Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
131
Mitä mieltä muuten jengi on kuvasta, jossa näkyy myös kuva kaverista? En blurrannut kasvoja ko sain luvan laittaa, mut tuli vaa mieleen tuo Tinderin algorytmi tai ylipäätään säännöt. Onks kellään ollut laitettuna kaverikuvia kasvoineen?
Onhan siinä se vaara että vastapuoli tykästyykin enemmän sun frendiin, ja ehdottaa ensitreffejä kolmistaan :) Olisin tossa itsekäs ja kaverit pois kuvista.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Mitä mieltä muuten jengi on kuvasta, jossa näkyy myös kuva kaverista? En blurrannut kasvoja ko sain luvan laittaa, mut tuli vaa mieleen tuo Tinderin algorytmi tai ylipäätään säännöt. Onks kellään ollut laitettuna kaverikuvia kasvoineen?
Heität vaan jotku hymynaamat kaverien pään eteen, onnistuu ihan puhelimella näppärästi
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 247
En tajua missä mättää :hmm:
Vajaan vuoden ollut goldilla ja tuloksena 1 muutaman kuukauden tuttavuus ja kymmenkunta keskustelua (mukaan ei laskettu bankogissa olevia thaikkuja jotka tuntuu olevan aktiivisia jauhamaan paskaa aamuyöllä :rofl:).
En ole mikään malli mutten nyt ihan perseestä revittykään, ehkä tekstiosuus on liian luettelomainen :hmm:
Luulis nyt tampereella löytyvän matchejä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Itsellä ainakin tähän mennessä suurin osa kaikista parhaista treffikumppaneista ovat tulleet Tampereelta, itse asun 120km etelään sieltä. Vaikka Stadi on lähempänä niin ei sieltä tule lähellekään sitä mitä Tampereelta.

Vähä aika sit tuli joku "tykkäyspyrähdys" Lahdesta. Toi algorytmi vetää iha omaa rundiansa. En tiiä muuttaako taas Goldi asiaa. Nyt on siis tosi hiljaista ollut muutenniin.
 
Liittynyt
16.12.2022
Viestejä
6
Kyllä tällä iällä, mediaseksikäs nelikymppinen on jo puolessa, niin aika hiljaista on ollut, jos ei honeypot aasian yrittäjiä lasketa mukaan. Tosin onhan sitä niitäkin muutaman päivän ihan mukava kiusata, ovatpahan jonkun muun kimpusta poissa senkin aikaa :D
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Onhan siinä se vaara että vastapuoli tykästyykin enemmän sun frendiin, ja ehdottaa ensitreffejä kolmistaan :) Olisin tossa itsekäs ja kaverit pois kuvista.
Toiset sanoo että kuvat kavereiden kanssa on hyvä juttu, koska nainen näkee että sulla on kavereita ja se on hyvä juttu. Ymmärrän kyl tuonkin että nainen ihastuu sit kaveriin. :cigarbeye: Mulla on ollut yksi kuva josta oon rajannut kaverin pois (ja kaljan), siitä saattaa näkyä että on siinä kaveri tai sitte ei.

Ootko uskonnollinen? Eikös tuo Valo ole joillekin kristityille tehty?
Mut tosiaan muutan itse vähä strategiaa ja kiinnitän enemmä huomioo ketkä lähtee oikealle + täydennän vielä lisää profiilia. Kerron sit kokemukset. Siis nyt ei oo goldia käytössä eikä varmaa tulekaan vähään aikaan.
Se on kristityille suunnattu joo, mutta ainakin räbän juttujen perusteella siellä on myös paljo samaa väkeä kuin tinderissä. Ehkä pitäisi itse kokeilla. Käyttäjäkokemus on kuulemma huonompi kuin tinderissä.

Jos kristittyä seuraa haluaa niin mä luulen että paras paikka on edelleen ne kristittyjen menot ja tapahtumat. Ei ehkä heti löydä mutta ajan kanssa tutustuu. Jos siis sellaisesta tykkää. Jos ei yhtään nappaa niin en tiedä kannattaako sitten mennä, voi vähän tylsää ehkä olla silloin.


En tajua missä mättää :hmm:
Vajaan vuoden ollut goldilla ja tuloksena 1 muutaman kuukauden tuttavuus ja kymmenkunta keskustelua (mukaan ei laskettu bankogissa olevia thaikkuja jotka tuntuu olevan aktiivisia jauhamaan paskaa aamuyöllä :rofl:).
En ole mikään malli mutten nyt ihan perseestä revittykään, ehkä tekstiosuus on liian luettelomainen :hmm:
Luulis nyt tampereella löytyvän matchejä.
Ihan normi tavallisen miehen meiningiltä kuulostaa. :dead:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Vai odottaako miehet sekä naiset, puolin ja toisin, että kirjoittelemalla voi viedä toiselta jalat alta?
Jotkut odottaa ja monilla lukeekin, että jos osaat tehdä vaikutuksen, niin saa kirjoitella.

Tänään tulikin ensimmäinen viesti koskaan, ilman että itse olisi ensin kirjoittanut, mutta väärältä sukupuolelta vain. Ei ole vilkaissut profiilia ja kirjoittanut vaan. Ei siinä mitään, oli sen näköinen ja oloinen profiilikin, että varmasti jonkun vielä jostain löytää :D
Voi silti olla, että samansukupuolisilla on vielä vaikeampi löytää kumppania.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 681
Tuttu ollut sinkkuna PKS laitamilla pari vuotta ja on kyllä vientiä riittänyt Tinderissä. Ei ehkä ihan valmis itse sitoutumaan et varmaan hyvää mimmiä kiertää sit senkin takia. Eikä ole kyl ihan romeo, tai mistä mä tiedän... :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tiedä mikä tähän deittailuun tullut nyt mut ei jaksa yhtään panostaa. On vaan hyvä olla sinkkuna :D Kai se johtuu ko juoksin syksyn läpi niin hanakasti deittailun perässä ja sitä ennen säännöllisesti tapaili ihmisiä pilluhammasta kolottaen. Ihan oikeasti edellisen suhteen loputtua oli pakko kokeilla irtoseksin kokemukset kun niitä ei koskaan aikaisemmin ollut. Mut se siitä. Kyl niitä oli lähelle toistakymmentä tässä. Ja yleisesti se työ minkä eteen joutu laittamaan :hungry:

Mietin tässä et millon tulee seuraava vaihe deittailuun. Toisaalta ihan sama.

PKS/Tre tulee munkin mätsit pääasiassa kun asun tässä välillä. Vaikka Hyvinkää/RMK/HML akselilla on yhden suht ison kaupungin verran populaa yhteensä, ei näistä paljoa mätsei tule. Ja vaatinee Goldin. Ilmaistilillä on säännöllisen hiljaista vaikka tuolta silloin tällöin mätsähtää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Nyt @Markqq pidät sen ihan oikean tauon. vaikuttaa siltä että olet hieman koukussa noissa deittiappeissa ja muissa. Veikkaan että jos annat itselles aikaa ihan suorilta vaikka ens kesälle ja keskityt vaan itseesi ja omaan hyvinvointiin niin sillä lienee kauaskantoisempia vaikutuksia kuin on-off svaippailulla. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Joo. Täällä kun käy katsomassa, niin Markqq julistaa pitävänsä kovaan ääneen taukoa touhusta. Hetken päästä ollaan taas uutta tarinaa kertomassa :D
Todennäköisesti.

Tän joulukuun osalta olen tavannut yhden henkilö, joten sinänsä olen jo vähentänyt vauhtia.

Onpahan triidillä viihdearvoa ;)

Mut oikeasti. Jo siitä voi vetää taukojohtopäätöstä, että en ole ollut paljoa äänessä täällä :D
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Tuttu ollut sinkkuna PKS laitamilla pari vuotta ja on kyllä vientiä riittänyt Tinderissä. Ei ehkä ihan valmis itse sitoutumaan et varmaan hyvää mimmiä kiertää sit senkin takia. Eikä ole kyl ihan romeo, tai mistä mä tiedän... :)
Kyllä se aika komea kaveri taitaa olla jos "vientiä riittää", ja kulissit kunnossa eli hyvät kuvat ja sellaista sisältöä joka naisia viehättää.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
967
Tiedä mikä tähän deittailuun tullut nyt mut ei jaksa yhtään panostaa. On vaan hyvä olla sinkkuna :D Kai se johtuu ko juoksin syksyn läpi niin hanakasti deittailun perässä ja sitä ennen säännöllisesti tapaili ihmisiä pilluhammasta kolottaen. Ihan oikeasti edellisen suhteen loputtua oli pakko kokeilla irtoseksin kokemukset kun niitä ei koskaan aikaisemmin ollut. Mut se siitä. Kyl niitä oli lähelle toistakymmentä tässä. Ja yleisesti se työ minkä eteen joutu laittamaan :hungry:
Suosittelen hillitsemään vauhtia, sillä vaikka Netflix and Chillit ovat mukavia juttuja, niin kyllä tuollainen määrä selailua ja deittailua syö varoja muulta toiminnalta. Etkös sinä ollut jopa niin ahkera, että menit pilden perässä myös toisiin kaupunkeihinkin? Naurattaa jo oma vanha kokemus, jossa tein itse vastaavan määrän extra-työtä kun kävin Tampereella Helsingistä sen vuoksi. Eli enää en todellakaan minkään kevyen chillailuhetken vuoksi reissailisi noin, saa jäädä tuollainen extra-työ yhteen kertaan se.

Eli varo vaan, ettei tule sellaista kyllästymistä, jossa ”tiedät” jo kuvion (netflix ja chillissä), sillä se voi lopulta syödä täysin Tinderöinnin ilon ja johtaa apatiaan (aina mulle jää vain näitä murusia, eli pelkkiä kevytsuhteita, miksi en saa rakkautta). Etkai vain muuten pelaa myös muillakin applikaatioilla kuin Tinderillä, eli että on sen lisäksi tulilla Badoot, Valot ja Feeldit?

Lohkesiko muuten mitään lähes täysin vaivatta kuluneena vuonna?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Suosittelen hillitsemään vauhtia, sillä vaikka Netflix and Chillit ovat mukavia juttuja, niin kyllä tuollainen määrä selailua ja deittailua syö varoja muulta toiminnalta. Etkös sinä ollut jopa niin ahkera, että menit pilden perässä myös toisiin kaupunkeihinkin? Naurattaa jo oma vanha kokemus, jossa tein itse vastaavan määrän extra-työtä kun kävin Tampereella Helsingistä sen vuoksi. Eli enää en todellakaan minkään kevyen chillailuhetken vuoksi reissailisi noin, saa jäädä tuollainen extra-työ yhteen kertaan se.

Eli varo vaan, ettei tule sellaista kyllästymistä, jossa ”tiedät” jo kuvion (netflix ja chillissä), sillä se voi lopulta syödä täysin Tinderöinnin ilon ja johtaa apatiaan (aina mulle jää vain näitä murusia, eli pelkkiä kevytsuhteita, miksi en saa rakkautta). Etkai vain muuten pelaa myös muillakin applikaatioilla kuin Tinderillä, eli että on sen lisäksi tulilla Badoot, Valot ja Feeldit?

Lohkesiko muuten mitään lähes täysin vaivatta kuluneena vuonna?
Ihan vaan tiedoksi, että aika moni mies asuu sen verran "landella" (kuvainnollisesti tai kirjaimellisesti), että on pikku pakkokin ajella pitkiä matkoja pillun perässä ellei halua ihan koko elämäänsä elää puutteessa...

Sulla jonain tsadilaisena on se luksus, että merta edemmäs kalaan lähtemällä et mitään suurta etua ja hyötyä saavuta, vaan PK-seutu riittää pelikenttänä ihan hyvin. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tilanne.

Itsekin ajelin "villeinä vuosina" joskus 5-6 vuotta sitten hyvinkin pitkiä matkoja pillun perässä ja välillä jäin ilmankin siitä huolimatta... Mutta paljon tuli kyllä saatuakin. Kyllä se nyt kai kannatti. Nykyään se ei olisi enää mahdollistakaan, koska Tinder on kertaluokkaa paskempi peli kuin siihen aikaan. Ei mitään samanlaista pillurulettia todellakaan voisi enää tänä päivänä pyörittää (ellei ole joku ysin chad, ehkä sitten).

Nykyään tavoitteet on enemmän maassa: jos vielä joskus siviilipillua saa hoikalta naiselta niin sekin olisi jo jotain. (*Siviilipillu = ei tarvitse maksaa.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Ihan vaan tiedoksi, että aika moni mies asuu sen verran "landella" (kuvainnollisesti tai kirjaimellisesti), että on pikku pakkokin ajella pitkiä matkoja pillun perässä ellei halua ihan koko elämäänsä elää puutteessa...

Sulla jonain tsadilaisena on se luksus, että merta edemmäs kalaan lähtemällä et mitään suurta etua ja hyötyä saavuta, vaan PK-seutu riittää pelikenttänä ihan hyvin. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tilanne.
Näinpä. Itse ajelin puolen vuotta. Sitten kumppani osti oman auton ja mun ajelut loppu aika seinään (välillä tuli vähän nupinaa kun mua ei saanut sinnepäin, mutta toki mulla oli hyvtä syyt XD). Nyt hän testaa miltä tuntuu ajaa joka päivä tota matkaa pöndeltä kaupunkiin töihin. Itse en ajaisi. No ehkä hommaa töitä täältä jos elo samaman katon alla onnistuu.

Pointti, että alku vaiheessa mies joutuu lähes väkisin investoimaan koska tää homma nyt pyörii 100% naisten ympärillä. Siitä sitten fiiliksen mukaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Itsekin ajelin "villeinä vuosina" joskus 5-6 vuotta sitten hyvinkin pitkiä matkoja pillun perässä ja välillä jäin ilmankin siitä huolimatta... Mutta paljon tuli kyllä saatuakin. Kyllä se nyt kai kannatti. Nykyään se ei olisi enää mahdollistakaan, koska Tinder on kertaluokkaa paskempi peli kuin siihen aikaan. Ei mitään samanlaista pillurulettia todellakaan voisi enää tänä päivänä pyörittää (ellei ole joku ysin chad, ehkä sitten).
Mielenkiintoista, onko Tinder tosiaan muuttunut noin paljon 5-6 vuodessa? :hmm:
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Mielenkiintoista, onko Tinder tosiaan muuttunut noin paljon 5-6 vuodessa? :hmm:
Mun mielestä siitä on 7-8 vuotta, kun tytöiltä tuli treffiehdotuksia ja hommat toimi muutenkin. Silloin tinder oli vielä kovassa kasvussa, eikä sillä vielä tehty rahaa. Jotain mainoksia siellä oli, mutta jos oikein muistan, niin rajattomat tykkäykset oli, ja mitään maksuja ei voinut edes tehdä?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Mielenkiintoista, onko Tinder tosiaan muuttunut noin paljon 5-6 vuodessa? :hmm:
Onhan se muuttunut. En ole tosin paljon edes käyttänyt tänä vuonna, mutta miksipä paskaa käyttäisikään. Kaikki mahdolliset aiheesta tehdyt lehtijutut, miesten tarinat kuten tämä palstakin alleviivaavat tätä kehitystä.

Ihan jo teknisestikin kyseessä on paskempi palvelu esimerkiksi sikäli, että ennen vanhaan maksullisella jäsenyydellä sai aluksi kai 10 ja myöhemmin 5 supertykkäystä per päivä! Mitä se on nykyään, yksi per päivä vai viikko vai ei ollenkaan? Ihan sama... Myös hintaa on tullut lisää X:n verran.

Mutta ennen kaikkea markkinatilanne on paskentunut.

Mulle on ihan sama vaikka palvelu olisi teknisesti kuinka paska, tyyliin Treffimesta vm. 1999 tai Sinkut.net vs. 1998 tai suomi24 vm. 2003, kunhan siellä on TALENTTIA (suhteessa miehiin).

Voitteko kuvitella, joskus ennen vanhaan on ollut ihan normaalia, että deittipalstalla listataan ominaisuudet kuten PITUUS, PAINO ja ruumiinrakenne yms. strategiset tiedot, ja nämä oli käytännössä pakko antaa tai muuten olit outo. Sieltä vaikka karsi kaikki yli 60-kiloiset mäkeen niin silti jäi jäljelle vaikka kuinka paljon tarjontaa, jopa pienessä maaseutukaupungissa.

Ja nyt pitäisi tätä nykyajan hevonpaskaa muka jaksaa? Jep jep...
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Mun mielestä siitä on 7-8 vuotta, kun tytöiltä tuli treffiehdotuksia ja hommat toimi muutenkin. Silloin tinder oli vielä kovassa kasvussa, eikä sillä vielä tehty rahaa. Jotain mainoksia siellä oli, mutta jos oikein muistan, niin rajattomat tykkäykset oli, ja mitään maksuja ei voinut edes tehdä?
Juuh, silloin 7-10v sitten elin vielä kuvitelmissa että joskus pian löytyy joku, ja ehkä sitä ei silloin edes kaivannut seuraa niin paljon. Hyvä miettiä tässä vaiheessa että tinderin alkuaikoina olis sielläkin ollut enemmän mahdollisuuksia. :dead:

Vai oliko niin, et siihen aikaan voi kirjautua pelkästään facebookilla? Saattoi olla että sen takia en myöskään kokeillut tinderiä silloin kun en facebookia käytä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Suosittelen hillitsemään vauhtia, sillä vaikka Netflix and Chillit ovat mukavia juttuja, niin kyllä tuollainen määrä selailua ja deittailua syö varoja muulta toiminnalta. Etkös sinä ollut jopa niin ahkera, että menit pilden perässä myös toisiin kaupunkeihinkin? Naurattaa jo oma vanha kokemus, jossa tein itse vastaavan määrän extra-työtä kun kävin Tampereella Helsingistä sen vuoksi. Eli enää en todellakaan minkään kevyen chillailuhetken vuoksi reissailisi noin, saa jäädä tuollainen extra-työ yhteen kertaan se.

Eli varo vaan, ettei tule sellaista kyllästymistä, jossa ”tiedät” jo kuvion (netflix ja chillissä), sillä se voi lopulta syödä täysin Tinderöinnin ilon ja johtaa apatiaan (aina mulle jää vain näitä murusia, eli pelkkiä kevytsuhteita, miksi en saa rakkautta). Etkai vain muuten pelaa myös muillakin applikaatioilla kuin Tinderillä, eli että on sen lisäksi tulilla Badoot, Valot ja Feeldit?

Lohkesiko muuten mitään lähes täysin vaivatta kuluneena vuonna?
Mulla oli selkeästi tänä vuonna vaihe jolloin juoksin pimperon perässä ja sen jälkeen sitten oli kova projekti löytää suhde. Ja kyllähän mä parhaimmillaan 300km lähdin 24h treffeille :D Mut voin näin jälkikäteen sanoa, että paljon hyviä kokemuksia tullut! En ottaisi mitään pois! Tinderin lisäksi on Badoo, Bumble ja Valo. Oikeastaan tuon valon latasin vasta jokunen viikko sitten, mutta en ole sitä juurikaan käyttänyt. Bumble kanssa ollut varjossa koko ajan. Tinder ja Badoo olleet lähinnä käytössä ja nyt Badookin jäänyt lähestulkoon pois. Tinder pelkästään for now.

Mutta ei mulla ole tullut "kyllästymistä" vaan tajusin että juoksut on juostu ja on parempi keskittyy omiin projekteihin ainakin tällä hetkellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Jos pidätte taukoa, niin kyllä kannattaa silti ehdottomasti käydä katsomassa tilanne. Pidin taukoa noin pari viikkoa, nyt sitten menin katsomaan ja kaikkein kauneimmalta olikin tullut juuri silloin pari viikkoa sitten viesti, jossa kertoi, että voi lähteä käymään treffeillä :D
Osaakin olla huonoa tuuria, mutta eihän tuota olisi ikinä uskonut. Täytyy toivoa, ettei nyt ajatellut etten välittänyt ja suostuisi uuteen treffipyyntöön.
Sekin ihmetyttää, että suostuuko naiset tosiaan treffeille paremmin ilman mitään tutustumista, koska nytkin kävi niin, että kysyin jo melkein heti alussa treffeille ja heti suostui.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jos pidätte taukoa, niin kyllä kannattaa silti ehdottomasti käydä katsomassa tilanne. Pidin taukoa noin pari viikkoa, nyt sitten menin katsomaan ja kaikkein kauneimmalta olikin tullut juuri silloin pari viikkoa sitten viesti, jossa kertoi, että voi lähteä käymään treffeillä :D
Osaakin olla huonoa tuuria, mutta eihän tuota olisi ikinä uskonut. Täytyy toivoa, ettei nyt ajatellut etten välittänyt ja suostuisi uuteen treffipyyntöön.
Sekin ihmetyttää, että suostuuko naiset tosiaan treffeille paremmin ilman mitään tutustumista, koska nytkin kävi niin, että kysyin jo melkein heti alussa treffeille ja heti suostui.
Poistitko sovelluksen/profiilin vai annoitko olla? Mulla tasasesti tulee noita gold tykkäyksiä ja Tinder antaa silloin tällöin jonkun sieltä minkä ehkä swaippaan oikealle. Ei oo edelleenkää goldia ja tavannut toistaiseksi viimeisen joskus joulukuun alussa. En voisi sanoa että olen pitänyt taukoa, mutta reilusti vähentänyt Tinderin käyttöä.

Mitä olen huomannut niin Tinder selvästi laittaa mut mappiin Ö naisten kohdalla. Tuskinpa jokaikinen daami mua vasemmalle swaippaa kun ei normi selauksesta tule mätsejä. Goldimätsit pyörii 70+ vaikka tasasesti sieltä tulee mätsi.

Taitaa olla aika perusmeininki tässäkin. Maksa niin pääsen edukseni :D Omat rojektit vie aikaa niin paljon ettei ole aikaa deittailuun. Ehkäpä tässä kohta tulee taas kevättä rintaan niin kiinnostaa taas maksella goldista.

Boldattuusi viitaten kyllä. Mutta harvakseltaan.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
"Voiko ensimmäisten treffien jälkeen mennä sänkyyn?"

Kysymyksen lähde: 100 miestä avioeron jälkeen treffanneen Angela Aholan haastattelu Anna-lehdessä.

Olen lähes aina voinut mennä sänkyyn ensimmäisten treffien jälkeen.

Kerran piti odottaa vuorokausi, että olin taas kotona.

Nainen oli raiskattu (ei sanonut mutta pystyi päättelemään) joskus vuoden sisään, joten ei uskaltanut ottaa minua kotiinsa. Valehtelin naiselle että minulla on yöpaikka Helsingissä. Oikeasti valvoin bussipysäkin penkillä. Ja sit samoilla silmillä tapaamaan samaa naista uudelleen aamupäivällä.

Ehkä sen silti voi laskea kahdesti treffatuksi naiseksi vaikka samoilla silmillä meninkin. Vaikka hyvin eri silmät ne olivat: hehtaariset silmäpussit. Yleensä treffeille ei mennä ainakaan kasvattamaan pusseja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Luin aika pikaisesti tuon läpi mutta voi olla sitoitumiskammoa tai sitten muuta luurankoa jonka takia vetää pakkia. Tai sitten on joku muu siinä kenen kanssa natsaa. Ehkä etenitte sit loppupeleissä liian nopeasti jos olit jo kokkaamas toisen asunnossa ennenkuin saapuu kotiin.

Ei nyt ihan noin pitkälle mennyt naisten kans tässä, mutta aika vastaavasti ainakin kahden kanssa käynyt viime vuoden loppupuolella. Ja se edellinen tapaus osoitti mulle kuinka otan taukoa tästä, koska eipä ollut koskaan synkannu kenenkään kanssa miten kys. mimmin kanssa ja syynä oli omat luurangot exän takia :D Eli pelästyi tunteitaan tai jotai muuta shaibaa.

Tässä huomannut kuinka paljon nautin omista jutuista ja tähän mun elämään mahtuu toinen jos on mahtuvinaan. Mä en enää panosta jos toinen ei anna samalla mitalla takaisin. Ei ole sen arvoista.

Ei muuta kuin ota talteen hyvät muistot ja kokemukset, elämä jatkuu!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Täällä taas.
Käydääs vaikka terapiamielessä taas läpi epäonnistuneet naisseikkailut osa 1545.

Kolmisen kuukautta sitten matchasin Tinderissä erään neidin kanssa.
Juttu lähti luistamaan heti äärettömän hyvin. Vaihdeltiin paljon viestejä ja kaikki tuntui heti todella luonnolliselta, ei tarvinnut pelata mitään pelejä tai tullut fiilistä, että tarvitsisi piilotella mitään itsestään ja yrittää vain olla positiivisilla asioilla esillä ja kertoa kuinka oma elämä on pelkkää hyviä asioita.
Olosuhteiden johdosta ei kuitenkaan onnistuttu näkemään livenä kuin vasta noin kuukausi sen jälkeen, kun Tinderissä törmättiin. Välimatkaa 120km ja neiti tekee vuorotyötä ja välillä myös viikonloppuisin ja itselläni myös lapsi sen 50% ajasta.
Jutut kuitenkin luisti hyvin koko ajan ja oli mukavaa tulla töistäkin kotiin, kun tiesi että siellä on taas Tinderissä uusia viestejä neidiltä johon voi ottaa hyvin asennon sohvalla ja vastailla. Keskustelu soljui hyvin ja molemmat vastasi oman elämänsä tahtiin silloin kuin kerkesi.

Saatiin sitten näkeminen onnistumaan joulukuun alkupuolelle ja jessus se oli vielä parempaa kuin viestien välityksellä oli ihmisestä edes mielikuva jäänyt. Istuttiin sohvalla ja juteltiin joku 5h (haettiin pitsat välissä).
Ainoa stoppi tuli, kun neidin piti lähteä yövuoroon töihin. Siinä sitten yhdessä kun ulos tultiin, niin neiti lopulta pyysi minun numeron ja suudeltiin hänen aloitteestaan.
Hitsi mä ajoin leveä hymy naamallani kotiin. Kesken kotimatkan vielä tuli viestiä puhelimeen häneltä, että "Kiitos mahtavasta illasta, laita viestiä, kun olet päässyt turvallisesti kotiin".

Aikataulut oli edelleen pieni ongelma, mutta molemmat tiedettiin että joulun jälkeen se helpottaa. Kaikki väliaika tapaamisten välillä kuitenkin viestiteltiin Whatsappissa samaan tahtiin kuin Tinderissä. Yhteys toiseen pysyi helposti ja kaikki pysyi tosi luonnollisena.
Nähtiin ennen joulua vielä kerran ja vähän äkkipikaisesti, kun neiti soitti eräänä perjantai-iltanapäivänä, että onko mulla mitään jos hän tulisi mun luokse yöksi. No tervetuloa, todellakin!
Ihminen on valmis ajamaan 120km tänne yökylään ja lähtemään seuraavana aamuna klo 6 töihin täältä takaisin 120km päähän on aika hyvä merkki kiinnostuksesta ja halusta yrittää!

Nähtiin sitten tässä joulun jälkeen useammin, pari kertaa viikossa tahdilla.
Viikonloppuja yhdessä, joskus olin siellä arkena yötä ja lähdin aamulla töihin jne.
Kaikki vaan meni tosi sujuvasti ja helposti.

Pari kertaa myös menin neidin luokse suoraan töistä ja niin ettei hän ollut vielä edes kotona. Laitoin siinä ruokaa valmiiksi sun muuta kivaa. Tiedättekö, se on aika upea tunne kun siinä kokkailet keittiössä ja neiti tulee kotiin ja halaa sua takaapäin. Sellaiset pienet teot, kosketukset ja eleet tekee niin helvetisti siihen kokonaisuuteen.

No liirumlaarumit sikseen, hommat meni tosi hyvin ja side sen kuin syveni kummallakin.
Nyt päästään sitten siihen asiaan eli miksi olen täällä ja tällä mielellä.

Neiti ehdotti taannoin, että haluanko lähteä kylpylään. No mennään, ehdottomasti!
Viime viikonloppuna sitten siellä oltiin ja asiat meni taas todella hyvin. Pulikoitiin, pantiin, pulikoitiin, pantiin ja mitä vielä. Sinä viimeisenä aamuna (viime sunnuntaina) huomasin aamulla tai paremminkin tuli tunne, että iiihan kaikki ei nyt jotenkin ole enää hyvin.
No ajattelin ensin, että okei, ehkä toisella on vain joku huono hetki tai jotain, kun kuitenkin edelleen oli läheinen, kosketuksessa ja yleisesti kaikki kuitenkin hyvin.
Ajeltiin siinä sitten neidin luokse, hengailtiin vielä hetki kunnes lähdin kotiin ottamaan arkea taas vastaan.
Sovittiin uudelleennäkemiset tälle viikonlopulle ja sitä rataa, kaikki pääosin hyvin.

Kotiin ajaessa oli kuitenkin jo tosi jännä fiilis, että nyt ei kaikki ole ihan 100% kunnossa.
Maanantai-iltana laitoin viestiä ja kyselin, että miten paluu arkeen sujui. Vastauksena tuli vain, että "Aika perus, eipä mitään kummallista".
Tässä kohtaa tajusi viimeinkin, että okei kaikki ei ole hyvin. Täysin epätyypillinen viesti hänelle eikä edes kysellyt meikäläisen kuulumisia tai mitään.
Ei siinä muuten, mutta kun tosiaan täysin tyylistä poikkeava vastaus, niin hälytyskellot soi.
Tiistaina hän sitten laittoi aamusta viestiä, että "Toivottavasti sulla on hyvä työpäivä".
Palasi taas hetkeksi fiilis, että okei, ehkä se oli jotain hetkellistä vaan.

No laimea viestittely, parin sanan vastaukset jatkui kuitenkin, joten himmailin itsekin aktiivisuutta, kun toinen vaikutti laimealta.
Päätin sitten torstaina kuitenkin soittaa illalla ja kysellä viikonlopun aikatauluista ja taas kerran jäi vähän vaikea kuva. Pääosin kaikki vaikutti olevan ihan hyvin, mutta kun vertauspohjana pitää sitä aiempaa viestittelyä ja kommunikaatiota, niin ero oli kyllä selvä.

Eilen illalla sieltä sitten se tuli.
Viesti, että sori kun ollut vähän laimeaa yhteydenpitoa tämä viikko ja kuinka ei ole oikein tunnetasolla päässyt niin pitkälle kuin meikäläinen oli päässyt.
Taustalla myös meidän välimatka ja lapsi, joka tuo aikataulullisesti haasteita ja sitoo mut aika hyvin tähän nykyiseen asuinpaikkaan.
Neidillä myös ikää sen 33v., niin ehkä biologinen kellokin tikittää tietyllä tavalla (oma arvio).

Tosi pahalta tuntuu, mutta objektiivisesti kun miettii, niin täysin valideja pointteja moni.
Alkuhuuman ne varmasti kestää ja on valmis uhrautumaankin asioiden puolesta, mutta ehkä sitten jos pitäisi tunnetasolla ja käytännössä seuraavia steppejä tehdä, niin realiteetit tulee vastaan.

Se siitä sitten.

ps. Taisi olla ihmistyyppi, joka syystä tai toisesta pelkää sitoutua ja alkaa peruuttaa kun tajuaa että tästä on tulossa vakavaa. Yleensä näitä yli 30 ikisinkkuja yhdistää se että siellä teini-iän ja aikuisuuden maastossa eli 16-23v heitä on petetty ja se jättää arpia ja sitoutumiskammon.
Seuraavan kerran sitten tiedät ettei kannata lähteä tuollaiseen suhteeseen missä etäisyyttä se +100km, tuo paljon lisähaasteita.

itse totesin saman aikanaan vaikka etäisyyttä oli vain puolet sun etäisyydestä, mutta tie mitä pitkin sinne pääsi oli 80/60km/h rajoituksella niin ei sitä montaa kuukautta jaksanut ja puhalsin pelin poikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Seuraavan kerran sitten tiedät ettei kannata lähteä tuollaiseen suhteeseen missä etäisyyttä se +100km, tuo paljon lisähaasteita.

itse totesin saman aikanaan vaikka etäisyyttä oli vain puolet sun etäisyydestä, mutta tie mitä pitkin sinne pääsi oli 80/60km/h rajoituksella niin ei sitä montaa kuukautta jaksanut ja puhalsin pelin poikki.
Juuri tämä. Etäsuhteisiin ei yksinkertaisesti kannata lähteä jos ei halua koko vapaa-aikaansa halua olla reissussa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Juuri tämä. Etäsuhteisiin ei yksinkertaisesti kannata lähteä jos ei halua koko vapaa-aikaansa halua olla reissussa.
ja varsinkin kun aloittajalla vielä vissiin pieni lapsi joka 50% ajasta ja vastapuolella 3-vuorotyö niin kyllä menee vaikeaksi vaikka järjestelykysymyksiähän noi on, mutta oma jaksaminen pakosta asettaa rajoituksia tapaamiselle.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
197
Pidettiin 1½ vuotta etäsuhdetta, välimatkaa oli 170km. Välillä kävin neidin hakemassa autolla minun luokse viikonlopuksi ja välillä tuli junalla. Tuli myös ajeltua hänen luokse viikonlopuksi ja lomat vietettiin yhdessä. Sitten kun alkoi olemaan puhetta yhteen muuttamisesta, käytiin asuntojakin katsomassa minun kaupungissa, huomasin että alkoi pientä paniikkia neidillä iskemään. Ei siinä montaa viikkoa mennyt kun homma pantiin poikki, neidin aloitteesta. Sanoi syyksi jotain diipadaapaa, johon sanoin että soittele joskus kun haluat kertoa totuuden. Meni yli 5 vuotta kun soitti ja kertoi että hänelle iski silloin paniikki. Oli vuoden sisällä erostamme löytänyt itselleen läheltä miehen ja lapsenkin olivat saaneet.
Meillä synkkasi kaikki hyvin yhteen, oltiin aina toistemme kimpussa kun nähtiin. Tämän tapauksen jälkeen jätin etäsuhteet pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Työpaikka mahdollisesti vaihtuu tässä niin sit ois syytä muuttaa Vantaalle. Varmasti olis vientiä siellä paljon enemmän ja ei tarttis etäsuhdejuttuihin asettua mutta päivä kerrallaan asioissa :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Etäsuhdetta takana n. 5 kuukautta. Välimatka vajaa 200km. Itsellä paikka missä majoittua myös lähempänä jolloin välimatka lyhenee reiluun 60 kilometriin, helpottaa vähän kun ei tarvi koko 200 kilometriä matkustaa kerralla. Jos tarkoitus nähdä viikonloppuna niin voin jo viikolla siirtyä tuonne lähemmäs ja sieltä sitten matkustaa loppumatkan viikonloppuna.

Nyt viikonloppuna naiselle piti tulla kaveri kylään eikä meillä ollut tarkoitus nähdä, mutta sitten se kaveri joutuikin perumaan. Nainen pyysi minua luokseen sen sijaan, mutta en jaksanut lähteä ajamaan 200 kilometriä ja olin suunnitellut olevani itsekseni viikonlopun. Suuttui sitten siitä vähän, kun en lähtenyt sinne yhtäkkiä.

Ei jaksa kauheesti katsella tollasia suuttumisia, on se aiemminkin suuttunut jostain ihme syystä. Leppyy aika äkkiä kyllä ja vetoaa erityisherkkyyteen, ja sanoo yrittävänsä muuttua tuon asian osalta :hmm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Ei innosta kirjoitella sellaiselle naiselle, jolla on jotain ulkonäköunelmatoiveita esim. professorin näköinen, omistaa jenkkiauton, kauluspaita, kalju. Tiedän, että sitten treffeillä siellä kahvilassa aivan varmasti istuisikin professorin näköinen mies, jolla on kauluspaita, on kalju ja jenkkiauto siinä pihalla :D


Ei jaksa kauheesti katsella tollasia suuttumisia, on se aiemminkin suuttunut jostain ihme syystä. Leppyy aika äkkiä kyllä ja vetoaa erityisherkkyyteen, ja sanoo yrittävänsä muuttua tuon asian osalta :hmm:
Löytäisipä edes tuollaisen joskus, mutta välimatkaa ei saisi olla liikaa kuitenkaan, muutoin sitä näkisi liian harvoin. Yksi nainen vastasi tänään ja välimatkaa olisi ollut viiden ja puolen tunnin ajomatkan verran, onneksi :D se ei kuitenkaan välittänyt enempää, kirjoitti muuten vain.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Badoossa tuli vastaan mielenkiintoinen nainen. Iha hyvin päästiin juttuun. Kysyi mun pituutta. No vastasin kuten yleensä. Olen häntä 2cm pidempi, ja siis, liian lyhyt :D Joten se jäi siihen.

On aika monta naista tullut vastaan jolle pituus on ylitsepääsemätön asia. Joidenkin pitää olla tyyliin naista vähintään 5-10cm pidempi tai ei jatku.

Interesting.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
451
Badoossa tuli vastaan mielenkiintoinen nainen. Iha hyvin päästiin juttuun. Kysyi mun pituutta. No vastasin kuten yleensä. Olen häntä 2cm pidempi, ja siis, liian lyhyt :D Joten se jäi siihen.

On aika monta naista tullut vastaan jolle pituus on ylitsepääsemätön asia. Joidenkin pitää olla tyyliin naista vähintään 5-10cm pidempi tai ei jatku.

Interesting.
Jos multa joku match alkaisi chattaillessa kysyä pituuttani, niin homma jäisi todnäk mun puolelta siihen. Ei sen takia että olisin itsestäni epävarma (190+cm) vaan sen takia, että jos nainen tarttuu chattaillessa tuollaiseen asiaan, niin se ei kyllä kerro hyvää. Vähän tyylitajua pitää olla. Sama homma että vaikka itseäni kiinnostaisi naisen paino, niin enhän mä nyt jumalauta ala siitä kysyä. Antaa niin uskomattoman juntin vaikutelman tuollaiset kysymykset puolin ja toisin.

Jos sulle on jo "monta naista" tullut vastaan joille pituus on ylitsepääsemättömän tärkeää, niin oletko sellaista miettinyt, että mitä jos yrittäisit paremmin jo swaippausvaiheessa karsia kaikkein pinnallisimman aineksen pois? Onko kenties niin, että olet itsekin valkannut lähinnä ulkomuodon perusteella, ilman että panostat sen haisteluun että liikkuuko kermaleivoksen päässä mitään järkevää? Jos näin on, niin kai näillä valitsemillasi naisilla sitten vastavuoroisesti on oikeus rankata sut jonkin typerän pinnallisen kriteerin ("miehen pitää olla x cm pitempi kuin mä") perusteella.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Badoossa tuli vastaan mielenkiintoinen nainen. Iha hyvin päästiin juttuun. Kysyi mun pituutta. No vastasin kuten yleensä. Olen häntä 2cm pidempi, ja siis, liian lyhyt :D Joten se jäi siihen.

On aika monta naista tullut vastaan jolle pituus on ylitsepääsemätön asia. Joidenkin pitää olla tyyliin naista vähintään 5-10cm pidempi tai ei jatku.

Interesting.
Mikset laita profiiliin pituutta esim vain loppuun?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jos multa joku match alkaisi chattaillessa kysyä pituuttani, niin homma jäisi todnäk mun puolelta siihen. Ei sen takia että olisin itsestäni epävarma (190+cm) vaan sen takia, että jos nainen tarttuu chattaillessa tuollaiseen asiaan, niin se ei kyllä kerro hyvää. Vähän tyylitajua pitää olla. Sama homma että vaikka itseäni kiinnostaisi naisen paino, niin enhän mä nyt jumalauta ala siitä kysyä. Antaa niin uskomattoman juntin vaikutelman tuollaiset kysymykset puolin ja toisin.

Jos sulle on jo "monta naista" tullut vastaan joille pituus on ylitsepääsemättömän tärkeää, niin oletko sellaista miettinyt, että mitä jos yrittäisit paremmin jo swaippausvaiheessa karsia kaikkein pinnallisimman aineksen pois? Onko kenties niin, että olet itsekin valkannut lähinnä ulkomuodon perusteella, ilman että panostat sen haisteluun että liikkuuko kermaleivoksen päässä mitään järkevää? Jos näin on, niin kai näillä valitsemillasi naisilla sitten vastavuoroisesti on oikeus rankata sut jonkin typerän pinnallisen kriteerin ("miehen pitää olla x cm pitempi kuin mä") perusteella.
Hyvä pointti. Kyl mä swaippaan oikealle ihmisiä joilla profiilissa on jotain tarttumapintaa ja miellyttää omaa silmää ilman suurempaa pinnallisuutta. Tosin, varmasti nyt yleistin tätä pituusongelmaa. Ne tapaukset vaan jää mieleen :D Tosin, en sitten tiedä kuinka monta naista on vetänyt pelin poikki, koska syy x, mutta oikeasti johtuikin pituudesta.

Joka tapauksessa ei se mun itsetuntoa hetkauta. Oon just senpituinen kuin olen ja sillä mennään tässä maailmassa!
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 250
Juuri tämä. Etäsuhteisiin ei yksinkertaisesti kannata lähteä jos ei halua koko vapaa-aikaansa halua olla reissussa.
Sanoisin, että noin ylipäätään etäsuhteisiin ei vaan kannata lähteä. Toki pitkässä parisuhteessa voi tulla jaksoja, että asutaan joitakin määrättyjä aikoja erillään ja onhan noita kauniita tarinoita etäsuhteista, jotka muuttuivat vuosisadan rakkaustarinaksi jne. Todellisuudessa etäsuhteet ovat kuitenkin aivan samanlaisia kuin muutkin suhteet, sillä erolla että ne vaan toimivat hirveällä lagilla ja näin potentiaalisesti haaskavat vain kaikkien osapuolten aikaa paljon enemmän kuin tavallainen lähisuhde. Lähinnä sen mahdollisen epäyhteensopivuuden selvittämisessä menee tarpeettoman pitkään, kun nähdään harvakseltaan ja näkeminen on sitten aina "juhlaa", eikä sitä tuikitärkeää "arkiyhteensopivuutta" oikeasti päästä selvittämään pahimmillaan *vuosiin*. Sitten toki siihen päälle vielä tuo kaikki ylimääräinen logistiikka, säätö ja kaikki muu paska mitä etäsuhde mukanaan tuo, niin todella vaikea suositella.

Toki eihän kukaan ikinä tällaisia kantapään kautta opittuja juttuja kuuntele, koska *heidän* juttunsa nyt on vaan ihan *eri* kuin kaikkien muiden, koska *he* nyt vaan ovat niin paljon rakastuneempia kuin kukaan ikinä ennen ja homma on tähtiin kirjoitettu blaablaa.... :D
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
18
Badoossa tuli vastaan mielenkiintoinen nainen. Iha hyvin päästiin juttuun. Kysyi mun pituutta. No vastasin kuten yleensä. Olen häntä 2cm pidempi, ja siis, liian lyhyt :D Joten se jäi siihen.

On aika monta naista tullut vastaan jolle pituus on ylitsepääsemätön asia. Joidenkin pitää olla tyyliin naista vähintään 5-10cm pidempi tai ei jatku.

Interesting.
Tämä asia muuten tuli itselläkin todella usein vastaan, kun tinderöin. Oma pituus jää alle 175cm niin monille jopa 160cm daameille tuo oli liian vähän. Yleensä aiheutti itsessä huvittuneen hymähdyksen ja matka jatkui. Noita kaloja, kun tuolla meressä riittää.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Naisten pituusvaatimukset on kyllä hieman hämmentäviä. Esim. kerran jutellessa yksi nainen sanoi, että "pitkillä" naisilla kuten 175cm tai yli on vaikeaa löytää riittävän pitkää miestä. Totesin sitten että eikös miesten keskipituus ole noin 180cm, niin tämä sanoi että miehen pitäisi olla pidempi vaikka naisella olisi korkkarit jalassa... :rolleyes:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mut hei mulla on tullut vastaan naisia jotka ovat yli 180cm ja sanoneet ettei pituudella miehen kohdalla ole mitään väliä. Yksi tapaus siis ketä kävin tuossa loppusyksystä hässimässä.
Ja nyt olen chattaillyt yhden daamin kanssa joka on jotai 184cm ja sanoi että exänsä oli lyhyempi eikä sillä ole mitään merkitystä. Kolmas tapaus oli tuossa myös joku 176cm eikä pituudella väliä. On näitä ollut muitakin.

Siis mä melkein jopa väitän, että naiset jotka ovat 180cm~+, helpommin mainitsee, ettei miehen pituudella ole väliä. Enemmänkin nämä 170cm kynnyksellä olevat tuntuvat haluavansa koripalloilijoita. Mene ja tiedä sitten.

Mutta kuten aina. Jos naiselle pituus on ongelma niin shake her hand ja toivota hyvää loppuelämää.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Itellä oli vähä aikaa pituus pois profiilista. Tuli tykkäys naiselta jolla luki oothan alle 170. Ite oon 185.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Nää on näitä jotka pitäs väistää heti. Pinnallisuus over 9000.
Tää keskustelu ei siis edes ollut Tinderissä tai ylipäätään missään treffailuun liittyvässä...

Siis mä melkein jopa väitän, että naiset jotka ovat 180cm~+, helpommin mainitsee, ettei miehen pituudella ole väliä. Enemmänkin nämä 170cm kynnyksellä olevat tuntuvat haluavansa koripalloilijoita. Mene ja tiedä sitten.
Ehkä näillä ei enää ole niin vaihtoehtoja jos miehen pitäisi olla yli 10cm pidempi, joten on pakko vähentää sen pituuden painoarvoa? :D
 
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
4
Ei se pinnallisuutta ole, jos toivoo miehen olevan itseään pidempi. Yksi eksistäni oli mua pari senttiä lyhyempi. Olisin tykännyt käyttää korkokenkiä ja joskus käytinkin, mutta minusta oli kamalan vaivaannuttavaa liikkua hänen seurassaan, kun tunsin oman oloni hoikkanakin Chewbaccaksi, kömpelöksi ja isoksi. Ei ole kyse siitä, että miehessä olisi mitään vikaa, vaan oma olo on epämukava niin. Asia, jolle myöskään ei voi mitään. Suhde kesti vuosia siitä huolimatta eikä siihen kaatunut, mutta en voi väittää, etteikö asia olisi useinkin harmittanut. Seuranhakupforiilissa mainitsin jatkossa, että toivon miehen olevan itseäni edes sen muutaman sentin pidempi, koska (kun en usko yhteen ainoaan oikeaan) niitäkin vaihtoehtoja kerran on. Luulen, että tämä liittyy johonkin naiselliseen tarpeeseen olla siro ja pieni miehen rinnalla, mutta ilmeisesti miehillä ei ole vastaavaa tarvetta olla iso maskuliininen karju naiseen verrattuna. Mielenkiintoinen ilmiö ja luulen, että osalla on silti niinkin. Entä jos vierellä on itseä selvästi lihaksikkaampi bodattu skrode nainen, eikö yhtään tuntuisi oma olo "liian pieneltä"?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
207
Itse olen keskivertoa lyhyempi ja aina kun Tinderissä nainen on kysynyt pituutta olen heti heittänyt vastakysymyksenä naisen painoa. Sattuneesta syystä match aina poistuu. :D

Deittiapeissa on toki naisten markkinat, joten heillä on mahdollisuus olla nirsoja sillä valinnanvaraa löytyy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Kyllä mä ymmärrän jos nainen toivoo miehen olevansa pidempi. Mut vaikka mies olisi pidempi ja silti ei riitä, eli pitää olla reilusti pidempi, menee jo pinnallisuuden asteelle tässä kohtaa mun näkökulmassa. Toki oma 171cm pituus kompensoituu osittain sillä ku treenaan niin on lihasta, mut en mä tästä pidemmäksi muutu vaikka kirveellä veistäis, se auttamatta kaventaa aika reilusti markkina-arvoa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Itse olen keskivertoa lyhyempi ja aina kun Tinderissä nainen on kysynyt pituutta olen heti heittänyt vastakysymyksenä naisen painoa. Sattuneesta syystä match aina poistuu. :D

Deittiapeissa on toki naisten markkinat, joten heillä on mahdollisuus olla nirsoja sillä valinnanvaraa löytyy.
Mä heitän usein huumorilla. Tavallaan kerron että olen sujut pituuteni kanssa. Vastaanotto on ollut usein hyvä ja on päästy asioissa eteenpäin mut on useampi ollut näitä jotka siinä Tinder-vaiheessa jo kertoo, että olen liian lyhyt :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 986
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom