• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Nettitreffit + Tinder

Ei tuo baarissa iskeminen ainakaan aikavälillä 2010-2023 ollut muuttunut miksikään eli ihan samanlaista se oli, kuin silloin olin 20 vuotias, kuin nyt. En sitten tiedä millaista se oli ennen 2010 tai 2023 jälkeen. Laivoilla ihan sama juttu eli kaverilla onnistuu (tai siis onnistui) sielläkin tuo seuran saaminen, pl. muutama kesäsesongin risteily, missä olimme ainoat ikäluokkamme reissaajat. Ja ottaen huomioon, että hän on joutunut antamaan tasoitusta muille, istumalla meikäläisen seurassa. Eli jos baarissa viihtyy, niin luulisi onnistuvan keneltä tahansa.

Enkä nyt äkkiseltään muista olisiko minun kanssa liikkuessa iskenyt yhtäkään pulskempaa naista - ei nyt ainakaan tule mieleen yhtään tapausta.
No on aika naivi näkemys, etenkin jossei ole mitään laajaa omakohtaista kokemusta aihepiiristä, vaan lähinnä katsellut yhden kaverin tekemisiä.

"Keneltä tahansa". :facepalm:

Ei tuo baarissa iskeminen ainakaan aikavälillä 2010-2023 ollut muuttunut miksikään eli ihan samanlaista se oli, kuin silloin olin 20 vuotias, kuin nyt. En sitten tiedä millaista se oli ennen 2010 tai 2023 jälkeen. Laivoilla ihan sama juttu eli kaverilla onnistuu (tai siis onnistui) sielläkin tuo seuran saaminen, pl. muutama kesäsesongin risteily, missä olimme ainoat ikäluokkamme reissaajat. Ja ottaen huomioon, että hän on joutunut antamaan tasoitusta muille, istumalla meikäläisen seurassa. Eli jos baarissa viihtyy, niin luulisi onnistuvan keneltä tahansa.

Tuskinpa tuo siihen vaikuttaa. En usko että kaveriseuran supliikkitaidoilla on ainakaan kovin paljoa väliä, lähinnä kunhan osaa olla sikailematta. :hmm:

Samoin baari-iskeminen ei ihan kaikilta onnistu, vaatii se omia taitoja ja ennenkaikkea aloitteellisuutta.

Tuskinpa tuo siihen vaikuttaa. En usko että kaveriseuran supliikkitaidoilla on ainakaan kovin paljoa väliä, lähinnä kunhan osaa olla sikailematta. :hmm:

Samoin baari-iskeminen ei ihan kaikilta onnistu, vaatii se omia taitoja ja ennenkaikkea aloitteellisuutta.
Baari-iskeminen vaatii ihan jo lähtökohtaisesti sitä, ettei tilaisuus ole vuosisadan pahin sausage fest ja että paikalla edes on siedettävännäköistä talenttia (sinkkuja erityisesti). Tämä ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys, etenkään yliopistokaupunkeja pienemmissä pitäjissä.

Mä voin sanoa, että olen aivan liikaa hakannut päätä seinään vääränlaisissa puitteissa ja tilaisuuksissa, ja se on ehkä tuhonnut itsetuntoa peruuttamattomasti. Nyt vaikka olisi hyvä iltakin ja menisin juttelemaan naisille ihan hyvässä hengessä, niin ei vain jaksa uskoa, että mitään hyvää voi tapahtua. Ei usko riitä.

Onlinessa saa vähän paremmin asioita tapahtumaan, vaikka sekin on hirveä sausage fest. Mutta se on vähän eri asia sausage festailla kaikessa rauhassa kotona tai missä onkaan ja tarttua irtopaloihin kun niitä ilmenee, kuin että yrittää oikean maailman sausage festeissa saada asioita tapahtumaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
263 813
Jäsenet
75 250
Uusin jäsen
samnpba

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom