Nettitreffit + Tinder

Filttereistä pistät päälle ne ominaisuudet, mitä ehdottomasti haluat vastapuolesta. Toki tällä nyt kaventaa ihmispoolia entisestään, kun ei kaikki esimerkiksi vastaa lapsitoive-kenttään mitään, mutta jää ainakin varmasti samalla sivulla olevat jäljelle.

Markkina-arvohan tuonkin selittää, vaikka se tällä palstalla aggressiivisesti kielletään. Miehille iskee ns. vangin dilemma hyvin nopeasti, jossa swaippaamalla vähemmän oikealle parantaa vain muitten miesten mahdollisuuksia. Yhteinen etu olisi kaikkien swaipata melko tiukalla kammalla :zoom:

En muista nyt mut eihän tuossa "free" versiossa päässyt seuloo? Toki täytyy tutustua tuohon tarkemmin.

Mitä tuohon swaippaamiseen tulee niin kun nainen saa aivan tolkuttomasti tykkäyksiä ja siellä olisi seassa se "helmi", niin ei se nainen sitä sieltä vaan löydä. Joten kyllä, jos kaikki miehet oikeasti swaippais oikealle vain niitä ihmisiä, jotka resonoi ja tietävät mitä hakee, peli muuttuisi. Vaan tämä ei tule koskaan tapahtumaan :D

Omaa etua kannattaa siis harjaa sillä, että ostaa platinumin kun alkaa jälleen tosissaan tuohon leikkiin mukaan.

Tavote olis nyt vähintää pari viikkoa - kuukausi ihan vaan reflektoida taas elämää ennen kuin laitan itseni likoon. Liki 2,5v sinkkuuden ja sekoilun jälkeen olen löytänyt ne asiat, jotka tuo mulle merkitystä ja tiedän mitä haluan. Olen kuin olenkin parisuhdeihminen.

Tilasin muuten Tinderiltä nuo tilastot missä näkyy viime vuoden sekoilut. Laittelen sitten tänne kun data tulee säpöön :D

PS: Onko täällä kukaa käyttänyt Bumblea? Kieltämättä sinkkuaikana oon ehkä käynyt kolmella Bumble treffeillä. Kuitenki sielki profiili kunnossa. Siellä ei mätsää kenenkää kanssa tai jos mätsää niin mimmi ei tee aloitusta ollenkaa :D Tai jos tekee, se on "moi" ja sen jälkeen ghostaus ihan sama mitä sinne laittaa. Lähti käpälämäkeen.

Viimeksi muokattu:
Tilasin muuten Tinderiltä nuo tilastot missä näkyy viime vuoden sekoilut. Laittelen sitten tänne kun data tulee säpöön :D

PS: Onko täällä kukaa käyttänyt Bumblea? Kieltämättä sinkkuaikana oon ehkä käynyt kolmella Bumble treffeillä. Kuitenki sielki profiili kunnossa. Siellä ei mätsää kenenkää kanssa tai jos mätsää niin mimmi ei tee aloitusta ollenkaa :D Tai jos tekee, se on "moi" ja sen jälkeen ghostaus ihan sama mitä sinne laittaa. Lähti käpälämäkeen.
Mä oon ollu enemmän ku tyytyväinen Bumbleen ja Hingeen. Itse arvotan akateemista, kaupungissa asuvaa, aktiivista naista ja näitä on edellä mainituissa appeissa hyvin prosentuaalisesti edustettuina ainaki 26-31v ikähaarukassa.

Bumble ei omalla kohdalla ole lähellekään sama kuin Tinder. Se on aivan kuollut alusta :D Mut se voi johtua juuri siitä, että pitäisi asua oikeasti isossa kaupungissa. Plus se koko systeemi ei vaa toimi. Naiset ei tee aloitteita. Se kuitenkin menee niin, että nainen kirjoittaa "moi", jolloin mies se tekee sen aloitteen joka tapauksessa.

Tässä taas mietin syviä, niin en tiedä teistä muista, mutta sen kyllä tuntee kun alkaa olemaan oikeasti valmis parisuhteeseen. Tietynlainen sielullisen yhteyden kaipuu ja ei kiinnosta enää irtojutut sitten pätkääkään. Ja koen olevani paljon avoimempi ja haavoittuvaisempi ylipäätään.

Viimeksi muokattu:
Heitin nuo dates ja casual sex ihan täysin mutulta. Ei aavistustakaan noiden määristä. Ei oo mitää tukkimiehen kirjanpitoa.

MUTTA! En ole takuuvarmasti swaipannut 28508 kertaa :D :D En tiedä mistä tuo ottaa tuota dataa oikeasti. Mä olen viimeiset 1,5v käytännössä valinnut Tinder Goldin alta yksilöitä. Toki en tiedä laskeeko tuo nyt swaippaukset jostai 2019 ajalta jolloin oli epätoivo kaikki oikealle muutaman kuukauden ajan -> tilastot vääristyy. Mut silloinkin vaikea uskoa tuota swaippausmäärää. Tuon datan perusteella swaippaisin 52(?) kertaa päivässä mikä ei kyllä vaan pidä paikkaansa.
my-tinder-insights-swipes-and-matches (1).png

Mietin, että pitäskös sitä koko profiili resetoida ja tehdä uusiks.

Viimeksi muokattu:
Heitin nuo dates ja casual sex ihan täysin mutulta. Ei aavistustakaan noiden määristä. Ei oo mitää tukkimiehen kirjanpitoa.

MUTTA! En ole takuuvarmasti swaipannut 28508 kertaa :D :D En tiedä mistä tuo ottaa tuota dataa oikeasti. Mä olen viimeiset 1,5v käytännössä valinnut Tinder Goldin alta yksilöitä. Toki en tiedä laskeeko tuo nyt swaippaukset jostai 2019 ajalta jolloin oli epätoivo kaikki oikealle muutaman kuukauden ajan -> tilastot vääristyy. Mut silloinkin vaikea uskoa tuota swaippausmäärää. Tuon datan perusteella swaippaisin 52(?) kertaa päivässä mikä ei kyllä vaan pidä paikkaansa.

Toi on koko sun tinder-uran ajalta. Itekin kyllä mietin omalla kohdalla, et miten voi olla mahdollisia noin hurjat lukemat, mutta toisaalta, pakko se on uskoa.

Toi on koko sun tinder-uran ajalta. Itekin kyllä mietin omalla kohdalla, et miten voi olla mahdollisia noin hurjat lukemat, mutta toisaalta, pakko se on uskoa.

Tää sit selittää. Vuonna 2019 swaippasin varmaan just sen puolen vuoden aikana enemmän kuin nyt mitä olen tehnyt viimeisen parin vuoden janalla. Mutta joo, hurjia lukemia kokonaisuudessaan! Pisin tauko Tinderöinnistä on 50 päivää :D

Bumble ei omalla kohdalla ole lähellekään sama kuin Tinder. Se on aivan kuollut alusta :D Mut se voi johtua juuri siitä, että pitäisi asua oikeasti isossa kaupungissa. Plus se koko systeemi ei vaa toimi. Naiset ei tee aloitteita. Se kuitenkin menee niin, että nainen kirjoittaa "moi", jolloin mies se tekee sen aloitteen joka tapauksessa.

Tässä taas mietin syviä, niin en tiedä teistä muista, mutta sen kyllä tuntee kun alkaa olemaan oikeasti valmis parisuhteeseen. Tietynlainen sielullisen yhteyden kaipuu ja ei kiinnosta enää irtojutut sitten pätkääkään. Ja koen olevani paljon avoimempi ja haavoittuvaisempi ylipäätään.
Oon sun kanssa eri mieltä. Ne naiset ketkä oikeesti kiinnostuneita ni alkaa juttelee Bumbles ja lähettelee kuvia chatissa, kun ovat koiransa kanssa Töölönlahdella. Varmaa toimii just parhaiten Helsinki-Vantaa-Espoo akselilla. :)

Nyt muutama päivä sitten aivan jäätävän hyvännäköinen opiskelijanainen laittoi ekana viestiä. Tämänkin kanssa on paljon yhteisiä harrastuksia. Lisäksi yksi yhteinen tuttu kertoi tämän olevan todella lämmin ja ihana ihminen, kun tuli sattumalta nettideittailut puheeksi. Vaikuttaa aika hyvältä ja treffitkin tiedossa. Nyt pitäisi yrittää olla maalaamatta liikaa pilvilinnoja ainakin ennen näkemistä :D
Mitä ihmettä. Oli varmaan parhaat ensitreffit ikinä. Älyttömän hauskaa ja huumorintajussa selvästi oltiin samalla aallonpituudella. Muutenkin niin herttainen ja ihana ihminen sekä älyttömän nätti. Pakko sanoa, että oma ensitreffien luja itsevarmuus oli kovilla tämän tapauksen kanssa. Oli pakko heti kotiin päästyä kysellä fiiliksiä ja seuraavat treffithän tuoltakin on tulossa. Tuollakin naisella olisi varmasti tuhansia tykkäyksiä Tinderissä ja silti laittoi minulle ekana viestiä :D

Nyt vain jäitä hattuun ja katsottava rauhassa, mihin tämä vie. Ei ole ihan paras mahdollinen yhdistelmä, että ihastun helposti, mutta toisaalta lämpenen hitaasti fyysiselle tasolle ja olen ujo aloitteissa. Jos nainen odottaa räjähtävän rohkeaa pelimiestä, niin siihen en kykene ainakaan selvinpäin. Onneksi aika moni muukin haluaa alkuun ottaa hitaammin ja edellinenkin suhde oli tämmöinen. Ei tunnu hyvältä idealta pakottaa itseään semmoiseen, mitä ei ole ja mikä ei tunnu vielä luontevalta.

Siellä on kyllä grindattu. :D

Mutta on kyllä tullut paljon mätsejäkin, tosi paljon.

Mitä ihmettä. Oli varmaan parhaat ensitreffit ikinä. Älyttömän hauskaa ja huumorintajussa selvästi oltiin samalla aallonpituudella. Muutenkin niin herttainen ja ihana ihminen sekä älyttömän nätti. Pakko sanoa, että oma ensitreffien luja itsevarmuus oli kovilla tämän tapauksen kanssa. Oli pakko heti kotiin päästyä kysellä fiiliksiä ja seuraavat treffithän tuoltakin on tulossa. Tuollakin naisella olisi varmasti tuhansia tykkäyksiä Tinderissä ja silti laittoi minulle ekana viestiä :D

Nyt vain jäitä hattuun ja katsottava rauhassa, mihin tämä vie. Ei ole ihan paras mahdollinen yhdistelmä, että ihastun helposti, mutta toisaalta lämpenen hitaasti fyysiselle tasolle ja olen ujo aloitteissa. Jos nainen odottaa räjähtävän rohkeaa pelimiestä, niin siihen en kykene ainakaan selvinpäin. Onneksi aika moni muukin haluaa alkuun ottaa hitaammin ja edellinenkin suhde oli tämmöinen. Ei tunnu hyvältä idealta pakottaa itseään semmoiseen, mitä ei ole ja mikä ei tunnu vielä luontevalta.

Tsemppii!

Meitsi just päässy taas edellisestä superkolauksesta siihen, että olemassaolo yksin tuntuu taas hyvältä. Emmä tiedä milloin sitä haluaa itsensä taas likoon laittaa sillä riskillä, että syntyykö molemminpuolinen rakkauskupla vai ei.

Tää nainen muute tokas tuossa, että jos oltaisiin jatkettu tutustumista, niin hän mietti, että pystyttäskö me puhuu edes muuta ku syvällisiä. Eli siis näki tän jotenkin negatiivisena :D

Välil ei ymmärrä naisten ajatuksen juoksua :D

Viimeksi muokattu:
Mun silmään tää tyyppi on kyllä komea (ja pitkä). Mielestäni keskiverron yläpuolella, mutta tulokset kertoo puolestaan:

Sitten "giga chad", joka on kyllä mun silmään kymppi. Enivei, päästään siihen ytimeen, että MIKSI nämä superkomeat lihaksikkaat miehet ei sitoudu helpolla. Tarjontaa ilman suurempaa efforttia. Toki noiden lihaksien eteen saa tehdä paljon duunia vaikka genetiikka olisikin paremmalla puolella:

Ihan mielenkiintosia analyysejä kyllä.

Sitten "giga chad", joka on kyllä mun silmään kymppi. Enivei, päästään siihen ytimeen, että MIKSI nämä superkomeat lihaksikkaat miehet ei sitoudu helpolla. Tarjontaa ilman suurempaa efforttia. Toki noiden lihaksien eteen saa tehdä paljon duunia vaikka genetiikka olisikin paremmalla puolella:

Mulla on muuten tismalleen sama pituus/paino mutta rasvaprosentti on 15 eikä 9 kuten tuolla. Ja ikää toki yli tuplasti. En tiedä paljonko kuva vääristää mutta tuo lihaserottuvuus näyttää vähän turhan hyvältä, kertoo että joko on käytetty muutakin kuin kaurapuuroa tai sitten treenataan joka päivä tiukalla ruokavaliolla + megageenit. Olisi varmaan komea mies ilman noita lihaksiakin, ehkä osa jättää klikkaamatta kun on "liian hyvä" ollakseen totta tai tulee "AI vibat". Mutta kyllä se on nykyään niin että monet naisetkin käyttävät "kaikki keinot" näyttääkseen hyvältä Instagram ym. kuvissa.

Mulla on muuten tismalleen sama pituus/paino mutta rasvaprosentti on 15 eikä 9 kuten tuolla. Ja ikää toki yli tuplasti. En tiedä paljonko kuva vääristää mutta tuo lihaserottuvuus näyttää vähän turhan hyvältä, kertoo että joko on käytetty muutakin kuin kaurapuuroa tai sitten treenataan joka päivä tiukalla ruokavaliolla + megageenit. Olisi varmaan komea mies ilman noita lihaksiakin, ehkä osa jättää klikkaamatta kun on "liian hyvä" ollakseen totta tai tulee "AI vibat". Mutta kyllä se on nykyään niin että monet naisetkin käyttävät "kaikki keinot" näyttääkseen hyvältä Instagram ym. kuvissa.

Juu voi toki olla että siellä on parit filterit seassa, who knows. Mut onhan noita Kreikkalaisia patsaita supergenetiikalla. En muista erästä bodaajaa (Lähi-idästä kotoisin. Linkkaan jos löydän), joka ei siis käytä mitään kaurapuuroa vahvempaa (tai näin on kivenkovaan väittänyt kun aikanaa seurasin häntä somessa), mutta näyttää todella treenatulta. Joillakin on vaan siis se fysiikka ja genetiikka tiptop.

Itse olen menossa kohti 8% rasvoja valmentajan kanssa. Matkaa on vielä, mutta laitan varmaa tuonne Urheilu -triidiin sitten jotain kuvaa kun tavotteisiin päästää :)

Onko kukaan kokeillut noita muita deittisovelluksia (Bumble yms.)? Onko ihan kuollutta vai onko noissa oikeasti porukkaa?

Tinderiä on tullut kokeiltua muutamaan otteeseen, mutta ei ole ikinä onnistanut. Nämä deittisovellukset ei ehkä ole oikein oma juttu, mutta jotain pitäisi ehkä vaihteeksi kokeilla jos naisen haluaisi löytää. Sellainen kun tuskin putoaa taivaalta nenän eteen. Edellinen tyttöystävä löytyi sattumalta erään chattisivuston kautta, mutta tuosta on jo vähän aikaa.

Eikös naiset swaippaa vasempaan ~98% joten eipä tuo liene tilastollisesti poikkeavaa kun about 2% on about ok?

Naiset swaippaa vasempaan tinder insightsin tietojen perusteella ~92,5% (edit. miehet vastaavasti ~60%)

Toi 98% oli se osuus miehistä, jotka ei olleet naisten mielestä viehättäviä :D mutta kuten huomaat, miehen ei tarvi olla viehättävä päästäkseen oikeaan. Ja ei, ei tartte olla myöskään lentäjä, kirurgi tms.

Onko kukaan kokeillut noita muita deittisovelluksia (Bumble yms.)? Onko ihan kuollutta vai onko noissa oikeasti porukkaa?

Lovena meni konkurssiin, 0 viestiä kerkesin 1,5 vuodessa saada.

Valossa puolet vaikutti boteilta. Yhden kanssa tulin jutelleeksi yli kaksi lausetta, naisella ei ollut kuvaa, ja riideltiin ties mistä. Sitten uskaltautui laittamaan kuvan, ja ymmärsin miksi salasi kasvojaan. Ei ollut varsinaisesti ruma, mutta epäperinteisen näköinen.

Bumblessa olin 9 vuodessa jutellut nollan kanssa yli lauseen (ehkä 3-4 matchia, joista vain yksi laittoi avausviestin, eli muut matchit poistuivat 24 tunnissa). Vaihdoin opiskelukohtaan Harvard, ja 3-4 päivässä tuli 4 matchia. Huomasin että liikaa aikaa tuhlaantuu viestittelyyn, joten lopetin käyttämästä sovellusta - tajusin etten oikeasti halua tavata yhtäkään matcheistani (syynä esim. luonne, arvot, asenteet, mielipiteet, älykkyys, avoimuus, keskustelutaidot, mielikuvitus, huumorintajuvaje, ja muita syitä eli mitä niitä nyt olikaan). Yksi matcheista taisi poistaa minut kun en 24 tuntiin laittanut viestiä muutaman tunnin juttelun jälkeen, ja yksi teki vastaavassa tilanteessa ilmiannon, eli sain Bumblelta keltaisen kortin.

OKCupid - 90% Afrikassa asuvia naisia jotka laittaneet asuinpaikakseen Norja/Ruotsi. Ei mahdollisuutta selata asuinmaan mukaan, vaan taitaa ottaa 500km säteeltä. Matcheja tulee noin 500 vuodessa, siksi en käytä palvelua. Ei ne naiset minuun halua tutustua, haluavat vaan päästä Suomeen asumaan avioliiton turvin.

Hinge - liikaa vientiä, ja vääränlaisten kanssa, joten en käytä enää. Yhden kanssa olisin mielelläni viestitellyt, mutta ghostasi noin 10 päiväksi heti alkuunsa, syynä joku koulujuttu. Tajusin että oli sit oikea tai keksitty syy niin ei kiitos, ei opiskelijat varsinaisesti kiinnosta. Liikaa kokemuksia naisista jotka tulee viikonlopputreffeille luokseni oikolukemaan graduaan.

Suomalaisista 18-50v sinkkunaisista Tinderiä käyttää tällä viikolla 8 %. Työttömyysprosentti on about samaa luokkaa. Kaikki tiedämme haluaako Nokia pestata pitkäaikaistyöttömiä tai vuokratyöfirmojen ihmisiä. Tinder on samanlainen "romukoppa" (ja sanon tämän itse samassa kopassa olevana). Nokia palkkaa väkeä mieluiten muilta huippufirmoilta, esim. Googlelta. Se on sitä että ei tyydy jonkun yhden tai kahden laarin tarjontaan, vaan tietää arvonsa ja haluaa parasta, kuoria kerman maapallon päältä.

Ne jotka kokevat olevansa vessanpönttöjä vailla siivoojaa tai parturikampaamoja vailla vuokratuolilaista, no miksei sitä sillon voisi Tinderiäkin kurkata. Hyväitsetuntoisille toteaisin että kannattaa ensin kokeilla tutustua 92 %:iin sinkkunaisista, ja jos ei 2-3 vuodessa löydy sopivaa niin kaverin kanssa punaviinipulloa nauttimaan ja varovasti Tinderin tarjontaan tutustumaan - kunhan tiedostaa että siltä tieltä ei välttämättä ole paluuta, aivan kuin alle 20-vuotias ei voi vain asentaa TikTokia ilman elämän lopullista peruuttamatonta muuttumista (huonompaan). Ehdollistuminen, dopamiini, Pavlovin koira, addiktio, ensin pikkurilli ja sitten koko raajat.

Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia". Sitten sattumalta kohtaavat jossain vuoden päästä ja nainen saa miehen sormia napsauttamalla itselleen. Vrt Torakkasiivoojan tarina.

Voihan se olla että jos hyvin käy niin Tinder-mätchini tulee ensitreffeillä siivoamaan asuntoni, ja videoin sen, ja siitä tulee viraalihitti, ja nainen on vuoden päästä maailmankuulu monimiljonääri. Mutta jos meneekin huonosti niin emme tiskiallasta jynssätessä "rakastu", ja rojujen ja moskan imurointikonmarointiklippi ei menekään viraaliksi, vaan saan ihan vain puhtaan ja siistin asunnon ja nainen vavahtelevan multiorgasmin.

Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia".

Äläs nyt. Edellinen tokas, että ollaanko sittenkin liian samanlaisia, joten tämäkin on uhka.

Hard times make strong men. Helpointa (huom. helvetin vaikeeta) on sinkkuna grindaa itsensä miljonääriksi ja lihaksikkaaksi. Elää loppuelämä ilman naispulaa. Pelin ku kääntää suoraan nollasta tuhanteen vuosikymmenen aikana, ei mitää väliä mitä siinä välissä tapahtuu.

Lovena meni konkurssiin, 0 viestiä kerkesin 1,5 vuodessa saada.

Valossa puolet vaikutti boteilta. Yhden kanssa tulin jutelleeksi yli kaksi lausetta, naisella ei ollut kuvaa, ja riideltiin ties mistä. Sitten uskaltautui laittamaan kuvan, ja ymmärsin miksi salasi kasvojaan. Ei ollut varsinaisesti ruma, mutta epäperinteisen näköinen.

Bumblessa olin 9 vuodessa jutellut nollan kanssa yli lauseen (ehkä 3-4 matchia, joista vain yksi laittoi avausviestin, eli muut matchit poistuivat 24 tunnissa). Vaihdoin opiskelukohtaan Harvard, ja 3-4 päivässä tuli 4 matchia. Huomasin että liikaa aikaa tuhlaantuu viestittelyyn, joten lopetin käyttämästä sovellusta - tajusin etten oikeasti halua tavata yhtäkään matcheistani (syynä esim. luonne, arvot, asenteet, mielipiteet, älykkyys, avoimuus, keskustelutaidot, mielikuvitus, huumorintajuvaje, ja muita syitä eli mitä niitä nyt olikaan). Yksi matcheista taisi poistaa minut kun en 24 tuntiin laittanut viestiä muutaman tunnin juttelun jälkeen, ja yksi teki vastaavassa tilanteessa ilmiannon, eli sain Bumblelta keltaisen kortin.

OKCupid - 90% Afrikassa asuvia naisia jotka laittaneet asuinpaikakseen Norja/Ruotsi. Ei mahdollisuutta selata asuinmaan mukaan, vaan taitaa ottaa 500km säteeltä. Matcheja tulee noin 500 vuodessa, siksi en käytä palvelua. Ei ne naiset minuun halua tutustua, haluavat vaan päästä Suomeen asumaan avioliiton turvin.

Hinge - liikaa vientiä, ja vääränlaisten kanssa, joten en käytä enää. Yhden kanssa olisin mielelläni viestitellyt, mutta ghostasi noin 10 päiväksi heti alkuunsa, syynä joku koulujuttu. Tajusin että oli sit oikea tai keksitty syy niin ei kiitos, ei opiskelijat varsinaisesti kiinnosta. Liikaa kokemuksia naisista jotka tulee viikonlopputreffeille luokseni oikolukemaan graduaan.

Suomalaisista 18-50v sinkkunaisista Tinderiä käyttää tällä viikolla 8 %. Työttömyysprosentti on about samaa luokkaa. Kaikki tiedämme haluaako Nokia pestata pitkäaikaistyöttömiä tai vuokratyöfirmojen ihmisiä. Tinder on samanlainen "romukoppa" (ja sanon tämän itse samassa kopassa olevana). Nokia palkkaa väkeä mieluiten muilta huippufirmoilta, esim. Googlelta. Se on sitä että ei tyydy jonkun yhden tai kahden laarin tarjontaan, vaan tietää arvonsa ja haluaa parasta, kuoria kerman maapallon päältä.

Ne jotka kokevat olevansa vessanpönttöjä vailla siivoojaa tai parturikampaamoja vailla vuokratuolilaista, no miksei sitä sillon voisi Tinderiäkin kurkata. Hyväitsetuntoisille toteaisin että kannattaa ensin kokeilla tutustua 92 %:iin sinkkunaisista, ja jos ei 2-3 vuodessa löydy sopivaa niin kaverin kanssa punaviinipulloa nauttimaan ja varovasti Tinderin tarjontaan tutustumaan - kunhan tiedostaa että siltä tieltä ei välttämättä ole paluuta, aivan kuin alle 20-vuotias ei voi vain asentaa TikTokia ilman elämän lopullista peruuttamatonta muuttumista (huonompaan). Ehdollistuminen, dopamiini, Pavlovin koira, addiktio, ensin pikkurilli ja sitten koko raajat.

Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia". Sitten sattumalta kohtaavat jossain vuoden päästä ja nainen saa miehen sormia napsauttamalla itselleen. Vrt Torakkasiivoojan tarina.

Voihan se olla että jos hyvin käy niin Tinder-mätchini tulee ensitreffeillä siivoamaan asuntoni, ja videoin sen, ja siitä tulee viraalihitti, ja nainen on vuoden päästä maailmankuulu monimiljonääri. Mutta jos meneekin huonosti niin emme tiskiallasta jynssätessä "rakastu", ja rojujen ja moskan imurointikonmarointiklippi ei menekään viraaliksi, vaan saan ihan vain puhtaan ja siistin asunnon ja nainen vavahtelevan multiorgasmin.

Eli yhdeksän vuotta olet kirjoitellut eri deittisovelluksissa, käymättä yksilläkään treffeillä?

Jos näin, niin vika on veli sinussa, ei palveluntarjoajissa..

Naiset swaippaa vasempaan tinder insightsin tietojen perusteella ~92,5% (edit. miehet vastaavasti ~60%)

Toi 98% oli se osuus miehistä, jotka ei olleet naisten mielestä viehättäviä :D mutta kuten huomaat, miehen ei tarvi olla viehättävä päästäkseen oikeaan. Ja ei, ei tartte olla myöskään lentäjä, kirurgi tms.
hmmm.. nuo videot olivat kyllä sikäli mielenkiintoisia tinder tutkimuksia että ne kuvastavat sitä hyvin että ainakin ne naiset jotka käyttävät noita sovelluksia, (varmaan kuitenkin ihan riittävä läpileikkaus väestöstä) ovat itseasiassa monta kertaa (noin 10-20 kertaa) ulkonäkökeskeisempiä vastakkaisen sukupuolen osalta mitä miehet keskimäärin. Aika jännä sinänsä että nimenomaan miehiähän pidetään vastakkaisen sukupuolen osalta ulkonäkökeskeisinä, mutta ainakin netissä naiset ovatkin monin kerroin ulkonäkökeskeisiä eikä muilla piirteillä ole itseasiassa lainkaan merkitystä eikä naiset ole lainkaan valmiita käyttämään aikaa tutustuakseen toiseen.

Joko naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä, tai sitten naisten biologinen "valintamekanismi" vastakkaisen osapuolen osalta ei lainkaan toimi "online".

Kenenkään valintamekanismi ei toimi online. Ei meitä oo tehty tällaseen.

Luulisin silti että miesten mekanismi toimii keskimäärin vähemmän huonosti, kun ei samalla tavalla tarvi sellaista syttymistä. Toki osalla on se ongelma, että parru sykkii kaikelle mikä liikkuu, mutta se on eri ongelma. :smoke:

hmmm.. nuo videot olivat kyllä sikäli mielenkiintoisia tinder tutkimuksia että ne kuvastavat sitä hyvin että ainakin ne naiset jotka käyttävät noita sovelluksia, (varmaan kuitenkin ihan riittävä läpileikkaus väestöstä) ovat itseasiassa monta kertaa (noin 10-20 kertaa) ulkonäkökeskeisempiä vastakkaisen sukupuolen osalta mitä miehet keskimäärin. Aika jännä sinänsä että nimenomaan miehiähän pidetään vastakkaisen sukupuolen osalta ulkonäkökeskeisinä, mutta ainakin netissä naiset ovatkin monin kerroin ulkonäkökeskeisiä eikä muilla piirteillä ole itseasiassa lainkaan merkitystä eikä naiset ole lainkaan valmiita käyttämään aikaa tutustuakseen toiseen.

Joko naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä, tai sitten naisten biologinen "valintamekanismi" vastakkaisen osapuolen osalta ei lainkaan toimi "online".

Tässä on monta juttua mitkä vaikuttaa. Ensinnäkin se, että sukupuolijakauma on epätasainen. Toisekseen naiset saa aivan valtavasti enemmän mätsejä tai huomioo, joka vääristää todellisuudentajun omasta markkina-arvosta. Sori taas mun numeroarvosanat, mutta näillä on helppo havainnoida. Jos vitonen saa mätsin ysiltä, joka vielä aloittaa viestittelyn, niin tottakai homma muuttuu enemmän ulkonäkökeskeiseksi. Juttuhan piilee siinä, että tämä ysi ei missään tapauksessa pariutuisi tämän vitosen kanssa, vaan niinkuin miehet vetää naisia "fuckzoneen", naiset heittää miehiä "friendzoneen". Näin mustavalkosesti ajateltuna. Friendzoneen jääneet naiset Tinderistä, en voisi väittää, etteikö meillä olisi seksuaalista kipinää. Joten tuskinpa sanoisin "ei" mahdollisen tilanteen tullessa. Sitäpaitsi jos olet viehättävän naisen kanssa vaikka ostarilla, muut naiset näkevät sen, että tämä nainen viihtyy kanssasi -> olet selvästi potentiaalinen. Naispuoliset kaverit ovat siis myös mahdollisuus :)

Todellisessa maailmassa naiset ja miehet mätsää about "samaa tasoa", tosin naiset kuitenkin hieman ylöspäin, koska mies on pohjimmiltaan "provider", jos ajetellaan perinteisempää maskuliinis/feminiinis parisuhdetta.

Mutta, kyllä mä väitän, että sekä Tinderissä että reaalimaailmassa miehen ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti siinä kohtaa kun nähdään muita hyviä piirteitä miehessä, mutta on merkittävä tekijä silti.

Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.

Viimeksi muokattu:
Ei tosielämää ja tosiasioita tarvitse pahoitella. Hyvää analyysia markkina-arvosta :smile:

Jeps joo. Tosiaan ei mikään ihme, että suurin osa kiertää kehää, eikä koskaan löydä mitään muuta ku seksiä ja sekoilua, ko tutkii tarkemmin tätä nykypäivän meininkiä :D

Jossain tiktokissa tulee välillä vastaan mimmejä, jotka kertoo, että ei vaan löydy sitä nallekarhua ziljoonien treffien jälkeen, joka haluaisia sitoutua, tms.. Kun näkisi sen todellisuuden, minkälaisia miehiä tämä mimmi ylipäätään treffaa, niin syy voi löytyä siitä sen sijaan etteikö oikeasti löytäisi sopivaa kumppania - ne on friendzonessa tai jää pahasti riman alle.

Miehet taas latoo juttua, että kun naiset ei halua sitoutua, vaan ollaa mukana kolmet treffit ja sitten ollaan friendzonessa, tai pakit tulee.

Edelleen parhaat mahkut on lähestyä reaalimaailmassa/tapahtumissa ihmisiä missä itsekin nauttii.

/Jos ei yhdeksään vuoteen saa juurikaan treffejä, niin eipä siinä paljoa auta kuin alkaa kehittää itseään eri osa-alueilla, jolloin näkyy edustavampana osapuolena toiselle sukupuolelle.

Tässä on monta juttua mitkä vaikuttaa. Ensinnäkin se, että sukupuolijakauma on epätasainen. Toisekseen naiset saa aivan valtavasti enemmän mätsejä tai huomioo, joka vääristää todellisuudentajun omasta markkina-arvosta. Sori taas mun numeroarvosanat, mutta näillä on helppo havainnoida. Jos vitonen saa mätsin ysiltä, joka vielä aloittaa viestittelyn, niin tottakai homma muuttuu enemmän ulkonäkökeskeiseksi. Juttuhan piilee siinä, että tämä ysi ei missään tapauksessa pariutuisi tämän vitosen kanssa, vaan niinkuin miehet vetää naisia "fuckzoneen", naiset heittää miehiä "friendzoneen". Näin mustavalkosesti ajateltuna. Friendzoneen jääneet naiset Tinderistä, en voisi väittää, etteikö meillä olisi seksuaalista kipinää. Joten tuskinpa sanoisin "ei" mahdollisen tilanteen tullessa. Sitäpaitsi jos olet viehättävän naisen kanssa vaikka ostarilla, muut naiset näkevät sen, että tämä nainen viihtyy kanssasi -> olet selvästi potentiaalinen. Naispuoliset kaverit ovat siis myös mahdollisuus :)

Todellisessa maailmassa naiset ja miehet mätsää about "samaa tasoa", tosin naiset kuitenkin hieman ylöspäin, koska mies on pohjimmiltaan "provider", jos ajetellaan perinteisempää maskuliinis/feminiinis parisuhdetta.

Mutta, kyllä mä väitän, että sekä Tinderissä että reaalimaailmassa miehen ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti siinä kohtaa kun nähdään muita hyviä piirteitä miehessä, mutta on merkittävä tekijä silti.

Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.
Ihan hyvää pohdintaa mietin vain tuota että pitääköhän tuo paikkaansa tänä päivänä tai että onko relevantti. Noissa tapauksissa että mies on ruma ja rikas niin nainen lienee useimmiten ilmiselvä gold digger eikä lapsia todennäköisesti tehdä, toisin sanoen kyse ei ole omasta mielestä "normaalista" pariutumisesta. Sitten jos on ruma ja rikas nainen niin siinäkin voi olla muut vaikuttimet taustalla että millaisen miehen nainen saa.

Sanoisin että jos parisuhteessa tehdään lapsia rumahko mies voi olla vähän paremmassa asemassa kuin ruma nainen kun naiseen rumuus ja vartalon mittasuhteet useimmiten korreloi miehen ajatusten kanssa sen suhteen että miten suvunjatkokelpoinen nainen on.

Se on toki totta että naisten suhteellisuudentaju omasta todellisesta markkina-arvosta katoaa kokonaan nettisovelluksissa, tai se voi selittää sitä äärimmäiistä ulkonäkökeskeisyyttä joka deittisovelluksissa naisten osalta ilmenee.

Äläs nyt. Edellinen tokas, että ollaanko sittenkin liian samanlaisia, joten tämäkin on uhka.
Vanha sanontahan on, että erilaisuus viehättää, mutta ihmisten samanlaisuus yhdistää, toisinsanoen samanlaisuuden ei pitäisi olla haitta ellei piirteet ole sellaisia mistä ei omassa itsessään pidä ja kaipaa itsessäänkin muutosta, tai ettei tiedosta olevansa samalla tavalla ärsyttävä kuten kumppani.

Nainen toki voi myös testata miehen psyykettä ja yleistä kiinnostuksen tasoa kun puhelee tuollaisia olematta lainkaan tosissaan, mutta haluaa nähdä että miten reagoi. Esimerkiksi jos mies hätääntyy/stressaantuu sellaisesta jos nainen olisi lemppaamassa moisella syyllä, mitä kokemattomat saattavat tehdä, niin sittenhän se todennäköisesti tapahtuu koska jos mies ei ole itsevarma niin ei voi olla hyvä "provider".

Kenenkään valintamekanismi ei toimi online. Ei meitä oo tehty tällaseen.
Siis ilmeistähän on, että ainakin miehet pystyy ainakin pääpirteissään katsomaan kuvista että onko nainen ulkoisesti viehättävä ja lukemaan kuvaustekstin että onko mitään samankaltaisuuksia, mutta se jää pimentoon että millainen toinen ihminen on livenä ja vaikka että natsaako huumori yhteen. Se taas että jos naisille edes tutusmis mielessä miehistä kelpaa se 2-8% ja miehistä 90-98 % ei kelpaa että voi edes tutustua livenä niin jostain se kertoo. Joko vääristyneestä omasta markkina-arvosta tai sitten jostain pelosta ettei vain uskalla mennä tapaamaan tai sitten laiskuudesta tai kokemattomuudesta / ennakkoluuloista ettei vain osaa mennä ulos ja tutustua.

Viimeksi muokattu:
Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.

Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.
Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.

Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.

Tuo samanlaisuuden korostaminen haittana voi tosiaan kieliä myös itsetunto-ongelmista. Jos ihminen inhoaa jotain asioita itsessään, niiden näkeminen toisessa ihmisessä aiheuttaa varmasti vahvaa vastenmielisyyttä.

Yhteiselo oman täydellisen peilikuvan kanssa ei varmaan ole hyvä vaihtoehto, mutta yleensä pitkissä liitoissa ihmiset ovat isoissa arvokysymyksissä ja elintavoissa samankaltaisia. Näiden jatkuva hiertäminen käy pidemmän päälle raskaaksi, vaikka erilaisuus voi aluksi tuntua raikkaalta.

Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.

Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.

Juuri näin, ei noita kannata ylianalysoida. On hyvä osata analysoida itseään, mutta toisen ihmisen "todellisten ajatusten" arvailu tuollaisen tapailun päättämiseksi keksityn selityksen takaa on melko hyödytöntä.

Viimeksi muokattu:
Lopetin kahden vuoden parisuhteen tuossa parisen kuukautta sitten.

Menin aika nopeasti treffisovelluksiin ja mulle kävi samalla tavalla kuin viimeksi, että löysin nopeasti mielenkiintoisen naisen ja edettiin emotionaalisesti tosi lähelle tosiamme.

Tapailtiin, harrastettiin paljon seksiä, naurettin ja nautittin toistemme seurasta. Puhuttiin erittäin paljon syvällisiä ja avattiin kipeitä asioita toisellemme. Viestiteltiin lähes 24/7, kuten myös ennen viimeisen parisuhteen aloitusta kävi.

Tykätään molemmat paljon toisistamme ja meillä on paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju ja mielenkiinnon kohteita.

Itse kuitenkin koen, että etenin taas aivan liian nopeasti. Mun on vaikea hillitä itseäni naisten kanssa. Halusinkin nyt pakittaa ja tavata myös muita naisia ja tehdä sen kerrankin rauhassa itseäni kuunnellen.

Tälle jota tapailen, ei käy se, että näkisin muita ja tapailisin myös häntä samalla. Ei ymmärrä asiaa ja on surullinen. Hänessä ei ole mitään red flageja, vaan käytös on kypsää (toisin kuin omani)

Mun on tosi vaikea irroittautua tästä, koska vaikka mä sanon, että aijon nyt tapailla muita, niin me viestitellään silti koko ajan keskenämme ja huomaan, että ollaan taas ajautumassa yhteen. Ennen kuin olen ehtinyt edes tavata ketään muuta.

Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.

Eikä sillä, että olisin valitsemassa huonoa parisuhdetta. Viimeinenkin kaksivuotinen oli ihan hyvä suhde. Haluaisin vain kerrankin kyetä tekemään tämän rauhassa ja rennosti.

Viimeksi muokattu:
Toiset potee täällä kun ei löydy ketään kenen kanssa pääsisi rakkauskuplaan niin toiset sitten haluavat pois siitä rakkauskuplasta :tup:

Mun mielestä jos tämän uuden mimmin kanssa tulee oikeesti toimeen + ei ole red flageja, niin mä en näkisi mitään syytä pakittaa tästä ja nähdä muita. Mikset vain kerro mimmille, että etenette nyt vähän liian nopeasti, että tarvii hengitystilaa?

Toki jos sä olet jo henkisesti tehnyt päätöksen, että haluat olla pidempää sinkkuna ja treffata muita mimmejä niin ei siinä sitten taida olla muuta tehtävää kuin lopettaa treffailu tuon nykyisen kanssa. Joskus päätökset tekee kipeää suuntaan toi toiseen, mutta se on vain tehtävä. Välimallia ei kukaan kestä pitkiä aikoja.

@8088

Jos ei ole mitään vikaa toisessa, eli ei ole redflageja, etkä tiedä mitä haet toisista naisista, niin voit olla siinä limbossa sitten aika kauan. Tokihan se on hienoa tuntea se huuma, mutta 2 vuotta on just se aika että oppii oikeasti tuntemaan toisen kunnolla.

Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.
Tosin tälläinen tunne ei liene kovin normaalia että parisuhde yhtäkkiä hallitsee elämää eikä ole kunnolla muuta elämää? Kuulostaa siltä että on jonkinlainen addiktio josta haluat eroon, mutta mitä se auttaa jos langan päässä on toinen nainen?

Toiset potee täällä kun ei löydy ketään kenen kanssa pääsisi rakkauskuplaan niin toiset sitten haluavat pois siitä rakkauskuplasta

Juuri eilen kaverin kanssa puhuttiin jo päällekkäin samanaikaisesti siitä, että kyllä se olisi jo aika joku löytää! ja kaveri, että nyt täytyy pitää etäisyyttä vaimoon ja kunnolla! :D Eli kummallakin täysin eri tilanne.

Mietitytti tuossa ulkonäkö, joka alkaa vaikuttamaan myös siltä, ettei sillä ole paljoa merkitystä, koska pelkästään jo tänään muutama kehui, mutta yleensä siltikään ei juttu etene yhtään mihinkään. Ja tuskin kehuvat miellyttääkseen, koska kuitenkin innokkaasti jatkavat kirjoittelua ja lähtevät jopa treffeille. Pitäisi melkein kysyä, että sovitaanko niin, että yhteistä kemiaa ei nyt tarvitse olla ja aletaan vain seurustelemaan.

Ehkä tämä kevään tulo tekee sen, että nyt on ollut ihan poikkeuksellisesti kirjoittelukavereita, muutaman kanssa voi jopa päästä treffeille. Siinä täytyy nyt vain varoa sitten sitä, ettei vain käy niin, että saa sovittua kahdet treffit samana päivänä ja loppujen lopuksi käykin niin, ettei saa ketään.

Viimeksi muokattu:
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.

Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.

Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.

Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.

Olipa ovela siirto naiselta, tämähän alkaa vaikuttamaan videopeliltä :D Nainen halusi testata rehellisyyttä ja kysyi, että onko tullut kirjoiteltua paljon muiden kanssa tai ovatko muut kirjoittaneet jne. Olin jo jotain siihen vastaamassa, mutta sitten huomasin, että hän vaihtoi hieman aiemmin yhtäkkiä maksulliseksi käyttäjäksi ja täten nyt näkeekin nuo asiat itsekin. Jos olisin vastannut, että onhan nuo kaikki tykänneet, niin hän olisi nähnyt että eipäs olekaan.

Olipa ovela siirto naiselta, tämähän alkaa vaikuttamaan videopeliltä :D Nainen halusi testata rehellisyyttä ja kysyi, että onko tullut kirjoiteltua paljon muiden kanssa tai ovatko muut kirjoittaneet jne. Olin jo jotain siihen vastaamassa, mutta sitten huomasin, että hän vaihtoi hieman aiemmin yhtäkkiä maksulliseksi käyttäjäksi ja täten nyt näkeekin nuo asiat itsekin. Jos olisin vastannut, että onhan nuo kaikki tykänneet, niin hän olisi nähnyt että eipäs olekaan.

Niin mitä näkee? Ei kai maksullisella Tinderillä muiden käyttäjien tilastoja näe. :hmm:

Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?

Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.

Oma perstuntuma, että paras tuotto/panos suhde olisi ostaa boosteja ja käyttää niitä suosittuina aikoina, mutta tätä hankala arvioida algoritmidatan ollessa pimennossa.

Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.

Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.

Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.

Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.

Perushuttuu miehellä. Et ole ainut. Reilusti suurin osa miehistä "kärsii" tästä.

Karsintatyö on usein valtava jos eksyy maksullisen ostaa (tai ehkä helpompi on vain poimia "hyvät" välistä). Kun nainen ei ole pilannut vielä itseään Tinderissä, niin reffeille pääsee helpostikin tosi nättien (+ mahdollisesti aitojen ja siistien) mimmien kanssa. Toisin sanoen paras taktiikka on ostaa gold/platina, boosti vaikka kerran viikossa ja sieltä sitten poimii oikealle suhteellisen uudet profiilit (no, tätähän ei voi tietää, tarvii vähä lottoarpaa) ja vetää täsmäiskun. Tällei mun kaveri löysi kumppanin :D

Toki jos vuosikaupalla kehittää itseään fyysisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne + päivittää oikein hyvät kuvat ja tekstit, niin kyllä se saanti helpottuu. Hard work pays off.

--

Näin eilen sitä mimmiä kenen kanssa friendzoneen. Vähä yli pari viikkoa kirjeenvaihto oli suhteellisen hiljaista. Tää juttu on kyllä outo ja en oo aikasemmin kokenut tällästä :D Mut otan kaiken ilon, hauskuuden ja positiivisen energian irti tästä. Pääasia on se, että oon saanut fiilikset kokonaan pois tähän mimmiin, joten on aika helppo olla ja rellestää.

Nähtiin siis mimmin luona ja ihan normi settii. Keskusteltiin syviä, tehtiin jotain sapuskaa ja katsottiin töllöä. Mimmi heitti ittensä mun kainaloon ja sit aloteltii sitä kiehnäämistä, kutittelua, jne.. Toiselle perseen läpsyttelyjä ja kaikkea rentoo. Meil on semmonen tosi outo connection ja seksuaalista kipinää. Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle :D Ja tokasinkin, että en sitä odotakaan, vaan tää on hauskaa :D Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri" ja tokas takas "niin sinäkin", anto pusut huulille, ja tokas että voihan kaverillekin tehdä näin.

Messed shit.

Alkanut taas kiinnostaa tuo Tinderöinti, joten oliskohan se aika laittaa itseni taas likoon for good.

Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle :D
Klassinen naisten shit test :interested: Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.

Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri"
Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antaudu ;)

Klassinen naisten shit test :interested: Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.

Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antaudu ;)

Tää nainen tuntuu olevan yhtä shit testiä sitten :D No mä reagoin aina sillä tavalla että tuun puoliväliin. Ja oon iha fine/sujut näiden kanssa vaikka mikää ei mihinkää jatkuisi. Reagoin siis tosi kypsästi ja asiallisesti. Meil on kyllä molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus kohdallaan.

Mut siis edelleenkään en odota mitään. Jatkan iha normisti elämää sinkkuna. Asioilla on tapana mennä suuntaan tai toiseen ihan omalla painollaan.

Joo nuorena kieltäytysin miljonääriperijättären (sen isä oli ainakin silloin ihan Suomen rikkaimpien joukossa) yrityksistä kun ei vaan ulkonäkö miellyttänyt yhtään.

Nyt kun miettii niin ulkonäkö ei ole ikuista mutta raha hyvin hoidettuna on. Ehkä naiset osaavat ajatella asioita pidemmälle!

Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.

Oma perstuntuma, että paras tuotto/panos suhde olisi ostaa boosteja ja käyttää niitä suosittuina aikoina, mutta tätä hankala arvioida algoritmidatan ollessa pimennossa.

Ok. Kiitti infosta. Mitä Redditiä lukee niin kaikki kehottelee vaan olla antamatta rahojaan ko.lafkalle :D

Saako sillä sitten rahalle vastinetta? Nytkin 30 Gold tykkäystä, mitä ei näe. Kaikki sitten paljastuu boteksi tai sellaisiksi joihin on itse swaipannut jo vex? Toki olen kyllä
sellaisella alueella, että kilpailu ja hautautuminen on takuulla kovaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 237
Jäsenet
78 624
Uusin jäsen
rupureiska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom