Nettitreffit + Tinder

Harkitsen vuosien tauon jälkeen uudestaan nettitreffejä. Vilkaisin Tinderiä ja se toimii pelkällä pärstäkertoimella.

Onko mitään treffisivustoa josta saattaisi löytyä pääkopan sisällöstä kiinnostuva nainen? En tarkoita ettei naisen ulkonäöllä ole mitään väliä, mutta pään sisältö on ensisijainen.
Pärstäkertoimen perusteella toki swaipataan oikealle, mutta ei treffeille asti pääse, jos ei pääkopan sisältä löydy mitään. Tapana kun on yleensä edes tovi jutustella, ennen kuin päädytään sinne deiteille. Sama pätee varmastikin kaikkiin deittisovelluksiin.

Vai onko toiveenasi siis sellainen deittisovellus, jossa ei ole kuvia ollenkaan? Jodelissa taitaa olla omat palstansa deittailulle, mutta se on itselleni täysin vieras alusta. Ja käsittääkseni Jodelin kautta sovitut tapaamiset päätyvät n. 90% ajasta pettymykseen, kun vastassa onkin joku ulkoisesti ei-niin-viehättävä.

No kyllä siinä on jotain outoa, jos kaikki naiset katoaa ympäriltä eikä edes hyvänpäiväntuttuna tai kaverina pysty pitämään.

No mutta missä @samsungaaja sanoi tällaista? En itse ainakaan näe tuollaista näissä viesteissä. :hmm:

Kyllä minulle ainakin jo noista viesteistäkin tuli sellainen kuva, että en itse tuollaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisissä. Liian red flag, liikaa katkeruutta ja olen aika varma, että naiset haistaa saman livenä kuin mitä minä näistä viesteistä. Sen takia kannattaisi keskittyä hetki itseensä, niin ehkä se sitten näkyisi päällekin päin ja ei olisi niin paha olla.

No mitä nyt? Onko se siis liian red flag että tekopositiivisen pöhinän ja hyvien fiiliksien levittelyn sijaan sanoo ääneen myös epämiellyttäviä asioita? Sehän näissä jutuissa onkin ärsyttävintä kun monien mielestä asioita ei saisi sanoa ääneen vaan pitäisi feikata sitä hyvää pöhinää ja teeskennellä että kyllä kaikki menee eteenpäin, kunhan vaan on "hyvä ihminen" ja "ansaitsee" sen. :D :D :D

Ja käsittääkseni Jodelin kautta sovitut tapaamiset päätyvät n. 90% ajasta pettymykseen, kun vastassa onkin joku ulkoisesti ei-niin-viehättävä.
Ehkä kaipaisin juuri tällaista. Itsekin helposti sortuu ulkonäön perusteella karsimaan ehdokkaita, vaikka oikeasta elämästä on paljonkin kokemuksia jossa ulkoisesti ei alussa niin iske, mutta kun syystä tai toisesta joutuu/pääsee aikaa viettämään enemmän, huomaakin että tässähän on ihan mahtava tyyppi. Tulisi paremmin kohdattua ehkä sellaisiakin ihmisiä jotka mätsää sisäisesti. Nyt ulkonäkökarsinta johtaa siihen ettei tällaisten kanssa ehkä edes lähde jutustelemaan edes siellä sovelluksessa.

Vai onko toiveenasi siis sellainen deittisovellus, jossa ei ole kuvia ollenkaan? Jodelissa taitaa olla omat palstansa deittailulle, mutta se on itselleni täysin vieras alusta. Ja käsittääkseni Jodelin kautta sovitut tapaamiset päätyvät n. 90% ajasta pettymykseen, kun vastassa onkin joku ulkoisesti ei-niin-viehättävä.

Koen vieraaksi naisten etukäteisvalikoinnin kuvan perusteella. Vuosia sitten kävin treffeillä enimmäkseen naisten kanssa joilla ei ollut profiilikuvaa. Kannatti koska yksi naisista oli sopiva.

Viimeksi kokeilin Suomi24, OkCupidin ja Happypancake sivut. Suomi24 oli surkea, muista löytyi järkevämpiä naisia. Olen pihalla miten nettitreffisivustojen tilanne on tällä hetkellä.

En ole Jodelia kokeillut, täytyy vilkaista.

Tilanne on se, että webbipohjaiset alustat ovat täysin kuolleita verrattuna tilanteeseen vaikka 10v sitten. Naiset ovat appeissa tai kyllästyneet koko hommaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 890
Jäsenet
74 506
Uusin jäsen
Padrizio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom