos toiveiden mukaan saatavuus olisi hyvä ja kilpailu AMD vs Nvidia pakottaisi pitämään hinnat tiukempina
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
251
Olipas nopea toimitusaika. Laitoin heti ostoon.:)
Jaha, nyt sitten saatiin käsiteltyä. Ensiviikolla on tiedossa näyttiksen asennus.

Ensikerralla kun tulee tällainen saatavuusongelma, niin tilaus suoraan Jimmsiin.;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
277
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Datatronic on ilmeisesti päässyt Asuksen hovikaupaksi. Tilasin eilen Asus 3060 Ti Dual OC, postitettiin tänään.
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
14


Tuli itselläkin tämä odottelu päätökseen! 7.11 tilattu AMP Holo lähti Jimmsiltä tulemaan. :tup:
 
Liittynyt
17.12.2020
Viestejä
11
Joku 22.9 aamu tilattu 3080 tuf oc jmmiltä? Mitä teidän jonopaikka nyt o? Ite en pystyy katsomaan.
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
36
Verkkokauppaan tullut näköjään 30kpl Strix OC malleja parin kk tauon jälkeen, missähän oma positio jonossa on kun vasta 2.12 tilannut. Non OC mallissa tilaus ollut vetämässä jo 17.10 lähtien, tosin näitä tullut kokonaiset 2kpl.
Oma tilaus oc strixistä tehty 18.11 eikä vielä ole mitään tapahtumia asian tiimoilta..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Onko kukaan myynyt 3060ti kun parempi kortti on saapunut? Meneekö hyvin kaupaksi vai pitääkö ottaa paljon persnettoa?
Tilasin tuolta datatronicista enkä halua pienempää kauppaa vaivata palauttamisella. (Palauttaisin heti jos ois ollu gigantti tai vk :D )
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 857
Hupenee kovaa vauhtia...
Jep. Ja toimitusilmoitus tuli noin 2 minuutissa tilauksesta, eli siellä paiskitaan hommiakin oikein urakalla!

Onko kukaan myynyt 3060ti kun parempi kortti on saapunut? Meneekö hyvin kaupaksi vai pitääkö ottaa paljon persnettoa?
Tilasin tuolta datatronicista enkä halua pienempää kauppaa vaivata palauttamisella. (Palauttaisin heti jos ois ollu gigantti tai vk :D )
Kyllä noista vielä hyvän aikaa saa omat pois. Toimitusvaikeudethan helpottaa ehkä, optimistisesti ajateltuna ensi keväänä? Sitten kun kortteja on kaupoissa jatkuvasti hyllyissä, niin voi joutua antamaan pientä alennusta, että joku kortin huolii
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
4
Kova sijotus, mulla tilausvahvistus 17.9. klo 16:14 ja oon sijalla 100-120 :rofl: ehkä jonain päivänä hamassa tulevaisuudessa se tulee meillekkin..

Ei kellää tietoa jimmsin tuff non oc mallista? Ite sijalla 15-20 ja tilasin 17.9 klo 16:12. Lienenkö niin lähellä mutta niin kaukana?
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
55
Oma sijoitus MSI Gaming X Trio -jonossa pompannut viikon mittaan Jimm´sillä sijoilta ~150-240 sijoille 60-70. Tässähän alkaa toivo herätä.

Tilattu 30.9. (joku oikosulku tuli julkaisupäivänä, kun en sitten laittanut tilausta sisään kun varastot myytiin tyhijksi. Ajatuksissa oli varmaan että kyllä niitä kohta tulee lisää... :rolleyes:)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Veikkauksen joulukalentereista napsahti satku, vaikka viimeinen luukku vielä avaamatta, niin nopeasti laskettuna tuollahan kattaa jo erotuksen 3080 ja 3090 väliltä.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Verkkokaupassa on tainnut olla jo julkaisussa Jimmsiä kalliimmat hinnat, joten ehkä siksi vähemmän tilauksia?
Julkaisussa taisi olla näin
3080 TUF OC 759,90 vs. 799,90.
3080 ROG-STRIX OC 899,.90 vs. 949,90.
1.10 Jimmssiltä tilattu TUF OC ei mahdu vielä tämän uudenkaan 70kpl erän jälkeen 200 paremmalle puolen jonossa. Montakohan sataa siinä vielä on välissä
Kiinnostaa minuakin ja luulen, ettei siinä enää satoja ole välissä. Jos katsoin täältä oikein, niin 22.9. tilanneella olisi jonosija 100-120 ja 25.9. tilanneella 180-200. Alle sata lisää tuossa kolmessa päivässä. Tosin 25.9. ja 1.10. välissä on 6 päivää, mutta tilaajia ei liene enää ollut yhtä paljon päivittäin, joten veikkaukseni on, että 1.10. 3080 TUF OC:n tilanneilla jonosija olisi 320-350.

Valmistautunut olen jo monin tavoin kortin saapumiseen. Laitoin virtalähteeseen jo yhden virtajohdon valmiiksi, että saan kaksi erillistä 8-pinnistä virtajohtoa uudelle kortille ilman haaroitusta (vanhassa on vain yksi) ja olen asentanut (melkein) kaikki eri toimittajien sovellukset toivoen että joku niistä kohta tai joskus ilmoittaa tulevasta paketista.

Nyt aika ei riittänyt ja jäi tietokone yllättämättä joulukortilla tähän tapaan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Oma sijoitus MSI Gaming X Trio -jonossa pompannut viikon mittaan Jimm´sillä sijoilta ~150-240 sijoille 60-70. Tässähän alkaa toivo herätä.

Tilattu 30.9. (joku oikosulku tuli julkaisupäivänä, kun en sitten laittanut tilausta sisään kun varastot myytiin tyhijksi. Ajatuksissa oli varmaan että kyllä niitä kohta tulee lisää... :rolleyes:)
Oho onpas jimmssistä tilattu paljon noita. Oma gaming trio lähti eile tulemaan (tilattu 20.11)
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
WhatsApp Image 2020-12-23 at 2.44.51 PM.jpeg

Täällä loppui 3080 odottelu kun Suprim X kolahti postin pakettiautomaattiin. On kyllä iso kortti, ja todella iso päivitys verrattuna vanhaan 1060 6gt korttiin. Posti toimitti kortin todella nopeasti perille, eilen aamulla tuli viesti että kortti on lähetetty, ja tänään kahden jälkeen sain sen hakea. Nyt ajelemaan benchmarkeja ja pelailemaan. Hyvää joulua kaikille!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Kiinnostaa minuakin ja luulen, ettei siinä enää satoja ole välissä. Jos katsoin täältä oikein, niin 22.9. tilanneella olisi jonosija 100-120 ja 25.9. tilanneella 180-200. Alle sata lisää tuossa kolmessa päivässä. Tosin 25.9. ja 1.10. välissä on 6 päivää, mutta tilaajia ei liene enää ollut yhtä paljon päivittäin, joten veikkaukseni on, että 1.10. 3080 TUF OC:n tilanneilla jonosija olisi 320-350.
Tilasin 26.9. päivä ja mulla muuttui jonotilanne tänään 180-200 sen yli 200 sijaan eli voisi olla että osa jonottaneista perui Powercolor 6800/6800XT erän tullessa tänään myyntiin jimmsiin.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Saas nähä miten käy oman Aorus 3090 Master. Proshopilta tilattu 17.12 kun oli 1 jonossa ja näytti 5 kpl tulossa 23.12. Vihree valo paloi 21.12 että tukkurille saatu 5 kpl ja silloin jonossa 3 joten olen top 3 sisällä ja arvioitu varastoon edelleen 23.12.

Noh myöhemmin samana päivänä näytti arvioitu varastoon 5.1.2021, oletin että joku uus erä? Tänään näyttää nyt sitten "tilattu ei tiedossa"...

Tulikohan tuo 5 erä jo vai katosiko johki mustaan aukkoon niinku kaikkien muidenki toimitukset???
 

Fes

Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
12
TJ 0
Ihme ja kumma paketti selvis kahes päiväs jimssist paikallis postiin. Posti pate kyllä koitti loppumetreillä vielä pilata joulun viemällä paketin joulun väliaikaispisteeseen mikä on auki 4 tuntii vähemmän kun tuo pääkallopaikka mutta 3080 Strix oc on kotiutettu ja päivystyksen voi päättää
 

Liitteet

Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
499
Saas nähä miten käy oman Aorus 3090 Master. Proshopilta tilattu 17.12 kun oli 1 jonossa ja näytti 5 kpl tulossa 23.12. Vihree valo paloi 21.12 että tukkurille saatu 5 kpl ja silloin jonossa 3 joten olen top 3 sisällä ja arvioitu varastoon edelleen 23.12.

Noh myöhemmin samana päivänä näytti arvioitu varastoon 5.1.2021, oletin että joku uus erä? Tänään näyttää nyt sitten "tilattu ei tiedossa"...

Tulikohan tuo 5 erä jo vai katosiko johki mustaan aukkoon niinku kaikkien muidenki toimitukset???
Niin. Tukkurihan lienee sama kaikille. Eli se 5kpl on jaettu kaikkien liikkeiden kesken. Eli onhan se Proshop saattanut saada yhden kappaleen :D
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Niin. Tukkurihan lienee sama kaikille. Eli se 5kpl on jaettu kaikkien liikkeiden kesken. Eli onhan se Proshop saattanut saada yhden kappaleen :D
Mjoo varmasti osittsin, mutta tuon niiden seuranta listan mukaan olisi tosiaan 5 kpl tulossa ja nuo ovat tuntuneet pitävänsä aika hyvin paikkansa (päivämäärät toki on voinut lykkääntyä) sen mukaan mitä on tullut sisälle. Voi toki olla että kortit tullut mutta pakkaaminen kestää ja siks eivät ole vielä ottaneet edes käsittelyyn kyseistä tilausta.

Noh toivossa on hyvä elää...
 

Overij

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
257
3080 TUF OC haettu postista ja tietenkin pelikuponki jäänyt kyydistä pois... Eikun Jimmsin chattiin jonottamaan :facepalm:
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Loppuun vielä kivasti tuttuun tyyliin vastoinkäymisiä: oma 3080 TUF non-OC olisi muutaman kilometrin päässä terminaalissa. Mutta ei jakelua ennen ensi maanantaita eikä terminaalista voi hakea. Proshopista sentäs tuli COD Black Ops koodi pyytämällä jo valmiiksi.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
95
Loppuun vielä kivasti tuttuun tyyliin vastoinkäymisiä: oma 3080 TUF non-OC olisi muutaman kilometrin päässä terminaalissa. Mutta ei jakelua ennen ensi maanantaita eikä terminaalista voi hakea. Proshopista sentäs tuli COD Black Ops koodi pyytämällä jo valmiiksi.
Sama homma, tänään aamulla saapui omalle paikkakunnalle. Arvioitu toimitusaika maanantaina
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Loppuun vielä kivasti tuttuun tyyliin vastoinkäymisiä: oma 3080 TUF non-OC olisi muutaman kilometrin päässä terminaalissa. Mutta ei jakelua ennen ensi maanantaita eikä terminaalista voi hakea. Proshopista sentäs tuli COD Black Ops koodi pyytämällä jo valmiiksi.
Ei ketään tuttua siellä töissä? Itellä kavereita Postilla, DHL:lla ja PostNordilla, on joskus ollut aika iso apu varsinkin jos hommat kusee. Viime jouluna mukulan lahja pallotteli edestakaisin päiväkaupalla, kaveri sen etsi ja pisti Postin pakulla tulemaan kotiin saakka.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 060
Viestejä
4 194 113
Jäsenet
70 844
Uusin jäsen
lenras

Hinta.fi

Ylös Bottom