Ikäsi varmaan selittää tuota aika paljon, sillä Tinder on kovimmassa huudossa alle 3-kymppisten keskuudessa. Ja etenkin sinun kannaltasi tärkeitä 35-40+ miehiä ei kovin hirveästi varmasti ole siellä. Saatan olla väärässäkin, en ole Tinderin miesmarkkinoita kovin syvällisesti tutkinut.Oma kokemukseni Tinderistä ei kokonaisuudessaan ole erityisen postiivinen, paitsi että vähän aikaa sitten löytyi mätsi, jonka kanssa homma tuntuu sujuvan niin hyvin, että taitaa Tinder mennä poistoon.
Ennen tuota onnekasta sattumaa, olin kuitenkin jo lopen kyllästynyt koko palveluun. Olen 34-vuotias nainen, en mikään superkaunotar, vaan käsittääkseni sellainen perusnätti naapurintyttö ja vartalostakin on bikinifitness kaukana, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Miesten suhteen en ole erityisen ronkeli ja mätsejä siellä tulee kyllä ihan kivasti, mutta siihen se sitten melkein jääkin, vain muutaman kanssa on viestitelty kunnolla ja lopulta tavattu. Tosi vähän mulle on viestejä tullut, eikä vastakaiku ole ollut yhtään sen aktiivisempaa kun oon itse laittanut miehille viestejä. Ja monet "keskustelut" on jääneet ihan pariin kolmeen viestiin. En sano etteikö omissa viestintätaidoissani voisi olla parantamisen varaa, mutta en ymmärrä tuota että kerätään mätsejä, mutta ei sitten ilmeisesti ole mitään kiinnostusta tehdä lähempää tuttavuutta.

Pääasiassa kuitenkin Tinderissä keskusteluinnokkuuden määrä on suoraan verrannollinen vastapuolen ulkonäköön. Ei ikäsi ole mikään este, jos olet tarpeeksi nätti. Kontaktia tulee varmasti nuoremmiltakin miehiltä.