Tälleen +40v voin sanoa, että aika moni vanhempi nainen sanoo tuota samaa, että ne oman ikäiset on yleensä niin karseita tms. Mut ihan varmasti löytyy niitä energisiäkin +50v miehiä.Mun kriteeristö on tässä tarkentunut niin, että ei miehen tarvi olla nuorempi, kunhan on samat energiatasot. Aiempi kokemus siis oli, että itseni ikäiset on vaan niin tylsiä ja eltaantuneita setämiehiä, että en jaksa niitä. Nyt on tullut vastaan useempikin tapaus, jotka ei iästään huolimatta oo luovuttaneet![]()
Mut täytyy kyllä (miesten) puolustukseksi sanoa, että kyllä löytyy myös aika rummoutuneita naisia ihan jo +40 iässäkin, saati sitten viiskymppisistä.
Mä oon onneks aika babyface (parran/viikset ajamalla tarvis varmaan papereitakin näytellä), ni mulla on aika laajalla ikäskaalalla mahdollisuus saada kontaktia. Siis lähinnä livenä, kun ei ole tietoa toisen iästä ennen jutustelua ja sen kysymistä. Näissä sovelluksissa taas tuntuu +40 iän takia jäävän vähän paitsioon nuorempien keskuudessa. Monella on varmaan just se 40 ylärajana, jos ite on alle sen.
Mulla on ylärajana 55v (vaikka se 50v vois olla loogisempi) ja kyllä ihan kivan näköisiäkin viiskymppisiäkin löytyy.
Parisuhdemielessä joku ~ -5 - +8v varmaan osuu sellaiseen omaan makuun parhaiten, mut eipä näissä kannata niin ehdoton olla.
Tällaiset profiilitekstit sais ainakin mut vetämään monesti oikealle, jos ulkoinen olemus on vähänkään sinne päin.gramma sanoi:Talo mulla jo on, ja ajan itse nurmikon, pesen pyyykit yms. Autoasiat hoitaa huolto. Muuten olen sottapytty, ja toivoisin kumppanin olevan yhtä huoleton taloudenpidossa. Ainakaan mitään jatkuvaa nalkutusta en enää aio kuunnella.![]()
Vähän sama kuin se, että mä jotenkin arvostan sitä kumisaappaat ja verkkarit jalassa kuvaa 100x enemmän, kuin sitä mekko ja skumppalasi kädessä jossain ravintolassa/hotellin parvekkeella tms.