Olipas tapaus keskiviikko. Sovin reffit daamin kanssa ja siis päivällä laiteltiin jo viestiä, että nähdään siellä, hän asuu siinä lähellä yms. Ja että ilmoitan lähempänä työpäivän päätöstä millon lähdössä ja ETA.
Tilannehan oli se, että olin menossa suoraan töistä toimistolta Helsingistä Lahteen. Siinä Lahden motaria ehkä puolivälissä tokasin, että tää nainenhan ei oo vastannut mulle mitään sen jälkeen kun ilmottelin. Aikaa olit mennyt ehkä tunti.
Käännyin puolessavälissä takas kotikunnalle päin, en siinä ajallisesti tai kilometrillisesti hirveästi hävinnyt, mutta nainen ei ole edelleenkään laittanut viestiä
On tämäkin tapa ghostata, mielummin kyllä ottaisin tässä kohtaa vastaan ettei halua nähdä tai jotain muuta.. Keksis vaikka maailman paskimman selityksen.
Toki jotain on voinut oikeasti sattuakin. Sitä ei tiedä.
Mutta tulee mieleen tosi ärsyttävä tinder-kokemus parin vuoden takaa. Oli naisen kanssa tosi hyvät jutut ja ilmaisi halunsa nähdä jne. Sitten täysi hiljaisuus. Minä huolestun helposti melkein tuntemattomistakin ja toivoin vain ettei ole sattunut mitään ikävää. Noh töissä olin niin tuli vastaan selkeästi miehensä kanssa.