Baarit toki, mutta itse en ole yhtään baari-ihmisiä eikä tuo olisi sellainen luonnollinen ympäristö tavata naisia itsellä.Baarit oli aika selkeitä paikkoja pariutumiseen aikoinaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Baarit toki, mutta itse en ole yhtään baari-ihmisiä eikä tuo olisi sellainen luonnollinen ympäristö tavata naisia itsellä.Baarit oli aika selkeitä paikkoja pariutumiseen aikoinaan.
No ei se enää entiseen tapaan toimisi vaikka olisitkin baari-ihmisiä. Maailma on muuttunut.Baarit toki, mutta itse en ole yhtään baari-ihmisiä eikä tuo olisi sellainen luonnollinen ympäristö tavata naisia itsellä.
Kun tuota Tinderin tympeyttä manasit niin otetaan tällainen leikkimielinen reality check.Tinderissä kun pyörinyt silleen aktiivisemmin kohta kolmisen vuotta, niin onhan tämä nimen omaan hemmetin tympeä tapa hoitaa pariutuminen ja treffailu. Tosiaan olisi niin paljon hauskempaa jos kirjaimellisesti törmäisi vaikka kaupassa niin, että ostokset leviävät ja siitä voisi sitten huvittuneina siirtyä vaikka kahville jatkamaan keskustelua - kuin romanttisissa elokuvissa konsanaan.
Kun tuota Tinderin tympeyttä manasit niin otetaan tällainen leikkimielinen reality check.
Eli kuinka monta kertaa sulle on aikuisiällä käynyt niin että törmäät kaupassa niin että ostokset leviävät? On sit törmäyksen kohde joko ihminen (mies, nainen, joku-muu-mikä) tai vaikka joku hyllyn kulma. Itselle tosiaan ei ole käynyt niin koskaan joten aika heikossa olis kahvittelut..![]()
Kyllähän niitä tilanteita joskus tulee, mutta ainakin mä olen niin kyynistynyt etten jaksa edes ajatella että kävisin jotain peliä pelaamaan. Vaikka se nainen olisikin hyvännäköinen (90 kertaa sadasta ei ole), niin varattu se on kuitenkin ja todennäköisesti mies odottaa kulman takana ja ilmestyy paikalle kahden sekunnin kuluttua.Eipä ole, mutta jäänyt mieleen kun kerran olin menossa ostamaan kahvia Tampereen rautatieasemalla, ja siinä jonossa sitten vahingossa meinasin ohitella naista ja naureskeltiin molemmat. Jos olisi vähän supliikimpi niin tuollaisessa tilanteessa olisi aika hyvä tilanne viedä juttelua eteenpäin.![]()
zervuska haidis! hyppää vaikka voltti! ootko simpukka kun äitees on niin helmi.Taitaa olla turha innostua yhdestä viestistä, koska niin se vain on. Kuitenkin nyt pitkästä aikaa ei oikein osaakaan enää kirjoitella ja pitäisi tietää mitä kannattaa aluksi kirjoittaa.
Tai ehkä sinä olet muuttunut?No ei se enää entiseen tapaan toimisi vaikka olisitkin baari-ihmisiä. Maailma on muuttunut.
Ha. Tyhmää alkaa vänkäämään päivänselvistä asioista, joten en edes ala.Tai ehkä sinä olet muuttunut?
Hyvin toimii ne baarit vielä tänäkin päivänä. Mikään ei ole muuttunut asian suhteen.
Tai ehkä sinä olet muuttunut?
Hyvin toimii ne baarit vielä tänäkin päivänä. Mikään ei ole muuttunut asian suhteen.
Olen kuullut, että sinnikkäille perskärpäsille voidaan antaa ihan väärä numerokin, että siitä pääsee eroonHa. Tyhmää alkaa vänkäämään päivänselvistä asioista, joten en edes ala.
Asiasta puheenollen. On aika uskomatonta, että naiselta kun saa puhelinnumeron livenä, niin sata kertaa sadasta se tyyliin blokkaa samantien, jättää vastaamatta tms., kun häneen ottaa yhteyttä.
Tottakai on selvää, että näinkin joskus käy, mutta että AINA?! Mitä vittua nyt oikeasti. Jättäisivät antamatta sen numeron, jos ei ole aikomustakaan mihinkään juttuun tai edes jutusteluun...
Kesällä yksi muija antoi numeron, vaikka sillä oli oma mies samassa baarissa (en tiennyt asiasta). Näin ne myöhemmin yhdessä pikaruokapaikassa ja juttelin niille. Viestiin nainen ei reagoinut mitenkään kun lähetin myöhemmin ja otin puheeksi, että olisihan se voinut sanoa että on varattu...
Naiset ja naisten logiikka.
Ja sitten Tinderissä ja vastaavissa saa joskus vongata numeroa viikkotolkulla eikä sittenkään mätsi välttämättä koskaan helly sitä antamaan ja homma kuihtuu siihen. Numerottomia kortteja mä en jaksa alkaa katsomaan, liian nihkeää jo ihan logistiikan kannalta.
Niin voidaan, mutta numeron oikeus selviää nykyään samantien koska Whatsapp-logo tulee yhteystiedon alle jos numeroon on liitetty Whatsapp-tili. Ja jos jostain syystä tulee viiveellä niin sitä kyllä voidaan siinä sen aikaa ihmetellä ja odotella.Olen kuullut, että sinnikkäille perskärpäsille voidaan antaa ihan väärä numerokin, että siitä pääsee eroon
Niin voidaan, mutta numeron oikeus selviää nykyään samantien koska Whatsapp-logo tulee yhteystiedon alle jos numeroon on liitetty Whatsapp-tili. Ja jos jostain syystä tulee viiveellä niin sitä kyllä voidaan siinä sen aikaa ihmetellä ja odotella.Olen kuullut, että sinnikkäille perskärpäsille voidaan antaa ihan väärä numerokin, että siitä pääsee eroon
Tämän ainakin minä tiedostan vähän liiankin hyvin ja se johtaa siihen, ettei oikein uskalla tehdä peliliikkeitä edes sellaisessa tilanteessa, jossa pitäisi. Liian paljon pelkää sitä että pidetään creepynä. Vaikka oikeasti se pelko on usein aiheeton. Harvoin mulle oikeasti sellaista fiilistä tulee että vastapuoli pitää creepynä, jos keskustellaan hänen kanssaan. Ihan hyvässä hengessä pääsee kyllä juttelemaan paljon nuorempien naisten kanssa, ei siinä mitään.Itse kuulen tarinoita 18v tytöltä meno kuten enmenkin ja hän myös ihmettelee mitä setämiehet roikkuu nuorten perässä jos samaan baariin eksyy. Kuulema vastenmielistä.
Itse olen parin helvetin rasittavan myyntimiehen kohdalla tehnyt niin, että olen antanut käyntikorttini enkä ole ikinä vastannut kun yrittivät soittaa.Niin voidaan, mutta numeron oikeus selviää nykyään samantien koska Whatsapp-logo tulee yhteystiedon alle jos numeroon on liitetty Whatsapp-tili. Ja jos jostain syystä tulee viiveellä niin sitä kyllä voidaan siinä sen aikaa ihmetellä ja odotella.
Tällaista ei ole kyllä tullut vastaan, tosin usein vaihdan vain instagram-yhteystiedon kun en halua siviilinumeroani antaa kenellekään tuntemattomalle oli nainen tai ei. Nyt kun testasin niin ainakaan androidin whatsapp ei mitään nimiä vilistä jos lisää uuden yhteystiedon.Toinen juttu on sitten, jota olen tässä vähän taas funtsinut, että kun sitä naisen yhteystietoa syötän, tai "pahimmassa tapauksessa" annan luurin hänelle itselleen sormeiltavaksi, niin siinä yhteystietojen syötön aikana puhelin saattaa ehdotella kaikenlaisia vanhoja yhteystietoja eli pahimmassa tapauksessa siinä vilisee parinkin eri naisen numerot ja nimet silmien edessä. Tämä luonnollisesti voinee triggeröidä joitain naisia... Etenkin kun olen "koodannut" nimet vähän epäilyttävällä tavalla. Eli siinä on esimerkiksi paikkakunta mainittuna.
Ratkaisu ongelmaan on kolmannen osapuolen yhteystieto-appi, joka ei tätä silmille tyrkyttämistä harjoita. Tämän hokasin jo kauan sitten vanhan puhelimen aikaan, mutta nyt päässyt vähän unohtumaan...
Naisten vonkaus on monimutkaista tiedettä ja siihen liittyy kaikenlaisia tärkeitä yksityiskohtia.![]()
Hali on kyllä uskomaton saavutusMainittakoon muuten, että sain uudenvuodenaattona halit ja numerot kahdelta melkein 30 vuotta nuoremmalta naiselta. Eivät tosiaan johtaneet mihinkään ne liidit, mutta kuitenkin. Voisi huonomminkin mennä, I guess.
Aihepiiristä saatat tietää, mutta näiden juttujen perusteella kyllä itse aiheesta ei nykymaailmassa enää ole kovin ajantasaista tietoaTämän ainakin minä tiedostan vähän liiankin hyvin ja se johtaa siihen, ettei oikein uskalla tehdä peliliikkeitä edes sellaisessa tilanteessa, jossa pitäisi. Liian paljon pelkää sitä että pidetään creepynä. Vaikka oikeasti se pelko on usein aiheeton. Harvoin mulle oikeasti sellaista fiilistä tulee että vastapuoli pitää creepynä, jos keskustellaan hänen kanssaan. Ihan hyvässä hengessä pääsee kyllä juttelemaan paljon nuorempien naisten kanssa, ei siinä mitään.
Toinen juttu on sitten se, että pimut luulee mua huomattavasti nuoremmaksi kuin olen.. Aika harvalla se ikätutka toimii sinnepäinkään.
Tänä vuonna tulee 30 vuotta täyteen siitä kun aloitin yöelämässä juoksemisen. Jotain luulen tietäväni tästä aihepiiristä.![]()
Ei ole kyse Whatsappista vaan Androidin (Samsungin) omasta yhteystieto-apista, jota käytän yhteystietojen lisäämiseen.androidin whatsapp ei mitään nimiä vilistä jos lisää uuden yhteystiedon.
Kuten millaista tietoa?Aihepiiristä saatat tietää, mutta näiden juttujen perusteella kyllä itse aiheesta ei nykymaailmassa enää ole kovin ajantasaista tietoa
Tässä kohden lienee olisi aiheellista miettiä miten tökerösti sitä numeroa on pyydelty/vaadittu. Moni varmasti kokee helpommaksi antaa joko oman tai random-numeron jotta vaan pääsee tilanteesta liukenemaan.Ha. Tyhmää alkaa vänkäämään päivänselvistä asioista, joten en edes ala.
Asiasta puheenollen. On aika uskomatonta, että naiselta kun saa puhelinnumeron livenä, niin sata kertaa sadasta se tyyliin blokkaa samantien, jättää vastaamatta tms., kun häneen ottaa yhteyttä.
Tottakai on selvää, että näinkin joskus käy, mutta että AINA?! Mitä vittua nyt oikeasti. Jättäisivät antamatta sen numeron, jos ei ole aikomustakaan mihinkään juttuun tai edes jutusteluun...
Kts. ylempi kommenttini.Kesällä yksi muija antoi numeron, vaikka sillä oli oma mies samassa baarissa (en tiennyt asiasta). Näin ne myöhemmin yhdessä pikaruokapaikassa ja juttelin niille. Viestiin nainen ei reagoinut mitenkään kun lähetin myöhemmin ja otin puheeksi, että olisihan se voinut sanoa että on varattu...
Ja tästä on aiiiivan pakko kysyä seuraavaa. Miksi hitossa sitä numeroa vongataan? Joo, logistiikka sitä ja tätä mutta sitä numeroa yksinkertaisesti EI "vongata viikkotolkulla". Nainen kyllä tyrkyttää sitä numeroaan ihan itse kun haluaa jutella esim WA:ssa.Naiset ja naisten logiikka.
Ja sitten Tinderissä ja vastaavissa saa joskus vongata numeroa viikkotolkulla eikä sittenkään mätsi välttämättä koskaan helly sitä antamaan ja homma kuihtuu siihen. Numerottomia kortteja mä en jaksa alkaa katsomaan, liian nihkeää jo ihan logistiikan kannalta.
Ihan oikeastiko meinaat odotella ja ihmetelllä jos ei WA-logo ilmaannukaan yhteystiedon alle? Sis ihan oikeasti oikeastiko??Niin voidaan, mutta numeron oikeus selviää nykyään samantien koska Whatsapp-logo tulee yhteystiedon alle jos numeroon on liitetty Whatsapp-tili. Ja jos jostain syystä tulee viiveellä niin sitä kyllä voidaan siinä sen aikaa ihmetellä ja odotella.
Naisten vonkaus toki voikin olla monimutkaista salatiedettä, mutta naisten kanssa juttelu ja heidän pitäminen ihmisinä on hyvinkin yksinkertaista. Jälkimmäisellä tavalla toimiessa saattaa tosin joutua näkemään kyseistä mimmiä uudestaankin. Ei siinäkin on vaaransa.Naisten vonkaus on monimutkaista tiedettä ja siihen liittyy kaikenlaisia tärkeitä yksityiskohtia.![]()
Kyllä se ainakin meluisassa baarissa on aika vaikeaa. Siis juttelu. Pitäisi olla pokkaa ottaa pokaa kädestä kiinni ja viedä rauhallisemmalle alueelle.Naisten vonkaus toki voikin olla monimutkaista salatiedettä, mutta naisten kanssa juttelu ja heidän pitäminen ihmisinä on hyvinkin yksinkertaista. Jälkimmäisellä tavalla toimiessa saattaa tosin joutua näkemään kyseistä mimmiä uudestaankin. Ei siinäkin on vaaransa.
Kyllä se ainakin meluisassa baarissa on aika vaikeaa. Siis juttelu. Pitäisi olla pokkaa ottaa pokaa kädestä kiinni ja viedä rauhallisemmalle alueelle.
Uskomatonta tosiaan.Asiasta puheenollen. On aika uskomatonta, että naiselta kun saa puhelinnumeron livenä, niin sata kertaa sadasta se tyyliin blokkaa samantien, jättää vastaamatta tms., kun häneen ottaa yhteyttä.
Tottakai on selvää, että näinkin joskus käy, mutta että AINA?! Mitä vittua nyt oikeasti.
Joskus nettideitti palvelussa törmäsin naiseen jonka ulkonäkö jätti toivomisen varaa mutta muuten tämä nainen oli mahtava tyyppi. Sama työtilanne kummallakin, sama työ ja myöhemmin tämä nainen meni kouluun alalle jota opiskelen nyt itsekin. Tapaamiseenkin olisi ollut intoa mutta muista syistä homma jäi vain kaveriasteelle.Eli sinulle rumuus ei ole turn off. Itse olen jossain välimaastossa. Mutta se on totta, että ulkonäkö ei kerro kuinka mahtava tyyppi voi olla. Tietty siihen fyysiseen vetovoimaan liittyy vahvasti se fyysinen ulkonäkö myös.
Hetkinen seis. Sä nyt et ihan oikeasti vaan voi olla tosissasi tuossa kommentissasi.Kyllä se ainakin meluisassa baarissa on aika vaikeaa. Siis juttelu. Pitäisi olla pokkaa ottaa pokaa kädestä kiinni ja viedä rauhallisemmalle alueelle.
Meinaat, että supermeluisassa kuppilassa juttelu on helppoa ja luontevaa? No ei kyllä ole.Hetkinen seis. Sä nyt et ihan oikeasti vaan voi olla tosissasi tuossa kommentissasi.
Et yksinkertaisesti voinut olla ymmärtämättä mikä tuossa aiemmassa kommentissasi oli se "ei-niin-järkevä-osa".Meinaat, että supermeluisassa kuppilassa juttelu on helppoa ja luontevaa? No ei kyllä ole.
Kädestä nappaaminen?Et yksinkertaisesti voinut olla ymmärtämättä mikä tuossa aiemmassa kommentissasi oli se "ei-niin-järkevä-osa".
Toki, en sulje pois vaihtoehdoista sitä että oikeasti elät henkisesti jossain kasarin/ysärin taitteessa. Ja tuota en tarkoita pahalla, se vaan selittäisi todella paljon asioita.![]()
Kaikillahan meillä on "kavereita", jotka pärjää hyvin naisten kanssa. Suurin osa meistä lähtee kyllä runkaten kotiin, ei kun siis kotiin runkkaamaan, se on ihan jo tilastotieteellinen vääjäämättömyys.Kyllähän kaverillani hyvin homma pelasi naisten suhteen vielä muutama vuotta sitten, melusta huolimatta, aivan kuten ennenkin. Enää en tosin baareissa käy, enkä juo enää sitäkään vähää mitä ennen join, mutta kaverillani tuskin olisi hankaluuksia nykyäänkään naisten kanssa. Ja tämä kaikki huolimatta siitä, että olen istunut hänen seurassaan naama norsunvitulla, mikä itsessään pitäisi olla karkoittava asia.
Ei mitkään? Sun pitää löytää se oma juttu, ei tähän oikein ole mitään yleissääntöä. Ja jos sellainen sääntö olisi, niin äkkiä se saturoituisi sinkkumiehistä, jolloin sääntö ei enää päde.Mitkä sovellukset tai sivustot toimii parhaiten seuranhakuun?
No on aika naivi näkemys, etenkin jossei ole mitään laajaa omakohtaista kokemusta aihepiiristä, vaan lähinnä katsellut yhden kaverin tekemisiä.Ei tuo baarissa iskeminen ainakaan aikavälillä 2010-2023 ollut muuttunut miksikään eli ihan samanlaista se oli, kuin silloin olin 20 vuotias, kuin nyt. En sitten tiedä millaista se oli ennen 2010 tai 2023 jälkeen. Laivoilla ihan sama juttu eli kaverilla onnistuu (tai siis onnistui) sielläkin tuo seuran saaminen, pl. muutama kesäsesongin risteily, missä olimme ainoat ikäluokkamme reissaajat. Ja ottaen huomioon, että hän on joutunut antamaan tasoitusta muille, istumalla meikäläisen seurassa. Eli jos baarissa viihtyy, niin luulisi onnistuvan keneltä tahansa.
Enkä nyt äkkiseltään muista olisiko minun kanssa liikkuessa iskenyt yhtäkään pulskempaa naista - ei nyt ainakaan tule mieleen yhtään tapausta.
Näkemys on siis 20-30 vuotiaiden osalta.No on aika naivi näkemys, etenkin jossei ole mitään laajaa omakohtaista kokemusta aihepiiristä, vaan lähinnä katsellut yhden kaverin tekemisiä.
"Keneltä tahansa".![]()
Ei tuo baarissa iskeminen ainakaan aikavälillä 2010-2023 ollut muuttunut miksikään eli ihan samanlaista se oli, kuin silloin olin 20 vuotias, kuin nyt. En sitten tiedä millaista se oli ennen 2010 tai 2023 jälkeen. Laivoilla ihan sama juttu eli kaverilla onnistuu (tai siis onnistui) sielläkin tuo seuran saaminen, pl. muutama kesäsesongin risteily, missä olimme ainoat ikäluokkamme reissaajat. Ja ottaen huomioon, että hän on joutunut antamaan tasoitusta muille, istumalla meikäläisen seurassa. Eli jos baarissa viihtyy, niin luulisi onnistuvan keneltä tahansa.
Baari-iskeminen vaatii ihan jo lähtökohtaisesti sitä, ettei tilaisuus ole vuosisadan pahin sausage fest ja että paikalla edes on siedettävännäköistä talenttia (sinkkuja erityisesti). Tämä ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys, etenkään yliopistokaupunkeja pienemmissä pitäjissä.Tuskinpa tuo siihen vaikuttaa. En usko että kaveriseuran supliikkitaidoilla on ainakaan kovin paljoa väliä, lähinnä kunhan osaa olla sikailematta.
Samoin baari-iskeminen ei ihan kaikilta onnistu, vaatii se omia taitoja ja ennenkaikkea aloitteellisuutta.
Joo, on ollut. Lopputulos sen kanssa kutakuinkin sama kuin ilman.Oletteko ottaneet Tinderin plussan, platinumin tai goldin?
Hyöty on marginaalinen, koska "kaikilla" muillakin on ihan samat palvelut, joten se on sitten kaikkien osalta melkein +-0. Ja Match Group nauraa matkalla pankkiin.Joo, on ollut. Lopputulos sen kanssa kutakuinkin sama kuin ilman.![]()
Laitoin Redditin hakuun "Tinder Gold" ja tosiaan jännä, että kun avaa sovelluksen, niin toisella pyyhkäysellä näkyy henkilö, joka on tykännyt susta. Mulla näyttää olevan 3 osumaa tällä hetkellä ja tein profiilin sunnuntai-illalla. Sain nostettua ekana olevaa naista sen verran, että toisena olevan naisen kuva ja ikä vastaa tykkäyksenä olevaaJoo, on ollut. Lopputulos sen kanssa kutakuinkin sama kuin ilman.![]()
Itse ainakin käyn baareissa ja tapahtumissa ihan koska tykkään käydä niissä, enkä kelaile jotain makkaranpaistojuttuja tai sukupuolijakaumia. Hirveetä olisi väkisin lähteä johonkin paskabaariin vaan koska siellä saattais olla enemmän naisia kuin miehiä.Baari-iskeminen vaatii ihan jo lähtökohtaisesti sitä, ettei tilaisuus ole vuosisadan pahin sausage fest ja että paikalla edes on siedettävännäköistä talenttia (sinkkuja erityisesti). Tämä ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys, etenkään yliopistokaupunkeja pienemmissä pitäjissä.
Mä voin sanoa, että olen aivan liikaa hakannut päätä seinään vääränlaisissa puitteissa ja tilaisuuksissa, ja se on ehkä tuhonnut itsetuntoa peruuttamattomasti. Nyt vaikka olisi hyvä iltakin ja menisin juttelemaan naisille ihan hyvässä hengessä, niin ei vain jaksa uskoa, että mitään hyvää voi tapahtua. Ei usko riitä.
Onlinessa saa vähän paremmin asioita tapahtumaan, vaikka sekin on hirveä sausage fest. Mutta se on vähän eri asia sausage festailla kaikessa rauhassa kotona tai missä onkaan ja tarttua irtopaloihin kun niitä ilmenee, kuin että yrittää oikean maailman sausage festeissa saada asioita tapahtumaan.
Asia selvä, mutta otsikon aihepiirin kontekstiin liittyen näitä baarijuttuja mietitään nyt naisten vonkauksen alan näkökulmasta.Itse ainakin käyn baareissa ja tapahtumissa ihan koska tykkään käydä niissä, enkä kelaile jotain makkaranpaistojuttuja tai sukupuolijakaumia. Hirveetä olisi väkisin lähteä johonkin paskabaariin vaan koska siellä saattais olla enemmän naisia kuin miehiä.
Platinumilla mennään. Paras value sijoitettuihin euroihin nähden, vaikka tietysti mahdoton todistaa olisiko mätsejä tullut ilman.Oletteko ottaneet Tinderin plussan, platinumin tai goldin?
Esimerkkinä itselläni tällä hetkellä 11 keskustelua niin Tinder näyttää,, että niistä vain 3 mätsiä on tullut ilman Platinumin avustusta. Kyllä siinä maksamatta helposti antaa aika ison tasoituksen, ellei nyt satu olemaan markkina-arvon huipulla.Paras value sijoitettuihin euroihin nähden on olla maksamatta ollenkaan.
Se ratkaisee mitä jää lopulta viivan alle eli reaalimaailman puolelle, eli eipä mätsit itsessään vielä kovin arvokkaita ole.Esimerkkinä itselläni tällä hetkellä 11 keskustelua niin Tinder näyttää,, että niistä vain 3 mätsiä on tullut ilman Platinumin avustusta. Kyllä siinä maksamatta helposti antaa aika ison tasoituksen, ellei nyt satu olemaan markkina-arvon huipulla.
Mitäs sitten kun se naikkonen löytyy jostain maatalouslomittajien sonninlypsy-kilpailusta ja yhteiset jutut: Ei ole eikä kiinnosta. Pillua toki voi saada, mutta hankala sitä pidempää suhdetta on rakentaa, jos harrastukset yms. menee ihan ristiin.Asia selvä, mutta otsikon aihepiirin kontekstiin liittyen näitä baarijuttuja mietitään nyt naisten vonkauksen alan näkökulmasta.
Toki jokainen saa ihan vapaasti tehdä elämässään muutakin kuin ajatella naisia.
Positiivinen ongelma?Mitäs sitten kun se naikkonen löytyy jostain maatalouslomittajien sonninlypsy-kilpailusta ja yhteiset jutut: Ei ole eikä kiinnosta. Pillua toki voi saada, mutta hankala sitä pidempää suhdetta on rakentaa, jos harrastukset yms. menee ihan ristiin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.