Joo kyllä tästä jotenkin paistaa se, kun huudetaan naisten olevan pilalla kullikarusellin jälkeen, niin mieskin voi olla pilalla pillukarusellin jälkeen.
"Kyllästyttää", "Tottuu", "Kaipaa piristystä", "Kaipaa omaa elämää"
Jotenkin ei vaan lupaa hyvää seurustelusuhteelle, jos ajatukset on heti alkuun jo tuon suuntaisia.
Kannattaisi oikeasti miettiä mitä siltä omalta elämältä haluaa, jos ne ajatukset on tuollaisia ja samaan aikaan väittää haluavansa parisuhdetta, kuitenkaan kykenemättä ymmärtämään mitä se parisuhde loppupeleissä on ja tulee olemaan.
Jos oikeasti on parisuhteen perässä ja ihminen tuntuu hyvältä, niin noita ajatuksia nyt vaan ei tule. Tai joo, voi niitä vuosien saatossa hetkellisesti tulla, koska kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkiä, mutta noin niinku muuten se ongelma näyttää olevan enemmänkin jossain omien korvien välissä.
Niin. Hyvä se on pohtia näitä asioita etenkin nyt kun ollut pitkään sinkkuna ja ns. ensimmäistä kertaa pitkään aikaan astumassa oikeasti parisuhteeseen. Eivätkä nämä ajatukset ole sellaisia, että tästä lähtisi omalta kohdalta alamäki ja tekisin huonoja päätöksiä. Toisen seurassa on hyvä olla jne. Mitä nyt otin esille edellisessä viestissäni.
On yksi todella pitkä suhde takana ja toinen vähä lyhyempi, eli mulle on kristallinkirkasta se mitä parisuhde on ja mitä se vaatii toimiakseen (tai no teoriassa ja kokemuksissa ainakin). Itse ihmisenä oon muuttunut tosi paljon viimeisien vuosien aikana, niin se tuo myös ihan uutta uutta pohdintaa ja näkökulmaa elämään, etenkin kun ollaan pitkällä 30v menossa.
Entä jos oikeastikin haluaa tämän ihmisen kanssa parisuhdetta ja sitten miettii noita asioita, koska juurikin on itse aiheuttanut sitä vaikka sillä pillukarusellillä? Noh, se on sitä vastuunottoa mitä on sinkkuaikana painanut menemään.
"Kaipaa omaa elämää" ei ole nyt synonyymi sille, etteikö haluaisi olla toisen seurassa, vaan koska on luonut niin isot juuret omille tekemisille, että joillekin se on tosi tärkeää löytää balanssi omien juttujen ja parisuhteen tasolle
Joka tapauksessa homma jatkuu ja päivittelen tänne tilannetta jos on päivitettävää.
PS: Täällä palstalla olis hyvä olla oma triidinsä niille, jotka ovat edenneet asteelle tapailu-seurustelu Kun on Nettitreffit ja sitten parisuhteen ongelmat, niin jotain tuohon väliin.
Viimeksi muokattu: