Sama näihin kaikkiin paitsi tuohon korkeakoulutuksen (en ole itse eikä koulutustaso ole itselleni ikinä ollut mikään mittari vaan ihminen itse). Joku noissa kahdessa, golfissa ja purjehduksesta on niin vastenmielistä (se mielikuva elitismistä) että aikanaan kaikki naiset saivat ruksia joilla oli harrastus kuvat hommasta kummasta. Kaikki kohtaamani golffarit sukupuolesta riippumatta ovat enemmän tai vähemmän parempia ihmisiä omasta mielestään, jolleivät ole niin ainakin tehokkaasti antavat sellaisen mielikuvan itsestään.Mä en oikein osaa selittää mikä niissä golffajissa ja purjehtijoissa on niin turn off, mutta minkäs teet. Jonkinlainen elitistileima, ja se, ettei sitten oikeen osata muusta puhuakaan jne (tämä tuntemieni golfarien perusteella). Mutta summa summarum, saan kai valita sellaiset tyypit sieltä, jotka itseä miellyttää? Valitsen myös sellaisia, joiden kanssa puhumme samaa kieltä (suomi, englanti) ja jotka on korkeakoulutettuja jne.
Eikä kiinnosta jossain Tinderissä alkaa etsimään sitä "yhtä poikkeusta" joka ei olisi sitten just sellainen, kyllä siellä ehdokkaita riittää ja riittääpähän golffaaville miehille sitten enemmän heille sopivia naisia.