Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
En mä yhtään palkintovaimoakaan henkilökohtaisesti tunne mutta luulisi rahan vetävän ihan yhtä lailla jonkun Steven Tylerin kuin Madonnankin kohdalla.
Naisiin varakas ja menestyvä mies vetoaa. Tai oikeastaan kunhan on varakas niin on automaattisesti menestyväkin naisten silmissä. Ja miehen kautta saatu korkea elintaso näyttää naisiin vetoavan. Ei näytä edes naisia haittaavan, jos miehellä on rikoksiakin taustalla kunhan vain rahaa löytyy. On se monen koviakin rikoksia tehneen rikkaan kanssa huomattu, että kauniita naisia vain pyörii ympärillä. Ei näytä siis maineellakaan olevan mitään väliä, jos vaan on rahaa. Jos ulkonäöllisesti 5/10 rikas mies saa 10/10 naisen niin kyllä siinä jokainen osaa johtopäätökset vetää.

Kyllä se on niin monesti nähty että kaunis nainen valitsee rikkaan miehen ennemmin kuin köyhän putkimies Pasin.

Miehiä näyttää taas enemmän kiinnostaa naisissa ulkonäkö, koulutuksella ja varallisuudella ei niin väliä. Madonnakin on melko kuuma vanhempi nainen edelleen etten yhtään ihmettele, että vientiä riittää nuorempienkin miesten keskuudessa.

Nämä ovat minun havaintojani vain.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos ulkonäöllisesti 5/10 rikas mies saa 10/10 naisen niin kyllä siinä jokainen osaa johtopäätökset vetää.
Eräs tässä ketjussa kunnostautunut kokemusasiantuntija on väittänyt kiven kovaan, että kun kadulla näkee vastaavasti hyvän näköisen miehen ruman tai lihavan naisen kanssa (ja kuulemma valitettavasti ihan liian usein) niin syy on ainoastaan naisten huonossa tasossa.

Miehiä näyttää taas enemmän kiinnostaa naisissa ulkonäkö, koulutuksella ja varallisuudella ei niin väliä. Madonnakin on melko kuuma vanhempi nainen edelleen etten yhtään ihmettele, että vientiä riittää nuorempienkin miesten keskuudessa.
Madonnan toy boyt on olleet ihan julkinen juttu eikä mitään kulissia "aidosta" rakkaudesta ole edes yritetty pitää yllä. Niillähän oli kaikki säännötkin (varmaan lakimiesten kanssa vahvistetut), miten ei saa kommentoida edes medialle jne.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Sillä naisen ulkonäöllä ei ole muuta merkitystä kuin, että se miellyttää omaa silmää tai tasoa. Paljo tärkeämpänä pidän muita asioita. Jos nainen on 10/10 kaunis, mutta täysi persläpi, ei siitä mitään tule. Itsevarmuus omana itsenään sekä kemia/synkkaus ja rehellisyys/luottamus. Nämä ovat aika tärkeitä kriteereitä. Oma mielipide siihen, että onko naisella rahaa, ei mitään merkitystä. Ainoa vaatimus on, että elättää itsensä.

Exän uusi miesystävä on aikalailla peeaa, ja on muutenkin aika tavis isolla mahalla. Tämä mies vetosi häneen erityisesti persoonallisuudellaan, ja että heti synkkasi. Lisäten, että exäni on aika fitness tyyppiä. Sitä on kuullut, että miten tuollainen kaljamahainen mies on saanut tuollaisen fitnessmimmin kainaloon. Ei ne kaikki katso sitä ulkonäköä, lihaksia ja varallisuutta.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Eräs tässä ketjussa kunnostautunut kokemusasiantuntija on väittänyt kiven kovaan, että kun kadulla näkee vastaavasti hyvän näköisen miehen ruman tai lihavan naisen kanssa (ja kuulemma valitettavasti ihan liian usein) niin syy on ainoastaan naisten huonossa tasossa.



Madonnan toy boyt on olleet ihan julkinen juttu eikä mitään kulissia "aidosta" rakkaudesta ole edes yritetty pitää yllä. Niillähän oli kaikki säännötkin (varmaan lakimiesten kanssa vahvistetut), miten ei saa kommentoida edes medialle jne.
Ei tuo toisen kokemusasiantuntijan havainnot ainakaan minun havantoihin yhdy.

Eihän kaikki ihmissuhteet rakkauteen perustukkaan? Voi olla että nuorempi mies nauttii kun saa kuumana pitämäänsä vanhempaa naista ja nainen toisinpäin nuoremmasta. En minäkään vastaan nuorempana olisi pistänyt jos joku kuuma vanhempi nainen olisi halunnut suhteen, joka ei perustu rakkauteen eikä kestä elinikää.


Sillä naisen ulkonäöllä ei ole muuta merkitystä kuin, että se miellyttää omaa silmää tai tasoa. Paljo tärkeämpänä pidän muita asioita. Jos nainen on 10/10 kaunis, mutta täysi persläpi, ei siitä mitään tule. Itsevarmuus omana itsenään sekä kemia/synkkaus ja rehellisyys/luottamus. Nämä ovat aika tärkeitä kriteereitä. Oma mielipide siihen, että onko naisella rahaa, ei mitään merkitystä. Ainoa vaatimus on, että elättää itsensä.
Mutta jos se nainen ei miellytä silmää niin sillä ei ole väliä vaikka sillä olisi maailman paras persoonallisuus. Karkea yleistys. Tarkoitan sitä, että miehet tyypillisesti katsovat ensin naisen ulkonäköä ja jos se miellyttää niin sitten vasta tarkistellaan miten kemiat yms. toimii.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mutta jos se nainen ei miellytä silmää niin sillä ei ole väliä vaikka sillä olisi maailman paras persoonallisuus. Karkea yleistys. Tarkoitan sitä, että miehet tyypillisesti katsovat ensin naisen ulkonäköä ja jos se miellyttää niin sitten vasta tarkistellaan miten kemiat yms. toimii.
Tähän on kyllä turha väittää vastaan. Kyllä se ulkonäkö on se ensimmäinen asia johon kiinnittää huomiota treffeillä. Siitä sitten lähtee muiden asioiden funtsiminen mikäli homma etenee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Montako miestä tunnet jotka rahan takia menee naisen kanssa suhteeseen?
En tiedä puhuttiinko nyt muka pelkästään miehistä, mutta kyllähän näitäkin ihan varmasti on.
Kyllä hyvällä tulotasolla oleva nainen on yleensä ainakin omien tuttujen pariintumislistalla huomattavasti korkeammalla kuin joku persaukinen kelan yh elätti.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
En tiedä puhuttiinko nyt muka pelkästään miehistä, mutta kyllähän näitäkin ihan varmasti on.
Kyllä hyvällä tulotasolla oleva nainen on yleensä ainakin omien tuttujen pariintumislistalla huomattavasti korkeammalla kuin joku persaukinen kelan yh elätti.
Entä kuinka moni näistä tutuistasi sanoi, että meni rahan takia yhteen kumppanisa kanssa?


Sitä en kiellä etteikö näitä olisi, mutta kyse on selvästi marginaaliryhmästä ja uskaltaisin väittää että nämä miehet ovat pääasiassa sellaisista maista kuin Gambia, jonne rikkaat suomalaiset naiset joilla ei pariutumismarkkinoilla ole menekkiä menevät hakemaan köyhää miestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Ehkä sitten en ole vain tunteellinen ihminen. Sivusta seuraten tuntuu että monikin on parisuhteessa ilman mitään tunteita, erinäisistä järkisyistä tai koska ei vain osaa yksinkään olla, mutta voinhan minä olla väärässäkin. Enhän minä tiedä mitä siellä perheiden sisällä oikeasti tapahtuu. Vähän jäävi olen toki sanomaan kun olen onnellisesti parisuhteessa jossa on myös tunteita mukana. Olen ollut kyllä parisuhteessa niinkin ettei mitään tunteita ollut vaan yhdessäolo perustui käytännön syihin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ehkä sitten en ole vain tunteellinen ihminen. Sivusta seuraten tuntuu että monikin on parisuhteessa ilman mitään tunteita, erinäisistä järkisyistä tai koska ei vain osaa yksinkään olla, mutta voinhan minä olla väärässäkin. Enhän minä tiedä mitä siellä perheiden sisällä oikeasti tapahtuu. Vähän jäävi olen toki sanomaan kun olen onnellisesti parisuhteessa jossa on myös tunteita mukana. Olen ollut kyllä parisuhteessa niinkin ettei mitään tunteita ollut vaan yhdessäolo perustui käytännön syihin.
Ihmiset on aika herkkiä näkemään sen, mitä he haluavat nähdä ja vetämään nopeita johtopäätöksiä.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38
Näin rumana miehenä Tinder ei toimi.
Itsellä Ok Cupidosta paukkunu kuitenkin matcheja keskieuroopan reissuilla.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Ei kyllä ota selkoa siitä ilmeisesti venäläisestä naisesta, jonka kanssa olen huvin vuoksi kirjoitellut. Kirjoittaa joka päivä sähköpostiin jotain. Välillä kertoo omasta päivästään ja välillä tulee filosofista kirjoitusta rakkaudesta ym. Jos ei joka päivä kirjoita vastausta niin laittaa aina välipäivinä kysymyksen että miksi en vastaa. Viikollakin olin keskiviikkona koko päivän menossa (aamukuudesta iltakymmeneen) jaa kirjoitin tiistain viestissä että huomenna joutuu lukemaan tämän päivän viestiä ja kerroin syyn, miksi en ehdi kirjoittaa niin tästä huolimatta tuli kysymys että miksi en kirjoita.
Lähinnä tulee mieleen että kyseessä on jotenkin älyllisesti vajavainen henkilö tai sitten äärimmäisen ujo, joka ei uskalla tutustua ihmisiin f2f. Kuvia laittaa melkein joka viestissä ja eivät ainakaan vaikuta, että olisivat jostakin kopioituja. Toki, koska olen paranoidi, niin voihan tietysti kyseessä olla äärimmäisen fiksu tapaus, joka käsittelee kuvat sopivan epäselviksi, jotta ne vaikuttavat tuosta vaan hetken mielijohteesta otetuilta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
923
Naisiin varakas ja menestyvä mies vetoaa. Tai oikeastaan kunhan on varakas niin on automaattisesti menestyväkin naisten silmissä. Ja miehen kautta saatu korkea elintaso näyttää naisiin vetoavan. Ei näytä edes naisia haittaavan, jos miehellä on rikoksiakin taustalla kunhan vain rahaa löytyy. On se monen koviakin rikoksia tehneen rikkaan kanssa huomattu, että kauniita naisia vain pyörii ympärillä. Ei näytä siis maineellakaan olevan mitään väliä, jos vaan on rahaa. Jos ulkonäöllisesti 5/10 rikas mies saa 10/10 naisen niin kyllä siinä jokainen osaa johtopäätökset vetää.

Kyllä se on niin monesti nähty että kaunis nainen valitsee rikkaan miehen ennemmin kuin köyhän putkimies Pasin.

Miehiä näyttää taas enemmän kiinnostaa naisissa ulkonäkö, koulutuksella ja varallisuudella ei niin väliä. Madonnakin on melko kuuma vanhempi nainen edelleen etten yhtään ihmettele, että vientiä riittää nuorempienkin miesten keskuudessa.

Nämä ovat minun havaintojani vain.
Köyhä renttu voittaa mennen tullen tuon mainitsemasi "ulkonäöllisesti 5/10" rikkaan miehen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Jaahas, se olis nyt sitten vkl tulossa yks aivan uus pirkko (pienellä p:llä) kylään. Käytännössä jo tiedossa että homma tulee olemaan pelkkää seksiä ja hengailua mikä sopii oivallisesti mulle. Plussaa siitä että tää gimma on seksuaalisesti avoimimpia mitä oon koskaan jututtanut - saa nähdä meneekö syteen tai saveen mutta prosentit siihen on häviävän pienet. Tuun sit tänne kitisemään jos homma menikin ihan rosvosektoriin! :D
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Köyhä renttu voittaa mennen tullen tuon mainitsemasi "ulkonäöllisesti 5/10" rikkaan miehen
Oman havannoinnin perusteella ei kyllä voita, keskimäärin asia on ihan toisin. Sen verran monissa rikkaiden ystävien juhlissa on tullut pyörittyä että on kyllä tullut huomattua, että keskimäärin rikkailla miehillä on selvästi itseään ulkonäöllisesti korkeamman tasoiset kumppanit. Kun taas joskus käynyt myös muutaman vanhan kaverin ns. Pentti putkimiehen juhlissa joissa muita varakkaita ei ole pyörinyt niin siellä ne 5/10 miehet on 5/10 naisten kanssa. Pätee myös havantoiheihin ylipäätänsä muuallakin kuin juhlissa, mutta tämä havainto korostuu erintoten eri yhteiskuntaluokissa (varallisuuden perusteella jaoteltuna) olevien ihmisten juhlissa.

Poikkeuksena sitten nämä äärimmäiset rentut eli gangsterit ja rikolliset bikerit joilla useimmilla riittää kauniita naisia niin paljon kuin vaan haluavat. Pahapoika vetoaa moniin naisiin vaikka ei naiset sitä usein myönnäkkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jäi nyt toistaiseksi lyhyeen tämä deittailuelämä kun nykyisen kanssa mennyt tapailut niin hyvin, että kyllä tässä suunnitellaan jo kesälle yhteisiä menoja. Eihän sitä koskaan tiedä jos vetovoima katoaa tai muuten alkaa jotai ärsyttämään toisessa. Mutta piru, kyllä sitä nyt täytyy nauttia vähintään niin kauan kuin tämä kestää. Panostusta vain, niin eiköhän tässä jotain pidempääkin voi ajatella :)

Eli mutuilut jääpi tähän. Jos tulee aika taas nettideittailuun, niin nousen kuolleista :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Jäi nyt toistaiseksi lyhyeen tämä deittailuelämä kun nykyisen kanssa mennyt tapailut niin hyvin, että kyllä tässä suunnitellaan jo kesälle yhteisiä menoja. Eihän sitä koskaan tiedä jos vetovoima katoaa tai muuten alkaa jotai ärsyttämään toisessa. Mutta piru, kyllä sitä nyt täytyy nauttia vähintään niin kauan kuin tämä kestää. Panostusta vain, niin eiköhän tässä jotain pidempääkin voi ajatella :)
Ensi kesäksi kannattaa ehkä suunnitella "menoja" lähinnä makuuhuoneen ja muiden huoneiden välillä, mikäli korona-epidemia tästä räjähtää käsiin kuten saattaa hyvin käydä... ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Jaahas, se olis nyt sitten vkl tulossa yks aivan uus pirkko (pienellä p:llä) kylään. ... Tuun sit tänne kitisemään jos homma menikin ihan rosvosektoriin! :D
Eipä näköjään tarvinnutkaan tulla kitisemään, Vkl oli helvetin hauska ja se mimmi tosiaankin oli hiton mukava eikä mitenkään alkanut leikkiä mitään BFE (boyfriend experiencea). :D Eli homma meni just niinkuin sovittiin, mukavaa chillailua, hyvää safkaa ja v*tusti seksiä. Uusi "miitti" tulee jatkossa jossain kohden kun aikataulut natsaa mutta siitäkään ei mitään "pakko sopia nyt seuraavaan vapaaseen viikonloppuun" -tyylistä settiä.

Tää oli hyvä juttu - ja ihan virkistävää vaan olla ja peuhata koska ikinä siltä sattui tuntumaan. Eikä ollut turhaa kainostelua. Hyvä homma. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Eipä näköjään tarvinnutkaan tulla kitisemään, Vkl oli helvetin hauska ja se mimmi tosiaankin oli hiton mukava eikä mitenkään alkanut leikkiä mitään BFE (boyfriend experiencea). :D Eli homma meni just niinkuin sovittiin, mukavaa chillailua, hyvää safkaa ja v*tusti seksiä. Uusi "miitti" tulee jatkossa jossain kohden kun aikataulut natsaa mutta siitäkään ei mitään "pakko sopia nyt seuraavaan vapaaseen viikonloppuun" -tyylistä settiä.

Tää oli hyvä juttu - ja ihan virkistävää vaan olla ja peuhata koska ikinä siltä sattui tuntumaan. Eikä ollut turhaa kainostelua. Hyvä homma. :)
En ymmärrä miten keskustelu voi luontevasti siirtyä siihen että sovitaan etukäteen että pannaan kun nähdään. Muutkin saa avata ja selventää jos tahtoo?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
En ymmärrä miten keskustelu voi luontevasti siirtyä siihen että sovitaan etukäteen että pannaan kun nähdään. Muutkin saa avata ja selventää jos tahtoo?
Tätä mä vähän ihmettelinkin mutta hän tuntui olevan erityisen sujut asian kanssa enkä itse koskaan ala vonkailemaan sillä eihän sitä tiedä ylipäätään miten kemiat pelaa yhteen. Jutut vaan meni jotenkin ihan soljuvasti kaikesta maan ja taivaan väliltä ja sivusi toki seksiaiheitakin niin tuo oli lopputulema. Toki sovittiin ettei tarvi tehdä mitään jos ei siltä tunnu tai toinen ei nappaa - eikä mitään paineita tarvitse ottaa, kiva ylipäätään tavata jne. :) Välillä se näköjään menee noinkin - kovin luonnollisesti ilma turhaa spennausta lähes suoraan asiaan. Virkistävää, sanoisin!
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Ja taas taisi kusta yksi juttu Tinderin kautta. Treffien loppu oli ehkä vähän kiusallinen ja kun kokeilin kepillä jäätä viesteillä niiden jälkeen, niin tuli vaisuja viestejä ja nyt ei vastannut enää ollenkaan. Vielä treffien puolivälissä nainen puhui itse, mitä haluaisi tehdä seuraavalla tapaamisella ja vähän mietin, että mikä meni pieleen.

Pääsen kyllä nykyään oikeastaan aina toisille treffeille, mutta aina tuntuu kusevan kolmansien tai neljänsien treffien jälkeen jostain syystä. Joko tulee kaverivibat, viestittely hiipuu täysin tai sitten nainen suuttuu jostain aivan turhanpäiväisestä asiasta verisesti ja estää, kuten tänne aiemmin kirjoittelin käyneen. Joskus ennen treffejä tullut paljon viestejä, joiden perusteella vaikuttanut kiinnostuneelta, treffit menneet oikein mukavasti ja ollut pussailuakin ym. fyysista kontaktia ja sitten seuraavana päivänä paukahtaa kaverikorttia. Tässä nyt alkaa miettimään, että onko itsessä jotain vikaa ja annanko ekoilla treffeillä väärän kuvan itsestä, mutta en ainakaan mielestäni esitä mitään :hmm:

Päätin, että tänä vuonna löydän itselle tyttöystävän. Noh, kaksi kuukautta mennyt tätä vuotta ja kaksi naista löytynyt Tinderistä ja kaksi opiskelijabileistä tanssilattialta pilkun aikaan. Jos tätä vauhtia jatkaa, niin ainakin naisia tapaa runsaasti, mutta meneeköhän liikaa yrittämiseksi ja deittailusta tulee massadeittailua. Opiskelijabileissä myös huomannut sen, että kiltiltä vaikuttavilta hiljaisilta tytöiltä saa vähän kylmää kohtelua, jos heitä lähestyy, mutta villimmät bilettäjät lähestyvät jopa itse. Luulevat varmaan, että lähestyn vain yhden illan juttu mielessä. Yhden illan juttuja saisi siis helposti, mutta parisuhteen löytäminen on kyllä yksi saatanan työmaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Yhden illan juttuja saisi siis helposti, mutta parisuhteen löytäminen on kyllä yksi saatanan työmaa.
Ei ole oikotietä onneen, ja meidän on täältä aika paha mennä sanomaan, että mikä sun kuviossa mättää, vai mättääkö varsinaisesti mikään. Pidempiaikaisen suhteen löytyminen mukavan naisen kanssa ei ole mikään itsestäänselvyys miehelle tänä päivänä, vaan kyllä siinä pitää tiettyjen tähden asentojen sattua sopivasti ja "kemiat" yhteen vastapuolen kanssa. (Sanaa "kemia" käytän tässä lähinnä sarkastisessa mielessä, sillä se on kiltti tapa sanoa että sun pitää saada sen tytön sukat pyörimään jaloissa sen verran että sitä kiinnostaa...) Tuuriakin kyllä tarvitaan. Ja sellainen ympäristö, että talenttia on ylipäätään tarjolla riittävästi, kuten sulla ehkä on jos opiskelijabileissä saat naisia iskettyä helpohkosti, mikä viittaa siihen että asut jossain järkevässä opiskelijakaupungissa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Deittailu on ainakin miehille numeropeliä. Mitä enemmän yrität ja mitä enemmän naisia tapaat, niin sitä todennäköisempää on löytää se oikea.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Mistä löytyisi pelkkää juttuseuraa naisten kanssa netistä/kännykkäsovelluksesta? Ei tarvitsisi mitään treffihakuisuutta. En viitsi mennä facebook kavereille juttelemaan niitä näitä, luulisivat varmaan että yritän jotain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Joskus ennen treffejä tullut paljon viestejä, joiden perusteella vaikuttanut kiinnostuneelta, treffit menneet oikein mukavasti ja ollut pussailuakin ym. fyysista kontaktia ja sitten seuraavana päivänä paukahtaa kaverikorttia.
Tulee ihan oma säätö mieleen. Kirjotin helvetin pitkiä viestejä ja viikonlopun pituset treffit minkä jälkeen 180 astetta toiseen suuntaan ja ilmotinkin heti, että kiitos mutta ei kiitos. Jäin kuitenkin kirottelemaan kun toinen kysyi voiko kuitenkin viestitellä, mutta voi veljet se vastailu oli vaikeaa. Toisella jäi mato koukkuun ja kirjotti nopeita vastauksia ja joka päivä pitkiä viestejä. Itsellä oli aivan työn ja tuskan takana vastailla niihin edes lyhyesti, josta jätin tehokkaasti kaikkeen syvällisempään vastaamatta. En kuitenkaan halunnut käyttäytyä ihan ämmämäisesti ja vetää hiljaiseloa vaikka se olisi ollut helpompaa. Huvitti oikein ajatella kuinka toi pääkoppa toimii kun tosiaan itse ensin ihan innoissaan ja sitten täys käännös. Onneksi tajus reilun kuukauden päästä ettei tolle kannata enää lähetellä viestejä...

Jäi kuitenkin tuosta kuitenkin sellanen kammotus treffimarkkinoita kohtaan, että profiilin poistin samantien. Enkä tiä koska viittee yrittää uudestaan. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada ketään tohon varastamaan omaa aikaa puhumattakaan siitä kaikeasta säädöstä mitä tällee vanhemmalla iällä kun tollaset tois tullessaan (lapset, koirat yms. ongelmat). Helvetisti helpompaa kun ei tartte tollasia miettiä. Kuten aiemmin todettu, että olishan joku samanhenkinen pirkko ihan jees, mutta sellanen mikä kelpais mulle ja joka kelpuuttais mut niin aika vaikeeta saa olla :D. En yhtään ihmettele miksi sinkkujen määrä on kasvavassa trendissä.

Toki kun asian eteen ei tee yhtään mitään niin 99,99% varmuudella mitään ei tule koskaan tapahtumaankaan.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
42
Kokeilin hakea seuraa tämän sovelluksen avulla: osumia tuli, mutta useimpien kohdalla keskustelu loppui lyhyeen.

Sain pari numeroa, mutta he eivät enää ensi puhelun jälkeen vastanneet.

No, poistin sovellusen asennuksen, kun sillä ei saa tuloksia.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Pitkästä pitkästä aikaa menin takas tinderiin vain ja ainoastaan jälleen pettymään. On se vaan noilla muijilla niin saatanan nihkeetä toi viestiminen että ei perkele.. Tulee matchia ja kun koittaa vähän alotella keskutelua ni vastaukset on tässä nyt luoteltuna mitä suurin osa on.

ok.
joo.
ei
ehkä
en tiiä.

Vastataan yhdellä sanalla jos vastataan ja jos oikein hurjaksi heittäytyy niin saattaa tulla jopa kokonainen lause mutta mitään ei kysytä takasin yhtään mistään. Koita siinä nyt jumalauta sitten pitää keskustelua/motivaatiota yllä kun vastaukset on yhtä kylmää ku joltai jääkaapin ja arkkupakastimen välimaastosta.
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Pitkästä pitkästä aikaa menin takas tinderiin vain ja ainoastaan jälleen pettymään. On se vaan noilla muijilla niin saatanan nihkeetä toi viestiminen että ei perkele.. Tulee matchia ja kun koittaa vähän alotella keskutelua ni vastaukset on tässä nyt luoteltuna mitä suurin osa on.

ok.
joo.
ei
ehkä
en tiiä.

Vastataan yhdellä sanalla jos vastataan ja jos oikein hurjaksi heittäytyy niin saattaa tulla jopa kokonainen lause mutta mitään ei kysytä takasin yhtään mistään. Koita siinä nyt jumalauta sitten pitää keskustelua/motivaatiota yllä kun vastaukset on yhtä kylmää ku joltai jääkaapin ja arkkupakastimen välimaastosta.
Kannattaa ymmärtää, että nainen joka vastailee noin tai ei vastaile ollenkaan ei ole sinusta kiinnostunut. Turha sellaisten kanssa on yrittää viestitellä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Pitkästä pitkästä aikaa menin takas tinderiin vain ja ainoastaan jälleen pettymään. On se vaan noilla muijilla niin saatanan nihkeetä toi viestiminen että ei perkele.. Tulee matchia ja kun koittaa vähän alotella keskutelua ni vastaukset on tässä nyt luoteltuna mitä suurin osa on.

ok.
joo.
ei
ehkä
en tiiä.

Vastataan yhdellä sanalla jos vastataan ja jos oikein hurjaksi heittäytyy niin saattaa tulla jopa kokonainen lause mutta mitään ei kysytä takasin yhtään mistään. Koita siinä nyt jumalauta sitten pitää keskustelua/motivaatiota yllä kun vastaukset on yhtä kylmää ku joltai jääkaapin ja arkkupakastimen välimaastosta.
Naiset saa satoja viestejä päivässä, älä jää jaarittelemaan vaan sovi ne treffit samantien.

Mulla oli nopimmat treffit 30min päähän matchistä ja hitaimmat seuraavalle päivälle.

Ei mua kiinnosta netissä kirjoittelu ja helpompi jutella se tunti tai kaksi kasvotusten kun yrittää tehdä kahta asiaa samaan aikaan ja vielä kirjotella samaan aikaan jonkun kanssa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Naiset saa satoja viestejä päivässä, älä jää jaarittelemaan vaan sovi ne treffit samantien.

Mulla oli nopimmat treffit 30min päähän matchistä ja hitaimmat seuraavalle päivälle.

Ei mua kiinnosta netissä kirjoittelu ja helpompi jutella se tunti tai kaksi kasvotusten kun yrittää tehdä kahta asiaa samaan aikaan ja vielä kirjotella samaan aikaan jonkun kanssa.
Saadaan kyllä matcheiksi eri naisia, ne mitä harvakseltaan mun kohdalle osuu ovat:
"Nyt vähän katselemassa kaikessa rauhassa, tahdon tutustua kunnolla ennenkuin edes harkitsen näkemistä"
"On niin kiirettä aikatauluissa heh en nyt sitten tiedä ehkä parin viikon päästä täytyy tässä vähän katsoa hih"
Tai sitten ihan vaan poistetaan kun kehtaankin ehdottaa jotain live-näkemistä, en ilmeisesti ymmärrä vieläkään paikkaani tässä miesten hierarkiassa?

Ja joo joku nyt kun sanoo että hyvä vaan että tulee ilmi niin ei mene aikaa hukkaan. Niin vastaan voin heittää että eipä ole muuta tarjolla joten on ihan yhtä hukattua aikaa tuijottaa tyhjää puhelinta tai yrittää saada noista nyt kuitenkin jotain irti.

Toimii hyvin kaupungeissa. Tällänen jumalanhylkäämä kylä lähellä susirajaa jossa itse asustan ni kaikki matchit on jostain 50-70km päästä..
Kaupungista nämä omat kokemukset on.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Saadaan kyllä matcheiksi eri naisia, ne mitä harvakseltaan mun kohdalle osuu ovat:
"Nyt vähän katselemassa kaikessa rauhassa, tahdon tutustua kunnolla ennenkuin edes harkitsen näkemistä"
"On niin kiirettä aikatauluissa heh en nyt sitten tiedä ehkä parin viikon päästä täytyy tässä vähän katsoa hih"
Tai sitten ihan vaan poistetaan kun kehtaankin ehdottaa jotain live-näkemistä, en ilmeisesti ymmärrä vieläkään paikkaani tässä miesten hierarkiassa?

Ja joo joku nyt kun sanoo että hyvä vaan että tulee ilmi niin ei mene aikaa hukkaan. Niin vastaan voin heittää että eipä ole muuta tarjolla joten on ihan yhtä hukattua aikaa tuijottaa tyhjää puhelinta tai yrittää saada noista nyt kuitenkin jotain irti.



Kaupungista nämä omat kokemukset on.
Minkä takia sitten roikut tuolla? Jos kalaa ei tule yhdestä paikasta niin vaihda paikkaa. Ota kontaktia vaikka kuntosalilla tai bussissa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Minkä takia sitten roikut tuolla? Jos kalaa ei tule yhdestä paikasta niin vaihda paikkaa. Ota kontaktia vaikka kuntosalilla tai bussissa.
Heh pikku tauko ollut menossa tinderistä. Mitä olen juttuja kuullut niin ei naiset halua että niitä siellä lähestytään, enkä kyllä mitään ahdistelijan mainetta halua. Small talk on small talkkia ja kyllä se nyt luonnistuu mutta eipä ole ikinä johtanut mihinkään niin jotenkin koen sen turhaksi? Kannattaako jauhaa jotain paskaa kun paras tulos on neutraali, pahimmillaan toinen ahdistuu ihan helvetisti.

Mitä tyhjää te olette salilla / bussissa sitten alkaneet jauhamaan joka on johtanut sitten vaikka treffeihin/seksiin/whatever?
 

row

Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
19
Mitä tyhjää te olette salilla / bussissa sitten alkaneet jauhamaan joka on johtanut sitten vaikka treffeihin/seksiin/whatever?
En tiedä onko asiasta mitään tieteellistä näyttöä tai muuta, mutta oman elämänkokemukseni pohjalta sanoisin, että sillä ei ole juuri mitään väliä mitä sanoo. Se, että lähestyy ja alkaa juttelemaan vain kertoo toiselle osapuolelle sen, että olet hänestä kiinnostunut. Se mitä sen seurauksena tapahtuu riippuu sitten käytännössä siitä, että herääkö vastapuolessa sinuun kiinnostus, ja tuo kiinnostuksen herääminen tuollaisessa kohtaamisessa on käytännössä fyysistä eli riippuu ulkonäöstä ja omasta habituksesta.
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
452
Mites onko porukka käyttäny instagramia alustana, laittanut siellä viestiä tms naisille ? Tuo voidaan kyllä tulkita aika ahdistelevana alkaa vaan randomisti siellä laittaa viestiä :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Mä haluisin nyt jotain uutta mimmiä, ihan sellaiseksi leikkimieliseksi seuraksi ilman vakavia taka-ajatuksia pariutumisesta. Mietin pitäiskö sitä kokeilla Tinderiä vaikka se on kyllä ihan jäätävän puuduttava app, meinaa olla ylivoimaista sutia niitä akkojen kuvia ja sit hölistä ihan tyhjästä. Nyt kun tuon sanoin ääneen niin en ehkä jaksakaan.. :D Oliskohan se sittenkin fb jälleen kerran.

Tosin huomaan että itselleni on hieman vaikea esineellistä mimmejä joten se että kiinnostun edes panomielessä vaatii kyllä sen että jutut menee yhteen - muuten ei yksinkertaisesti nappaa vaikka olis millainen kissa. Onko muilla samaa havaittavissa?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mites onko porukka käyttäny instagramia alustana, laittanut siellä viestiä tms naisille ? Tuo voidaan kyllä tulkita aika ahdistelevana alkaa vaan randomisti siellä laittaa viestiä :D
Minä käytin, instagramia, facebookkia, sähköpostia, kun viesti on asiallisesti kirjoitettu ilman kikkelinkuvia ja verrattomia panojuttuja niin kaikki naiset vähintään vastasi ja jos oli sinkku niin kaikkien kanssa tuli vähintään kahvilla käytyä, osaa tuli nähtyä useammin, mutta ei niistä vaimoiksi ollut.

Kriteerit oli niin tiukat (+35v, lapseton, ei halua lapsia, ammatti ja työpaikka, ei polta, ajokortti, pitää itsestään huolta, täysjärkinen tms.) mutta kyllä sieltä tinderistä se yksi löytyi joka täytti kaikki kriteerit ja enemmän!

Kohta pari vuotta oltu kimpassa ja 1,5v asuttu saman katon alla ja kertaakaan ei ole toisen naama vituttanut ja mikä ihmeellistä niin kertaakaan ei olla tapeltu että pitäisi ääntä korottaa vaan se on ollut lähinnä vängätään muutama kerta ja se kuka on väärässä ymmärtää olevansa väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sid
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
En tiedä onko asiasta mitään tieteellistä näyttöä tai muuta, mutta oman elämänkokemukseni pohjalta sanoisin, että sillä ei ole juuri mitään väliä mitä sanoo. Se, että lähestyy ja alkaa juttelemaan vain kertoo toiselle osapuolelle sen, että olet hänestä kiinnostunut. Se mitä sen seurauksena tapahtuu riippuu sitten käytännössä siitä, että herääkö vastapuolessa sinuun kiinnostus, ja tuo kiinnostuksen herääminen tuollaisessa kohtaamisessa on käytännössä fyysistä eli riippuu ulkonäöstä ja omasta habituksesta.
Tämä on myös se oma päätelmä asiasta ollut, silloin tällöin täytyy vaan kyseenalaistaa noita omia ajatuksia. Tulee sitten välillä vähän kyseltyä muilta josko sieltä tulisi ilmoille jotain ajatuksia tai väittämiä joita voisi sitten jopa ihan testata reaalimailmassa.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
On tämä vaikeaa.

Kahdesti nähnyt yhden naisen kanssa ja kolmansia treffejä olen yrittänyt sopia tämän kanssa. Kahdesti olen ehdottanut itse aikaa ja molemmat tämä joutui perumaan ja toinen peruuntui niin, että itse kysyin edellisenä iltana, monelta nähdään ja sanoikin vasta sitten, että joutuu lähtemään viikoksi toiselle paikkakunnalle. Toissa päivänä itse ehdotti huomiselle leffailtaa ja äsken kysyin, monelta nähdään ja taas tuli, että onkin vielä toisen viikon toisella paikkakunnalla.

Olisi kivaa, jos kertoisi noista perumisista ajoissa, eikä niin että itse kysyn edellisenä iltana ja sitten sanoo, ettei sovi. Kysyin jo suoraan aiemmin, haluaako vielä nähdä ja haluaa kyllä ja laittaa kovasti viestiä. Vaikuttaa vielä kiinnostuneelta, mutta alkaa itsellä vain mennä maku.

Perjantaina nuolin yhden humanistiopiskelijan kanssa bileissä. Kehtaakohan vielä laittaa viestiä, kun snäppi kuitenkin löytyy? :think:
 

Abe

Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
191
On tämä vaikeaa.

Kahdesti nähnyt yhden naisen kanssa ja kolmansia treffejä olen yrittänyt sopia tämän kanssa. Kahdesti olen ehdottanut itse aikaa ja molemmat tämä joutui perumaan ja toinen peruuntui niin, että itse kysyin edellisenä iltana, monelta nähdään ja sanoikin vasta sitten, että joutuu lähtemään viikoksi toiselle paikkakunnalle. Toissa päivänä itse ehdotti huomiselle leffailtaa ja äsken kysyin, monelta nähdään ja taas tuli, että onkin vielä toisen viikon toisella paikkakunnalla.

Olisi kivaa, jos kertoisi noista perumisista ajoissa, eikä niin että itse kysyn edellisenä iltana ja sitten sanoo, ettei sovi. Kysyin jo suoraan aiemmin, haluaako vielä nähdä ja haluaa kyllä ja laittaa kovasti viestiä. Vaikuttaa vielä kiinnostuneelta, mutta alkaa itsellä vain mennä maku.

Perjantaina nuolin yhden humanistiopiskelijan kanssa bileissä. Kehtaakohan vielä laittaa viestiä, kun snäppi kuitenkin löytyy? :think:
Nyt vaan radiohiljaisuutta ja annat sen toisen osapuolen ottaa yhteyttä jos häntä vielä kiinnostaa. Sillä välin laitat humanistiopiskelijalle viestiä ja sovit tapaamisen.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Ei nämä mullakaan lähde kyllä ollenkaan. Tän vuoden aikana yksillä treffeillä käyny vanhemman naisen kanssa, vaikutti kiinnostuneelta ja mielestäni meni muutenkin hyvin. Seuraavia treffejä koitin sopia niin sillä oli tietysti jotain juttuja mitälie sen viikon. Pari kertaa jotain kirjoteltiin vielä eikä siitä oo sen jälkeen mitään kuulunut niin annoin olla. Pääasiassa suurin osa naisista vaan ghostaa ilman mitään järkevän tai selvän oloista syytä, nyt viimeisin oli vaihteeksi ihan positiivinen pettymys kun oli kanttia sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Nyt vaan radiohiljaisuutta ja annat sen toisen osapuolen ottaa yhteyttä jos häntä vielä kiinnostaa. Sillä välin laitat humanistiopiskelijalle viestiä ja sovit tapaamisen.
Laitoin viestiä humanistille ja nyt vähän kaduttaa. On tosi hyvännäköinen ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja kuulemma selfiestä tunnisti ja muistikin jotain, mutta vaikuttaa todella vilkkaalta ja menevältä tapaukselta. Tuo Tinderin tapaus on sentään vähän rauhallisempi ja enemmän omaa tyyppiä. Vissiin huono omatunto vaivaa sitä, kun tulee semmoista viestiä :hammer:
 

Abe

Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
191
Naisille noissa palveluissa on niin paljon tarjontaa että eivät vaivaudu ilmeisesti sanomaan jos ei kiinnosta, ja tuntuu että naisille tuntuu olevan hirveän vaikea sanoa sitä suoraan, helpompi vaan ghostata. Toisaalta jotkut voi myös pelata jotain pelejäkin. Jatkakaa vaan yrittämistä ja siirtykää nopeasti eteenpäin jos ei nainen vaikuta kiinnostuneelta.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Mää kokeilin viime viikolla ns. kännissä ja läpällä sellasta, että eka kuva on mahakuva. kylpypyyhe kietaistu saunan jälkeen lanteille. Toinen kuva oli joku random raksareiskaotos musta takaapäin fiksaamassa talon rappusia timanttilaikalla. Kolmas oli sitten ruokakuva, jossa musta näkyi lähinnä parta ja puoli naamaa. Neljäs oli pönötys jonkun heseläisen hahmon (J. Halli) kanssa jossain mun mielestä täysin naurettavassa posteerausjuhlassa.

Voe elämä, alkoi appi pimputtaa yllättävästi. Pitääkö siis olla salaperäinen kokkaus- ja remppataitoinen hieman keskivartalokehittynyt taustahahmo, joka tuntee jonkun ja käy kissanristiäisissä seiskan mainosseinän edessä? Naamalla ei niin väliä? Pääasia että näyttää siltä että on tekemisen meininkiä eikä mitään puuhastelun makua?

Kaikki vasemmalle. Se perusmukava ja kotona viihtyvä oikea minä ei kinostele varmaan emätinnisäkkäitä enää.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mää kokeilin viime viikolla ns. kännissä ja läpällä sellasta, että eka kuva on mahakuva. kylpypyyhe kietaistu saunan jälkeen lanteille. Toinen kuva oli joku random raksareiskaotos musta takaapäin fiksaamassa talon rappusia timanttilaikalla. Kolmas oli sitten ruokakuva, jossa musta näkyi lähinnä parta ja puoli naamaa. Neljäs oli pönötys jonkun heseläisen hahmon (J. Halli) kanssa jossain mun mielestä täysin naurettavassa posteerausjuhlassa.

Voe elämä, alkoi appi pimputtaa yllättävästi. Pitääkö siis olla salaperäinen kokkaus- ja remppataitoinen hieman keskivartalokehittynyt taustahahmo, joka tuntee jonkun ja käy kissanristiäisissä seiskan mainosseinän edessä? Naamalla ei niin väliä? Pääasia että näyttää siltä että on tekemisen meininkiä eikä mitään puuhastelun makua?

Kaikki vasemmalle. Se perusmukava ja kotona viihtyvä oikea minä ei kinostele varmaan emätinnisäkkäitä enää.
Kertoisitko jotain uutta?;)
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Kertoisitko jotain uutta?;)
Höhö joo. :rofl: Perussetillä ei onnistu, vaikka kuinka korostan omia tarkoitusperiä. Tulee vaan näitä "haluan parisuhteen ja aidon aikuisen miehen" -epätoivoa biologisen kellon tikittäessä kohti henk. koht. maailmanloppua.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Oli aika katsoa huvikseen tykkäykset läpi.

Paksu, paksu, paksu, tatuoitu, yh, yh, paksu, paksu, tatuoitu, paksu, semi-ok muttei oikein innosta, paksu.. yh.. hetki mikäs tässä - ai, sekin on paksu..

Näillä mennään.

Toki välillä voi tulla jopa ok tapaus vastaan, mutta onhan tää aika huvittavaa. Näin eteenpäin! :D
Taitaa olly lihavia liikkeellä Tinderis :lol:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 433
Viestejä
4 161 474
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom