Nettitreffit + Tinder

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
On tämäkin tapa ghostata, mielummin kyllä ottaisin tässä kohtaa vastaan ettei halua nähdä tai jotain muuta.. Keksis vaikka maailman paskimman selityksen.
Ei muuta kuin kuva jakoon et tietävät muut varoa. Naisillahan on kuulemma joku salainen facebook ryhmä jossa tällaisia laitetaan ja bustataan pettäjiä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Ei muuta kuin kuva jakoon et tietävät muut varoa. Naisillahan on kuulemma joku salainen facebook ryhmä jossa tällaisia laitetaan ja bustataan pettäjiä.
Haha eikait siinä jos saavat omaa hupia. Itsehä en koskaan pettäisi kumppania nii ei tartte tälläsii miettii :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Olipas tapaus keskiviikko. Sovin reffit daamin kanssa ja siis päivällä laiteltiin jo viestiä, että nähdään siellä, hän asuu siinä lähellä yms. Ja että ilmoitan lähempänä työpäivän päätöstä millon lähdössä ja ETA.

Tilannehan oli se, että olin menossa suoraan töistä toimistolta Helsingistä Lahteen. Siinä Lahden motaria ehkä puolivälissä tokasin, että tää nainenhan ei oo vastannut mulle mitään sen jälkeen kun ilmottelin. Aikaa olit mennyt ehkä tunti.

Käännyin puolessavälissä takas kotikunnalle päin, en siinä ajallisesti tai kilometrillisesti hirveästi hävinnyt, mutta nainen ei ole edelleenkään laittanut viestiä :D

On tämäkin tapa ghostata, mielummin kyllä ottaisin tässä kohtaa vastaan ettei halua nähdä tai jotain muuta.. Keksis vaikka maailman paskimman selityksen.
Toki jotain on voinut oikeasti sattuakin. Sitä ei tiedä.

Mutta tulee mieleen tosi ärsyttävä tinder-kokemus parin vuoden takaa. Oli naisen kanssa tosi hyvät jutut ja ilmaisi halunsa nähdä jne. Sitten täysi hiljaisuus. Minä huolestun helposti melkein tuntemattomistakin ja toivoin vain ettei ole sattunut mitään ikävää. Noh töissä olin niin tuli vastaan selkeästi miehensä kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Tuntuu edelleen, että kesän myötä ihmiset ovat selvästi aktivoituneet ja mätsejä tulee huomattavasti enemmän. Samalla mätsien laatu on tipahtanut. Harva vastaa viesteihin ja monet peruvat tapaamisia - ero muihin vuodenaikoihin on valtaisa. Koska ihmisiä on niin paljon liikkeellä, treffejä saa silti sovittua useamman samalle viikolle.

En ole aivan varma, onko tämä kokonaisuutena hyvää vai huonoa aikaa. :hmm: On kiva tavata ihmisiä, mutta niin monen ihmisen kanssa vuorovaikuttaminen ja kaikki pohjatyö syö huomattavasti henkisiä voimia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tuntuu edelleen, että kesän myötä ihmiset ovat selvästi aktivoituneet ja mätsejä tulee huomattavasti enemmän. Samalla mätsien laatu on tipahtanut. Harva vastaa viesteihin ja monet peruvat tapaamisia - ero muihin vuodenaikoihin on valtaisa. Koska ihmisiä on niin paljon liikkeellä, treffejä saa silti sovittua useamman samalle viikolle.

En ole aivan varma, onko tämä kokonaisuutena hyvää vai huonoa aikaa. :hmm: On kiva tavata ihmisiä, mutta niin monen ihmisen kanssa vuorovaikuttaminen ja kaikki pohjatyö syö huomattavasti henkisiä voimia.
Vähä samat vibat. Tosin daamien laatu on ollut korkea. Nytki keskustelen helvetti ties kui monen kanssa. Treffejä pitäs varmaa ehdottaa mut jostai syystä hirveän kynnyksen takana :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Vähä samat vibat. Tosin daamien laatu on ollut korkea. Nytki keskustelen helvetti ties kui monen kanssa. Treffejä pitäs varmaa ehdottaa mut jostai syystä hirveän kynnyksen takana :D
Joo, no mä taas olen ottanut nyt lähdökohdaksi tavata mahdollisimman nopeasti, ennen kuin keskustelukumppanit katoavat lomailemaan tai jonkin muun matkaan. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Joo, no mä taas olen ottanut nyt lähdökohdaksi tavata mahdollisimman nopeasti, ennen kuin keskustelukumppanit katoavat lomailemaan tai jonkin muun matkaan. :D
Ehkä mä oon vaa kyllästyny treffailee. En tiiä. Toisaalta iha sama vaik lähtis muide matkaa. Ne jotka jaksaa mun kanssa höpöhöpö niin ovat sitten treffaamisen arvoisia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
En kyl tajua nyt siis tykkäyksiä on enemmän kuin ehtisin koko eliniän aikana käymään läpi vaikka tehnyt jo karsinnan. Monen kanssa chattia, tosin jaksan kerranki panostaa jokaisee.
Yksi mimmi suorastaan vaatii mua hieromaan hänen luokseen tällä viikolla ja työnsi puhelinnumeronsa. Noh kattoo edes toteutuuko, samapa tuo.

Tässä kesässä on jotai taikaa, koska aivan samat kuvat (yhden lisännyt 6kk aikana), sekä profiiliteksti ollut ties kuinka pitkään sama, mutta daameja riittää. Voispa nuijia noita daameja nyt teille jotka ei niitä tykkäyksiä niinkään saa..

Sinänsä vähä kinkkinen tilanne ku parisuhde mielessä liikenteessä. Riittäs et oikeesti klikkaa jonku kanssa. Tänää kävin kahveil yhden kanssa ja menipähä tunnit nopeasti. Numeroki vaihdettiin.

Mut oon miettinyt, että väkisin ei mitää löydä. Rennosti eteenpäin.

Jos tässä ei kenenkään kanssa tule klikkaamaan niin tiedän jo sen, että talvella tää homma tulee olemaan reilusti kuolleempi. Nuo tykkäykset jotka seisoo viikko -ja kuukausitolkulla ei ole merkitystä enää. Vanhoista mätsit on 90% todennäköisyydellä täysi ghost.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 764
Kahdeksan vuotta Tinderissä seikkaillut neuvoo miten saa matcheja.

Deittineuvojen ottaminen 8 vuotta Tinderissä viettäneeltä on melkein sama kuin ottaisi avioliittoneuvoja viidesti eronneelta...
Ihan hyviä neuvoja silti.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
Kahdeksan vuotta Tinderissä seikkaillut neuvoo miten saa matcheja.
Jotenkin ärsyttävästi kirjoitettu juttu, kun tosiaan ensin todetaan, että kahdeksan vuotta on kulunut sovelluksen parissa. Sen jälkeen myönnetään, että Tinder on seksin hakemista varten ja sitten samaan hengenvetoon kuitenkin julistaudutaan romantikoksi ja haluttaisiin parisuhdetta.

Ilahduttavaa, että neuvona miehille on hakea omaa markkina-arvoaan vastaavaa seuraa tai sitten korottaa sitä supliikin ja kuntosalin kautta.
 
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
230

Eli normaali mies on:

"Yleensä tapaan ihmisiä oikeassa elämässä, koska suulaana tyyppinä pystyn lähestymään naisia."

Ja

"Ei minulla ole komplekseja ulkonäöstäni, sillä tiedän olevani hurmaava. Ulkonäön puolesta sanoisin olevani 7, hyvänä päivänä 8. Minulla on ylipainoa, mutta olen myös harteikas, sellainen vahva dad body. Minulla on myös hyvä tukka, Johannes kuvailee itseään."

Sekä

"Johannes listaa vahvuuksikseen huumorintajun ja hyvät keskustelutaidot. Hän kuvailee olevansa verbaalisesti lahjakas, ja siksi hän viestittelee mielellään ennen treffien sopimista."

Eli sosiaalisesti lahjakas ja suht komea. Näin helppoa se miehet on, olkaa kuin Johannes! Ja artikkelin kirjoittajana tietysti nainen :D
 

konakune

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.06.2023
Viestejä
73

Eli normaali mies on:

"Yleensä tapaan ihmisiä oikeassa elämässä, koska suulaana tyyppinä pystyn lähestymään naisia."

Ja

"Ei minulla ole komplekseja ulkonäöstäni, sillä tiedän olevani hurmaava. Ulkonäön puolesta sanoisin olevani 7, hyvänä päivänä 8. Minulla on ylipainoa, mutta olen myös harteikas, sellainen vahva dad body. Minulla on myös hyvä tukka, Johannes kuvailee itseään."

Sekä

"Johannes listaa vahvuuksikseen huumorintajun ja hyvät keskustelutaidot. Hän kuvailee olevansa verbaalisesti lahjakas, ja siksi hän viestittelee mielellään ennen treffien sopimista."

Eli sosiaalisesti lahjakas ja suht komea. Näin helppoa se miehet on, olkaa kuin Johannes! Ja artikkelin kirjoittajana tietysti nainen :D
Ida, 28, meni Tinder-treffeille finni poskella – mies sai hepulin


Kuten täällä miehet ovat jo sanoneet niin nainen on valinnut itseään tasokkaampia panomiehiä ja yllättyy kun ei saa heidän kanssaan mitään vakavaa.

Tämä on 99% naisten ongelma, että vain itseään tasokkaammat kipinöi.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
No eikai lihaksikkaan dad bodyn ja sosiaalisten taitojen nyt pitäisi olla tavallisuudesta järin poikkeavaa? Kumpaakin voi halutessa harjoittaa.

Itsekin näytän siltä, että lapsena on vasaran kanssa syötetty, mutta nättienkin naisten kanssa onnistunut suhteita muodostamaan. Ilmeisesti onnistunut löytämään aina sen 1 prosentin, joka hyväksyy tasonsa alemman kumppanin.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Kahdeksan vuotta Tinderissä seikkaillut neuvoo miten saa matcheja.

Deittineuvojen ottaminen 8 vuotta Tinderissä viettäneeltä on melkein sama kuin ottaisi avioliittoneuvoja viidesti eronneelta...
Ihan hyviä neuvoja silti.
Sinänsä ihme että noilla "spekseillä" löytyy Tinderistä yhtään mitään - paitsi tietty tuo supliikkitaito ja karisma on varmaan se juttu. :hmm:
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
No, jos tutustumisen jälkeen kävis ilmi, että lääkäri käy golffaamassa, vaikka on muuten tosi kiva, niin se tuskin haittaa, jos ei ole ihan obsessio joka vie kaiken vapaa-ajan. :D Nythän puhuttiin vain yleistyksistä, kuvista ja ensivaikutelmista, ja Tinderissä ne on väistämättä latteita ja yksiulotteisia, kun ei sen toisen persoonasta ja olemuksesta aidosti tiedä vielä yhtään mitään.

Olen muuten nähnyt Tinderissä nyt varmaan 14 000 miesten profiilia, ja vastaan on tullut yksi lääkäri. Eikö niitä ole siellä (saako ne seuraa muutenkin) vai eikö ne vaan halua kertoa ammattiaan?
Henkilökohtaisesti jos itse olisin erittäin menestynyt ja etsisin parisuhdetta, niin kyllä aika viimeiseen asti koittaisin sen pitää salassa, koska haluaisin tuntea sen että olen toisen osapuolen mielestä viehättävä ja hän pitää minusta aidosti. Jos olisin tuonut menestykseni heti ilmi, niin jatkuvasti miettisin sitä, että onko hän minusta kiinnostunut vain menestykseni takia.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
No eikai lihaksikkaan dad bodyn ja sosiaalisten taitojen nyt pitäisi olla tavallisuudesta järin poikkeavaa? Kumpaakin voi halutessa
Kyllä tuollainen lihaksikas dad aina laihan läskin voittaa naisten silmissä koska testosteronitaso on todennäköisesti korkeampi. Ja evoluutio hoitanut että nainen näkee testosteronin miehen naamasta ja herkimmät myös haistavat.

Ja sama tietenkin toimii toisinpäin estrogeenin osalta.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 764
Ensimmäistä kertaa olin deiteillä naisen kanssa, jonka kuvat oli selvästi tosi vanhat. Tinder-profiilin kuvissa kasvoissa oli hieman pyöreyttä (melkeinpä positiivinen asia), mutta paikalle ilmestyi selvästi ylipainoinen nainen, jonka kaksoisleuka oli niin suuri, että normaali leukakin näytti katoavan. En olisi oikeasti tunnistanut samaksi henkilöksi, jos olisi tullut jossain vastaan. Käytiin pieni lenkki puistossa, mutta ei jatkoon.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 553
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Rupesin miettimään tätä omaa Tinderöintia taas, että nautinko mä vaan siitä että naisia on saatavilla + huomiosta ja siitä chattailystä heidän kanssaan vai onko mulla ajatus löytää se pysyvä kumppani? Toki mitään ei löydä väkisin ja avoin mieli on hyvä olla. Elämästä pitääkin nauttia ja ihmisiin tutustuminen on ihan parasta. En tee mitään vasten tahtoa, enkä hae seksiäkään väkisin. Eli semmosta elämän flowta missä asiat vaan natsaa ilman että asioita pakottaa tai harhaanjohtelis muutenkaan.

Nyt kesällä, vaikka mulla on pitkäaikainen kumppani profiilin haussa, oon ottanut ihan hitoksee rennommin tätä. Tää Tinder kyl muuttaa myös tätä pelin henkeä aika paljon. Just yhe mimmin kans chattailin ja aivan samoilla ajatuksia vaihdeltiin - Mennyt tavallaan se luotto, että täältä voisi mitään pysyvää löytää, vaan jokaisesta kohtaamisesta voi oppia jotain ja ehkä se sit joskus jonkun kanssa klikkaa ilman että siihen laittaa mitään pakottavaa effortia :) Plus se fakta, että ihmiset ei vaan jaksa tutustua enää syvemmin. Valitettava tosiasia tässä nettideitissä on se, että "kertakäyttökulttuuri" näkyy.

Jos meillä ei olisi nettideittii ja tavattaisiin ihmisiä ihmisinä reaalimaailmassa, ei siel jonossa olisi 200 tykkäystä. Pariutuminen vaan olisi ihan erilaista, aidompaa.

Vai onko tää nyt vaan sitä, että standardit nousee helvetin korkeaksi, sitä ei halua enää pariutua kuin 10/10 kanssa?

Nyt oli jälleen tapaus missä ei tarvinnut laittaa yhtään extraa ineenn (huomiona että näitä tulee todella harvoin, ihan sattumaa). Mätsin jälkeen rentoa viestittelyä ja numero syliin. Kellonaika ja päivä, naisen luo hoitelee hommeleita. And life goes on. Kaikilla ne on tarpeensa. Ja oli kyl ihan fitti muikelo, kuitenkin nykyään aika suuri kynnys nykyää lähtee harrastelemaan ilman suurempaa tutustumista. Voi vetää johtopäätöksen, että tää oli toinen kenen kanssa tänä vuonna harrastellut. Viime vuonna meni vähä lujempaa. Ehkä ens vuonna onkin sitten 12kk selibaatti tiedossa.
 

konakune

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.06.2023
Viestejä
73
Toki tässä on myös se, että on aika kehopositiivinen tapaus tämä. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä, vaan takerrutaan siihen yhteen "porvari" kommenttiin.
Ilmeisesti se ongelma on myös, että on IT/pelialalla töissä, jossa on paljon Vihreitä/vasemmistolaisia. Ja jostain syystä taitaa mätsätä sellaisten kanssa Tinderissä. Ja Vihreiden/vassareiden mielestä ei voi asua missään muualla kuin Kalliossa ollakseen hyväksyttävä, ehkä korkeintaan Vallilassa. Ja kun kyseinen nainen asuu kokoomuslaisessa Lauttasaaressa, niin on näiden Vihreiden/vassareiden mielestä "porvari" eikä siksi kelpaa heille.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Vaikeaksi mennyt elämä.

Mitä toho Tinderöintiin vielä tulee niin se on nyt on vaan fakta, että naiset saa kikkeliä ihan niin paljon kuin haluavat milloin vain. Se nostaa ihan helvetisti kynnystä edes ryhtyä mihinkää suhteeseen jos munaa on tarjoilla ovista ja ikkunoista. Mies ei saa pimperoa ikkunoista ja ovista, vaikka oliskin komea ja menestynyt, tai sit se on yleisesti paljo alemman tason naisilta.

Tos tuli vastaan yks juttu naisen pariutumisen kannalta. Kertokaa toki mielipiteenne.

Tasokas nainen pohjimmiltaan mielellään pariutuu ja harrastaa paljon seksiä yhden miehen kanssa, mutta se miehen on oltava "high quality". Kaikinpuolin siis aviomiesmatskua ja tähän voidaan alkaakin sitten latelee niitä ominaisuuksia :D

Lisäten ei ole varmaan tuulesta temmattu sekaan fakta, että naiset jopa haluavat miestä enemmän seksiä.

Miehet kilpailee keskenään siitä kuka saa parhaimman naisen. Miettikääs ku peli kääntyisi niin että miehet grindaa omaa elämää ja ignoree naiset (samalla nämä onlyfansit ja jalkafetissi bisnekset kuolisivat).
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Kahdeksan vuotta Tinderissä seikkaillut neuvoo miten saa matcheja.

Deittineuvojen ottaminen 8 vuotta Tinderissä viettäneeltä on melkein sama kuin ottaisi avioliittoneuvoja viidesti eronneelta...
Ihan hyviä neuvoja silti.
No jos tyyli on nimenomaan deittailu ja yhdenyön jutut, eikä pysyvän suhteen hakeminen, niin sitähän tuo osaa tehdä.

Ei tuo kyllä "täysin tavallinen" mies ole kun flaksi käy tuohon tahtiin. Pärstä ilmeisen komea vaikkei näytetäkään, kulissit kunnossa, ryhdikäs kroppa vaikka ei mikään atleetti olisikaan, supliikkitaidot kunnossa. Ei se ole "täysin tavallinen". Ärrän kassalta ja koirapuistosta ei tavismies myöskään napsi seuraa tuosta vaan. Eikä varsinkaan naisilta tule aloitteita tinderissä.
Jopa vähän sellainen "gaslighting"-vaikutelma tulee tuosta artikkelista.

Toisaalta on siinä kyllä hyviäkin pointteja.
 
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
230
Toki tässä on myös se, että on aika kehopositiivinen tapaus tämä. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä, vaan takerrutaan siihen yhteen "porvari" kommenttiin.
Kun naisilla on vaikeuksia pariutua, on ongelma ympäristössä ja ympäristön pitää muuttua. Kun miehillä on vaikeuksia pariutua, on vika heissä ja he voivat kehittää itseään. Tai ongelmaa ei edes oikeasti ole, onnistaahan Johanneksellakin.
Jopa vähän sellainen "gaslighting"-vaikutelma tulee tuosta artikkelista.

Toisaalta on siinä kyllä hyviäkin pointteja.
Siksi tuon tuohon postasinkin. Hienoa, että jollain käy flaksi, mutta tuon esittäminen "täysin tavallisena miehenä" on kyllä vähän tuollainen huono vitsi. Eli jos ja kun isolla joukolla miehiä ei käy flaksi Tinderissä, niin ovatko he sit mitä? Täysin epätavallisia surkimuksia? :D Olisivat nyt edes laittaneet kasvokuvan tuohon, niin näkisi millainen on toimittajan mielestä tavallinen mies.

Ihan hyviä pointteja tuossa on, mutta suurin osa aika itsestäänselvyyksiä. Jokainen kyllä tietää, että tiettyjen perusasioiden pitää olla kunnossa jotta on minkäänlaiset mahikset yhtään mihinkään. Toivoisin enemmän realistista uutisointia aiheesta myös miesten näkökulmasta ja kuinka paljon hankaluuksia juuri miehet kohtaavat parisuhdemarkkinoilla. Vastaavasti naisten kohdalla kyllä uutisoidaan miten hankalaa deittailu on, kun kerta pakit tulee kun kertoo asuinalueen tai jos sattuu olemaan finni poskessa.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Itselle on Tinder tuntematon alusta, joten menen oletuksella. Oletan kuitenkin mitä tähän Johanneksen tapaukseen tulee, että Tinderissä on myös tavis naisia. Itselle tuli heti mieleen kun jutun luin, että Johannes on nimenomaan näitä tapauksia kaatanut. Voit olla taviksen näköinen mutta jos juttua riittää ja olet itsevarman oloinen, niin en ihmettele että naista riittää. Tavis naisia on pilvin pimein, siinä missä miehiäkin.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Tinderistä vielä. Työkaveri joka on noin 30-vuotias oli Tinderistä pari vuotta sitten bongannut itselleen naisen, joka oli selvästi näöllisesti hänen tasonsa yläpuolella. Alku kuukaudet tietenkin menivät hyvin, niin kuin olettaa saattaa, mutta kun arki astui kehiin, alkoi ongelmat. Tämä nainen oli äärimmäisen mustasukkainen. Kaverilla kun on naispuolisia kavereita useita, nainen ei hyväksynyt niitä. Nyt keväällä joutui sitten laittamaan suhteen poikki, ikävä kyllä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
Kun naisilla on vaikeuksia pariutua, on ongelma ympäristössä ja ympäristön pitää muuttua. Kun miehillä on vaikeuksia pariutua, on vika heissä ja he voivat kehittää itseään. Tai ongelmaa ei edes oikeasti ole, onnistaahan Johanneksellakin.

Siksi tuon tuohon postasinkin. Hienoa, että jollain käy flaksi, mutta tuon esittäminen "täysin tavallisena miehenä" on kyllä vähän tuollainen huono vitsi. Eli jos ja kun isolla joukolla miehiä ei käy flaksi Tinderissä, niin ovatko he sit mitä? Täysin epätavallisia surkimuksia? :D Olisivat nyt edes laittaneet kasvokuvan tuohon, niin näkisi millainen on toimittajan mielestä tavallinen mies.

Ihan hyviä pointteja tuossa on, mutta suurin osa aika itsestäänselvyyksiä. Jokainen kyllä tietää, että tiettyjen perusasioiden pitää olla kunnossa jotta on minkäänlaiset mahikset yhtään mihinkään. Toivoisin enemmän realistista uutisointia aiheesta myös miesten näkökulmasta ja kuinka paljon hankaluuksia juuri miehet kohtaavat parisuhdemarkkinoilla. Vastaavasti naisten kohdalla kyllä uutisoidaan miten hankalaa deittailu on, kun kerta pakit tulee kun kertoo asuinalueen tai jos sattuu olemaan finni poskessa.
Eiköhän tuon Johanneksen tarinan paras opetus ole: A) asu Helsingissä, ja B) älä asu muualla kuin Helsingissä.

Kohdat A ja B kun on kunnossa, niin kaikki on sen jälkeen jo ziljoona kertaa helpompaa, eikä tuollaista pillurulettia juuri olisi mahdollistakaan kovin kaukana maaseudulla pyörittää. Ihan jo Tampereellakin olisi meininki tyystin toinen. Toki voi swaippailla etänä, mutta se ei ole ollenkaan sama asia, eikä deittejä ole mahdollista järjestää samalla liukuhihnatyylillä.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että tänäkin vuonna on paljon jäänyt treffejä kokematta sen takia, että asun hevon persereiässä, vaikka olenkin sinänsä valmis matkustelemaan matalalla kynnyksellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 252
Tinderistä vielä. Työkaveri joka on noin 30-vuotias oli Tinderistä pari vuotta sitten bongannut itselleen naisen, joka oli selvästi näöllisesti hänen tasonsa yläpuolella. Alku kuukaudet tietenkin menivät hyvin, niin kuin olettaa saattaa, mutta kun arki astui kehiin, alkoi ongelmat. Tämä nainen oli äärimmäisen mustasukkainen. Kaverilla kun on naispuolisia kavereita useita, nainen ei hyväksynyt niitä. Nyt keväällä joutui sitten laittamaan suhteen poikki, ikävä kyllä.
Mitä tästä voi päätellä? Minusta ei juuri mitään. paitsi tietysti että vakaan parisuhteen luominen ei ole mikään helppo juttu ja usein rutiininomaisesti epäonnistuu, ja Tinderin kautta löydetty nainen on yliedustetusti(onhan käsite sivusta huuteleville tuttu ennen ulinaa?) epätasapainoinen, sitoutumiskyvytön, psyykkisesti epävakaa tai pinnallinen. Ei sen ihmeempää. Ei ainakaan pidä päätellä, että ulkoisesti viehättävät(omasta mielestään, puolison mielestä, enemmistön mielestä?) ihmiset olisivat sairaalloisen mustasukkaisia tms.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Eiköhän tuon Johanneksen tarinan paras opetus ole: A) asu Helsingissä, ja B) älä asu muualla kuin Helsingissä.

Kohdat A ja B kun on kunnossa, niin kaikki on sen jälkeen jo ziljoona kertaa helpompaa, eikä tuollaista pillurulettia juuri olisi mahdollistakaan kovin kaukana maaseudulla pyörittää. Ihan jo Tampereellakin olisi meininki tyystin toinen. Toki voi swaippailla etänä, mutta se ei ole ollenkaan sama asia, eikä deittejä ole mahdollista järjestää samalla liukuhihnatyylillä.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että tänäkin vuonna on paljon jäänyt treffejä kokematta sen takia, että asun hevon persereiässä, vaikka olenkin sinänsä valmis matkustelemaan matalalla kynnyksellä.
Isoin ja helpoin tapa nostaa markkina-arvoa on joko muuttaa kokonaan tai hankkia kaupunkiasunto itselleen. Onhan se vähän hankalaa jos keskustaan on matkaa se 20 km.

Toisaalta kyllähän luontoarvoja arvostavia naisiakin on olemassa eikä edes ihan vähääkään. Monella on haaveena asua maalla omassa talossa (hevosharrastajat, koiranaiset yms). 18-30v sitä kaupunkiaikaa ja sitten kun se on nähty niin monesti halutaan sitten kuitenkin muualle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
No jos tyyli on nimenomaan deittailu ja yhdenyön jutut, eikä pysyvän suhteen hakeminen, niin sitähän tuo osaa tehdä.

Ei tuo kyllä "täysin tavallinen" mies ole kun flaksi käy tuohon tahtiin. Pärstä ilmeisen komea vaikkei näytetäkään, kulissit kunnossa, ryhdikäs kroppa vaikka ei mikään atleetti olisikaan, supliikkitaidot kunnossa. Ei se ole "täysin tavallinen". Ärrän kassalta ja koirapuistosta ei tavismies myöskään napsi seuraa tuosta vaan. Eikä varsinkaan naisilta tule aloitteita tinderissä.
Jopa vähän sellainen "gaslighting"-vaikutelma tulee tuosta artikkelista.

Toisaalta on siinä kyllä hyviäkin pointteja.
Ihan hyvin tavismieskin voisi saada koirapuistosta treffit, tai nainen tehdä tinderissä aloitteen.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
Toisaalta kyllähän luontoarvoja arvostavia naisiakin on olemassa eikä edes ihan vähääkään. Monella on haaveena asua maalla omassa talossa (hevosharrastajat, koiranaiset yms).
Komppaan tätä. Maneesi ja kenneltilat niin pääsee helposti ylempään luokkaan naisten silmissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Nyt kyllä huomaa, että tämä henkilö on ihastunut muhun. Ja on kyllä naisena aito, feminiininen ja sillee. Kahdet deitit takana. Itse en ole ihastunut kuin sanottakoon lievästi, mutta kyllä on kiinnostusta kuitenkin toista kohtaa. Joten pitäs nyt katsoa mihin tämä veisi.

Btw. Alkaa tää sinkkuus menemään siihen, että on helvetin vaikea sitoutua. Must tuntuu et mä en tule mitään salamarakastumisia tuntemaan ja sitten se on menoa, vaan kyl mä annan speissii sille tutustumiselle. Jos jonkun kanssa alkaa elää yhteistä elämää, vaatii se oikeesti aikaa, mindsettii ja ihan uudelleen aivojen kytkemistä. Jotenki tuntuu, että kaikki muu elämässä on taakkaa paitsi oma napa.. :D

Muuten, muistakaa naisten kanssa olla Tinderissä leikkisiä ja humoristisia. Luokaa heti jotai tarinaa tai hauskaa keskustelua, ei mitää tylsiä jaaritteluja. Tai niitä perustylsiä kysymyksiä voi laittaa sinne väliin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Heh, jälleen yksi mätsi tuossa poistui kun kerroin pituuteni, toinen ghostas :D Eli nää oli mua aavistuksen pidempiä. Muuten tuntuu siltä, että "pitkät" naiset eli sanotaanko nyt yli oman pituuden, joka on 171cm, löytyy kahteen kastiin:

1. Heidän itsetuntonsa ei murru siitä jos mies on lyhyempi ja ovat oikeasti aitoja ihmisiä. Mä oon muutaman mua pidempää mimmiä, jotka olleet ihan huippu tyyppejä - joista yksi näistä on siis mimmi jota menen tänään jo viidettä kertaa tapaamaan. Potentiaalinen parisuhdekandidaatti, en tiedä syntyskö tästä nyt jotain isompaa..

2. Heidän itsetuntonsa murtuu jos mies on lyhyempi. Tavalla tai toisella tulee ilmi chattailyssä, että olen heitä lyhyempi -> Unmätsi tai ghostaus. Toiset sitten pääsee treffeille asti kun ei tule pituus ilmi ennen tapaamista, mutta livenä näkee jo naisehdokkaan pettymyksen.

Sitten on näitä, jotka ovat mua lyhyempiä, mutta koska olen "puutarhatonttu", niin ei riitä :D Nämä kyllä sivuuttaa jo heti kättelyssä.

Nyt on jälleen ilmaisversio Tinderistä ja voin muuten sanoa, että kyllä Platinasta erottu joukosta. Tykkäyksiä tuli enemmän ja vastatykkäystä tuli "tasokkaammilta" mimmeiltä. Eli siis jos sulla on platina niin sä todennäköisesti näyt siellä listalla ensimmäisten joukossa.

En taida edes ostaa nyt mitään maksullista ennenku tiedän miten tän nykyisen mimmin kanssa menee. Mulla ei oo sellaista "jalat alta ihastumista" vaan enemmän semmosta terveen kiintymisen tunnetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Itse loggasin nyt itseni sisälle Tinderiin reilu parin vuoden tauon jälkeen. En jaksanutkaan huispailla niin ajattelin että joku kaunis päivä katson profiilia parempaan kuntoon ensin. :) Tässä tosin olis nyt ajatuksena pysyä ihan sinkkuna pidempään mutta saa nyt nähdä mitä käy. Useamman muuta kautta tavatun mimmin kanssa muuten vaan jutustellut ja heitä tuntuisi kiinnostavan näkeminen kun kuulemma jättäneet ukkonsa. Saa nähdä tuleeko tästä mitään muuta kuin makoisa soppa. Tai edes sitä. :D
 
Viimeksi muokattu:

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Heh, jälleen yksi mätsi tuossa poistui kun kerroin pituuteni, toinen ghostas :D Eli nää oli mua aavistuksen pidempiä. Muuten tuntuu siltä, että "pitkät" naiset eli sanotaanko nyt yli oman pituuden, joka on 171cm, löytyy kahteen kastiin:

1. Heidän itsetuntonsa ei murru siitä jos mies on lyhyempi ja ovat oikeasti aitoja ihmisiä. Mä oon muutaman mua pidempää mimmiä, jotka olleet ihan huippu tyyppejä - joista yksi näistä on siis mimmi jota menen tänään jo viidettä kertaa tapaamaan. Potentiaalinen parisuhdekandidaatti, en tiedä syntyskö tästä nyt jotain isompaa..

2. Heidän itsetuntonsa murtuu jos mies on lyhyempi. Tavalla tai toisella tulee ilmi chattailyssä, että olen heitä lyhyempi -> Unmätsi tai ghostaus. Toiset sitten pääsee treffeille asti kun ei tule pituus ilmi ennen tapaamista, mutta livenä näkee jo naisehdokkaan pettymyksen.

Sitten on näitä, jotka ovat mua lyhyempiä, mutta koska olen "puutarhatonttu", niin ei riitä :D Nämä kyllä sivuuttaa jo heti kättelyssä.
Mitä tämä " puutarhatonttu " tarkoittaa?

Osalla naisista samalla tavalla kriteereitä kuin miehillä. Toiset naiset haluaa että mies on pitkä ja mies haluaa että nainen ei ole ylipainoinen, kuuluu samaan sarjaan ulkoisia vaatimuksia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Itse loggasin nyt itseni sisälle Tinderiin reilu parin vuoden tauon jälkeen. En jaksanutkaan huispailla niin ajattelin että joku kaunis poäivä katson profiilia parempaan kuntoon ensin. :) Tässä tosin olis nyt ajatuksena pysyä ihan sinkkuna pidempään mutta saa nyt nähdä mitä käy. Useamman muuta kautta tavatun mimmin kanssa muuten vaan ja heitä tuntuisi kiinnostavan näkeminen kun kuulemma jättäneet ukkonsa. Saa nähdä tuleeko tästä mitään muuta kuin makoisa soppa. Tai edes sitä. :D
Yhtään sun menneistä viesteistä päätellen, vientiä varmasti riittää suuntaan jos toiseenkin. Nauti vapaudesta :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mitä tämä " puutarhatonttu " tarkoittaa?

Osalla naisista samalla tavalla kriteereitä kuin miehillä. Toiset naiset haluaa että mies on pitkä ja mies haluaa että nainen ei ole ylipainoinen, kuuluu samaan sarjaan ulkoisia vaatimuksia.
Sinähän sen sanoit. Heitin vitsillä tuon puutarhatontun :D Mun ”lyhyt” pituus ilmaistuna.

Paitsi että lihavuuteen voi vaikuttaa, pituuteen ei.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Sinähän sen sanoit. Heitin vitsillä tuon puutarhatontun :D Mun ”lyhyt” pituus ilmaistuna.

Paitsi että lihavuuteen voi vaikuttaa, pituuteen ei.
No ymmärsit yskän kuitenkin, se kriteeri voi olla mikä vaan ulkoinen seikka. Joko sellainen mille et voi mitään tai voit, jos haluat. Ei naiset jotka haluavat pitkän miehen itselleen, ole halukkaita siitä vaatimuksesta luopumaan. Sen hetkinen tilanne kun tavataan ekaa kertaa, on se mikä määrää suunnan, jos nyt puhutaan näistä seikoista mihin voisi itse vaikuttaa. Moniko mies sanoisi naiselle että laihduta niin katsotaan asiaa uudestaan, niinpä, ei kukaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
No ymmärsit yskän kuitenkin, se kriteeri voi olla mikä vaan ulkoinen seikka. Joko sellainen mille et voi mitään tai voit, jos haluat. Ei naiset jotka haluavat pitkän miehen itselleen, ole halukkaita siitä vaatimuksesta luopumaan. Sen hetkinen tilanne kun tavataan ekaa kertaa, on se mikä määrää suunnan, jos nyt puhutaan näistä seikoista mihin voisi itse vaikuttaa. Moniko mies sanoisi naiselle että laihduta niin katsotaan asiaa uudestaan, niinpä, ei kukaan.
Njuu nää on näitä..

Tuota daamia nyt nähty 5 kertaa ja en nyt tiedä mihin suuntaa tässä mennään. Vähä aloin epäilemaan tätä, mutta onpaha nyt uusi ennätys tapailun määrän suhteen ainakin.

Mennyt kyllä jo ainakin puoliksi luotto ton Tinderin suhteen että sieltä mitää pysyvää löytää. Huomaan myös että kiinnyn loppupeleissä aika helposti jos vaan tapailu jatkuu, vaikka ei alkuun edes ihastuisi sen kummemmin. Kaippa se ihan luonnollinen reaktio.

Mut mä en anna yhtää sen enempää kuin toinenkaan. Kävelen pois jos toista ei kiinnosta.

Seksiä saa mutta ei mitää pysyvää :D Real struggle..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Njuu nää on näitä..

Tuota daamia nyt nähty 5 kertaa ja en nyt tiedä mihin suuntaa tässä mennään. Vähä aloin epäilemaan tätä, mutta onpaha nyt uusi ennätys tapailun määrän suhteen ainakin.

Mennyt kyllä jo ainakin puoliksi luotto ton Tinderin suhteen että sieltä mitää pysyvää löytää. Huomaan myös että kiinnyn loppupeleissä aika helposti jos vaan tapailu jatkuu, vaikka ei alkuun edes ihastuisi sen kummemmin. Kaippa se ihan luonnollinen reaktio.

Mut mä en anna yhtää sen enempää kuin toinenkaan. Kävelen pois jos toista ei kiinnosta.

Seksiä saa mutta ei mitää pysyvää :D Real struggle..
Mun mielestä Tinderistä kyllä voi löytää ihan kunnon suhteitakin, ja on löytynytkin. Tosin ei nyt joka yrityksellä täsmää. :D Itsellä taas kiintyminen tulee joko alussa tai sit ei ollenkaan, eli omalla kohdalla turhaa odotella sitä että tunteita kehittyisi vaan sitä kemiaa on joko heti alusta tai sit sitä ei vaan ole. :)

En ole vielä jaksanut Tinderiä päivitellä, jotenkin en ehkä jaksakaan kun ajattelin oikeasti yrittää pysytellä nyt sinkkuna ja teen sen selväksi jos yksikään kissa yrittää pyöriäkään jaloissa. Mun mielestä se on reilu peli - avoimin kortein. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mun mielestä Tinderistä kyllä voi löytää ihan kunnon suhteitakin, ja on löytynytkin. Tosin ei nyt joka yrityksellä täsmää. :D Itsellä taas kiintyminen tulee joko alussa tai sit ei ollenkaan, eli omalla kohdalla turhaa odotella sitä että tunteita kehittyisi vaan sitä kemiaa on joko heti alusta tai sit sitä ei vaan ole. :)

En ole vielä jaksanut Tinderiä päivitellä, jotenkin en ehkä jaksakaan kun ajattelin oikeasti yrittää pysytellä nyt sinkkuna ja teen sen selväksi jos yksikään kissa yrittää pyöriäkään jaloissa. Mun mielestä se on reilu peli - avoimin kortein. :)
Selkeys on hyvä ja mitä hakee. Oonko mä sit vaa henkisesti vammanen etten saa luotua syvempää, en tiiä. Mä en oo "heittäytyjä" persoona vaan semmonen "järkähtämätön introvertti". Mä lämpenen usein aika hitaasti, vaikka tosin jos alussa on kemiaa, niin sitä silloin on, mut siltikin jäitä hattuun aina.

Kai se "oikea" sieltä joskus tupsahtaa.

Mä oon kuullut paljon, että nainen antaa vasta useampien treffien jälkeen, ettei mies olisi pelkän seksin perään. Mun pitäs varmaa tehdä itse sama. Tuntuu että treffailu loppuu siihen kun on jyystetty. Oisko vasta avioliitossa sitten :D

Toki voisin tuonne Tinderiin heittää tommosesta kevyemmästä vähän enemmän tosikko tekstiin, ehkä se karsis näitä seksinonkijoita tms. Mut tosiaan joo on se kemia myös tärkee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Selkeys on hyvä ja mitä hakee. Oonko mä sit vaa henkisesti vammanen etten saa luotua syvempää, en tiiä. Mä en oo "heittäytyjä" persoona vaan semmonen "järkähtämätön introvertti". Mä lämpenen usein aika hitaasti, vaikka tosin jos alussa on kemiaa, niin sitä silloin on, mut siltikin jäitä hattuun aina.

Kai se "oikea" sieltä joskus tupsahtaa.

Mä oon kuullut paljon, että nainen antaa vasta useampien treffien jälkeen, ettei mies olisi pelkän seksin perään. Mun pitäs varmaa tehdä itse sama. Tuntuu että treffailu loppuu siihen kun on jyystetty. Oisko vasta avioliitossa sitten :D

Toki voisin tuonne Tinderiin heittää tommosesta kevyemmästä vähän enemmän tosikko tekstiin, ehkä se karsis näitä seksinonkijoita tms. Mut tosiaan joo on se kemia myös tärkee.
Siis itse todellakin oon introvertti, se ei ole juuri tuntunut haittailevan aiemmin. Saa nähdä miten tällä kierroksella - tai siis sillä mikä ehkä joskus tulee.

Ainakin useampi ex on maininnut että mun kanssa saa luotua tosi syvän suhteen jollaista eivät olleet aiemmin kokeneet. Toki noita kommentteja on tullut enemmän vasta siinä kohden kun oon ylittänyt sen ehkä 30v rajapyykin, tosin sitä ennen olinkin todellinen huithapeli ja aika vähän välitin mitä mimmit ajattelevat. :D

Useampi suhde on alkanut itsellä sillä että jo ekana iltana on "bantu" tai sit oon itse toppuutellut ehkä just tokaan kertaan. Eli en ihan usko todeksi väittämää että seksiä harrastettaisiin vasta x treffien jälkeen. Tai no puheet ja käytännön teot voi naisillakin erota toisistaan.. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Siis itse todellakin oon introvertti, se ei ole juuri tuntunut haittailevan aiemmin. Saa nähdä miten tällä kierroksella - tai siis sillä mikä ehkä joskus tulee.

Ainakin useampi ex on maininnut että mun kanssa saa luotua tosi syvän suhteen jollaista eivät olleet aiemmin kokeneet. Toki noita kommentteja on tullut enemmän vasta siinä kohden kun oon ylittänyt sen ehkä 30v rajapyykin, tosin sitä ennen olinkin todellinen huithapeli ja aika vähän välitin mitä mimmit ajattelevat. :D

Useampi suhde on alkanut itsellä sillä että jo ekana iltana on "bantu" tai sit oon itse toppuutellut ehkä just tokaan kertaan. Eli en ihan usko todeksi väittämää että seksiä harrastettaisiin vasta x treffien jälkeen. Tai no puheet ja käytännön teot voi naisillakin erota toisistaan.. :D
Hmm. Voin kuvitella että sun läsnäolotaidot on todella hyvät, kuten myös mulla, mut voisin veikata, että olet tunteellisesti avoimempi ku minä. Saat ehkä naisiin jotenki tunteellisempaa ilmapiiriä. Tiedä sitten johtuuko herrasmiesmäisyydestä vai muuten joku "vibraatio".

Ehkä miun tarvii vaan tehdä enemmän yhä itsetutkiskelua :D

Mutta siis itse mielummin vähä tutustun ennenku hyppään ekoilla treffeillä sänkyyn, lähtökohtaisesti. Eri juttu jos vaa hakee seksiä, mut silloinki on kiva vähä luoda tunnelmaa ja keskustella ennen.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
Tuntuu että treffailu loppuu siihen kun on jyystetty.
Jos treffailu sujuu jyystämiseen asti kelvollisesti ja päättyy ekaan jyystämiseen, niin siinähän se ongelma sitten taitaa olla. Sinulla saattaa seksitaidot olla vähän hukassa.

Ihan ensimmäisenä kannattaa korvata jyystäminen rakastelulla ja analyyttisesti funtsia, että kuinka sen homman yleensä tekee. Voiko omassa tekemisessä ja tavassa pitää kumppania hyvänä olla jotain parantamisen varaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Hmm. Voin kuvitella että sun läsnäolotaidot on todella hyvät, kuten myös mulla, mut voisin veikata, että olet tunteellisesti avoimempi ku minä. Saat ehkä naisiin jotenki tunteellisempaa ilmapiiriä. Tiedä sitten johtuuko herrasmiesmäisyydestä vai muuten joku "vibraatio".

Ehkä miun tarvii vaan tehdä enemmän yhä itsetutkiskelua :D

Mutta siis itse mielummin vähä tutustun ennenku hyppään ekoilla treffeillä sänkyyn, lähtökohtaisesti. Eri juttu jos vaa hakee seksiä, mut silloinki on kiva vähä luoda tunnelmaa ja keskustella ennen.
Jäin nyt ihan miettimään noita läsnäolotaitoja sekä sitä että olenko tunteellisesti miten avoin.. Veikkaan että läsnäolotaidot on varsin hyvät kyllä, etenkin kahden kesken ollessa - isommassa porukassa / hälyssä harhautuminen on todennäköistä. En ehkä tunteellisesti ole kovin avoin, olen sitä kyllä hivenen opetellut mutta uskon että sen voi vetää helposti myös ihan överiksi. Eli mihinkään varsinaiseen tunteiden vuodatukseen tai lirkutteluun en lähde. :D Ehkä herrasmiesmäisyyskään ei ole se ihan oikein sana mutta sen kun korvaa toisen huomioonottamisella niin sit ollaan tonteilla! :thumbsup:

Ja itsekin mieluummin ensin tutustun sillä noita varsin kahjoja tapauksia on etenkin junnuna ollut ihan liiaksi. Onhan se nyt hyvä (ja järkevääkin) tietää mihin sitä on sekaantumassa. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Jos treffailu sujuu jyystämiseen asti kelvollisesti ja päättyy ekaan jyystämiseen, niin siinähän se ongelma sitten taitaa olla. Sinulla saattaa seksitaidot olla vähän hukassa.

Ihan ensimmäisenä kannattaa korvata jyystäminen rakastelulla ja analyyttisesti funtsia, että kuinka sen homman yleensä tekee. Voiko omassa tekemisessä ja tavassa pitää kumppania hyvänä olla jotain parantamisen varaa?
Rupesin miettimään ihan samaa. Toi "jyystäminen" oli nyt synonyymi seksille. En mä sentää niin tunteeton ole seksin suhteen :) Se mitä oon oppinut matkan varrella, kokenut ja myös lukenut aiheesta, en mielestäni kovin hukassa ole. Toki voisin vielä enemmän antaa painoarvoa "läsnäolo rakastelulle". Kosketuksista tuskinpa pulaa. Mut pitäs nyt olla oma palstansa seksitaidoille :D

Aina kun on jonkun uuden kanssa, ei voi täysin tietää mistä toinen nauttii. Seksielämähän yleensä aina muokkautuu oikeaan suuntaan ajallaan.

Voi myös olla että olen tavannut "vääränlaisia" naisia.

Toisaalta olen myös saanut kehuja, mut me kaikki ollaan vähä erilaisia seksinkin suhteen.

En kyllä rupee muuttaa omaa tapaa seksin suhteen, mutta miten siitä sais enemmän aistillista/tunteellista voisi olla ihan paikallaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Jäin nyt ihan miettimään noita läsnäolotaitoja sekä sitä että olenko tunteellisesti miten avoin.. Veikkaan että läsnäolotaidot on varsin hyvät kyllä, etenkin kahden kesken ollessa - isommassa porukassa / hälyssä harhautuminen on todennäköistä. En ehkä tunteellisesti ole kovin avoin, olen sitä kyllä hivenen opetellut mutta uskon että sen voi vetää helposti myös ihan överiksi. Eli mihinkään varsinaiseen tunteiden vuodatukseen tai lirkutteluun en lähde. :D Ehkä herrasmiesmäisyyskään ei ole se ihan oikein sana mutta sen kun korvaa toisen huomioonottamisella niin sit ollaan tonteilla! :thumbsup:

Ja itsekin mieluummin ensin tutustun sillä noita varsin kahjoja tapauksia on etenkin junnuna ollut ihan liiaksi. Onhan se nyt hyvä (ja järkevääkin) tietää mihin sitä on sekaantumassa. :D
Minkälaisia nää sun huomioonotot erityisesti on? Mut näen paljo samoja piirteitä itsessäni mitä kirjoitat. Me ei varmaan hirveän erilaisia ihmisiä olla :D Mut sen kyl näkee ettei meillä naisten suhteen ole ollut pulaa. Mä en vaa jaksa aina tutustua ihmisiin.

Nytki on se fiilis, että tarvis pikku tauon tuosta Tinderöinnistä. Huomaan että näiden kohdalla joita tiedän menevän vaan tapaamaan seksin merkeissä, ei tule edes luotua mitään syvempää. Saa jotenkin tunteet heitettyä olan yli, mut sitku tapaan ihmisen ihan muissa fiiliksissä, se on kunnon tutustumista ennenkuin hyppään sänkyyn ja se ei ole ihan samanlaista kuin jonkun kanssa jota menee vaa "jyystää". Parisuhdetutustumisen muodossa jos mulla ei ole ollut sellaista kiintymystä alkuun, tulee usein seksin jälkeen viimeisetään, jonka takia se on aika "pyhä" asia mulle pariutumisen kanssa.

Ainut mitä teet erilailla on se, että naiset palaa sun luo jostain kumman syystä (?). Kyl mul on tuossa pari ollut jotka ovat ns palanneet, tosin seksin merkeissä, mut ei enää, oli viime vuoden juttua. Elämä vie eteenpäin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 198
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom