Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkais vähän kutkuttaa tää peli..
Mistähän rehellisestä avain kaupasta sais tän Steamiin edullisimmin?
Mulla on joku 3kk ilmainen GP koodi tullu näyttiksen mukana joskus 2v. sitten Vieläköhän on voimassa ku en oo saanu viriteltyä.Löytyy Game Passista. Kuukauden trialit tulille niin kerkeät kyllästymään Nomskyyn, ja jää vielä aikaa muillekin peleille.
Olen pelannut ~4v "on/off" tyylisesti ja kyllä tähän aina tulee palattua. Ensin PS4, nyt ilmaiseksi PS5.Löytyy Game Passista. Kuukauden trialit tulille niin kerkeät kyllästymään Nomskyyn, ja jää vielä aikaa muillekin peleille.
Tätä mä vähän ajan takaa että sais pitkäaikaisen kasuaalipelaamispelin kun tähän on tullu julmetusti lisäsisältöäkin ilmatteeks..Olen pelannut ~4v "on/off" tyylisesti ja kyllä tähän aina tulee palattua. Ensin PS4, nyt ilmaiseksi PS5.
Ei ihan heti tule mieleen peliä joka on saanut vastaavanlaisesti rakkautta ja ilmaissisältöä kehittäjiltään 5 vuoden aikana.
Aika monta päivitystä on pukattu vuosien saatossa (esim. elävät alukset, juuri julkaistu settlement päivitys, rahtialukset) joista jotkut "muut" (katson teitä EA ja UBI ) olisivat rahastaneet kympin jos toisenkin.
Eilen tuli pitkästä aikaa taas kokeiltua ja 6 tuntiahan siinä meni lennellessä ympäriinsä ja maisemia ihastellessa. Pari uutta lemmikkiäkin tuli hommattua (hyppivä jättiläisananas, anyone? )....
En nyt ole > vuoteen uutta peliä aloittanut, mutta hiukan pitää "perusteisiin" päästä sisälle. Viimeksi kun kokeilin (Game Pass) niin aloitus oli aikalailla samanlainen että alus on planeetalla rikki ja pitää etsiä hiukan mineraaleja korjaukseen.Tätä mä vähän ajan takaa että sais pitkäaikaisen kasuaalipelaamispelin kun tähän on tullu julmetusti lisäsisältöäkin ilmatteeks..
Onko tähän kuinka vaikee päästä sisään? Pääseekö kuinka nopeasti tutkimusmatkailemaan vai pitääkö tehdä puoli vuotta kaikkea muuta? Ja onko resurssien kerääminen ja rakentelu helppoa vai mikromanagerointia tyyliin Elite?
Eli pitääkö tehdä tuntien tutoriaaleja ja systeemejä että pääsee touhuamaan?
Kiitos. Kuullostaa kylä kivalta johon munkin tyyppiseni tauno pääsee jotenkuten sisälle.En nyt ole > vuoteen uutta peliä aloittanut, mutta hiukan pitää "perusteisiin" päästä sisälle. Viimeksi kun kokeilin (Game Pass) niin aloitus oli aikalailla samanlainen että alus on planeetalla rikki ja pitää etsiä hiukan mineraaleja korjaukseen.
Koska homma on proseduraalinen, tai ainakin alussa oli, niin voi joutua hiukan juoksemaan niiden perässä. Koko idea on että käsikavoslaaserit, aluksen nousumoottorit, avaruushypyt, jne kuluttaa resursseja. Mutta aika nopeasti saa joko "quality of life" -lisäosia joilla esim. alus tankkaa itse nousumoottorit, tai sitten ihan vain niin paljon kamaa kantoon ettei ne ihan heti lopu.
Tukikohdan rakentamiseen ja uusien alusten korjaamiseenhan saa sitten käytettyä vaikka kuinka paljon resursseja ja aikaa. Samoin alusten ostamiseen (rahtialukset ja pikkualukset) miljoonia (mutta hieman lukemalla voi tietty tämänkin "pilata" ja alkaa leikkimään pelin talouden kanssa). Paljon on rahantekomahdollisuuksia aina kaupankäynnistä tehtäviin tai arkeologiaan jossa löytää parin miljoonan fossiileja.
Err, siis vastauksena: "Ei siinä nyt niin kauaa mene että on lennossa toiselle planeetalle".
En tiedä rehellisestä, mutta tuolta olen pelejä ostanut ja kaikki on toimineet tähän asti. Näkyy halvin hinta olevan 13 euroa ja risat.Alkais vähän kutkuttaa tää peli..
Mistähän rehellisestä avain kaupasta sais tän Steamiin edullisimmin?
Kiitos.En tiedä rehellisestä, mutta tuolta olen pelejä ostanut ja kaikki on toimineet tähän asti. Näkyy halvin hinta olevan 13 euroa ja risat.
Kyllä siinä halvimman kohdalla mainittiin steam kun klikkaat sitäKiitos.
Kaippa sitä vois kokeilla. Ei tosta konkurssiin mene.
E: onhan tuo Steam key?
Global käy myös.Kyllä siinä halvimman kohdalla mainittiin steam kun klikkaat sitä
Ja muista katsoa noissa kaupoissa aina että on eu avain.
cdkeys.com (~euron kalliimpi) on ainakin sellainen paikka missä ei koskaan itsellä ole ollut ongelmia. Tullut tilattua useampia avaimia 5v sisään.Kiitos.
Kaippa sitä vois kokeilla. Ei tosta konkurssiin mene.
E: onhan tuo Steam key?
Ei ihan heti tule mieleen peliä joka on saanut vastaavanlaisesti rakkautta ja ilmaissisältöä kehittäjiltään 5 vuoden aikana.
Aika monta päivitystä on pukattu vuosien saatossa (esim. elävät alukset, juuri julkaistu settlement päivitys, rahtialukset) joista jotkut "muut" (katson teitä EA ja UBI ) olisivat rahastaneet kympin jos toisenkin.
Pistin tilaukseen ja nyt latautumassa joten ei tähän mennessä mitään ongelmia.En tiedä rehellisestä, mutta tuolta olen pelejä ostanut ja kaikki on toimineet tähän asti. Näkyy halvin hinta olevan 13 euroa ja risat.
"Summon the Quick Menu with X, then navigate up with the cursor keys and find the gear icon on the far left (Utilities). Now move to the far right and find the your character and select him with F. This will switch camera modes from First to Third Person view, or vice versa."Mitenhä PC versiossa saa FPS moodin päälle?
X -> Utilities -> Toggle camera viewMitenhä PC versiossa saa FPS moodin päälle?
Ohan tää ihan kivan oloinen rauhallinen kävelysimulaattori. Mutta käyttiksessä ja logiikassa on kyllä opettelemista.. slotteja on niin helvetisti joka paikassa ja on craftattavaa tavaraa ja suurimmaks osaks menny tuurilla naputtelemalla mutta nyt jäin jumiin ku pitäis tehdä "Portable Refinery" mutta missään ei sanota että miten hitossa se tehdään ja minne ja pitääkö mulla olla jotain että sen saa vai mitä ihmettä.
Z avaa rakennusvalikon, sieltä sen saa tehtyä. Se on kannettava, joten sen saa otettua mukaan ja taas iskettyä käyttöön sen rakennusvalikon kautta.Ohan tää ihan kivan oloinen rauhallinen kävelysimulaattori. Mutta käyttiksessä ja logiikassa on kyllä opettelemista.. slotteja on niin helvetisti joka paikassa ja on craftattavaa tavaraa ja suurimmaks osaks menny tuurilla naputtelemalla mutta nyt jäin jumiin ku pitäis tehdä "Portable Refinery" mutta missään ei sanota että miten hitossa se tehdään ja minne ja pitääkö mulla olla jotain että sen saa vai mitä ihmettä.
Jaha, no niinpä tietenkin.Z avaa rakennusvalikon, sieltä sen saa tehtyä. Se on kannettava, joten sen saa otettua mukaan ja taas iskettyä käyttöön sen rakennusvalikon kautta.
Mikähän toi z mahtaa olla keeybindingeissä? Mä oon remapannu nappeja ni en tiiä mikä se on.. jos se on se sama millä saa sen valikon ruudulle missä voi aseen ja puvun ladata niin ei mulla siellä mitään refineryä ole..Z avaa rakennusvalikon, sieltä sen saa tehtyä. Se on kannettava, joten sen saa otettua mukaan ja taas iskettyä käyttöön sen rakennusvalikon kautta.
Ei selvittäny mitää. Ei tossa mun mielestä kerrota miten se rakennetaan vaan mikä se on.. tossa taas puhutaan blueprintistä jolla se ilmeisesti saa tehtyä, mutta mistä tommosen blueprintin sitten saa? Hitto ku tässä on niin huonosti nää selitetty ku tuppaa tappamaan peli-iloa aika roimasti ku ei tiiä mitä pitää tehdä..
Ei selvittäny mitää. Ei tossa mun mielestä kerrota miten se rakennetaan vaan mikä se on.. tossa taas puhutaan blueprintistä jolla se ilmeisesti saa tehtyä, mutta mistä tommosen blueprintin sitten saa? Hitto ku tässä on niin huonosti nää selitetty ku tuppaa tappamaan peli-iloa aika roimasti ku ei tiiä mitä pitää tehdä..
Kyllä tuo alku tässä edelleen on sekava vaikka kahdesti on vuosien aikana tullut aloitettua uus peli.
Aloitin itsekin huvikseen nyt uuden pelin ja kyllähän siinä kun kuumalle planeetalle syntyy ja alat miettimään että mites mikäkin toimii.
Pari kertaa meinas kuolema tulla siihen tulevaan myrskyyn kun juokset jotain ensimmäistä palikkaa hakemaan kilometrin päästä, ja piilopaikkaa ei ole.
Toki jos on sattunut saamaan lapion heti pelin alussa, itse en ollut vielä saanut.Ainahan voi kaivaa pikaisen poteron? Muistaakseni environment ei ylety maan alle.
Toki jos on sattunut saamaan lapion heti pelin alussa, itse en ollut vielä saanut.
Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa mutta sekava, ei karttaa. Ja ehkä vähän tai tylsähkö, mutta kyllä tän parissa viihtyy jonkin aikaa.
Joo, paitsi lähes tyhjissä planeetoissa joissa ei ole ilmakehää. Siellä pystyy lentämään rakettirepulla todella korkealle ja pitkälle.Onko muuten gravitaatio aina sama joka planeetalla?
Nyt on mittarissa reilu 20h+. Kerran tainnu kaatua ja pari pikkubugia, leijuvia arkkuja tms ja kerran jumitti kun meni space anomalyyn, hyvin maistuu, uusia aluksia löytynyt planeetoilla ja pari pienempää jo purkanut rahaksi, yhden ostin jo.
Ilmeisesti nuo modit ei siirry, joten kannattaa hankkia paras mahdollinen alus ja multitool ennenkuin iskee kalliita modeja.
Edelleen on muutama asia epäselvää, mutta Googlella ja wikistä löytyy apua.
Tuosta sai apua kansThe Complete No Man's Sky Beyond Guide
www.requnix.com
jostain syystä melkein aina kaatuu, kun kuolee ja reloadaa, joten ei kannata kuolla.