Eli tilaa on enemmänkin kun tuo 6000? Kummallista.. Itsellä toimi hyvin. Tosin rakensin myös paljon akkuja ja kennoja niin toimivat yölläkin. Voi olla että tuo jotenkin bugaa jos poweri loppuu kesken.
Arvosta sanon sen verran, että jostain syystä activated materiaalit on paljon kalliimpia kuin normaalit vaikkei niillä oikein tee edes mitään. Eli jos löytyy hyvä suoni niin kannattaa Activated Indiumille tehdä iso "farm". Mulla oli oikeastaan kolme eri farmia joista tuli jotain 30milj yhteensä kun jakso käydä keräämässä resurssit. Tavaraa tuli siis nopeammin kun ehti hakea.
Skannaamalla toki saa hyvin rahaa myös mutta sitten menee minusta hieman "hukkaan" noita slotteja multitoolissa. Etenkin jos on pienempi tool. Vaikka olisit kuin rikas niin hieman typerää että tuurista kiinni löydätkö sellaisen jossa on tarpeeksi tilaa.. Mulla on käytännössä koko pelin ollu sama ku ei löydy parempaakaan mistään.
Samahan se on freighter kanssa. Tuurista kiinni löydätkö isoimman mahdollisen freighterin pelissä. Itse tyydyin siihen toiseksi parhaimpaan.
Planeetat on aika tylsiä tässä joo. Kun oot nähny yhden niin oot käytännössä nähnyt kaikki. Jonkin aikaa jaksoin väkertää jotain vedenalaista tukikohtaa mutta loppu innostus siihenkin. Miks turhaan? Miksi koskaan edes menisin sinne kun siellä ei ole mitään nähtävää. Kaikki näyttää samalta ja ei merenpohjastakaan löydy oikein mitään erikoista.
No joo, tietty mulla oli joku huomaamaton katkos supply-pipessa ja osa siiloista ei kytketty kun kaikki clippaa kaiken läpi

Multitool löytyi hyvin varhaisessa vaiheessa, A-Class ja lähes täydet slotit. Ei siihen oikein tartte kuin boltcasterin aseeksi ja sillekin modit on lähinnä "jos nyt väkisin haluaa"-tasoa kun S-Class antaa jonkun alle 10% pariin ominaisuuteen. Mining beamkin sen verran tarpeeton pitemmän päälle, ettei senkään modeilla niin väliä. Mulla on aina tuossa multitoolissa paljon vapaata tilaa.
Tärkeintä modattavaa mielestäni on scanneri ja mobility upgradet. Se on jossain mobilityssä 200% jet pack fuelia ja 100% sprint distancea jne. per modi kun aseissa prosentit liikkuu 10% luokassa. Scannerissa toki jotain +5000% tasoa
Jos on rahasta pulaa, niin chlorinefarmi on edelleen voittamaton. Cobalt kauppa seuraavana.
Onko parempi muka kuin Activated Indium? S-luokan tuollaisesta nimittäin tulee todella nopeasti rahaa...