Nettitreffit + Tinder

Täytyy kyllä sanoa, että omat kokemukset tällaisena vähemmän armoitettuna panomiehenä on jokseenkin täysin päinvastaiset. Seksi uuden kumppanin kanssa on aina alkuun hirveää räveltämistä, josta en itse ainakaan pysty kovin hyvin vaan rennosti nauttimaan. Homma paranee huomattavasti mitä tutummaksi kumppani tulee. Toisaalta eipä tuo seksi joidenkin randojen kanssa ole muutenkaan ikinä juuri kiinnostanut.
Tää sekstailu on vähän jännä juttu ainakin omalla kohdalla. Osin allekirjoitan ton "hirveän räveltämisen" uuden ihmisen kanssa, mutta sillä erotuksella, että ite oon hyvinkin paljon harrastellut kaikkea laidasta laitaan ja sellainen ilman tunteita paneminen ei ole koskaan tuottanut mitään ongelmia, eli randomit yhden illan jutut menee tuosta vaan.
Mutta sitten kun alkaakin tutustumaan uuteen ihmiseen ja se seksi tuleekin vasta vähän myöhemmin kuvioihin, niin se ei olekaan enää niin helppoa... johtuu osin siitä, että kyseinen henkilö ei enää tuossa vaiheessa ole "kasvoton random" jonka kanssa voi huitaista menemään tosta vaan ilman tarvetta ajatella muuta kuin omia haluja, mutta kyseinen henkilö ei myöskään ole vielä tuossa vaiheessa sellainen, että olisi ehtinyt sellaista tunnesidettäkään muodostua ja tämä on se asia miksi homma saattaa mennä hirveäksi räveltämiseksi. Mut saahan tässä yhdessä välillä hyviä naurujakin aikaiseksi soheltaessa teinien lailla.

Tässä kun nyt tapaillut pidempään tätä yhtä niin sen ainakin huomaan, että seksi ei enää anna niin suuria säväreitä kuin alkuun. Eli siihen ns. tottuu. Ei ole yllättävää, että seksi kaipaakin ns. piristystä paikoitellen, ja ehkä yksi parhaimmista lääkkeistä tähänkin on sopiva erillisyys - eletään siis erikseen omaa elämää, jotta se "polarisaatio" alkaa palautumaan.

Siihen "pintaan" eli ulkonäköön ja seksiin "kyllästyy" aika nopeasti, jolloin punnitaan aivan muita asioita.
Joo kyllä tästä jotenkin paistaa se, kun huudetaan naisten olevan pilalla kullikarusellin jälkeen, niin mieskin voi olla pilalla pillukarusellin jälkeen.

"Kyllästyttää", "Tottuu", "Kaipaa piristystä", "Kaipaa omaa elämää"

Jotenkin ei vaan lupaa hyvää seurustelusuhteelle, jos ajatukset on heti alkuun jo tuon suuntaisia.
Kannattaisi oikeasti miettiä mitä siltä omalta elämältä haluaa, jos ne ajatukset on tuollaisia ja samaan aikaan väittää haluavansa parisuhdetta, kuitenkaan kykenemättä ymmärtämään mitä se parisuhde loppupeleissä on ja tulee olemaan.
Jos oikeasti on parisuhteen perässä ja ihminen tuntuu hyvältä, niin noita ajatuksia nyt vaan ei tule. Tai joo, voi niitä vuosien saatossa hetkellisesti tulla, koska kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkiä, mutta noin niinku muuten se ongelma näyttää olevan enemmänkin jossain omien korvien välissä.

Joo kyllä tästä jotenkin paistaa se, kun huudetaan naisten olevan pilalla kullikarusellin jälkeen, niin mieskin voi olla pilalla pillukarusellin jälkeen.

"Kyllästyttää", "Tottuu", "Kaipaa piristystä", "Kaipaa omaa elämää"

Jotenkin ei vaan lupaa hyvää seurustelusuhteelle, jos ajatukset on heti alkuun jo tuon suuntaisia.
Kannattaisi oikeasti miettiä mitä siltä omalta elämältä haluaa, jos ne ajatukset on tuollaisia ja samaan aikaan väittää haluavansa parisuhdetta, kuitenkaan kykenemättä ymmärtämään mitä se parisuhde loppupeleissä on ja tulee olemaan.
Jos oikeasti on parisuhteen perässä ja ihminen tuntuu hyvältä, niin noita ajatuksia nyt vaan ei tule. Tai joo, voi niitä vuosien saatossa hetkellisesti tulla, koska kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkiä, mutta noin niinku muuten se ongelma näyttää olevan enemmänkin jossain omien korvien välissä.

Niin. Hyvä se on pohtia näitä asioita etenkin nyt kun ollut pitkään sinkkuna ja ns. ensimmäistä kertaa pitkään aikaan astumassa oikeasti parisuhteeseen. Eivätkä nämä ajatukset ole sellaisia, että tästä lähtisi omalta kohdalta alamäki ja tekisin huonoja päätöksiä. Toisen seurassa on hyvä olla jne. Mitä nyt otin esille edellisessä viestissäni.

On yksi todella pitkä suhde takana ja toinen vähä lyhyempi, eli mulle on kristallinkirkasta se mitä parisuhde on ja mitä se vaatii toimiakseen (tai no teoriassa ja kokemuksissa ainakin). Itse ihmisenä oon muuttunut tosi paljon viimeisien vuosien aikana, niin se tuo myös ihan uutta uutta pohdintaa ja näkökulmaa elämään, etenkin kun ollaan pitkällä 30v menossa.

Entä jos oikeastikin haluaa tämän ihmisen kanssa parisuhdetta ja sitten miettii noita asioita, koska juurikin on itse aiheuttanut sitä vaikka sillä pillukarusellillä? Noh, se on sitä vastuunottoa mitä on sinkkuaikana painanut menemään.

"Kaipaa omaa elämää" ei ole nyt synonyymi sille, etteikö haluaisi olla toisen seurassa, vaan koska on luonut niin isot juuret omille tekemisille, että joillekin se on tosi tärkeää löytää balanssi omien juttujen ja parisuhteen tasolle :)

Joka tapauksessa homma jatkuu ja päivittelen tänne tilannetta jos on päivitettävää.

PS: Täällä palstalla olis hyvä olla oma triidinsä niille, jotka ovat edenneet asteelle tapailu-seurustelu :D Kun on Nettitreffit ja sitten parisuhteen ongelmat, niin jotain tuohon väliin.

Viimeksi muokattu:
Hinge on erittäin positiivinen kokemus. Joskus aiemmin kokeilin sitä, mutta keskikokoisessa kaupungissa ei ollut juuri ketään. Nyt tilanne on ihan eri. Tuolla on paljon naisia, joita en ole Tinderissä nähnytkään. Tykkääjän profiilin näkee heti ja tuonne on melkeinpä pakko kirjottaa jotain itsestä. Tinderissä monella on tyhjä bio.

Ekan vuorokauden aikana tuli joku 20 tykkäystä, joista 5 matchasin. Tuo on pieni määrä tykkäyksiä Tinderiin verrattuna, mutta kaikki tykkäykset olivat omasta kaupungista, koska laitoin sen ehdoksi! Muutenkin taso tuntuu korkealta tuolla. Tinderissä tykkäyksiä tuntuu tulevan jostain Thaimaasta tai sitten muista kaupungeista. Matcheja ei ole tullut pitkään aikaan ja muutenkin kuollut meno.

Hingessä kaksi naista on aloittanut keskustelun. Nyt priorisointi käynnissä, kumman tapaan ensin. En tykkää useiden pyörittämisestä/näkemisestä samaan aikaan, mutta toisaalta nykytilanteessa kaikki sutina on positiivista. Lisäksi vastaan tuli yksi ennestään tuttu nainen, kenet haluaisin kovasti matchiksi:hammer:

Viimeksi muokattu:
Ekan vuorokauden aikana tuli joku 20 tykkäystä, joista 5 matchasin. Tuo on pieni määrä tykkäyksiä Tinderiin verrattuna, mutta kaikki tykkäykset olivat omasta kaupungista, koska laitoin sen ehdoksi! Muutenkin taso tuntuu korkealta tuolla. Tinderissä tykkäyksiä tuntuu tulevan jostain Thaimaasta tai sitten muista kaupungeista. Matcheja ei ole tullut pitkään aikaan ja muutenkin kuollut meno.

20 tykkäystä vuorokaudessa on vähän Tinderiin verrattuna, mutta silti Tinderissä ei ole tullut matcheja pitkään aikaan?

Tuo että toisen pitäisi olla samasta kaupungista on hiukan mielivaltainen ja epälooginen toive (vähän samaan tyyliin kuin 180 cm mies hyvä, 179,5 cm mies huono). Vähän kuin Helsingissä asuva toivoisi tutustuvansa Suomessa asuviin, eli Utsjoella asuva olisi parempi kuin Tallinnassa asuva. Tallinnaan kuitenkin pääsee Helsingistä nopeammin ja halvemmalla kuin Utsjoelle.

Eikä kaikki samassa kaupungissa asuvat asu lähempänä toisiaan kuin ketään naapurikunnassa asuvaa.

Tinder ilmoitti mulle että oon saanu tykkäyksen yheltä naiselta. Eli näytti mulle naisen profiilin. Onko tuo joku uusi juttu, vai onko naisella joku Platinum josta tuo johtuu, vai toimiiko superlike nykyään noin?

20 tykkäystä vuorokaudessa on vähän Tinderiin verrattuna, mutta silti Tinderissä ei ole tullut matcheja pitkään aikaan?
Tinder on aivan kuollut. Matcheja ei ole tullut pitkään aikaan. Vähän melkein epäilen jotain shadowbanneja tai että olen pakan pohjalla.

PS: Täällä palstalla olis hyvä olla oma triidinsä niille, jotka ovat edenneet asteelle tapailu-seurustelu :D Kun on Nettitreffit ja sitten parisuhteen ongelmat, niin jotain tuohon väliin.

Kelpaako kesällä sovitut kihlat jatkoksi tälle ajatukselle? :D

Eli fb-datingin kautta kolmisen vuotta sitten tavattu ja onnellisesti parisuhteessa. Kerrottakoon nyt kuriositeettinä, että toki kirjoitin tuohon palveluun pitkän profiilitekstinkin, kuvien lisäksi, mutta kävi sitten viestien vaihdon ja treffien jälkeen ilmi, että mun profiilissa ei ollut näkynyt mitään kirjoittamaani toiselle osapuolelle? Ihan siis sillee, että minä näytin treffeillä teksteillä varustettua ilmoitustani kännystäni ja hän näytti omastaan, vailla tekstejä olevaa profiiliani. Onneks oon komea kolli :cigar:

No juu, mutta AMA! jos kiinnostaa..

^ Kyllä sielläkin piti vissiin molempien tykätä, ennenkuin viestittelemään pääsi :hmm: Ja tokihan minä aina profiilitekstit luin :thumbsup:

Iltiksessä oli juttu naisseiväshyppääjästä joka alkoi The League -nimisen deittisovelluksen mannekiiniksi ja taisi tehdä profiilinkin palveluun. Jutussa mainittiin myös että palvelu mainostaa että matcheistä yli tuhat kertaa isompi osuus johtaa avioliittoon kuin Tinderissä, perustuen The New York Timesin ylläpitämään marriage-palstaan tms.

Googlettelin hiukan ja löytämieni lukujen perusteella arvioin että Usassa tulee miljardi Tinder-matchia per vuosi. Jos ne johtavat 50 000 avioliittoon niin The Leaguessa lukema olisi 50 miljoonaa, eli 5 % matcheistä. Tuokin kuulostaa hyvin isolta osuudelta, joten oletettavasti alle yksi 20 000 Tinder-matchista Usassa johtaa avioliittoon.

Ei tuolta pohjalta kuulosta erityisen toimivalta deittisovelluksesta pitempiaikaisen monogaamisen suhteen löytämiseen tai treffiseurankaan. Suomessakaan.

Onko nykypäivänä mitään syytä mennä naimisiin? Ehkä sitten jos on lapsia, mutta muuten?

Ei tuolta pohjalta kuulosta erityisen toimivalta deittisovelluksesta pitempiaikaisen monogaamisen suhteen löytämiseen tai treffiseurankaan. Suomessakaan.
Suomessa naimisiin meneminen ei ole muotia muutenkaan senkään vertaa kuin USA:ssa.

Mutta siis eihän Tinderin ajatus alunperinkään, 10 vuotta sittenkään, ollut ihmisten naittaminen myötä- ja vastoinkäymisiin, vaan kevyen seuranhaun maineessahan se on ollut aina?

Vähän samalla tavalla kuin Valon ajatus oli alunperin päinvastainen..

Viimeksi muokattu:
En osaa kysymykseesi vastata, mutta samansuuntaisia kokemuksia. Noin joka viidennen tykkääjän nimen on Tinder paljastunut (Profiilikuva toki ollut sumennettu).

Tinder paljasti minulle naisen profiilin. Eli kaiken. Oliko se joku jonon ohi -Like? Saakohan niitä Platinumilla yhden kuussa vai jollain kalliimmalla kaikki Liket on sellaisia?

En tajua miksi nainen olisi tuhlannut kertakäyttöistä/kallista Likeä minuun, koska olen jo hänen match toisessa deittipalvelussa. Ei olla juteltu. Koska alunperin laitoin Liken siksi että hän olisi sopiva kaverilleni. Jota en nyt ole reiluun kuukauteen nähnyt niin en ole päässyt esittelemään "haluisitko treffata tän". Kuvakaappauksinakaan en kehtaa profiilia esitellä. Haluan myös nähdä oikean reaktion jne.

Mutta siis eihän Tinderin ajatus alunperinkään, 10 vuotta sittenkään, ollut ihmisten naittaminen myötä- ja vastoinkäymisiin, vaan kevyen seuranhaun maineessahan se on ollut aina?

En tajua miten tai miksi Tinderin ajatus olisi koskaan ollut "kevyt seuranhaku" (ainut on se että nimi on lähellä sitä toista sovellusta jolla on tietynlainen maine). Mikään profiiliasetuksissa ei oikein tunnu liittyvän tuohon, välimatkaa lukuunottamatta.

Iskuri, Ashley Madison, Victoria Milan ja tuollaiset on lähtökohtaisestikin suunniteltu kevyeen seuranhakuun.

Jos Tinder olisi suunniteltu kevyeen seuranhakuun niin hakuehtoihin pitäisi voida laittaa kuppikokoa jne muita vastaavia...

Maine on hyvin eri asia kuin "alkuperäinen ajatus". Vähemmän Tinderissä on seksuaalisia kuvia ja keskusteluja kuin MSN Messengerissä noin 20 vuotta sitten. Otoskokoni on tässä kuitenkin vain minä itse. Mese ei kuitenkaan koskaan ollut seksihurjastelumaineessa. Vaan "kätevä softa kaverien kanssa chattaamiseen".

Minä karrikoisin että Tinder on egon boostaus ja markkina-arvon testaus -appin ja ajantappajan (selataan mainoskatkolla tuntemattomien kuvia kun ei jaksa jääkaapillakaan käydä) maineessa. Ja hivenen myös scämmereitä ja lisäseuraajia haluavia influenssereita pyörii.

En tajua miten tai miksi Tinderin ajatus olisi koskaan ollut "kevyt seuranhaku" (ainut on se että nimi on lähellä sitä toista sovellusta jolla on tietynlainen maine). Mikään profiiliasetuksissa ei oikein tunnu liittyvän tuohon, välimatkaa lukuunottamatta.

Iskuri, Ashley Madison, Victoria Milan ja tuollaiset on lähtökohtaisestikin suunniteltu kevyeen seuranhakuun.

Jos Tinder olisi suunniteltu kevyeen seuranhakuun niin hakuehtoihin pitäisi voida laittaa kuppikokoa jne muita vastaavia...

Maine on hyvin eri asia kuin "alkuperäinen ajatus". Vähemmän Tinderissä on seksuaalisia kuvia ja keskusteluja kuin MSN Messengerissä noin 20 vuotta sitten. Otoskokoni on tässä kuitenkin vain minä itse. Mese ei kuitenkaan koskaan ollut seksihurjastelumaineessa. Vaan "kätevä softa kaverien kanssa chattaamiseen".

Minä karrikoisin että Tinder on egon boostaus ja markkina-arvon testaus -appin ja ajantappajan (selataan mainoskatkolla tuntemattomien kuvia kun ei jaksa jääkaapillakaan käydä) maineessa. Ja hivenen myös scämmereitä ja lisäseuraajia haluavia influenssereita pyörii.
No kyllä Tinder sellaisessa maineessa kuitenkin oli, ja ihan loogisesti siitä syystä, että ihmisiä valikoitiin suoraan pärstäkertoimen perusteella muutamissa sekunneissa. Eihän sellainen seuranhaku aiemmin ollut ollut mikään juttu. Joten vähän väkisinkin palvelulle tulee kevyen seuranhaun maine, etenkin kun ihan päivänselvästi sitä etenkin siihen tarkoitukseen käytettiin ja käytetään vieläkin!

Sittemminhän tällaisesta swaippailusta on tullut alan standardi, ja jopa "kristilliset deittipalvelut" (=Valo) käyttävät samaa menetelmää.

Ja noista sun Ashley Madisoneista ja muista mulle tulee ensimmäisenä mieleen "rahat pois tyhmiltä -kusetus" eikä mikään kevyt seuranhaku. Mä en ole ikinä edes käyttänyt noita palveluja, kun en todellakaan usko sieltä mitään kevyttä seuraa saavani (ellei sitten joltain ilotytöiltä). Eipä kyllä tälläkään palstalla näistä palveluista juuri kukaan puhu, eli ihan selvästi ne ei ole mikään järkevä vaihtoehto ainakaan miehille. Naisille mikä tahansa palvelu on järkevä vaihtoehto.

Tinderi tarjoaa kuukausialeja aika satunnaisesti eikä just silloin, kun sovellusta ehtisi/haluaisi käyttää.

Onko tietoa näiden toimivuudesta Halvimmat Tinder Gold 1 Month EU Digital Code | livekortti.fi ? Livekorttihan on muuten palvellut muissa vähäisissä tarpeissa ihan OK.

Ja miksikö Gold? Sillä pääsee huomattavasti helpommalla ja säästää aikaa, kun voi listalta mätsätä mielenkiintoiset profiilit vs korttien selaus.

Onko nykypäivänä mitään syytä mennä naimisiin? Ehkä sitten jos on lapsia, mutta muuten?

Eipä sillä hirveästi vaikutusta ole, lähinnä erot on perinnönjaossa, keskinäisessä elatusvelvollisuudessa ja omaisuudenjaossa eron sattuessa. Tosi-sigman näkökulmasta avioliitosta on varmaan lähinnä haittaa.

Tässä täytyy nyt osata erotella kevyt seuranhaku seksiseuran hakemisesta. Itse nimenomaan haen Tinderistä kevyempää seuraa eli ns. hengailuseuraa (nykytermeistä situationship lienee lähinnä oikeaa) ja jos sattuu jotain vakavampaa muodostumaan niin sitten muodostuu. Pääasiallinen ajatus mätsätessä ei kuitenkaan ole se, että tässä on potentiaalisesti tuleva elämänkumppani. Tällä asenteella tuntuu olevan suurin osa oman ikäisistä naisistakin ja varsin mukaviin daameihin olenkin saanut tutustua. Joidenkin kanssa on päädytty sänkyyn, mutta ei kaikkien. Jos profiilissa olisi mahdollisuus joillekin kuppikoille ynnämuille niin kyllähän siinä olisi vain ja ainoastaan tarkoitus hakea seksiseuraa eikä uusia tuttavuuksia.

Tinder on deittiäppi. Pelkästään jo sana "deittailu" viittaa kevyempään tutustumiseen ilman sen suurempia odotuksia.

Viimeksi muokattu:
Eipä sillä hirveästi vaikutusta ole, lähinnä erot on perinnönjaossa, keskinäisessä elatusvelvollisuudessa ja omaisuudenjaossa eron sattuessa. Tosi-sigman näkökulmasta avioliitosta on varmaan lähinnä haittaa.

Tämä voi olla todella iso vaikutus jos jotain yllättävää tapahtuu, esim. toinen menehtyy äkillisesti. Esim. yhteinen asunto voi lähteä alta.

Tämä voi olla todella iso vaikutus jos jotain yllättävää tapahtuu, esim. toinen menehtyy äkillisesti. Esim. yhteinen asunto voi lähteä alta.
Tiedän yhden tapauksen, jolla kävi näin huonosti. Olivat parikymmentä vuotta yhdessä, asuivat saman katon alla, ei yhteisiä lapsia. Mies kuoli kuusissakymmenissä yllättäen, ja perikunta käytännössä nakkasi puolison pihalle omasta kodistaan ja oikeastaan mitään ei jäänyt käteen tuosta avoliitosta kun kiinteistökin oli miehen omistuksessa.

Testamentti on tärkeä juttu, jos ei ole naimisissa mutta haluaa huolehtia toisen osapuolen asioista kuolemantapauksen sattuessa.

Lavatanssit ei ehkä ole kovin relevantti topikki nyt kun eletään lokakuuta... Seuraava kausi alkaa joskus 7 kuukauden päästä.

Mulla ei ole kovin runsaasti kokemuspohjaa lavatansseista, mutta sen perusteella mitä on, niin aika nihkeitä paikkoja nekin on nykyään. Jos sattuu sopiva ilta ja sopiva artisti, niin voi ehkä olla hyväkin meininki, mutta se on sitten enemmän poikkeus kuin sääntö.. Pääasiassa pappoja ja mummoja noissa tilaisuuksissa liikkuu.
Suosittelen ennemmin salsahommia, jos tanssit kiinnostaa. Siellä on kivan näköisiä ja hyväkroppaisia mimmejä ja miehistä puutetta. Kävin kerran yhden kaverin kanssa tuommoisissa salsatansseissa ja vaikkei mun kaveri ole mikään chadi todellakaan, niin eukot jonotti sen kanssa tanssimaan. Kaveri oli pukeutunut pieruverkkareihin ja tekonahkatakkiin, mutta ne emännät siellä melkein repi ukon kappaleiksi :)

Suosittelen ennemmin salsahommia, jos tanssit kiinnostaa. Siellä on kivan näköisiä ja hyväkroppaisia mimmejä ja miehistä puutetta. Kävin kerran yhden kaverin kanssa tuommoisissa salsatansseissa ja vaikkei mun kaveri ole mikään chadi todellakaan, niin eukot jonotti sen kanssa tanssimaan. Kaveri oli pukeutunut pieruverkkareihin ja tekonahkatakkiin, mutta ne emännät siellä melkein repi ukon kappaleiksi :)
Salsasta kyllä tykkään, mieluiten aika tulisesta. Se on hyvää nachojen kanssa. Naisia ei kyllä ole näkynyt niissä hommissa.

Pääsin kävelytreffeille.
Oli vähän jännitettäkin ilmassa. Tosin ei sillai hyvällä tavalla :lol:
Otti jo askeleen taaksepäin kun tavattiin. Katsoi kohti ehkä kolme kertaa sen puolen tunnin aikana. Ja kun jouduimme muutaman minuutin seisoskelemaan paikoillamme, oli hän koko sen ajan selin. Jäätävä tunnelma.

Koitin ajatella siinä tilanteessa, että ehkä hän jännitti, mutta pirun haastavaa yrittää keskustelua pitää yllä kun toinen koko olemuksellaan selkeästi haluaisi olla jossain muualla.

Ehkä mulla oli ne kuuluisat väärät kengät :rofl:

Viimeksi muokattu:
Pääsin kävelytreffeille.
Oli vähän jännitettäkin ilmassa. Tosin ei sillai hyvällä tavalla :lol:
Otti jo askeleen taaksepäin kun tavattiin. Katsoi kohti ehkä kolme kertaa sen puolen tunnin aikana. Ja kun jouduimme muutaman minuutin seisoskelemaan paikoillamme, oli hän koko sen ajan selin. Jäätävä tunnelma.

Koitin ajatella siinä tilanteessa, että ehkä hän jännitti, mutta pirun haastavaa yrittää keskustelua pitää yllä kun toinen koko olemuksellaan selkeästi haluaisi olla jossain muualla.

Ehkä mulla oli ne kuuluisat väärät kengät :rofl:
Mutta hei! Ite ainakin pidän lohdullisena ettei ne kaikki mimmitkään ole mitään supliikkiuden kultamitalisteja! :D Mut aika haastavan kuuloinen case ylipäätään, oli hän mitä mieltä tahansa niin en ehkä vaivautuis tapaamaan uudestaan.. :D

Mutta hei! Ite ainakin pidän lohdullisena ettei ne kaikki mimmitkään ole mitään supliikkiuden kultamitalisteja! :D Mut aika haastavan kuuloinen case ylipäätään, oli hän mitä mieltä tahansa niin en ehkä vaivautuis tapaamaan uudestaan.. :D
Ei kannata päätä hakata seinää vasten turhaan. Jossei nainen vaikuta yhtään kiinnostuneelta niin se tuskin on.

Mulla ei ihan tuollaisia ongelmia ole ollut, mutta kyllä herkästi aistin jossei nainen ole ihan kunnolla mukana hommassa ja omat fiilikset latistuu silloin samantien.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom