Olen kuullut, että sinnikkäille perskärpäsille voidaan antaa ihan väärä numerokin, että siitä pääsee eroon
Niin voidaan, mutta numeron oikeus selviää nykyään samantien koska Whatsapp-logo tulee yhteystiedon alle jos numeroon on liitetty Whatsapp-tili. Ja jos jostain syystä tulee viiveellä niin sitä kyllä voidaan siinä sen aikaa ihmetellä ja odotella.
Toinen juttu on sitten, jota olen tässä vähän taas funtsinut, että kun sitä naisen yhteystietoa syötän, tai "pahimmassa tapauksessa" annan luurin hänelle itselleen sormeiltavaksi, niin siinä yhteystietojen syötön aikana puhelin saattaa ehdotella kaikenlaisia vanhoja yhteystietoja eli pahimmassa tapauksessa siinä vilisee parinkin eri naisen numerot ja nimet silmien edessä. Tämä luonnollisesti voinee triggeröidä joitain naisia... Etenkin kun olen "koodannut" nimet vähän epäilyttävällä tavalla. Eli siinä on esimerkiksi paikkakunta mainittuna.
Ratkaisu ongelmaan on kolmannen osapuolen yhteystieto-appi, joka ei tätä silmille tyrkyttämistä harjoita. Tämän hokasin jo kauan sitten vanhan puhelimen aikaan, mutta nyt päässyt vähän unohtumaan...
Naisten vonkaus on monimutkaista tiedettä ja siihen liittyy kaikenlaisia tärkeitä yksityiskohtia.
Mainittakoon muuten, että sain uudenvuodenaattona halit ja numerot kahdelta melkein 30 vuotta nuoremmalta naiselta. Eivät tosiaan johtaneet mihinkään ne liidit, mutta kuitenkin. Voisi huonomminkin mennä, I guess.
Itse kuulen tarinoita 18v tytöltä meno kuten enmenkin ja hän myös ihmettelee mitä setämiehet roikkuu nuorten perässä jos samaan baariin eksyy. Kuulema vastenmielistä.
Tämän ainakin minä tiedostan vähän liiankin hyvin ja se johtaa siihen, ettei oikein uskalla tehdä peliliikkeitä edes sellaisessa tilanteessa, jossa pitäisi. Liian paljon pelkää sitä että pidetään creepynä. Vaikka oikeasti se pelko on usein aiheeton. Harvoin mulle oikeasti sellaista fiilistä tulee että vastapuoli pitää creepynä, jos keskustellaan hänen kanssaan. Ihan hyvässä hengessä pääsee kyllä juttelemaan paljon nuorempien naisten kanssa, ei siinä mitään.
Toinen juttu on sitten se, että pimut luulee mua huomattavasti nuoremmaksi kuin olen.. Aika harvalla se ikätutka toimii sinnepäinkään.
Tänä vuonna tulee 30 vuotta täyteen siitä kun aloitin yöelämässä juoksemisen. Jotain luulen tietäväni tästä aihepiiristä.