Kokeilin noita indiumin mainaajia mutta jostain syystä vaikka niitä on viisi siinä ryppäänä ja jokaisella joku 480-500/h, 16h jälkeen siellä on silti vain joku 6000 yksikköä odottamassa. Toki planeetalla on yö puolet ajasta ja akut on tyhjät nopeasti kun ei aurinkokennot pelaa. Mutta silti pitäisi olla paljon enemmän. Kaikki on samassa siiloverkossa putkineen joten ei pitäisi olla mitään onglemia ja kapasiteettia piisaa. Siitä 6000 yksiköstä saa 2-3 miljoonaa, jonka saa paljon nopeammin skannailemalla. Toki sen eteen ei tartte juuri mitään tehdä eli mukava lisä.
Eli tilaa on enemmänkin kun tuo 6000? Kummallista.. Itsellä toimi hyvin. Tosin rakensin myös paljon akkuja ja kennoja niin toimivat yölläkin. Voi olla että tuo jotenkin bugaa jos poweri loppuu kesken.
Arvosta sanon sen verran, että jostain syystä activated materiaalit on paljon kalliimpia kuin normaalit vaikkei niillä oikein tee edes mitään. Eli jos löytyy hyvä suoni niin kannattaa Activated Indiumille tehdä iso "farm". Mulla oli oikeastaan kolme eri farmia joista tuli jotain 30milj yhteensä kun jakso käydä keräämässä resurssit. Tavaraa tuli siis nopeammin kun ehti hakea.
Skannaamalla toki saa hyvin rahaa myös mutta sitten menee minusta hieman "hukkaan" noita slotteja multitoolissa. Etenkin jos on pienempi tool. Vaikka olisit kuin rikas niin hieman typerää että tuurista kiinni löydätkö sellaisen jossa on tarpeeksi tilaa.. Mulla on käytännössä koko pelin ollu sama ku ei löydy parempaakaan mistään.
Samahan se on freighter kanssa. Tuurista kiinni löydätkö isoimman mahdollisen freighterin pelissä. Itse tyydyin siihen toiseksi parhaimpaan.
Planeetat on aika tylsiä tässä joo. Kun oot nähny yhden niin oot käytännössä nähnyt kaikki. Jonkin aikaa jaksoin väkertää jotain vedenalaista tukikohtaa mutta loppu innostus siihenkin. Miks turhaan? Miksi koskaan edes menisin sinne kun siellä ei ole mitään nähtävää. Kaikki näyttää samalta ja ei merenpohjastakaan löydy oikein mitään erikoista.