Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
189cm, mutta markkina-arvo muuten pilalla niin eipä tuo ainakaan mitään etua tuo :beye: Muutenkin tuntuu nuoremmasta päästä tulevan koko ajan samanmittaista tai pidempää kaveria mukaan kisaan.
Toki ulkoinen habitus voittaa pituuden, mut kukaan ei voi kieltää, että tarjontaa on paljo enemmän jos on 190cm 170cm sijaan :D
Mutta niillä eväillä pelataan elämää mitä on annettu, deal with it. Mitä tarkoitat, että sun markkina-arvo on pilalla?
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Toki ulkoinen habitus voittaa pituuden, mut kukaan ei voi kieltää, että tarjontaa on paljo enemmän jos on 190cm 170cm sijaan :D
Mutta niillä eväillä pelataan elämää mitä on annettu, deal with it. Mitä tarkoitat, että sun markkina-arvo on pilalla?
Urheilullinen ulkonäkö ja pitkä mies on toki aina "etulyöntiasemassa" jos vertaa samoilla spekseillä pelaavaan lyhyempään mieheen. Kyseessä on kuulemma miehekkäämpi kokonaisolemus ja "on helpompi olla ylpeä pitkästä miehestä". Näin olen kuullut sanottavan, kun on ollut aiheesta puhetta. Hauskaahan tässä myös se, että jotkut 150-160cm naisetkin ettii 180+ miehiä. :sgiggle:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Urheilullinen ulkonäkö ja pitkä mies on toki aina "etulyöntiasemassa" jos vertaa samoilla spekseillä pelaavaan lyhyempään mieheen. Kyseessä on kuulemma miehekkäämpi kokonaisolemus ja "on helpompi olla ylpeä pitkästä miehestä". Näin olen kuullut sanottavan, kun on ollut aiheesta puhetta. Hauskaahan tässä myös se, että jotkut 150-160cm naisetkin ettii 180+ miehiä. :sgiggle:
Näinhän se menee. Näin lyhyenä miehenä ei se auta kuin parantaa itseään kaikilla mahdollisilla osa-alueilla, jotta näkyy edukseen. Aina löytyy se komeampi ja pidempi joka tapauksessa.

Toki en kyllä ymmärrä miksi taskuraketeille ei kelpaisi lyhyemmät miehet, ko sitä pituuseroa on kuitenkin se 10cm+ jopa parhaimmillaan, mut veikkaan, että nämä ovat kuitenkin harvemmassa.

Enhän minäkään etsi naisia tissien koon perusteella :D "Sulla on liian pienet tissit, jotta tää suhde toimisi". Tosin itselleni tällä ei ole minkäänlaista merkitystä, mut noin verrannollisesti.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
471
Semi-pitkänä (179cm) naisena kommentoin, että se on vaan niin virkistävää katsoa joskus jotain miestä ylöspäin :D (omassa ikäluokassa tosi pitkät 190+ miehet on harvassa, nuorisossa näitä sitten lienee enemmän?)

Itselle itseä pidempi pituus on preferenssi, mutta ei millään lailla dealbreaker, mulle kelpaa kyllä ihan selkeesti lyhyemmätkin miehet kunhan ovat muuten ihania.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Semi-pitkänä (179cm) naisena kommentoin, että se on vaan niin virkistävää katsoa joskus jotain miestä ylöspäin :D (omassa ikäluokassa tosi pitkät 190+ miehet on harvassa, nuorisossa näitä sitten lienee enemmän?)

Itselle itseä pidempi pituus on preferenssi, mutta ei millään lailla dealbreaker.
Balkanilla on niin pitkiä miehiä, että 172cm mies on taskuraketti siellä. Genetiikka. Mut joo pitkillä naisilla on sitte omat ongelmansa - löytää se pidempi hyvä mies :D

150cm naisella on siis paljo parempi markkina-arvo kuin 180cm naisella. Ja onhan se tuollaista 150cm 50kg naista aivan mahtava ottaa syliin/olkapäille ja viedä maailmalle.

Täytys varmaa ostaa kengät joissa on extra pohjaa niin saa lisäsenttei kaupungilla ;)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Naisilta on kyllä tullut mitä erikoisempia selityksiä aikanaan. Tiedä sitten onko se oikeasti tarkottanut mun pituutta, naamavärkissä tai kehossa jokin niin mikä ei miellytä tai joku muu habitus. En usko, että joka kerta on ollut asia niin miten nainen kertonut. Sen verran paljon naiset puhuu mitä sattuu, että lie mikä sitten totta vai tarua. Toki joskus ei muuten vaan tule tarpeeksi hyvin toimeen vaikka tulisikin (?).

Loppupeleissä ei tartte löytyä ko se yksi kenen kanssa kemioi molemminpuolin. Tällei sinkkuna parasta onkin tehdä itsestään parempi ihminen tulevaisuutta varten :)
 
Liittynyt
12.01.2024
Viestejä
5
Musta tuntuu, että tämmöiset, jotka dissaa näitä fiiliksiä/kipinää/mitäonkaan, eivät ole sellaista kokeneet (en kohdista tänne henkkoht). Ehkä sosiaalisuus on aina ollut vaikeaa. Suomalaiset ovat yksinäisiä ja monella 30-50-vuotiaalla on jäänyt kaikenlainen kasvatus vähän tuuliajolle helposti. Kiusaaminen on pitänyt niellä ja jännityksen purkamiseen ei ole ollut sanoja, ja kaikenlaista. Liittyy myös tuohon itsensä tuntemiseen, mistä taas naisia dissattiin, vaikka pariutumisen suhteen miesten vaikeus tehdä päätöksiä on meemi. :)
Tämä oli kyllä hyvä kommentti ja tunnistin itseni tuosta. Olen yleisesti aika yksityinen ihminen ja aiempien kokemusten vuoksi (kiusaaminen jne) on vaikeaa päästä ketään kovin lähelle alkuun. Ja tämän takia ei ole varmaan kipinääkään vielä löytynyt. Mutta ehkä tässä itseään tutkiskelemalla ja löytämällä omat lukot alkaa tämäkin arkku aueta. Kun on pitkään elänyt omassa yksinäisyyden kuplassa, on joskus vaikea ymmärtää muiden ihmisten toimintamalleja, jotka perustuvat siihen että on aina joku toinen lähellä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Tämä oli kyllä hyvä kommentti ja tunnistin itseni tuosta. Olen yleisesti aika yksityinen ihminen ja aiempien kokemusten vuoksi (kiusaaminen jne) on vaikeaa päästä ketään kovin lähelle alkuun. Ja tämän takia ei ole varmaan kipinääkään vielä löytynyt. Mutta ehkä tässä itseään tutkiskelemalla ja löytämällä omat lukot alkaa tämäkin arkku aueta. Kun on pitkään elänyt omassa yksinäisyyden kuplassa, on joskus vaikea ymmärtää muiden ihmisten toimintamalleja, jotka perustuvat siihen että on aina joku toinen lähellä.
Hyvä kommentti. Itseäni tutkiskeena olen henkkohtaisesti aika pitkällä, mut musta tuntuu, että tarvisi oikeasti jonkun osaavan terapeutin apua syvimpien juttujen selvittämisessä. Jos joku katsoi tuo mun aikasemman linkkaamani videon spoilerissa, niin tämä Dr. K otti hyvin asiaa esille niin, että jokainen pystyy itsetutkiskelulla ja työllä pääsemään pitkälle, mutta loput on muiden käsissä eli avun pyytäminen on oikeasti rohkeutta. Mm. hyvässä tosi läheisessä parisuhteessa pystyy aukaisemaan erilaisia tunnesolmuja.

Itseänikin kiusattu aikanaa ja en tiedä onko se vaan mun persoonallisuus vai menneisyyden kokemuksien takia (olen siis antanut anteeksi ja mennyt eteenpäin elämässä, ne ei kaiva enää itseäni millään tavalla). Mutta oon varuillaan tietynlaisten ihmisten kanssa kuin sitten joitakin muita ihmisiä mun on paljo helpompi lähestyä ja ottaa vastaan. Esim. teini-ikäiset/nuoret "yliaktiiviset" miehet ja etenkin äänekkäät mieslaumat laittaa mulla isot vastarefleksit, ikäänkuin mua häirittäisiin.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 173
Toki en kyllä ymmärrä miksi taskuraketeille ei kelpaisi lyhyemmät miehet, ko sitä pituuseroa on kuitenkin se 10cm+ jopa parhaimmillaan, mut veikkaan, että nämä ovat kuitenkin harvemmassa.
Minulla on tuttavapiirissä yksi noin 147-senttinen nainen, joka viehättyy vain yli 180-senttisistä miehistä. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Minulla on tuttavapiirissä yksi noin 147-senttinen nainen, joka viehättyy vain yli 180-senttisistä miehistä. :D
Lyhyet miehet laitetaan taistelukouluihin ja laitetaan vastakkainasettelu pitkiä vastaan. Tässä tarvitaan terminaattorin omainen swaippaus :tup: Lyhyet miehet kuolee pian sukupuuttoon!

Mutta joo siis ymmärrän kyllä pienen pituuseron kohdalla, mut tuo on jo aika överi.

Entä jos mies on 175cm mutta muuten täydellinen? Mittanauhamitat toisil treffeil ja olet liian lyhyt -toteamus.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 173
Lyhyet miehet laitetaan taistelukouluihin ja laitetaan vastakkainasettelu pitkiä vastaan. Tässä tarvitaan terminaattorin omainen swaippaus :tup: Lyhyet miehet kuolee pian sukupuuttoon!

Mutta joo siis ymmärrän kyllä pienen pituuseron kohdalla, mut tuo on jo aika överi.

Entä jos mies on 175cm mutta muuten täydellinen? Mittanauhamitat toisil treffeil ja olet liian lyhyt -toteamus.
Ei hänellä ole mikään hyvä suhdemenestys ollut. Itse näkisin, että hän käytännössä kärsii itse tuosta tiukasta kriteeristään, mikä sen perimmäinen syy sitten onkin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
471
Tämähän on aika kiva kiteytys. En vain ymmärrä, että miksi se koskisi ainoastaan naisia? Eikö tämä päde nykypäivänä ihan molempiin? Kuka kelpuuttaisi sellaisen kumppanin, joka ei paranna elämänlaatua?
En mäkään ymmärrä miksei tää vois pätee molempiin, mutta siltä se vaan näyttää. Ei meillä oo mitään valtaisaa turhautunutta nais-inceljoukkoa.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 236
Tämähän on aika kiva kiteytys. En vain ymmärrä, että miksi se koskisi ainoastaan naisia? Eikö tämä päde nykypäivänä ihan molempiin? Kuka kelpuuttaisi sellaisen kumppanin, joka ei paranna elämänlaatua?
Tuo pätee molempiin suuntiin (tinderissä) silloin kun mies on se top-tason ukko ja nainen on.. no, nainen. :) Näin se vaan menee koska sille huippua huonommalle miehelle seuran saaminen on suuremman työn takana. Tällöin se sinkkuus ei niin fantastista välttämättä miehelle ole, riippuen kuinka paljon kärsii (seuran) puutteesta. Kaikki riippuu tietysti kuinka korkealle arvottaa vaikka läheisyyden, seksin ym. Onhan parisuhde sitovaa, rajoittavaa jne. Nainen luopuu tyttöjen illoista, matkustelusta, viinistä jne, mies yksin tv:n katselusta lauantaina kaljaa juoden. Kumman elämänlaatu huononee/paranee enemmän :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 662
En mäkään ymmärrä miksei tää vois pätee molempiin, mutta siltä se vaan näyttää. Ei meillä oo mitään valtaisaa turhautunutta nais-inceljoukkoa.
Varmaan ihan sen takia, kun himokkaita miehiä on keskimäärin niin paljon enemmän, että naisten ongelma (syttymisongelmien lisäksi) on lähinnä se, että miten saada olla miehiltä rauhassa? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Tuli mieleen, että on oikeasti Tinderistä vaikeaa löytää naista yhtälöllä
- lapseton (mutta haluaisi lapsia, edes on avoin niille, kuitenkaan ei sano täysin EI) - tosin tästä kriteeristä olen alkanut taipumaan myös yh-ihmisiin, koska en halua kuitenkaan lokeroida ketään, vaan nähdä kaikki ihmisenä ja tutustumisen arvoisena
- mua lyhyempi tai sama pituus
- ulkoinen habitus näyttää siltä, että harrastaa liikuntaa (tai ylipäätään hitto elää terveellisesti)
- ulkonäkö miellyttää omaa silmää (tähän ei liikoja vaadita)
- mua nuorempi (olen jo kallistunut siihen, että saa olla vuoden tai pari vanhempikin)
- henkisesti tasapainossa / ei toksisuutta (tätä voi tietää vasta kun tutustuminen etenee

Jos nuo nyt kutakuinkin osuu kohdalleen, on sitten arpapeliä päästä reffeille asti ja ylipäätään synkkaa + asioiden eteneminen :D En tiedä minkälainen teräsmies saa olla, että nää täyttyy ja hommat vielä etenisi.

-

Btw, mun fwb suhde loppui tuossa. Mimmillä oli selvästi tunteita pelissä tai kehittymässä, joten peli poikki. Mut tää mimmi on taas sellainen, kenen kanssa en voisi parisuhdetta ajatella :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Shit testingistä, tai ihan vaan testaamisesta Suomessa kun ollaan:

Tl;dr: Kypsä, tasapainoinen ja terveitsetuntoinen nainen (tai mies) ei testaile ainakaan siinä merkityksessä kuin miehet siitä nykyään puhuu.

Pidemmästi:

Kyllähän monet naiset helposti testailee etenkin alussa. Tarkoitan testaamisella esimerkiksi sitä hyvin yleistäkin toimintatapaa, että pidättäydytään ottamasta yhteyttä ja katsotaan ottaako mies ja jos niin kuinka pitkän ajan kuluttua. Tämä on kai kevyimmästä päästä kuitenkin, eikä nyt välttämättä merkki mt-ongelmista joskaan ei tietysti kovin kypsääkään.

Liitän ilmiön erityisesti nuoruuteen ja epävarmuuteen. Monet naispuoliset kaverit ja tutut ovat tuollaista kevyttä testailua harrastaneet. Itsekin myös joskus nuorena tai muuten syystä tai toisesta ollessani hyvin epävarma toisen tunteista. Omaa toimintaansa ei vain aina edes huomaa testaamiseksi, koska sen mieltää normaaliksi ja viattomaksi, joissain tilanteissa jopa luonnolliseksi toimintatavaksi. Vaikka eihän se koskaan sitä ole, ja jos luottamus ja kommunikaatio ovat kunnossa ei testailua tarvita. Usein ellei aina se vain pahentaa asioita.

Todella epätervettä testaaminen on silloin, kun se liittyy mustasukkaisuuteen. Eli juuri näitä uskollisuustestejä ym. ansoja, joista aina välillä saa lukea (lähinnä incel-foorumeilla). En muista, että kukaan tuntemani nainen olisi sellaista tehnyt, mutta jos tekisi, niin sanoisin kyllä suoraan mielipiteeni touhun järkevyydestä. Liitän kaiken tällaisen mielenterveyden ongelmiin, joten jos miespuolinen kaverini kertoisi joutuneensa tällaisen kohteeksi olisi neuvoni lyhyesti: juokse.

Ja onhan niitä mustasukkaisia miehiäkin, jotka keksivät ihan yhtä sairaita juttuja.

Edit. Lisään vielä, että mielestäni testaamisen ja normaalin sosiaalisen dynamiikan raja on häilyvä. Jos en esimerkiksi ole varma ihastukseni kohteen kiinnostuksesta minua kohtaan saatan ajatella, että enpä nyt ota yhteyttä koska olen jo useamman kerran laittanut ensimmäisen viestin ja haluan nähdä, ottaako mies lainkaan yhteyttä. Olisi aikamoista sosiaalista kömpelyyttä olla missä tahansa ihmissuhteessa puskemassa aina päälle ja jättää kokonaan huomiotta se mahdollisuus, että mitäpä jos ne omat yhteydenotot eivät olekaan niin kovin toivottuja. Toisaalta tähän ikään mennessä on oppinut senkin, että jos tuollaisia pitää edes miettiä, niin "he's just not that into you".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
892
Tuo pätee molempiin suuntiin (tinderissä) silloin kun mies on se top-tason ukko ja nainen on.. no, nainen. :) Näin se vaan menee koska sille huippua huonommalle miehelle seuran saaminen on suuremman työn takana. Tällöin se sinkkuus ei niin fantastista välttämättä miehelle ole, riippuen kuinka paljon kärsii (seuran) puutteesta. Kaikki riippuu tietysti kuinka korkealle arvottaa vaikka läheisyyden, seksin ym. Onhan parisuhde sitovaa, rajoittavaa jne. Nainen luopuu tyttöjen illoista, matkustelusta, viinistä jne, mies yksin tv:n katselusta lauantaina kaljaa juoden. Kumman elämänlaatu huononee/paranee enemmän :)
Hetkonen, miksi pitää luopua. Nainen on tyttöjen kanssa viini-illoissa ja reissussa ja mies saa rauhassa juoda kaljaa sohvalla. Ihan oikeasti, parisuhde toimii paljon paremmin kun pidetään niistä omistakin jutuista kiinni eikä jumiteta aina yhdessä kotona niin että kumpikin on luopunut omista jutuistaan. Yhdessä tehdään yhteisiä juttuja ja sitten omien kavereiden kanssa tai yksin omia, oli ne sitten mitä kenellekin. Tällä tavalla ei tukahduteta toista. Toki ihmisissä on eroja ja kaikki ei tätä kaipaa, mutta kyllä valtaosalla tuntuu olevan omaakin tekemistä.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
150cm naisella on siis paljo parempi markkina-arvo kuin 180cm naisella.
Eikös mallit ole aika usein nyt tuolla 180-190 välillä, eikä siellä 150 luokassa? Tuntuu hieman hassulta, että jollai supermallilla ei ole paljoa markkina-arvoa tai sitä olisi enemmän jos olisikin 30cm lyhyempi.

Toisaalta minä en ole tämän forumin johtavia markkina-arvo experttejä, mutta hieman omaan korvaan kuullostaa oudolle tämä väite.

mua lyhyempi tai sama pituus
Tätä pituusjuttua mä en kyllä ikinä ole tajunnut. Mitä sillä kumppanin pituudella sinulle tai parisuhteen kannalta on mitään merkitystä? Vai onko nämä näitä juttuja että, mitä ne muut nyt siellä kaupungilla ajattelee, kun nainen on pidempi?

Pituus nyt kuiten on ominaisuus mihinkä kukaan ei pysty vaikuttamaan, jos nyt jättää kasvuajan steroidit, painonnostot ja syömishäiriöt pois laskuista. Eikä se koko elämän jatkuva pään lyöminen milloin ties mihinkä mitään kovin hauskaa ole.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 662
Eikös mallit ole aika usein nyt tuolla 180-190 välillä, eikä siellä 150 luokassa? Tuntuu hieman hassulta, että jollai supermallilla ei ole paljoa markkina-arvoa tai sitä olisi enemmän jos olisikin 30cm lyhyempi.
Olis varmaan tarkempi sanoa että 150cm naisella on parempi markkina-arvo suhteessa omiin vaatimuksiinsa kuin 180cm naisella, jos siis nainen vaatii näitä "miehen pitää olla pidempi kuin mitä itse olen korkkareissa" -vaatimuksia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
^ Tarkoitin lähinnä, että yleensä nainen haluaa olevan miestä lyhyempi ja vice versa, jolloin lyhyellä naisella on enemmän tarjontaa kuin pitkällä naisella näin "mustavalkosella ajattelulla". Joku tuossa pituusjutussa muuten on. Itsehän tässä rajoitan omia tsäännsejä ko en ole kovin pitkä :D Mut voipi olla, että tästä tulee joustettua jossain vaiheessa mikäli kumppani ei kävele vastaan.

Tuli muute mieleen tässä myös se, että aika moni yh Tinderissä ei halua edes lisää lapsia. Joka tuottaa taas omat haasteensa, koska itselläni ei ole lapsia, mut en ole täysin varma haluanko edes niitä. Se on semmonen 50/50 tilanne. Tästä syystä toivomus onkin, että vastapuoli on avoin. Jotenkin tuntuu vaan, että kun ottaa lapsikeskustelun esiin, niin toinen katoaa kuin tuhka tuuleen :D

Olen myös huomannut sen, että moni ei halua kohdata mitään vakavampia juttuja vaan elämän on oltava rentoa. Ei siinä etteikö rennosti tutustuisi ja asiat etenisi omalla painollaan, mutta kyllä mä mielummin otan lapsikeskustelun jo Tinder vaiheessa tai viimestään 1-2 treffien jälkeen kuin antaisi 9kk mennä ja sit todetaan, että on ihan eri näkemykset tästä.

Yhdellä kaverilla oli aika raskas ero tuossa aikanaan. Olivat vissii joku pari vuotta yhdessä ko nainen tokas, että haluaa lapsia ja mun kaveri taas oli sillä linjalla aina, ettei halua niitä. Erohan siitä seuras lähes välittömästi. Nykylinjauksena tokas, että lapsiasiat käydään välittömästi läpi.

Enkä tiedä miten jotkut ottaa tosi raskaasti sen, että tuon esille "en ryhdy isäpuoleksi, mutta jos asiat etenee, niin se hiljakseen voi astua kuvioon", jolloin katoamistemppu. Mitä nämä naiset sitten kuvittelevat? :D Who knows.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Enkä tiedä miten jotkut ottaa tosi raskaasti sen, että tuon esille "en ryhdy isäpuoleksi, mutta jos asiat etenee, niin se hiljakseen voi astua kuvioon", jolloin katoamistemppu. Mitä nämä naiset sitten kuvittelevat? :D Who knows
Kuvittelevat kommentin perusteella, että olet vaan pesän perässä tai sitten itse haluaisivat sinusta elättäjän :interested:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Kuvittelevat kommentin perusteella, että olet vaan pesän perässä tai sitten itse haluaisivat sinusta elättäjän :interested:
No joo siis ko ei näistä tiedä. Jos elättäjää etsii niin saa hakea sitä muualta :D Pesää on tullut niin paljo elämässä, että sen markkina-arvo on laskenut aika alas.
Voin rupee "elättäjäksi" jos kauniimpi osapuoli tämän "ansaitsee". Eli mitä mä tuon pöytään + mitä toinen tuo pöytään, jne.. Jos ensioletus on se, että miehen on ryhdyttävä isäpuoleksi tms, niin red flag.

Kyllä mun mielestä yh-ihmisten on ymmärrettävä se, että jos uusi ihminen astuu kuvioon, se ei ole millään tavalla vastuussa hänen jälkikasvustaan, vaan se tulee toisen vapaasta tahdosta. Toki jos asiat etenee vaikka yhteismuuton osalta, nämä keskustelut varmasti tulee monesti pöydälle, jolloin edes osittainen isäpuoli kuvio on melkein automaattinen. Mut yleensä otan asiat esille nopeasti niin ei tule mitään epäselvyyksiä.

Mut mä tiedän mitä haluan ja sanon yleensä asiat aika suoraan ilman mitään kiertelyjä, mistä naiset yleensä tykkää, mut ilmeisesti mulle tulee vaan vastaan epävarmoja ihmisiä ketkä ei halua kuulla miehen suoria mielipiteitä asioihin :hmm:

Ja nyt en tarkoita, että olisin millään tavalla epäasiallinen tai töykeä. Kunnioitan ja kohtelen toista aina hyvin, sekä tulen itse puoleenväliin asioissa, mutta ihan tarpeeks varmaa heille tulee näitä tyypppejä vastaan, jotka lupaa sitä ja tätä ihan pillun epätoivon partaalla, että ei siitä mitää tule.

Mielummin olen suora ja rehellinen :D
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Olis varmaan tarkempi sanoa että 150cm naisella on parempi markkina-arvo suhteessa omiin vaatimuksiinsa kuin 180cm naisella, jos siis nainen vaatii näitä "miehen pitää olla pidempi kuin mitä itse olen korkkareissa" -vaatimuksia.
Menee kyllä nämä teidän markkina-arvo suhde laskut jo niin sekavilla kolmanteen asteen kaavoilla, että mahdatteko itsekään pysyä kärryillä?

Joku 4play on pitkä, mutta muuten on sitten arvot pilalla. Joku nainen taas on lyhyt, mutta arvot on kuitenkin suhteessa paremmat vaatimuksiin kuin mitä pitkillä naisilla?

Noh kukin täplää tyylillään, sanon vaa että kovin loogiselta tämä ei ulkopuolisen silmin vaikuta. Itse ainakin voisin seurustella 150cm ja vaikka pitemmänkin naisen kanssa jos sellainen tulisi vastaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Ihmissuhdeasiat on aivan helvetin epäloogisia tai siltä ainakin tuntuu ko tätä Tinderöintiä tehnyt tässä pidemmän aikaa. Ei tarvi olla kuin väärät kengät niin se on turn off jollekin :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 662
Menee kyllä nämä teidän markkina-arvo suhde laskut jo niin sekavilla kolmanteen asteen kaavoilla, että mahdatteko itsekään pysyä kärryillä?

Joku 4play on pitkä, mutta muuten on sitten arvot pilalla. Joku nainen taas on lyhyt, mutta arvot on kuitenkin suhteessa paremmat vaatimuksiin kuin mitä pitkillä naisilla?

Noh kukin täplää tyylillään, sanon vaa että kovin loogiselta tämä ei ulkopuolisen silmin vaikuta. Itse ainakin voisin seurustella 150cm ja vaikka pitemmänkin naisen kanssa jos sellainen tulisi vastaan.
Siis ei muakaan kiinnosta pituus kovin paljoa, paremminkin niin päin että olisi kiva jos nainen ei olisi ihan kauhean paljoa lyhyempi. Mutta kyllä naisilla näyttää olevan noita pituusvaatimuksia, mainitsemani esimerkin kuulin jopa livenä kun kuulema 175cm+ -naisille on vaikeaa löytää riittävän pitkää miestä. En kanssa ymmärrä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Yllättävän monella naisella on Tinderissä suora maininta tai vihjailu pituuteen. "Olethan mua pidempi", "korkkareissa 187cm" tai jotain muuta vastaavaa.
Tbh, nainen voi olla mua vähä pidempi, ei siinä mitää. Joku pari kolme senttiä ei viel näy. Mut kyl se tuntuu daamille olevan enemmän turn off jos mä oon lyhyempi (tai liian vähän pidempi kuin daami :D)
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Voihan tuo pituus juttu olla joku liskoaivojen muinaisjäänne, missä pitkä mies ylettyy lyömään keihäällä sapelihammastiikeriä vähän pitempää ja niin tuo vähän enemmän turvaa heimolle ja jälkeläisille.

Lähinnä vaan tänäpäivänä jos kuulen miehen tai naisen tekevän jotain "vaatimuksia" pituuden suhteen niin ainakin itselle ensimmäinen ajatus on miten helvetin pinnallisia jotkut voi olla.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Joku 4play on pitkä, mutta muuten on sitten arvot pilalla.
Niin markkina-arvo nyt koostuu useista ominaisuuksista. Täysin kuvitteellinen henkilö, nimeltään vaikka 4play, niin ei hänenkaltainen keskivartaloinen duunari ilman koulutusta alle mediaaniliksalla ole yhtään mitään, vaikka korkeutta maan pinnasta seisten onkin keskiarvoa hieman enemmän.

En kanssa ymmärrä.
Eiköhän se preferenssi kumpua ihan ajalta, jolloin naiset tarvitsivat miehiä fyysisesti suojelijoikseen. Height really does matter - kymmenen vuotta sitten tehty katsaus aiheeseen. Deittisovelluksissa merkittävä osa miehistä suosi lyhyempiä naisia ja lähes puolet naisista suosi pidempiä miehiä. Yliopiston kampuksella kerätty kysely vahvisti saman: suuri osa naisista (55%) halusi seurustella vain heitä pidempien miesten kanssa.

Ilmiö sitten vaan kertaantuu, kun ei näillä esitiedoilla miehen kannata lähtökohtaisesti lähestyä itseään pidempää naista. Biologisista eroista ei päästä eroon ja ainakin mielestäni tämä on ihan selvää. Sukupuolten preferenssit ovat erilaiset mitä tulee pariutumiseen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Niin markkina-arvo nyt koostuu useista ominaisuuksista. Täysin kuvitteellinen henkilö, nimeltään vaikka 4play, niin ei hänenkaltainen keskivartaloinen duunari ilman koulutusta alle mediaaniliksalla ole yhtään mitään, vaikka korkeutta maan pinnasta seisten onkin keskiarvoa hieman enemmän.


Eiköhän se preferenssi kumpua ihan ajalta, jolloin naiset tarvitsivat miehiä fyysisesti suojelijoikseen. Height really does matter - kymmenen vuotta sitten tehty katsaus aiheeseen. Deittisovelluksissa merkittävä osa miehistä suosi lyhyempiä naisia ja lähes puolet naisista suosi pidempiä miehiä. Yliopiston kampuksella kerätty kysely vahvisti saman: suuri osa naisista (55%) halusi seurustella vain heitä pidempien miesten kanssa.

Ilmiö sitten vaan kertaantuu, kun ei näillä esitiedoilla miehen kannata lähtökohtaisesti lähestyä itseään pidempää naista. Biologisista eroista ei päästä eroon ja ainakin mielestäni tämä on ihan selvää. Sukupuolten preferenssit ovat erilaiset mitä tulee pariutumiseen.
Entä jos on ninja, potkunyrkkeilyn mestari ja osaa vielä vaikka krav magan salat, mutta on 165cm pitkä? Kyl tässä on turvallisempi olla kuin 200cm jolla menee sormi suuhun.
Näistä viis, pituus tuo enemmän ulkoisesta habituksesta "valtaa" ja "turvaa", joka vetoo naisiin. Biologia on biologiaa.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Niin markkina-arvo nyt koostuu useista ominaisuuksista. Täysin kuvitteellinen henkilö, nimeltään vaikka 4play, niin ei hänenkaltainen keskivartaloinen duunari ilman koulutusta alle mediaaniliksalla ole yhtään mitään, vaikka korkeutta maan pinnasta seisten onkin keskiarvoa hieman enemmän.
Joku voisi sanoa tällaisten täysin kuvitteellisten: "ei ole yhtään mitään" heittojen kertovan huonosta itsetunnosta.

Aika moni suomalainen on ilman koulutusta, tienaa alle mediaanin ja saattavat vaikka olla vielä keskiarvoa lyhyempiä. Silti ovat pystyneet suhteita ja perheitä muodostamaan onnistuneesti.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
97
Vaikka olisikin selvästi alle miesten keskipituuden, niin kyllä se oma pituus kannattaa (minun mielestä) olla näkyvillä omassa profiilissa. Alentaahan se varmaan elo-scorea ja saattaa matchien määrä tyrehtyä aika pahasti jopa mieheksi, mutta kyllä se ajan tuhlaaminenkin sapettaa kun nainen kertoo 1 - 2 treffin jälkeen, että "oot tosi hyvä ja älykäs tyyppi, mutta mä en pysty näkemään sua siinä mielessä kun oot niin lyhyt", tai suoranainen matchin avoin vittuilu hengessä "Mistä sirkuksesta sä olet karannut? Näytät ihan kääpiöltä sun kavereiden kanssa" kun ei oo kuvia ihan hirmu tarkkaan katottu läpi. Tätä ja kaikkea muuta on tullut ihan yliopiston käyneiden naisten suusta tai sormista tekstaten.

Paremmin palveluissa menestyneet ja edelleen pelaavat niin kuin Markqq voi antaa parempia vinkkejä, mutta tässä minun omat kaksi senttiä aiheeseen.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 336
Harvoin se pituus miehille on ongelma, naisille taas hyvinkin usein.
Jännä juttu muutenkin miten se tuntuu olevan ihan ok että naiset vaatii pitkiä miehiä, mutta jos joku mies vaikka sanoo ettei pidä ylipainoisista naisista niin pääsee iltasanomien etusivulle ja ties minne tiktokkiin kun on sovinistisika.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
"oot tosi hyvä ja älykäs tyyppi, mutta mä en pysty näkemään sua siinä mielessä kun oot niin lyhyt", tai suoranainen matchin avoin vittuilu hengessä "Mistä sirkuksesta sä olet karannut? Näytät ihan kääpiöltä sun kavereiden kanssa"
Kyl jos tommosta settiä tulee niin naisen omat itsetunto-ongelmat, epävarmuudet tai sisäiset demonit puskee ulos toista kohtaan. Isoa red flagia.

Mut joo siis välillä on tullut somessa vastaa näitä puoliksi itkeviä naisia ko ei löydy sitä kumppania, pelataa peleja, yms.. Niin mä en voi oikeasti muuta nähdä kuin nämä mimmit mätsää chadien kanssa jotka eivät ole sitoutumassa. Päästään taas tähän "minähä kesytän tämän miehen itselleni" -ilmiöön tms :D Niitä terveitä miehiä jotka haluaa parisuhdetta löytyy kyllä, mutta ovat joko friendzonessa tai muuten ei kelpuuteta syystä tai toisesta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Tuli eräs video vastaan eräältä dating coachilta, joka myös psykologiselta puolelta tutkii asioita. Tuli kysymys, että miksi useat naiset eivät pidä "hyvistä tyypeistä"? Enkä tarkoita nyt näitä perus "nice guys", vaan muuten tyyppejä, jotka tietää mitä haluaa elämältä, tulevat puoleenväliin asioissa sekä kohtelevat muita hyvin ja kannustavasti.. Siis tyyppei, jotka ovat ns. parisuhteen markkina-arvoltaan parasta kamaa.

Vastaus tuohon ylempään oli se, että nämä naiset tarvitsevat "flight/fight" reaktiota. Eli sitä emotionaalista vuoristorataa, joita sitten mm. "bad boyt" + tyypit jotka kohtelee naista vähän miten sattuu päivästä riippuen, ovat "överi-itsevarmoja", tai oikeestaan epävarmoja, miten nyt asiat ottaa. Enivei, tuo naiskategoria menee siihen epäterveeseen kiintymysmallin kastiin ja näitä tuntuu ihan oikeasti olevan paljon nykypäivänä.

Vaikka oon täysin näitä PUA/Red Pill asioita vastaan, yhä useampi "rikkinäinen" kauniimpi osapuoli sallii tälläsen käytöksen heitä kohtaan, eikä enää niin paljoa sellaista herrasmieskohtelua. En väitä, etteikö naisia löydy paljon jotka oikeasti arvostaa sitä hyvää miestä, mutta kun katsoo mihin tämä maailma on menossa, alkaa tämä ikisinkkuus olemaan enemmän normi näiden "hyvien tyyppien" kohdalla. Ja sitten mietitään, että miksi jotkut miehet alkaa menemään enemmän tähän "kohtele naista huonommin" -kastiin, koska muu ei vain tuota haluttua lopputulosta. Haetaan netistä vinkkejä omaan tekemiseen. Tarpeeksi moni kun kertoo, että nämä asiat toimii, alkaa siinä oma mindset saamaan hyväksyntää metodeille, jotka monella mulla ovat alkaneet toimimaan. No tästä päästään sitten siihen, että kuka on oma itsensä tälläisenään? Eipä juuri kukaan, joten mennään aivan metsään koko pariutumisasioissa.

Omaa näkökulmaa ja toivottavasti ylläolevat saa jotain keskustelua :)
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 236
Hetkonen, miksi pitää luopua. Nainen on tyttöjen kanssa viini-illoissa ja reissussa ja mies saa rauhassa juoda kaljaa sohvalla. Ihan oikeasti, parisuhde toimii paljon paremmin kun pidetään niistä omistakin jutuista kiinni eikä jumiteta aina yhdessä kotona niin että kumpikin on luopunut omista jutuistaan. Yhdessä tehdään yhteisiä juttuja ja sitten omien kavereiden kanssa tai yksin omia, oli ne sitten mitä kenellekin. Tällä tavalla ei tukahduteta toista. Toki ihmisissä on eroja ja kaikki ei tätä kaipaa, mutta kyllä valtaosalla tuntuu olevan omaakin tekemistä.
Joo.. no ei ehkä kokonaan tulisi luopua. Yhden kaverin erossa vaikutti olevan yksi iso tekijä se ettei toinen juuri tinkinyt omista menoista. Toki jos kipinä hiipunut niin sitten ne omat menot kai kiinnostaa enemmän mutta lähtökohtaisesti jos parisuhde tukahduttaa niin parempi varmaan jatkaa sinkkuna rellestystä. On mullakin sinkkuna omaa tekemista mutta ei esim. joku kuntosalilla käynti niin paljoa kiinnosta ettenkö vaihtaisi sitä mielekkääseen parisuhteeseen vaikka heti. :)
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 236
Vaikka olisikin selvästi alle miesten keskipituuden, niin kyllä se oma pituus kannattaa (minun mielestä) olla näkyvillä omassa profiilissa. Alentaahan se varmaan elo-scorea ja saattaa matchien määrä tyrehtyä aika pahasti jopa mieheksi, mutta kyllä se ajan tuhlaaminenkin sapettaa kun nainen kertoo 1 - 2 treffin jälkeen, että "oot tosi hyvä ja älykäs tyyppi, mutta mä en pysty näkemään sua siinä mielessä kun oot niin lyhyt", tai suoranainen matchin avoin vittuilu hengessä "Mistä sirkuksesta sä olet karannut? Näytät ihan kääpiöltä sun kavereiden kanssa" kun ei oo kuvia ihan hirmu tarkkaan katottu läpi. Tätä ja kaikkea muuta on tullut ihan yliopiston käyneiden naisten suusta tai sormista tekstaten.

Paremmin palveluissa menestyneet ja edelleen pelaavat niin kuin Markqq voi antaa parempia vinkkejä, mutta tässä minun omat kaksi senttiä aiheeseen.
Paljonhan tuossa voi jekuttaa jäämättä kiinni, 10 cm varmaan liikaa, 5 mahdollisuuksien rajoissa? :) Silmämääräisesti se kuitenkin arvioidaan ja jos tuolla saa jalkaa oven väliin niin.. :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Balkanilla on niin pitkiä miehiä, että 172cm mies on taskuraketti siellä.
Mistä tämä 172cm tulee? Onhan se nyt taskuraketti mieheksi aikalailla missä tahansa? No joo, Aasiassa miesten keskipituus on varmaan about tuota luokkaa että sinänsä ei ehkä ole mitenkään erityisen lyhyt jos Aasiasta puhutaan. Suomessa 172cm on kyllä lyhyt mies.

En kuitenkaan oikein ymmärrä tätä pituuteen tarttumista. Itselläni mittaa 185cm eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia naisten suhteen pituuden kanssa, vaikka itsekin olen kyllä huomannut että nykyjonnet vaikuttavat noin keskimääräisesti pidemmiltä kuin oma ikäluokkani. Toisaalta en ole kirjaimellisesti koskaan naisten kanssa edes keskustellut pituudesta. Se vaikuttaa todella oudolta keskustelunaiheelta. Jos nainen pitää minusta ja swaippaa oikealle niin oletan jo siinä vaiheessä että oma pituuteni on ihan OK.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Mistä tämä 172cm tulee? Onhan se nyt taskuraketti mieheksi aikalailla missä tahansa? No joo, Aasiassa miesten keskipituus on varmaan about tuota luokkaa että sinänsä ei ehkä ole mitenkään erityisen lyhyt jos Aasiasta puhutaan. Suomessa 172cm on kyllä lyhyt mies.

En kuitenkaan oikein ymmärrä tätä pituuteen tarttumista. Itselläni mittaa 185cm eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia naisten suhteen pituuden kanssa, vaikka itsekin olen kyllä huomannut että nykyjonnet vaikuttavat noin keskimääräisesti pidemmiltä kuin oma ikäluokkani. Toisaalta en ole kirjaimellisesti koskaan naisten kanssa edes keskustellut pituudesta. Se vaikuttaa todella oudolta keskustelunaiheelta. Jos nainen pitää minusta ja swaippaa oikealle niin oletan jo siinä vaiheessä että oma pituuteni on ihan OK.
Onhan toi 172cm keskipituutta alempi, mut täällä kuitenkin tulee paljon miehiä vastaan jotka ei ole paljoa pidempiä. Pari kertaa Bosniassa lomaillessa, siellä on paljo pidempiä miehiä, siis sen eron huomaa välittömästi. Iha tonttu meininki kaupungilla :D En mä tiedä keskiarvoja, mut väittäisin +5cm keskipituuteen ku lähtee Balkanille pyörii.

Mut siis tää menee vähän samaan huttuun ku voi sanoa "naiset ei ymmärrä miehen strugglee deittailussa" kuin että "pitkät miehet ei ymmärrä lyhyiden strugglee" :D. Väittäisin nykyhabituksella jos olisi +10cm lisäpituutta, markkina-arvo nelinkertaistuisi, tuplaantuisin ainaskiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
649
Voihan tuo pituus juttu olla joku liskoaivojen muinaisjäänne, missä pitkä mies ylettyy lyömään keihäällä sapelihammastiikeriä vähän pitempää ja niin tuo vähän enemmän turvaa heimolle ja jälkeläisille.
Lyhytkasvuisuus voi johtua myös jatkuvasta aliravitsemuksesta (tai vain huonosta ruuasta) lapsuudessa, mikä voisi olla viite muihinkin piileviin terveysongelmiin. Väestötasolla hyvä ravinnonsaanti korreloi pituuskasvun kanssa, voitaneen rinnastaa yleiseen terveyteen tätä kautta. Ihan siis 100% mutuna heitettynä.

Tai sitten vaan pidemmästä saa vaikutelman, että tuo on vahvempi suojelija jne.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Lyhytkasvuisuus voi johtua myös jatkuvasta aliravitsemuksesta (tai vain huonosta ruuasta) lapsuudessa, mikä voisi olla viite muihinkin piileviin terveysongelmiin. Väestötasolla hyvä ravinnonsaanti korreloi pituuskasvun kanssa, voitaneen rinnastaa yleiseen terveyteen tätä kautta. Ihan siis 100% mutuna heitettynä.

Tai sitten vaan pidemmästä saa vaikutelman, että tuo on vahvempi suojelija jne.
Meikäläisen kohdalla taisin sit kasvaa sivusuunnassa ku lapsuudessa söin ko hevonen ja olin suorastaan liikaylipainoinen.
Mut toki tuolla voi olla sit oma synkkyytensä suuremman estrogeenin kannalta pituuskasvuun miehellä mikä näkyy negatiivisesti, en tiedä?

Mutta mun vanhemmvat ovat mua lyhyempiä, joten kyllä tää geeniperimä myös näkyy siinä, että ei oo kovin pitkää sukua mitä muistelen. Mä oon serkuksistakin varmaa pisimmästä päästä, poislukien yksi serkku jonka isä on melkee kaksimetrinen, äiti sitten oli jotai 150cm varmaan (mutsin sisko siis). Mut että on mua varmaa 10cm pidempi, poikkeus tähän tonttuiluun.

Aivan pikainen googletus:

Bosnia and Herzegovina183.9 cm (6 ft 1⁄2 in)

No ei Suomessa ole kuin mitä 3cm lyhyempi toi keskipituus, mut kai se silti sit näkyy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
710
Kyllä mua viehättää pidemmät miehet, siis vähintään itseäni pidemmät. Olen näistä ennenkin kirjoittanut, mikä taustalla, ja että ei ole vaatimuksia sinänsä.

Mutta "lyhyiden" (mun mielestä 172 ei ole lyhyt, vaikkei pitkäkään, joten huomioikaa taas keskinäinen miesten kielenkäyttönne) miesten kannattaa laittaa Tinderiin plussia:

- mukavampi matkakumppani, ei itke lentokoneessa polvet leuassa ja sängyt/peitot riittää
- ei saa niin paljoa tuijotuksia Aasiassa
- keikoilla ei tarvitse hävetä, jos mies menee toisen naisen eteen (pitkiltä pitäisi kieltää tämä)
- ei laita tavaroita liian ylös
- naisen ei tarvitse aina varvistella ja saada niskakramppia kun halipussaillaan seisten

Saa laittaa, että nainen kertoi ihan omasta kokemuksestaan ja suosittelee vahvasti. :thumbsup:
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
710
Tuostaha saa hyvät lyhyemmän miehen vitsit. Tärkeintä olla sujut oman pituutensa kanssa :)
Jep, se on tärkeää. Onhan noita ylimielisiä pitkäjalkoja, jotka luulevat olevansa jotain lahjoja maailmalle sen takia, ja muuten mulkvisteja, etenkin muille miehille. Ei jatkoon.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
391
Kuvittelevat kommentin perusteella, että olet vaan pesän perässä tai sitten itse haluaisivat sinusta elättäjän :interested:
Tunnen kyllä itsekkin naisia, jotka ajattelee näin. Itselle pahin deal breaker on jos nainen luokittelee seksin joksikin kauppa-, tai vaihdantatalouden välineeksi. Pitää ansaita tai pitää olla tarjoamassa jotain vastineeksi. Seksi on nautintoa, johon heittäydytään tunteella eikä lasketa kertoja kun mahdollisuus tulee.
 
Liittynyt
02.10.2021
Viestejä
151
Pitäisköhän tuntuu hyvältä, kun hingessä tulee viesti, jossa lukee tilisi on poistettu, koska moderaattori on arvioinut sinut alaikäiseksi ja niistäkin ajoista on jo kymmenen vuotta aikaa. Pitää varmaan ottaa toi kohteliaisuutena!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Pitäisköhän tuntuu hyvältä, kun hingessä tulee viesti, jossa lukee tilisi on poistettu, koska moderaattori on arvioinut sinut alaikäiseksi ja niistäkin ajoista on jo kymmenen vuotta aikaa. Pitää varmaan ottaa toi kohteliaisuutena!
Riippuu siitä, viitattiinko henkiseen vai fyysiseen olemukseesi. :)

Tiettyjen alustojen säännöt ja periaatteet ovat välillä hyvinkin outoja. Esimerkkinä vaikka Bumblen suhtautuminen alastomuuteen. Minulta poistettiin kuva, jossa olin muuten pukeissa, mutta jalassani oli vain bokserit. Sen sijaan uimahousu-/bikinikuvat ovat ilmeisesti ihan ok, vaikka paljasta pintaa ja muotoja näkyy huomattavasti enemmän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Tuli mieleen, että on oikeasti Tinderistä vaikeaa löytää naista yhtälöllä
- lapseton (mutta haluaisi lapsia, edes on avoin niille, kuitenkaan ei sano täysin EI) - tosin tästä kriteeristä olen alkanut taipumaan myös yh-ihmisiin, koska en halua kuitenkaan lokeroida ketään, vaan nähdä kaikki ihmisenä ja tutustumisen arvoisena
- mua lyhyempi tai sama pituus
- ulkoinen habitus näyttää siltä, että harrastaa liikuntaa (tai ylipäätään hitto elää terveellisesti)
- ulkonäkö miellyttää omaa silmää (tähän ei liikoja vaadita)
- mua nuorempi (olen jo kallistunut siihen, että saa olla vuoden tai pari vanhempikin)
- henkisesti tasapainossa / ei toksisuutta (tätä voi tietää vasta kun tutustuminen etenee

Jos nuo nyt kutakuinkin osuu kohdalleen, on sitten arpapeliä päästä reffeille asti ja ylipäätään synkkaa + asioiden eteneminen :D En tiedä minkälainen teräsmies saa olla, että nää täyttyy ja hommat vielä etenisi.

-

Btw, mun fwb suhde loppui tuossa. Mimmillä oli selvästi tunteita pelissä tai kehittymässä, joten peli poikki. Mut tää mimmi on taas sellainen, kenen kanssa en voisi parisuhdetta ajatella :D
Varsin totta, ja ne jotka näyttäisi elävän terveellisesti, niin niillä on sitten se koira että menee sitten vasempaan kuitenkin.
Tuli muute mieleen tässä myös se, että aika moni yh Tinderissä ei halua edes lisää lapsia. Joka tuottaa taas omat haasteensa, koska itselläni ei ole lapsia, mut en ole täysin varma haluanko edes niitä. Se on semmonen 50/50 tilanne. Tästä syystä toivomus onkin, että vastapuoli on avoin. Jotenkin tuntuu vaan, että kun ottaa lapsikeskustelun esiin, niin toinen katoaa kuin tuhka tuuleen :D

Olen myös huomannut sen, että moni ei halua kohdata mitään vakavampia juttuja vaan elämän on oltava rentoa. Ei siinä etteikö rennosti tutustuisi ja asiat etenisi omalla painollaan, mutta kyllä mä mielummin otan lapsikeskustelun jo Tinder vaiheessa tai viimestään 1-2 treffien jälkeen kuin antaisi 9kk mennä ja sit todetaan, että on ihan eri näkemykset tästä.
Itseäkin toisinaan mietityttää tuo aspekti että missä vaiheessa asiasta on hyvä puhua ja saada selkoa toisen tavoitteista tällä saralla. Vaikka aihe sinänsä voisi tuntua asialta minkä haluaisi selvittää, on siitä kuitenkin lähtökohtaisesti puhuminen kovin alkuvaiheessa vähän tabu. Saa helposti vain fiiliksen toiselle oudoksi vaikkei aihe sinänsä pitäisi olla kovin mystinen, siitä vaan puhutaan melko harvoin ihmisten kesken. Näin ollen jos puhutu "oudoista" asioista ihmisen kanssa heti alkuun niin helposti assosioi nämä mahdollisesti oudot fiilikset itseensä. Näin sen näen, tai en parempaa selitystä aiheesta keksi.

Mitä tulee yksinhuoltajiin tai yhteishuoltajuuden omaaviin, niin en usko että kukaan lastansa rakastava vanhempi halua parisuhdetta henkilön kanssa joka ei pysty olemaan hyvä vanhempi roolimalli myös sille omalle lapselle ja etukenossa tinderöinnillä annettu ilmoitus että en muuten ala isäpuoleksi sun lapselle on varmasti turn off. Voit olla toki rehellinen aiheesta, mutta niin ovat ne toisetkin, sillä eivät halua mahdollista tunnekaaosta (ja huonossa tapauksessa jotain aitoa kaaosta) omaan elämään miehestä joka on sellainen tai tälläinen eikä todennäköisesti kykenevä siihen mitä tarvitaan hänen parisuhteessa. Äidit (ja isätkin) nyt lähtökohtaisesti haluavat vakautta itselle ja omalle jälkikasvulleen. Eli siis turhahko ihmetellä sitä vastapuolta siitä että saat rukkaset sieltä, siellä on tarjolla isäpuolen tai vanhemman roolimallin paikka ja jos ei nappaa niin turha viestitellä. Jos olisi siten, että naiselle olisi ihan se ja sama että oletko hyvä roolimalli hänen lapselleen ja että et olisi se isäpuoli kun suhde kehittyy niin tuskin sitten itse haluat lasta sellaisen naisen kanssa muutenkaan kun hän ei suuremmin välitä nykyisestäkään lapsestansa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Koska sinkkuna elellään ja elämä on hienoja mahdollisuuksia täynnä. Kävin sit treffeillä mimmin kanssa kuka ei rofiilin perusteella etsinyt muuta kuin lyhyempää juttua. Ja toisaalta samapa tuo vaikka itse lähtökohtaisesti etsin pysyvää, niin rennosti on mainio elää.

Lähtöasetelmahan mielessä on aina se, että ei mitää odotuksia, käyn vain kahvilla ja meno jatkuu eri suuntiin. Lopputulema olikin kolme orkkua illan aikana, asunnon eri paikat läpi. Taas kokemusta lisää alistamisesta/sitomisjutuista, allekirjoittaneena voin vain todeta, että naiset on sulaa vahaa ku ovat alistettuina (toki tässä on tärkeää olla yhteinen sävel). Se ku mies vie ja toinen tulee mukana, niin kyllä kostuu. Toki mimmejäkin on erilaisia, mut väittäisin suurimman osan omaavan "dirty mindin".

Aamulla sit vielä neljännet..

Normaalisti ei kyllä seiso noin hanakasti ja keppihän alkoi olemaan jo aika hellänä, mut kun ulkoisesti mimmi viehättää ja persoona/mieli on avoin kuin lapsella, ei siinä voi kun kiihottua toistumiseen.

Plus on kehuttava rintavarustusta. Kieltämättä elämässäni en ole ikinä vielä nähnyt niin ”isoja”, yhdenmukaisia ja kauniita rintoja. Niihin ei pystynyt kuin hukkumaan.

PS. Ei oo trolli :D
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 177
Viestejä
4 214 600
Jäsenet
71 011
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom