Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 708
No eiköhän sen yksinäisen käsittelyn hoida aina sama peilistä näkyvä henkilö.
Ei ...kaa arvon sherlokki. :)
Vai oliko tässä joku kyl säkin varmaa runkkaisit jos seksiä pitäisi harrastaa jonku karhun tai suohirviön kanssa ajatuksena?
Correctamondo!
Jos nyt rautalangasta väännän niin kertaakaan en ole parisuhteessa harmistunut väliin jäänyttä runkkua seksin takia.
No jos ei ole parisuhteessa? Harvemmin parisuhteessa olevat kai ovat nettitreffeillä/tinderissä (joita tämä ketju käsittelee)
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
2 074
Olen tässä jonkun verran alle viisikymppisenä siirtymässä vapaille markkinoille. Nyt kun aivot on olleet vähän enemmän aktiivisena naissukupuolen suhteen, huomasin etten todennäköisesti ole katsellut ikäisiäni vaan vähän nuorempia (tyyliin miinus 5-10 vuotta) sillä silmällä. Oman ikäisistä löytyy lopulta yllättävän vähän edes jollain lailla itsestään huolta pitäviä yksilöitä ja esim. päivittäinen viini tai siiderin maistelu on yleistä. Se ei oikein vetoa.

Miten noin ylipäätään tässä iässä naiset suhtautuu ikäeroon? En ole ollut markkinoilla vuosikausiin, joten aivan kuutamolla :lol:
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 708
Olen tässä jonkun verran alle viisikymppisenä siirtymässä vapaille markkinoille. Nyt kun aivot on olleet vähän enemmän aktiivisena naissukupuolen suhteen, huomasin etten todennäköisesti ole katsellut ikäisiäni vaan vähän nuorempia (tyyliin miinus 5-10 vuotta) sillä silmällä. Oman ikäisistä löytyy lopulta yllättävän vähän edes jollain lailla itsestään huolta pitäviä yksilöitä ja esim. päivittäinen viini tai siiderin maistelu on yleistä. Se ei oikein vetoa.

Miten noin ylipäätään tässä iässä naiset suhtautuu ikäeroon? En ole ollut markkinoilla vuosikausiin, joten aivan kuutamolla :lol:
Viittäkymppiä lähenevä kaveri seurusteli vielä pari vuotta sitten olikohan 20 vuotta tjsp nuoremman naisen kanssa. Ihan simpsakka tyllerö mitä kuvasta pystyin päättelemään. Rohkeasti alat vaan tsekkailemaan reilusti itseäsi nuorempia jos löytyisi parempikuntoisempia. :thumbsup:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 878
Olen tässä jonkun verran alle viisikymppisenä siirtymässä vapaille markkinoille. Nyt kun aivot on olleet vähän enemmän aktiivisena naissukupuolen suhteen, huomasin etten todennäköisesti ole katsellut ikäisiäni vaan vähän nuorempia (tyyliin miinus 5-10 vuotta) sillä silmällä. Oman ikäisistä löytyy lopulta yllättävän vähän edes jollain lailla itsestään huolta pitäviä yksilöitä ja esim. päivittäinen viini tai siiderin maistelu on yleistä. Se ei oikein vetoa.

Miten noin ylipäätään tässä iässä naiset suhtautuu ikäeroon? En ole ollut markkinoilla vuosikausiin, joten aivan kuutamolla :lol:
Rupsahtaminen on rajua monilla tuossa iässä, jossei pidä itsestään huolta. Ihan jo liika oleskelu auringossa voi näkyä tuossa vaiheessa karulla tavalla, ja se voi iskeä salakavalasti monelle vaikka olisi muuten pitänyt huoltakin itsestään.

Kun sanotaan, että biologinen ikä on eri asia kuin kronologinen ikä, niin tuossa vaiheessa se todella alkaa näkymään... Monet on ihan mummeleita tuolloin tai aiemminkin, ja parhaat voi puolestaan olla ihan simpsakoita vielä.

Mutta siis ikä sinänsä ei kerro paljoakaan naisesta tänä päivänä, vaan hyvin rupsahtaneita on monet nuoretkin nykyään. Oletuksena nainen on vähintäänkin ylipainoinen, ihan iästä riippumatta. Se on se nykyajan "normaali".

Joten komsii komsaa. Kannattaa katsella mitä tykkää katsella. Markkinat on haastavat joka tapauksessa. Rukkasia on runsaasti jaossa. Samahan se on ottaa niitä nuoremmilta naisilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 896
Vertailetko muuten paljonkin keskenään asioita mistä sulla ei ole mitään kokemusta? Ei minä ainakaan selittäisi miten kamalalta laskuvarjohyppy tuntuu, jos en koskaan olisi sitä itse kokeillut.
Itse vertailen ja mietin onko mahdollinen kokemus hankinnan vaivan tai vaaditun rahan arvoinen.

En menisi hyppäämään laskuvarjolla vaikken tiedä miltä se tuntuu, en kyllä benji hyppyäkään kokeilisi enkä thaimaaseenkaan matkustaisi. Kun on muuta kiinnostavampaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 839
Viestejä
4 383 890
Jäsenet
72 880
Uusin jäsen
jiisalone

Hinta.fi

Ylös Bottom